Stats van DukeBox / stats.qik.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eerwaarde stats-freaks,

DukeBox heeft in een mail aan Tweakers.net aangegeven dat hij geen toestemming geeft voor het gebruik van zijn statistieken op Tweakers.net en inherent ook op Gathering of Tweakers.

Derhalve is het verzoek om vanaf heden geen stats meer te posten die afkomstig zijn van Dukebox / stats.qik.nl. Mochten we deze toch aantreffen dan worden deze verwijderd.
Vooralsnog blijven in het verleden geplaatste stats gewoon staan !

Reden voor dit alles is dat Dukebox geen enkele relatie met Tweakers.net wenst te hebben omdat hij het oneens is met een door ons (GoT-Crew) genomen beslissing over huiskamer-toegang en daar direct consequenties aan verbonden heeft die dit tot resultaat hebben geleid.

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling hier een discussie over e.e.a. te starten !

[ Voor 9% gewijzigd door DSmarty op 12-04-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik en ik denk ook anderen zijn iig blij dat de statistieken weer zichtbaar zijn,
ik wil dukebox hier iig voor bedanken.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk de aanhef is prettig >>> Eerwaarde stats-freaks,
lekker hoor. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:21

E-Vix

Nu met sneeuw!

MetalfanBlackness schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:45:
Ik en ik denk ook anderen zijn iig blij dat de statistieken weer zichtbaar zijn,
ik wil dukebox hier iig voor bedanken.
Euh... er staat dat de stats er juist NIET zijn. Dukebox levert geen stats meer aan Tweakers.

ontopic: Was er al een vervanging voor de stats? Ik wil me er anders wel een paar avonden over gaan buigen om zelf een stats engine in elkaar te zetten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk dat backup stats altijd wel welkom zijn. Neem anders even contact op met Kuuke of Nightbird :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

de stats mogen dus nog wel gepost worden op fora van subteams begrijp ik hieruit.

klopt dit? dit zou nl. mooi zijn :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
fenrir schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:16:
de stats mogen dus nog wel gepost worden op fora van subteams begrijp ik hieruit.

subteams kunnen er weinig aan doen en zijn geen tweakers.net dus neem aan dat het geen probleem is , speedkikker is al bezig met stats voor fora te maken , geef hem wat tijd en hij heeft het zo klaar

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:35:
Ik denk dat backup stats altijd wel welkom zijn. Neem anders even contact op met Kuuke of Nightbird :)
kuuke zal moeilijk wolden daal kuuke in china zit voor vijf weken en dus niet belijkbaal is. maar het is absoluut geen dom idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
fenrir schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:16:

Dat begrijp je verkeerd :)
Dit zegt alleen dat er geen statistieken op Tweakers.net en Gathering of Tweakers mogen staan.
Ik suggereeer nergens dat het wel op jouw subteam fora mag.
Hiervoor dien je simpelweg contact op te nemen met de statsbouwer in kwestie. (In alle gevallen lijkt me dit wel de verantwoorde weg :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

E-Vix schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:26:
[...]

Euh... er staat dat de stats er juist NIET zijn. Dukebox levert geen stats meer aan Tweakers.

ontopic: Was er al een vervanging voor de stats? Ik wil me er anders wel een paar avonden over gaan buigen om zelf een stats engine in elkaar te zetten.
Eerst kon je naar een .qik.nl pagina gaan en dan zag je niks dan een verwijzing naar een topic op /5, nu zijn de stats weer zichtbaar, dat ze niet op /5 gepost mogen worden is een ander verhaal, ik vind het iig vooruitgang :)

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

* KuuKe heeft een ADSL-lijntje gevonden in het verre China.

De stats van Dukebox zijn allemaal in html, er zijn nog slechts een paar mensen met html-rechten (enkele statsposters oude stijl).

Het lijkt me dus geen probleem om de stats van Dukebox niet meer te gebruiken op GoT.

Voor het posten van de stats op /5 heeft de beslissing van Dukebox momenteel dus géén gevolgen.

* KuuKe gaat lunchen :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:14

Osxy

Holy crap on a cracker

Als er nog voor een project (of meerdere) een stat server nodig is stel ik hierbij ruimte op mijn server beschikbaar.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Kuuke schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 05:33:
* KuuKe heeft een ADSL-lijntje gevonden in het verre China.

De stats van Dukebox zijn allemaal in html, er zijn nog slechts een paar mensen met html-rechten (enkele statsposters oude stijl).

Het lijkt me dus geen probleem om de stats van Dukebox niet meer te gebruiken op GoT.

Voor het posten van de stats op /5 heeft de beslissing van Dukebox momenteel dus géén gevolgen.

* KuuKe gaat lunchen :)
Ik dacht precies hetzelfde, maar wachtte op Kuuke.

* joh14vers6 gaat lunchen :)

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 15:55

Jive

MooMooMastah

Tja, jammer ... maargoed .. geruzie over de huiskamer .. ach .. weer een reden voor mij om het niet eens te willen krijgen..

* Jive kreeg tegen wil en dank na het benodigde aantal gotposts de huiskamer erbij, en vond er toen al niets aan, en is er amper geweest (afgezien van een hier en daar verdwaalt linkje in een mailtje enzo) ...

Dat iemand over zowiets zinloos zo boos kan worden, kan ik eigenlijk enkel degenen in de schoenen schuiven die de huiskamer nodig achten :(

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1