Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
edit: log gewoon even uit en je kunt zien wat je mag bekijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Herby op 06-04-2006 13:46 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Welke mafkikker heeft dat bedacht?HerbyNL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:45:
SG is beschikbaar voor leden die minimaal 50 techposts hebben en een aantal dagen lid zijn. Behalve de HK kan je geloof ik verder alles lezen.
Waarom is dat?
Ben ik levensmoe als ik zulke dingen vraag?
en nu voel ik mijedit: log gewoon even uit en je kunt zien wat je mag bekijken.
[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 06-04-2006 13:48 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat dit forum bedoelt is voor tech, en niet voor general chat. Volgens mij doen ze het om te voorkomen dat er mensen op dit forum komen die alleen een beetje in de GC fora rondhangen.Gonadan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:47:
[...]
Welke mafkikker heeft dat bedacht?
Waarom is dat?
Ben ik levensmoe als ik zulke dingen vraag?
[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 06-04-2006 13:48 ]
Dertig dagen + 50 posts, zo is het criterium.RoD schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:47:
Je moet geloof ik 3 week lid zijn. Ik geloof dat alles van de GC op WL na niet te lezen is voor degenen die niet aan de 3 week en de 50 posts voldoen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. GoT is gewoon mainly bedoeld voor tech en niet voor een babbelAls je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze fora, hoef je alleen maar in de technische fora te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt. Zie ook Techposts afgeschaft. Tegenwoordig krijg je niet meer automatisch toegang tot de Tweakers Huiskamer; dit gaat via een simpele aanvraagprocedure die je samen met alle andere regeltjes hieromtrent kunt vinden in de HK-toegangsregels.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zoiets?HK / SG / NSTM... wat is dat allemaal?
Als je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen.
Spuit11. Hoi Outerspace

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2006 13:50 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
en laaaaaaaat
[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 06-04-2006 13:51 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
RoD schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:47:
Je moet geloof ik 3 week lid zijn. Ik geloof dat alles van de GC op WL na niet te lezen is voor degenen die niet aan de 3 week en de 50 posts voldoen.
[...]
Omdat dit forum bedoelt is voor tech, en niet voor general chat. Volgens mij doen ze het om te voorkomen dat er mensen op dit forum komen die alleen een beetje in de GC fora rondhangen.
Daar zit inderdaad wat inGonadan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:47:
[...]
Welke mafkikker heeft dat bedacht?
Waarom is dat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind je ondertitel nu wel van toepassing
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Zwijg jij!!Hertog schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:53:
[...]
Ik vind je ondertitel nu wel van toepassing
Bedankt allemaal voor de snelle reactie
Kan ik m'n maat uitlachen, hij durft niet te posten omdat hij bang is een 'domme' vraag te stellen en dan een utfs of rtfm voor z'n kiezen te krijgen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.