Om een aantal praktische redenen ben ik op zoek naar een laptop waarop ik naast de normale studietaken ook eens een spelletje op kan spelen. Helaas zie ik dat bijna iedere laptop met een leuke videokaart (Ati X700 of beter) een breedbeeld scherm heeft. Ik heb liever een normaal scherm, omdat sommige (oudere) spellen niet goed overweg kunnen met breedbeeld schermen.
Nu heb ik al een tijdje over Internet geklikt, op zoek naar een gamewaardige laptop met een normaal TFT scherm. De specs en prijs van de Acer Ferrari 4002 spreken mij erg aan, maar helaas zit daar ook weer zo’n verdomd breed scherm op!
Nu is mijn vraag, zijn er laptops met een non-breedbeeld scherm waarvoor Half Life 2 geen probleem is?
Nu heb ik al een tijdje over Internet geklikt, op zoek naar een gamewaardige laptop met een normaal TFT scherm. De specs en prijs van de Acer Ferrari 4002 spreken mij erg aan, maar helaas zit daar ook weer zo’n verdomd breed scherm op!
Nu is mijn vraag, zijn er laptops met een non-breedbeeld scherm waarvoor Half Life 2 geen probleem is?