Ik stop met stats.

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Topicstarter
Hoi allen,

Wegens een conflict met tweakers forum crew stop ik met alle stats. Helaas blijven de oude stats pagina's daardoor ook niet online alsmede de more stats van de oude en huidige projecten.

Gelukkig zijn er al een hoop vervangers dus ik verwacht geen problemen.

Mocht iemand nog een faq, icon, download of iets anders linken vergeet deze dan niet aan te passen.

n.b. Ik zal niet meer op tweakers komen dus ben alleen bereikbaar via mail/icq/msn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

WTF!!

DukeBox, dat confict moet wel heel erg groot zijn dan, om zo'n radicale beslissing te nemen? Vind het jammer, zeer zeker!! Hopelijk lees je hier toch nog even mee, zodat je jezelf wat kan verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
:'(

^^ Wat ScSi zegt

Toch bedankt voor de tijd dat we van je stats hebben mogen genieten _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Mark83 op 07-04-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Jammer, heel erg jammer.

Ik heb jaren gebruik gemaakt van jou stats pagina's en nog steeds voor onze subteam stats.

Hardstikke bedankt voor al die jaren stats _/-\o_ _/-\o_

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Noooo Dukebox ;(
* ColdFusion denkt met weemoed terug aan Eccp

Bedankt voor al je stats die ons jarenlang hebben voorzien van plezier en voor alle tijd die je erin hebt gestoken _/-\o_

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

Kristof

is een Belgisch product

noooooooooooooo
Ik heb enkel van jouw FaD en stampede stats gebruik gemaakt, en deze waren steeds tip-top in orde!

Ik kan je frustratie enigzins begrijpen, dat je deze beslissing neemt. Echter tref je met deze reactie wel enkele 100den, zoniet 1000den, grazende DPCers, die er niets mee te maken hebben.
Als je niet meer wil dat je stats op GOT gepost worden, kan je dan de module om de rml/html stats aan te maken niet verwijderen, en de gewone *.qik.nl stats online houden?

Iig welke kant je ook opgaat: Merci voor de stats in het verleden.
En ik hoop dat het geen afscheid wordt, maar tot ziens!

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ze moeten je wel flink genaait hebben wil je tot zo'n besluit komen.
Zo zie je maar dat niet alle neuzen dezelfde kant op staan!

Duke bedankt voor je prachtige stats _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En veel plezier met je extra vrije tijd :+ :+

[kleine toevoeging]
Hadden wij niet een DPC knokteam ;)
[/kleine toevoeging]

[ Voor 15% gewijzigd door Wessie op 07-04-2006 10:39 . Reden: toevoeging! ]

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
offtopic:
Hmmm...ik dacht dat ik al toegang had tot de huiskamer, maar kom er nu niet meer in]...
Stonden wel leuke posts in

Ik weet niet welke stats je allemaal hebt gehost/gepost, maar succes met alles! Conflicten zijn nooit een leuke manier om uit elkaar te gaan

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Das wel flink minder :'(

Ik geloof dat wij er nog dagelijks gebruik van maken via killerog's SoB-hitparade script _/-\o_

Bedankt voor alles wat je in al die tijd gedaan hebt _/-\o_

edit:

Misschien wordt het dan toch eens tijd om eens een script te maken voor de hitparades te kunnen posten van Speedkikker's stats want die host bijna alle stats en hebben allemaal ook de mogelijkheid tot subteamstats

[ Voor 40% gewijzigd door Witlof op 07-04-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik denk dat het om dit topic gaat. Ik vind het jammer dat je gaat stoppen om de crew van GoT. Ik ben blij dat je lange tijd zoveel met de stats hebt gedaan en gehost. Ik zou ook graag zien dat je er mee doorging :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Ik denk eerder dat je deze bedoeld ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
iisschots schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:45:
Ik denk dat het om dit topic gaat. Ik vind het jammer dat je gaat stoppen om de crew van GoT. Ik ben blij dat je lange tijd zoveel met de stats hebt gedaan en gehost. Ik zou ook graag zien dat je er mee doorging :)
Wat is er met dat topic? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPhisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01 14:06
<censuur>
Bedankt voor je stats ! , ook ik denk nog met veel plezier terug aan eccP en superbedankt dat je toch voor een klein project als dpad/muon ook de moeite hebt genomen om de stats te maken en te hosten
Ga je goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Je gaat toch niet stoppen omdat je b.v. geen HK XS kan krijgen? Het zal me wel geen bal aan gaan, maar... Tis toch ook niet zo netjes om op die manier maar te stoppen, zonder dat je "medetweaker" weet wat er aan de hand is?

Ow en bedankt voor je stats! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 07-04-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Bedankt voor de stats, ik hoop dat het conflict niet al te ernstig is en dat je nog gewoon door zal gaan als lid van DPC.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Dank voor de leuke samenwerking bij FAD en succes verder.

:> van Fjolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Nondeju Duke! Dat is nog eens een minder fijn bericht :o

Ik weet niet wat er speelt, maar bedenk je asjeblieft dat de DPC crew en de Tweakers crew weliswaar een stukje overlappen waar het de modjes betreft, maar dat het daar dan ook ophoudt. Je treft hiermee honderden DPC'ers die helemaal niets met de T.net crew van doen hebben.

Ik weet nog dat bij vorige conflicten het altijd binnen DPC zelf speelde, maar deze keer kunnen wij het dus niet gladstrijken omdat je nu geen problemen hebt met ons maar met T.net. Maar je treft ons wel hiermee en T.net niet. Het zal hun interesseren wat je wel en niet hier post. Dus ik wil je (vast namens een hele hoop mede-DPC'ers) vragen deze beslissing nog eens te heroverwegen.

For old times sake!
* Funcracker schuift DukeBox een koude Smirnoff toe! :>

p.s. Ik neem je, je beslissing natuurlijk niet kwalijk. Het zijn jouw stats en je mag ermee doen wat je wilt.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Gonadan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:48:
[...]

Wat is er met dat topic? :?
Sorry, verkeerde link gecopieerd, zie ook link van coldfusion

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

DukeBox schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:27:
Hoi allen,

Wegens een conflict met tweakers forum crew stop ik met alle stats. Helaas blijven de oude stats pagina's daardoor ook niet online alsmede de more stats van de oude en huidige projecten.
.
Dukebox, hartelijk dank voor jouw inzet op het gebied van de o zo belangrijke stats. Jammer dat je stopt door toedoen van een conflict.

Nu er geen DPAD stats meer zijn zal ik van team moeten switchen. 's kijken of XS wat is.
:w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Jammer dat je ons verlaat Duke. Je posts in de AHTV waren ook van hoog niveau, om het zo maar eens te zeggen :Y) Bedankt voor je inzet! _/-\o_

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je stopt met het maken van cq. hosten ed. van de stats. Ze waren prima en veel mesnen zijn blij ermee dat ze er waren. Ze zullen zeker gemist worden in ieder geval, en wel door een boel mensen.

Persoonlijk hoop ik dat je je niet laat kennen door de HK-toegangsprocedure. Ik weet niet wat daar allemaal over is gecommuniceert tussen jou en de crew; Want daar zal het hem wel in zitten.

Want ik heb HK access, en het is niet iets waar ik veel mee doe. Er is soms iets grappigs te lezen, maar als je het niet hebt, dan is het ook niet iets waar je je druk over hoeft te maken (persoonlijk gezegd mis je er niet veel aan idd). Maar het is niet zo netjes van de crew/mods om je topic naar de HK de moven, en hem daar vervolgens te sluiten. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen laten staan, en hem dan sluiten. Dan had jij als TS je eigen topic tenminste nog kunnen bereiken . . . althans dat zou ik zuiverder hebben gevonden. Als mod op ons eigen forum zijnde, had ik het dan ook op die manier aangepakt (sterker nog we hadden hem niet eens gesloten :P).

Maar genoeg over de inhoud, ik hoop dat je je niet laat kisten door procedurele grappen/fricties. Want als DPC'er vindt ik jouw stats veel belangrijker dan deze kwestie, en zo willen we je allemaal ook zien . . . als een van de top-statsbakkers van DPC (want dat ben je !). En zo zijn er ook tweakers die je inzet in bv. het Lochitech topic zullen missen.

offtopic:
Ik heb nog een oude kast van een P3 staan, zal vanavond eens een biertje ermee openen :P

Dus persoonlijk hoop ik dat je je woede/teleurstelling kunt verwerken, en dan ons weer kunt verblijden met je stats en inzet.

Al is het ongebruikelijk:
Groeten van G_M_C en hopelijk C-Ya !

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik weet niet hoeveel verkeer die stats genereren maar als DukeBox zijn stat generator zou willen delen met mensen die het mischien willen overnemen...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jammer Duke, maar ik neem aan dat het geen overhaaste beslissing is geweest :'(

Succes verder :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Jammer dat je weg gaat :'( Bedankt voor het beschikbaar stellen van jouw stats !
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:15:
Want ik heb HK access, en het is niet iets waar ik veel mee doe. Er is soms iets grappigs te lezen, maar als je het niet hebt, dan is het ook niet iets waar je je druk over hoeft te maken (persoonlijk gezegd mis je er niet veel aan idd). Maar het is niet zo netjes van de crew/mods om je topic naar de HK de moven, en hem daar vervolgens te sluiten. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen laten staan, en hem dan sluiten. Dan had jij als TS je eigen topic tenminste nog kunnen bereiken . . . althans dat zou ik zuiverder hebben gevonden. Als mod ons eigen forum zijnde, zo had ik het dan ook aangepakt; Je had dan ook de sluitmessage kunnen lezen e.d.
offtopic:
Dit is de normaalste zaak hier op GoT. Als je een topic in een verkeerd forum post, wordt ie gemoved. Als je dan geen toegang hebt, is dat helaas pindakaas. Het enige wat je desbetreffende moderator kunt verwijten is dat het slimmer is om de originele TS een PM te sturen.

Dit is ook veeeeeeel vaker langs gekomen in LA. Ook is er vaak genoeg uit gelegd waarom het gaat zoals het gaat.

Ook zijn er genoeg topics te vinden over waarom mensen geen toegang krijgen tot de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me meer dat er een machtspelletje of in die richting aan de hand is, hij zegt namelijk in in die bewuste topic
ach.. wacht nog wel ff.. zou niet weten waarom ik geen hk access zou krijgen.
, en toen dacht een modje "oh wacht maar even, jij denkt dat je zo even in de hk kan, nou mooi niet, ook al ben je al zo lang lid van ons en doe je de stats, maar wij zijn de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sybr_E-N schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:24:
[...]
offtopic:
Offtopic verhaal
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:15:
[...]
Maar het is niet zo netjes van de crew/mods om je topic naar de HK de moven, en hem daar vervolgens te sluiten. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen laten staan, en hem daar sluiten
[...]
Het ging hierom, dus wellicht nog eventjes lezen wat ik schreef. Maar we gaan weer teug ontopic nu, want dit topic gaat over DukeBox !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:31:
Lijkt me meer dat er een machtspelletje of in die richting aan de hand is, hij zegt namelijk in in die bewuste topic
[...]
, en toen dacht een modje "oh wacht maar even, jij denkt dat je zo even in de hk kan, nou mooi niet, ook al ben je al zo lang lid van ons en doe je de stats, maar wij zijn de baas.
Zon kinderachtige reactie verwacht ik absoluut niet van de mods. Ik denk dat je beter eerst even de feiten kunt afwachten in plaats van gelijk maar met beschuldigingen te gooien.

Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd waar het nou om ging, kun je het niet even "globaal" uitleggen TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
we weten toch al lang dat sommige modjes machtsgeil zijn , is niets nieuws en zal ook niet veranderen

maar is iets waar we mee moeten leven op dit forum

wil dukebox erg bedanken voor zijn dingen afgelopen tijden _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Morpheus_at_work op 07-04-2006 11:43 ]

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, over een conflict kan ik zo snel niets terugvinden, dus in dat opzicht vind ik het wat vreemd dat je het hebt over een 'conflict' hebt, en zeker "een conflict met de crew" in het algemeen?

En ook al heb geen idee waar het over gaat: je weet van het bestaan van de bemiddelaar af? :)

Ik neem tenminste aan dat dit niet letterlijk en alleen gaat over het feit dat je geen toegang hebt gekregen tot de huiskamer, want dat is imho geen 'conflict' te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Omg, een ruzie over de HK? Dat is echt triest, de HK is echt geen ruzie waard. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Nou :9

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit topic heeft dus absoluut geen nut.

Je hebt een heleboel publieke fora en een paar fora waar je wat voorwaarden voor hebt, zoals SG en de HK.
Als jij denkt dat jij toegang hebt "verdiend" tot die fora, kan je dat keurig aanvragen. Die aanvraag wordt OF goedgekeurd OF afgekeurd, bij afkeuring krijg je gewoon een motivatie erbij waar je eventueel ook nog tegen in beroep kan gaan. Blijken er een aantal verbeterpunten te zijn voordat wij je toegang willen geven, dan krijg je ook nog gewoon onbeperkt herkansingen zo ongeveer.
(Mail eens naar de bemiddelaar als je het oneens bent met het niet toegang krijgen tot de HK)

Als ik jouw aanvraag zo bekijk dan was je een "net niet" iemand die dus met een paar kleine dingetjes wel toegang krijgt. (Als het goed is heb je de argumentatie zelf gekregen)

Vind dat een erg rare reden om met DPC-gebeuren te stoppen... maarja, je zult je redenen hebben.

Morpheus_at_work: Lekker onderbouwde mening... volgens mij wordt juist alles in het werk gesteld om dingen zo objectief mogelijk te laten zijn en zijn er legio mogelijkheden om een beslissing nogmaals te laten beoordelen door andere mensen dan die de eerste beslissing hebben genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door DSmarty op 07-04-2006 11:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.