wow zeg, races van een uur.

... titanisch
Ja ik weet het, endurance races in GT3/4 come to mind , maar die heb ik daar dan ook niet gedaan (niet allemaal in elk geval)
TDU lijkt mij zo een gruwelijk goed spel. Absolute wanna have. Ik heb alleen geen xbox, en als computer tegenwoordig een mac mini. Het zou zo wel eens kunnen dat deze mini verkocht gaat worden

Dit game moet ik gewoon, op de computer dan weliswaar, kunnen spelen.
(xbox heeft iets te weinig games die me aanspreken en aansporen tot een aankoop)
En gtr2 dan nog, en flatout2 voor de fun. Veel keuze voor de race liefhebber tegenwoordig. En man, het is zoooo lang geleden dat ik nog een race game gespeeld heb, het lijken wel jaren. (is het misschien ook wel

) Het kriebelt nu echt, zeker na het zien van de mooie omgeving in dit spel, de wagens.... Dit zal me zoveel meer aanspreken dan bvb NFSU/NFSMW
Dit is wat de moderne NFS had moeten zijn. (free ride in nfs, riiight, twee grote laps die wat aangekleed zijn met gebouwen. Altijd dat nacht gedoe ook, en dat belachelijke pimpen)
Edit: als je die races doet van ongeveer een uur... Speel je die in één ruk door? Zo lang geconcentreerd sturen, zal wel lastig zijn

En voelt het als een uur?
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 15-09-2006 10:27
]