[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.777 views sinds 30-01-2008

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:28

Cybje

First Post!

Geen matches
Die link doet hier bar weinig ... mag schijnbaar GoT niet als referer hebben.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:34
Geen matches
Cybje schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 23:58:
[...]

Gewoon 'doel opslaan' kiezen, dan werkt hij hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Geen matches
[...]

Daar was ik ook achter daarom, zei ik 1 reactie terug dat je de url moest koppiëren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Laatst online: 21:28

Cybje

First Post!

Geen matches
eXe schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:07:
[...]

Daar was ik ook achter daarom, zei ik 1 reactie terug dat je de url moest koppiëren ;)
Maar dan doet-ie het nog niet, altans hier :)

Edit: slim, met "fetch" in FreeBSD werkt het wel ... lijkt me juist dat je dat soort dingen blokkeert, want dan kun je met een script hele sites leegtrekken.

[ Voor 24% gewijzigd door Cybje op 01-10-2006 13:14 ]

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen matches
[...]

Werkt hier prima hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Geen matches
eXe schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:07:
[...]

Dan doet ie bij mij nog niets. Voor degene met hetzelfde probleem: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/928101.html. Daar staat ie onder Maps and Charts.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Matched: drive, test
eXe schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:07:
[...]
En lol @ Mension :9 jij weer ;) Ach ja, smaken verschillen, ik weet iig wel dat Test Drive ook mooie graphics heeft 8)
:P

Ben benieuwd hoe dit spel is, ik verwacht er wel wat van. :*)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Geen matches
En hoe ver zijn de gemiddelde GOT bezoekers nu gevorderd met deze fantastische game? ik zit nu op de geweldige 67% en heb 660 gamerpoints verdient, hoe zit het met de rest hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Ik zit rond de 500, en ben lekker aan het cruisen.
Moet trouwens zeggen dat sommige achievements best veel tijd vergen en dat je maar weinig voor terug krijgt :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Laatst online: 04-09 14:42
Geen matches
djmantri schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:03:
Ik zit rond de 500, en ben lekker aan het cruisen.
Moet trouwens zeggen dat sommige achievements best veel tijd vergen en dat je maar weinig voor terug krijgt :o
dat cruisen hoort er ook bij natuurlijk, ik doe echt mijn best voor de achievement van 5000 mijl rijden op het eiland, ben pas bij 2800 mijl. ben je echt heel erg lang mee bezig inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan je niet een soort Gumball3000 rijden op het eiland :P ?

Komt de pc versie trouwens nogsteeds 5okt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
5 oktober was wel een van de orginele launch dates. Maar als ik Atari was die over drie dagen een uber vet spel zou uitbrengen had ik toch wel iets van een persberichtje de deur uit gedaan :/
aerocooluser schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:20:
[...]

dat cruisen hoort er ook bij natuurlijk, ik doe echt mijn best voor de achievement van 5000 mijl rijden op het eiland, ben pas bij 2800 mijl. ben je echt heel erg lang mee bezig inderdaad
Aan de andere kant moet je niet binnen een week alle achievements gehaald hebben natuurlijk ;)
Maar het moet ook niet zo zijn dat je een paar meteen kan halen, en voor een paar, weken nodig hebt zonder dat je daartussen nog es iets haalt.

[ Voor 59% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2006 15:51 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hij zal wel verplaatst zijn, maar schijnbaar is er niemand die de precieze datum weet. ALs je gaat googlen lees je of 24oct voor een US release, 27nov voor een EU release, maar dan weer niks bij de US release op diezelfde site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Waarom zou het ze een maand moeten kosten om die DVD op een container te gooien en hiernaartoe te sturen. Daarmee lok je het illegale downloaden toch aan? Iedereen in Europa zit op dat spel te wachten, en als ie dan al ruim verkrijgbaar is via de bekende wegen gaan die geen maand wachten op de officiële release.
En dat verhaal over Australie in februari 07 is al helemaal vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Matched: drive
aerocooluser schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:16:
En hoe ver zijn de gemiddelde GOT bezoekers nu gevorderd met deze fantastische game? ik zit nu op de geweldige 67% en heb 660 gamerpoints verdient, hoe zit het met de rest hier?
Ben er al enige tijd redelijk "klaar" mee (96% uit mn hoofd). Ik heb oa die custom drive-in challenges nog open staan...toch maar eens proberen binnenkort.

Maar het leukst aan de game vind ik toch nog steeds gewoon rondcruisen met wat vrienden en af en toe wat gasten te challengen. Ben overigens wel toe aan wat nieuwe voertuigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Geen matches
fsfikke schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:00:
Waarom zou het ze een maand moeten kosten om die DVD op een container te gooien en hiernaartoe te sturen. Daarmee lok je het illegale downloaden toch aan? Iedereen in Europa zit op dat spel te wachten, en als ie dan al ruim verkrijgbaar is via de bekende wegen gaan die geen maand wachten op de officiële release.
En dat verhaal over Australie in februari 07 is al helemaal vaag :?
Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar de mulitplayer optie is denk ik alleen maar te spelen met een originele cd-key. Daar draait het spel vooral om, lekker met een groepje rond het eiland scheuren en elkaar challengen. Tuurlijk zal het niet iedereen om het multiplayer gedeelte gaan, maar mij wel. Enige waar ik nog beetje bang voor ben is de besturing van de wagens. :/

Ik denk zelf dat het spel ergens tussen november/februari in de schappen ligt, zo kan het alleen maar meevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Geen matches
Ik zit pas op 51% nu, maar heb bijna alle SP challenges wel gehad. Ik ben nu vooral bezig met 100% de wegen ontdekken maar daar gaat echt veel tijd in zitten, voorlopig zit ik nog op 78% ontdekt. Dit spel is eigenlijk vooral leuk als je gewoon met een paar mensen die je kent lol gaat trappen op het eiland. Nu net ging ik even met 2 anderen flink over het eiland scheuren en dat is gewoon leuk, leuker dan de challenges imho. Vooral als je wat verder in het spel bent en je veel geld heb en leuke auto's, zoals een Viper (volgas in z'n 4 vanuit stilstand = burnout t/m 150 km/h :P) of Murcielago ofzo. Als je dan allemaal de Driving Aids uit zet en je steering sensitivity op ongeveer ¼ is het echt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
eXe schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:59:
[...]

Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar de mulitplayer optie is denk ik alleen maar te spelen met een originele cd-key. Daar draait het spel vooral om, lekker met een groepje rond het eiland scheuren en elkaar challengen. Tuurlijk zal het niet iedereen om het multiplayer gedeelte gaan, maar mij wel. Enige waar ik nog beetje bang voor ben is de besturing van de wagens. :/

Ik denk zelf dat het spel ergens tussen november/februari in de schappen ligt, zo kan het alleen maar meevallen :P
Tuurlijk is de mp optie zeer belangrijk. Ik heb hem dan ook al gepreordered, maar toch is het frustrerend dat het zo lang duurt :P ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
eXe schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:59:
Daar lijkt het schijnbaar wel op. Volgens Play.com komt TDU uit op 16/02/2007 :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Geen matches
Ik denk niet dat hij vandaag gaat uitkomen, maar ik hoop het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Geen matches
Ga maar liever van halverwege februari uit. Als het vandaag was uitgekomen dan waren we er op diverse pc gaming sites al mee dood gegooid. Ik betwijfel echter of het in feb 2007 nog veel pc mensen zal aanspreken. Zat games die dan weer hot zijn. Enigste hoop voor hun is dan ook een flink aantal extra auto's en geen 1 op 1 port dat van je pc een console probeert te maken mbt controls ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op de site van atari staat ie nogsteeds voor q4 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 19-09 10:59
Geen matches
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek.pl?Art=13089

daar staat nog steeds de datum op 30/10.. afwachten maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Geen matches
Er is een topic gaande op het Atari forum over de release date.

Hoop niet dat het uitgesteld wordt(zo wel, vangt Atari een hoop geld van Microsoft), ben al tijdje geintresseerd in dit spel, maarja geen Xbox 360 heh.... :'(

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Geen matches
deCube schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:14:
Er is een topic gaande op het Atari forum over de release date.
[...]
Topic doorgespit; naast een hoop gebl@@t, 2 punten die mij aannemelijk lijken:

Er valt te lezen dat Atari nu veel DEV'ers nodig heeft voor bugs in de XB360 versie.
Iemand beweert op de presslist te staan en heeft bevestiging gekregen van Atari dat de release date nog steeds november is voor europa.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
Inderdaad een hoop geneuzel daar. Stelletje stresskippen zijn het.

November lijkt mij ook nog steeds het meest aannemelijk. Ze hebben dan na de release van de x360 versie 2 maanden de tijd gehad om zich bezig te houden met bugfixes en de pc versie. Ze zullen heus niet nú pas aan de pc versie zijn gaan sleutelen, dat proces moet al maanden geleden gestart zijn.

Februari zou ook nergens op slaan. Dat zou een half jaar NA de xbox360 versie zijn. Dan zouden ze zichzelf behoorlijk in de vingers snijden, want de animo is dan flink afgenomen.

We wachten af...

[ Voor 6% gewijzigd door B-Buster op 06-10-2006 17:07 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Matched: unlimited, drive, test
Tralalalala...

spoiler:
Vandaag even gespiekt op werk, en wat stond er in het assortiment?

Test Drive Unlimited PC CD-ROM!

Er lag nog niets op voorraad maar ik ga morgen even verder snuffelen om te kijken of hij misschien te bestellen is, wat wel zou duiden op dat het product alláng af is en wellicht ook al in NL in de depots ligt?

En o ja, dit hebben jullie niet van mij dus... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 09-10-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geen matches
lijkt me stug, dan was het toch wel ergens bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Lijkt me idd erg stug dat jij (NFI :> ) de eerste ter wereld bent die dat gemerkt zou hebben :P

Niet dat ik het erg zou vinden though ;)

Edit:
Ookal ziet dit er toch wel interesant uit:
vBulletin Message

The server is too busy at the moment. Please try again later.
Das is dus van hett Atari forum :9~

[ Voor 40% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Dat is volgens mij bijna elke avond zo. Errug slecht. Ze moeten daar echt eens wat meer servers neerzetten :S

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het vreemde is dat de amerikaanse wel altijd werken, maar ik heb nog nooit op die server kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

fsfikke schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:24:
Lijkt me idd erg stug dat jij (NFI :> ) de eerste ter wereld bent die dat gemerkt zou hebben :P

Niet dat ik het erg zou vinden though ;)
Mja, ik post alleen maar wat ik tegenkom, ik gebruik m'n harses :)
Edit:
Ookal ziet dit er toch wel interesant uit:

[...]

Das is dus van hett Atari forum :9~
Ik kan hem eventjes gemist hebben maar wat is daar bijzonder aan? Een post over releasedates waardoor de servers plat worden gelopen ofzo?

En dan ga ik nu toch ook even olie op het vuur gooien:
spoiler:
Verder speurwerk vertelde mij dat de releasedate van de PC-versie van Test Drive Unlimited, zelf gezien, staat wit op blauw (dat is de kleur van de achtergrond :+ ) is op...

1 november 2006!

Bestellingen kunnen al gedaan worden dus mijn vermoeden dat het al in de depots ligt lijkt mij dus bij deze bevestigd. Of het kan nog zijn dat de shipments nu de komende weekjes binnen aan het rollen zijn in Europa en dat de voorraad wordt opgebouwd.

Nogmaals, komt niet van mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Jejking schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:33:
[...]
Of het kan nog zijn dat de shipments nu de komende weekjes binnen aan het rollen zijn in Europa en dat de voorraad wordt opgebouwd.
[...]
Precies. 1 nov releasedatum voor Europa. Neem een ruime week voor shipment VS -> EUR. Dan distributie naar de retailers in diverse landen. Dan de bezorging aan huis. De eindgebruiker kan op 17 november over een gepreorderde versie van TD:U beschikken. :Z
Nog even geduld vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Heeft iemand hier eigenlijk al vaak challenges in een Drive In gewonnen? Ik vind die dingen zowat onmogelijk. Er zijn zoveel mensen die die dingen doen dat er altijd wel iemand sneller is met z'n Saleen S7, MV Agusta of Chrysler ME ofzo. Maar die achievement wil ik toch wel hebben :P.
Ook de gewone multiplayer races vind ik niet echt leuk eigenlijk. Er worden zo vaak dezelfde auto's gebruikt (Enzo, S7, Chrysler ME nogwat, CC8) dat het voor mij in ieder geval niet echt leuk is. Ook snijden mensen vaak veel bochten af door het gras om sneller te zijn..... Multiplayer is misschien wel leuk als je het met mensen doet die je kent, maar over het algemeen valt het me toch wat tegen eigenlijk.
Singleplayer vond ik wel erg leuk, maar aangezien ik alle challenges nu uitgespeeld heb 100% op Gold is er nu dus alleen nog maar multiplayer over om te doen, en gewoon het cruisen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Jejking schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:33:
[...]

Ik kan hem eventjes gemist hebben maar wat is daar bijzonder aan? Een post over releasedates waardoor de servers plat worden gelopen ofzo?
Nouja, als iemand in een topic daar dingen bekend zou maken over de release date zou het kunnen dat er opeens zo veel bezoekers komen dat de server het niet meer aankan.

Maar dat schijnt dus elke avond te gebeuren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Geen matches
fsfikke schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

Nouja, als iemand in een topic daar dingen bekend zou maken over de release date zou het kunnen dat er opeens zo veel bezoekers komen dat de server het niet meer aankan.

Maar dat schijnt dus elke avond te gebeuren daar.
Ik heb vanmiddag het forum nog bezocht, maar geen nieuwe topics, ik kreeg eerst ook een paar keer de melding dat de servers druk waren.
Op het Amerikaanse(??) forum was ook niets nieuws te melden en hadden ze allemaal releasedates van verschillende sites geplukt, grote discussie natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Ja, gisteravond kon ik er wel weer bij. Inderdaad niets dan speculaties over data de genoemd worden op sites als IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
MrJayMan schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

Precies. 1 nov releasedatum voor Europa. Neem een ruime week voor shipment VS -> EUR. Dan distributie naar de retailers in diverse landen. Dan de bezorging aan huis. De eindgebruiker kan op 17 november over een gepreorderde versie van TD:U beschikken. :Z
Nog even geduld vrienden ;)
Ik heb Test Drive Unlimited bij Bol.com gereserveerd en daar staat ook 17 november aangegeven. :) Kost wel 49,99 Euro.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 19-09 10:59
Geen matches
Omschrijving :
Verwacht 16/11/2006

bij pcmedia is de release date nu veranderd naar 16/11 sinds mijn post een aantal dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Geen matches
Tommzz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:52:
[...]

Omschrijving :
Verwacht 16/11/2006

bij pcmedia is de release date nu veranderd naar 16/11 sinds mijn post een aantal dagen geleden.
Wat stond er eerst dan? 30/10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Ja, (zie de quote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

spel ziet er goed uit! heb "vroegah" echt uren...dagen...weken test drive 1 gespeeld op mijn 8086 in 4 kleuren :D :D TD 2 was ook nog wewl ok, daarna werdt het toch echt minder. moet wel zeggen dat ik de interieurs van de auto's in TD altijd erg gaaf vond (voor hun tijd)

ben erg benieuwd naar deze nieuwe TD... beetje jammer dat de realease van de PC versie zoveel langer duurt dan de xdoos 360.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wekko schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:11:
Heeft iemand hier eigenlijk al vaak challenges in een Drive In gewonnen? Ik vind die dingen zowat onmogelijk. Er zijn zoveel mensen die die dingen doen dat er altijd wel iemand sneller is met z'n Saleen S7, MV Agusta of Chrysler ME ofzo.
Gok dat ik 6/10 challenges win, en dat met een C-classe auto. Ik kijk gewoon wie ik challenge en wie mij challenged.
Wekko schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:11:
Ook de gewone multiplayer races vind ik niet echt leuk eigenlijk. Er worden zo vaak dezelfde auto's gebruikt (Enzo, S7, Chrysler ME nogwat, CC8) dat het voor mij in ieder geval niet echt leuk is.
Je kunt toch gewoon een eigen race maken met voorwaarden? Voorwaarde van classe bijvoorbeeld. Dan heb je het helemaal zelf in de hand en kun je toch een eerlijke race krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:30

TheVMaster

Moderator WOS
Chaoss schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:44:
spel ziet er goed uit! heb "vroegah" echt uren...dagen...weken test drive 1 gespeeld op mijn 8086 in 4 kleuren :D :D TD 2 was ook nog wewl ok, daarna werdt het toch echt minder. moet wel zeggen dat ik de interieurs van de auto's in TD altijd erg gaaf vond (voor hun tijd)

ben erg benieuwd naar deze nieuwe TD... beetje jammer dat de realease van de PC versie zoveel langer duurt dan de xdoos 360.
wauw had jij toen al 4 kleuren? 'k heb TD1 en TD2 nog gespeeld op een monochroom scherm ;) hehe maar goed...idd ook uuuuuren....weken...:) en ik heb nu TDU en moet zeggen pff..NIET te vergelijken. TDU is veel mooier (ja natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Geen matches
Op gcshop.nl kun je em ook pre-ordenen voor 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

questa schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:17:
Gok dat ik 6/10 challenges win, en dat met een C-classe auto. Ik kijk gewoon wie ik challenge en wie mij challenged.
Denk dat Wekko het over de drive-in challenges heeft en niet de one-on-one challenges. Maar inderdaad kunnen die drive-ins ERG frustrerend zijn. Wat mensen allemaal niet voor challenges uploaden..... 8)7

edit; ben overigens ook wel toe aan wat verse scheurijzers eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiverzz op 11-10-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Hier een paar hele leuke filmpjes van ingame TDU.

Alleen 1 tip: als je nog wacht op de PC game, kijk ze niet!! :p

Die RS4 :9~ O+ :9~

[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 12-10-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Jammer dat de release van de pc-versie op zich laat wachten. Ik kijk hier in ieder geval meer naar uit dan naar de nieuwe NFS. De filmpjes zien er in ieder geval al erg strak uit!
Als het maar niet een slordige port wordt, daarvan hebben we al teveel games gehad de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Muse schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:22:
Jammer dat de release van de pc-versie op zich laat wachten. Ik kijk hier in ieder geval meer naar uit dan naar de nieuwe NFS. De filmpjes zien er in ieder geval al erg strak uit!
Als het maar niet een slordige port wordt, daarvan hebben we al teveel games gehad de laatste tijd.
Is zeker jammer

Een slordige port verwacht ik niet, dan hadden ze 'm allang kunnen releasen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
kzit net de TDU site nog wat door te lezen maar ik snap het concept van het spel niet echt, ik lees alleen maar dingen over online dit en online dat... nieuwe dealers online, nieuwe wagens online etc.etc.

waar ligt nou de scheiding tussen offline en online gameplay? wat is de meerwaarde van online gameplay behalve tegen andere " echte" tegenstanders racen.

ik begrijp dat je op een of andere manier geld kunt verdienen om huizen, auto's en upgrades etc te kopen? geld dit voor online en offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Geen matches
Chaoss schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:29:
kzit net de TDU site nog wat door te lezen maar ik snap het concept van het spel niet echt, ik lees alleen maar dingen over online dit en online dat... nieuwe dealers online, nieuwe wagens online etc.etc.

waar ligt nou de scheiding tussen offline en online gameplay? wat is de meerwaarde van online gameplay behalve tegen andere " echte" tegenstanders racen.

ik begrijp dat je op een of andere manier geld kunt verdienen om huizen, auto's en upgrades etc te kopen? geld dit voor online en offline?
De offline wereld is ook de online wereld. Je rijd dus gewoon in 1 grote stad rond waarbij er ook verkeer rijd. Ben je online, dan rijden er ook real players rond en kun je deze uitdagen bijvoorbeeld. Ook kun je races organiseren als je online bent. Maar er zijn ook vele offline missies die je gewoon doet als je online of offline bent. Dit moet je niet zozeer zien als offline missies, maar meer als single player races waar je alleen races, een fotomodel wegbrengt of tegen computer gestuurde tegenstanders rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Chaoss schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:29:

De scheiding tussen online en offline is er niet echt vind ik. Als je ingame zit en je bent online kan je tegen andere mensen racen, maar je kunt ook gewoon nog de single player missies doen. De basis is dus altijd hetzelfde, alleen rijden er in online mode ook nog andere mensen over de map.

Door het winnen van races en andere events kan je geld verdienen. Daarmee kan je huizen kopen om je auto's in te kunnen stallen (je kan niet meer autos hebben als dat je plek hebt in je garage's) en natuurlijk nieuwe auto's en upgrades. Er is verder niets aan te pimpen als in spoilers toevoegen enzo. Das voor de NFS afdeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
beetje pimpen meot kunnen toch? andere velgjes etc 8)

maargoed dan snap ik het "verschil" ff, ik wil het spel toch eerst downlaoden om te proberen, bevalt het goed dan heb ik het er best voor over om er 40 euro voor te betalen, maar ik koop tegenwoordig geen spel meer zonder dat ik het eerst goed geprobeerd heb.

[ Voor 53% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Geen matches
Ik weet niet of het in het spel zo is maar op de website (en hier in de startpost) staat een fout.

'Gallardo Roadster' heet in het echt 'Gallardo Spyder'.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Chaoss schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:32:

maargoed dan snap ik het "verschil" ff, ik wil het spel toch eerst downlaoden om te proberen, bevalt het goed dan heb ik het er best voor over om er 40 euro voor te betalen, maar ik koop tegenwoordig geen spel meer zonder dat ik het eerst goed geprobeerd heb.
Je kan wel andere wielen kiezen, de kleur van je auto aanpassen, interieurkleur aanpassen. Maar geen hele bodykits enzo erop knallen. Auto's blijven qua uiterlijk wel standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Geen matches
Chaoss schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:32:

Vind het tot nu toe de € 69,95 meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Geen matches
fsfikke schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:58:

Ik wacht op dit spel, maar kijken is inderdaad niet aan te raden. :9~

Dit spel doet me denken aan Need For Speed toen het nog echte sportauto's bevat t/m Porsche Unleashed. Alleen dan mooier, uitgebreider en gewoon beter. Al moet ik het nog zelf ervaren of mijn beweringen kloppen. ;)

Vooral het filmpje met de Lotus waar hij wacht voor het verkeerslicht en stoer doet tegen de bestuurder in de auto naast hem. :P :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen matches
Ik snap het niet; gisteravond nog even een uurtje gezeten en 6 single-player challenger gereden en gewonnen. Maar op de een of andere manier is mijn game-progress niet gestegen (het aantal % game-progress).

Nou ja, ik kijk nog wel even of ik vanavond iets verder kan komen. Ondertussen ben ik in ieder geval blij met mijn collectie aan voertuigen; heb er "maar" 27 waaronder een huis vol met alle motoren en voorlopig heb ik maar 1 challenge die ik niet voor elkaar krijg; toch maar eens verdiepen in handmatig schakelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Geen matches
NitroX infinity schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:57:
Ik weet niet of het in het spel zo is maar op de website (en hier in de startpost) staat een fout.

'Gallardo Roadster' heet in het echt 'Gallardo Spyder'.
In het echte spel heet hij inderdaad gewoon Spyder :)
MAX3400 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:40:
Ik snap het niet; gisteravond nog even een uurtje gezeten en 6 single-player challenger gereden en gewonnen. Maar op de een of andere manier is mijn game-progress niet gestegen (het aantal % game-progress).

Nou ja, ik kijk nog wel even of ik vanavond iets verder kan komen. Ondertussen ben ik in ieder geval blij met mijn collectie aan voertuigen; heb er "maar" 27 waaronder een huis vol met alle motoren en voorlopig heb ik maar 1 challenge die ik niet voor elkaar krijg; toch maar eens verdiepen in handmatig schakelen.
Je percentage gaat omhoog wanneer je een Achievement haalt, dus niet per se op basis van missies die je al gehaald hebt. Hoe dit dan op de PC gaat snap ik niet precies (tenzij ze daar ook met een soort van Achievements gaan werken).
Manual schakelen is trouwens altijd veel beter dan automatisch. In het begin maakt het niet zoveel uit, maar zodra je de snellere auto's krijgt wel. Als je namelijk Manual combineert met Driving Aid Off (of Hypersport) kan je in hele snelle auto's met veel koppel gewoon in z'n 3 (of in de Saleen en Viper in z'n 4) wegrijden. Je start volgas met wat wielspin en neemt dan iets gas terug als je eenmaal rijdt. Als je dit goed voor elkaar krijgt ben je op die manier veel sneller weg dan in z'n 1, en steeds moeten schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
fsfikke schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:58:

Die VW Golf R32 _/-\o_
* JJ Le Funk weet nu welke auto hij gaat tunen, pimpen en berijden in november ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
questa schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:54:
[...]

Vind het tot nu toe de € 69,95 meer dan waard!
70 Euro 8)7
Ik heb de game bij de release gekocht voor 55 euro :) en dat is legaal gegaan in de winkel
Je bent ff 15 euro door je neus geboord kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

70 Euro 8)7
Ik heb de game bij de release gekocht voor 55 euro :) en dat is legaal gegaan in de winkel
Je bent ff 15 euro door je neus geboord kerel!
Jij bent over 1-2 jaar 40 euro door de neus geboord omdat 'ie dan in de budgetbak ligt :P
Oftewel, wat wil je met je post bereiken?

[ Voor 5% gewijzigd door 3dfx op 12-10-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Omdat het Atari forum alweer overbelast is, even een mirror voor een gecomprimeerde versie van dat r32 filmpje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Zeer leuk die filmpjes, vooral de RS4 :9~, dat wordt echt mijn auto :D

Maar een vraagje voor de X360 bezitters, zoals het er op die filmpjes uitziet, ziet het er nou ook zo uit op de 360? Of heeft deze persoon de instellingen niet zo hoog staan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ok heeeeeeeeeeeel A-relax... corrupte save game file.. niets aan te doen, overnieuw beginnen @ 0% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:20:
ok heeeeeeeeeeeel A-relax... corrupte save game file.. niets aan te doen, overnieuw beginnen @ 0% :(
zeker geprobeerd te editen in notepad om je $$$ op te krikken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
MrJayMan schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:30:
[...]

zeker geprobeerd te editen in notepad om je $$$ op te krikken :p
nee hoe moet ik in godsnaam files transferen dan van xbox360 naar pc? just a corrupt file. heb op atari forum gekeken, komt super vaak voor blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:35:
[...]

nee hoe moet ik in godsnaam files transferen dan van xbox360 naar pc? just a corrupt file. heb op atari forum gekeken, komt super vaak voor blijkbaar..
XBox HD als secondary in je PC hangen? Dunno, geen verstand van XBox hacken. ;)

On_topic: iemand een idee op welke grafische engine TD:U draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:35:
[...]

Kan jij daarbij dan? :+

Sorry hoor maar het is daar écht slecht, van de vijf keer dat ik keek waren alle tries overbelast ;(

Edit:
MrJayMan schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:42:
Omdat het Atari forum alweer overbelast is, even een mirror voor een gecomprimeerde versie van dat r32 filmpje. :9
Is weg? :? Ik word doorgelinkt naar de frontpage, pagina niet gevonden... raar.

[ Voor 31% gewijzigd door Jejking op 12-10-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Jejking schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:56:
[...]
Is weg? :? Ik word doorgelinkt naar de frontpage, pagina niet gevonden... raar.
Helaas, de datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

Datalimiet voor webspace bij Orange (voormalig Wanadoo) is 50MB dataverkeer per dag :X Blijkbaar is het filmpje 4x gedownload.

My provider sucks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 20:57
Geen matches
Met een beetje mazzel kan ik hem morgen halen (hopelijk is dan mijn 360 _eindelijk binnen)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Geen matches
MrJayMan schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:27:
[...]

Die VW Golf R32 _/-\o_
* Wekko306 weet nu welke auto hij gaat tunen, pimpen en berijden in november ...
Beetje jammer alleen dat er niks te pimpen valt... Hooguit tunen tot stage 3, en een iets ander kleurtje... Er valt verder niks in te stellen aan de auto's of wat dan ook, dus het tunen valt nogal tegen en pimpen is er sowieso niet bij.
Wat is trouwens het nut van de 5e versnelling in de R32? Hij heeft er 6, en als ik van 4 naar 5 schakel gebeurt er helemaal niks, het toerental daalt niet dus de top in z'n 5 is niks hoger dan die in z'n 4. Als ik dan naar z'n 6 schakel kan ik 'm wel verder doortrekken, maar waar slaat dit op? Foutje in 't spel ofzo?

Jammer trouwens ook dat het uploaden van foto's nog steeds niet werkt. Ik heb een paar hele mooie foto's (glanzend groene Murcielago in een drift, Viper die een burnout van 100+ meter maakt, DB9 Volante op een rots voor de oceaan 's avonds), maar die kan ik dus nog niet delen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wekko306 op 12-10-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waarom zou je deze auto's willen pimpen? imo valt het onder verkrachting als je nog wat aan een Ferrari of andere exotic wil verbouwen. Die dingen zijn prachtig zoals ze zijn, daar moet je geen crappy bodykit of wat dan ook op willen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Geen matches
Ben het helemaal eens met bovenstaande!
Need For Speed vond ik een prachtig spel, maar sinds ze begonnen zijn met al dat pimpgedoe |:(
Wordt er ziek van.. Ben daarom blij dat dat niet in TDU is verwerkt.
Als het je echt gaat om het pimpen van je wagen kan je beter wachten op Need For Speed: Carbon, die is nog eerder uit ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Die dingen zijn prachtig zoals ze zijn, daar moet je geen crappy bodykit of wat dan ook op willen plakken.
Is ook zo.

[on_topic] Man wat was ik vroeger verslaafd aan TD 1. Het gevoel over de openbare weg te scheuren vond ik heerlijk. Vreemd genoeg heb ik bij NFS dat gevoel nooit meer gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Geen matches
* nero355 ook helemaal eens is met de heren hierboven : No tupperware allowed !!!

Maar ehh... krijgen wij PC eigenaren _ECHT NIET_ een Demo'tje ?!?! Ik vind dat toch een beetje eng straks om een spel te kopen zonder een Demo gespeeld te hebben :/

Misschien als we ze heel lief aankijken ofzo ?? :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op Wikipedia lees ik ook wat nieuws(voor mij dan):
Test Drive was a car game released in 1987 by Accolade. It is the original that created the sub-genre of racing hot cars while outrunning the police, a concept successfully copied by newer franchises such as Need for Speed. In fact, Need for Speed III: Hot Pursuit features an ode to Test Drive: one of the tracks, titled Rocky Pass, consists of roads along the side of a mountain.
Misschien wat off-topic, maar wou het even kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nero355 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:33:
* nero355 ook helemaal eens is met de heren hierboven : No tupperware allowed !!!

Maar ehh... krijgen wij PC eigenaren _ECHT NIET_ een Demo'tje ?!?! Ik vind dat toch een beetje eng straks om een spel te kopen zonder een Demo gespeeld te hebben :/

Misschien als je ze 50 euro geeft dan krijg je een demo voor de PC :9

Wel jammer dat we geen demo krijgen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Matched: test
nero355 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:33:

Er is een andere manier om de game van te voren te testen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Geen matches
Mystic_Jack schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:17:
Op Wikipedia lees ik ook wat nieuws(voor mij dan):

[...]

Misschien wat off-topic, maar wou het even kwijt. ;)
Ik kan me die versie nog wel herinneren, gaf je echt al het gevoel of je in zo'n sportauto te rijden. De interieuren waren anders en de porsche reed bijvoorbeeld heel anders als een andere auto. Heb ik toen nog veel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

XSNL schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:20:
Er is een andere manier om de game van te voren te testen })
Ja duh MAAR ...

Hoe wil jij het online gedeelte testen met een illegaal spel :? Dan wil ik toch echt liever een DEMO als je het niet erg vindt :P

Plus het feit dat online gamen met een illegale keycode uber lame is ten opzichte van de mensen die het gekocht hebben }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nero355 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

Ja duh MAAR ...

Hoe wil jij het online gedeelte testen met een illegaal spel :? Dan wil ik toch echt liever een DEMO als je het niet erg vindt :P

Plus het feit dat online gamen met een illegale keycode uber lame is ten opzichte van de mensen die het gekocht hebben }:|
maakt weinig uit, ik denk dat je met een iso vna een voleldige game een heel eind komt zonder daadwekrelijk online te gaan, de graphics, auto's, wegen, rijgedrag zijn toch hetzelfde.

Daarom vind ik het ook een stomme actie dat ze geen demo uitbrengen... daarmee stimuleer je alleen maar het gebruik van illegale versies... mensen downloaden het spel om te proberen en nemen uiteindelijk genoegen met alleen offline racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Ok, dat Atari geen demo uitbrengt is misschien jammer.
Maar om nou te zeggen dat het hun eigen schuld is dat er gedownload wordt omdat ze geen demo uitbrengen :?

Het is geen recht om iets te proberen voordat je het koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
fsfikke schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:56:
Maar om nou te zeggen dat het hun eigen schuld is dat er gedownload wordt omdat ze geen demo uitbrengen :?

Mja OK maar er zijn tot nu toe weet ik hoeveel wel niet games gemaakt zo door de tijd heen inclusief DEMO's ervan en nou gaan zij opeens moeilijk doen over een DEMO FFS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Ja ik zou ook liever nu de demo aant spelen zijn.
Maar als die demo de release date zou vertragen heb ik liever zo snel mogelijk het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fsfikke schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:56:

Het is een deel hun eigen schuld dat er dan meer TDU word gedownload.
Bijv: GTR2 kwam met een demo, dus die heb ik vol op gespeelt. Daarna was het spel gereleased. Maar nog niet beschikbaar in nederland, dan ga ik het niet downloaden als het 10 dagen later het spel pas uitkomt, want ik vermaakte me toch al prima met de demo. Dus dan voorkom je weer dat mensen het downloaden. En daar loopt toch iedere maker over te zeuren, dat er zo veel gedownload word.

Dus ik vind dat ze niet moeten zeuren en gewoon een demo uitbrengen met bijv 5km weg, 2 auto's, 1 huis/garage. En klaar is kees(Atari in dit geval). Maar het mag niet zo baten. Dus word het toch die andere keuze. 50 euro weg gooien aan een spel wat niet vaak gespeelt zal worden vind ik dan weer zonde. We praten daar namelijk wel over 50 euro's! En dat is, gezien de leeftijd van de meeste gamers, niet 1% van hun budget, maar 50%? Als je dan niet speelt is het ontzettend zonde, want dan heb je gewoon je budget gehalveerd met een nutteloos spel.

Ik ga er trouwens wel van uit dat het een ontzettend leuk spel is, maar de vraag is of dat het ook wel is op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Hmm, ja als je het zo bekijkt is het natuurlijk weinig moeite voor Atari om een demo uit te brengen. Maar aan de andere kant lijkt het me toch wel wat meer werk.
5km weg en 2 auto's, ik denk niet dat je daar lang zoet mee bent. Plus het online gebeuren. Daar zou Atari dan een apart systeem voor moeten aanleggen.
Ook na de launch zouden ze dit steeds moeten onderhouden/updaten.
Ik denk dat ze zowiezo te weinig tijd hebben besteed aan de PC release waardoor een demo te veel zou zijn.

Weet iemand al wat meer over de releasedate? Dat verhaal van hierboven over begin november klinkt zeer plausibel. Maar zijn wij de enige die dit hebben opgemerkt?
Ik wil namenlijk een videokaartje kopen voor dit spel, maar daar wil ik wel zo long mogelijk mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
nogmaals ik denk dat een offline demo genoeg is om een goeie indruk vna de feeling van de game te krijgen.... maargoed hun keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen matches
fsfikke schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:16:
Hmm, ja als je het zo bekijkt is het natuurlijk weinig moeite voor Atari om een demo uit te brengen. Maar aan de andere kant lijkt het me toch wel wat meer werk.
5km weg en 2 auto's, ik denk niet dat je daar lang zoet mee bent. Plus het online gebeuren. Daar zou Atari dan een apart systeem voor moeten aanleggen.*knip*
5km weg? Op mijn XB360 rij ik soms dik 6km per minuut dus met 5km ben je snel klaar lijkt me zo. What's next; het commentaar dat het een korte demo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 20:57
Geen matches
Zo, net even zitten spelen. Wel goed spel, alleen vindt PGR3 qua snelheid toch iets lekkerder. Tijd zal het leren :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:07:
Waarom zou je deze auto's willen pimpen? imo valt het onder verkrachting als je nog wat aan een Ferrari of andere exotic wil verbouwen. Die dingen zijn prachtig zoals ze zijn, daar moet je geen crappy bodykit of wat dan ook op willen plakken.
Pimpen vind ik wel grappig bij sommige auto's, vooral de slome auto's die er zo belachelijk uit zien maken me best aan het lachen. Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat je nauwelijks keuze hebt uit velgen (hooguit 5 ofzo bij sommige auto's, bij andere heb je weer geen keuze) of wat dan ook. Zo'n beetje het enige wat je kan kiezen bij een auto zijn de velgen (soms), de kleur en tunen level 0 t/m 3. Ik had toch liever wat meer dingen gezien zoals rijhoogte en dat soort dingen.
Ophidian schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:39:
Zo, net even zitten spelen. Wel goed spel, alleen vindt PGR3 qua snelheid toch iets lekkerder. Tijd zal het leren :P
Het gevoel voor snelheid is inderdaad een beetje vreemd, maar let er wel op dat de AI ook zowat altijd te hard rijdt. Als je in de stad rijdt waar je normaal gesproken ~50 zou mogen, rijdt de AI ook zonder problemen 130 waardoor het sowieso erg langzaam lijkt als jij met 150 voorbij komt.

De AI is overigens wel achterlijk zeg, dat is toch wel het grootste minpunt aan dit spel. Als je ergens vlot doorrijdt rijdt de AI je vaak op de meest vage manieren in de weg. Auto's die op een lege snelweg opeens helemaal naar links gaan, stoppen op de snelweg, een u-turn maken terwijl jij naast ze rijdt... Ook het commentaar van hitchhikers en modellen kan _heel_ erg irritant worden na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

5km weg? Op mijn XB360 rij ik soms dik 6km per minuut dus met 5km ben je snel klaar lijkt me zo. What's next; het commentaar dat het een korte demo is?
Ik ging in op het voorbeeld van Jepz, verder staat er in de tekst die je quote ook dat 5km een beetje te weinig zou zijn.
Dus ik snap je post niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Geen matches
Op Gamer.nl is net dit nieuwsitem gepost.

Helaas jongens... :'(

edit:

Hmmmmm, of het erg betrouwbaar is... De bron van da nieuwsitem is: http://www.tothegame.com/game_news.asp?id=4

[ Voor 36% gewijzigd door deCube op 13-10-2006 19:03 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Zou erg jammer zijn. Zou wel heel erg in de kaart van Microsoft spelen aangezien de Xbox360 dan bijna een half jaar lang dit spel voor zichzelf heeft.
Of de PS2 versie moet wel nog in november komen, dan is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Geen matches
Als EA NFS:Carbon voor de kerst weet uit te brengen zouden ze een grote slag kunnen slaan t.o.v. TDU en Atari. Dat is toch het seizoen voor de games. Atari zou op die manier een flinke plank mis slaan. Denk dat er ook veel zullen zijn die dan eerder Carbon kopen dan te wachten op TDU met de kerst.

Denk niet dat Atari dat zelf leuk zal vinden en ik gok dat ze het in ieder geval voor de kerst gaan uitbrengen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen matches
Dat verhaal is nergens op gebaseerd.
Alleen omdat op een of andere andere site twee regeltjes staan over TDU nemen ze dat aan als de waarheid.
Die datum van februari 2007 circuleert al tijden rond maar is zeer waarschijnlijk niet juis/ alleen voor Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Geen matches
Welke auto's gebruiken jullie trouwens het meeste om een beetje te driften? Zelf gebruik ik meestal de Viper in z'n 4e versnelling omdat je met een beetje gas lekker veel wielspin krijgt, maar het gaat nog niet echt soepel zo. Iemand een voorstel voor een betere auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wekko schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:11:
Welke auto's gebruiken jullie trouwens het meeste om een beetje te driften? Zelf gebruik ik meestal de Viper in z'n 4e versnelling omdat je met een beetje gas lekker veel wielspin krijgt, maar het gaat nog niet echt soepel zo. Iemand een voorstel voor een betere auto?
Uit ervaring weet ik dat de TVR's ook goed behoren te zijn in driften; als ik kijk naar PGR vond ik die altijd erg fijn voor de drift-challenges.

Ow, en ongetwijfeld al gevraagd & beantwoord, maar hoe maak ik een custom challenge om deze bij een Drive-in aan te bieden?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:12:
[...]

Uit ervaring weet ik dat de TVR's ook goed behoren te zijn in driften; als ik kijk naar PGR vond ik die altijd erg fijn voor de drift-challenges.

Ow, en ongetwijfeld al gevraagd & beantwoord, maar hoe maak ik een custom challenge om deze bij een Drive-in aan te bieden?
Ok zometeen eens een TVR proberen dan :)
Een custom challenge kan je maken door tijdens het spel op Start te drukken, en dan naar Editor te gaan. Volgens mij kan je dit pas doen vanaf een bepaald level bijvoorbeeld Pro, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Geen matches
Wekko schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:11:
Catherham met stage-3 tuningkit. Wagen kost iets van $55000, de tuningkit is bijna het dubbele.
Je krijgt er een supersnel wagentje voor terug (0-100 in 2.6 sec.), welke ook nog lekker drift ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.