Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

domi235 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:47:
Mn iBookje naast een MSI 12.1 laptopje van een maat van me :)
[afbeelding]
Qlickbaar ofcourse :Y)
muhaha,

die maat van je had zeker spijt dat ie dat msi notebookje had gekocht toen hij ze naast elkaar zag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Kan 'ie weer een beetje ontopic mensen? Ik heb weer wat posts naar de welbekende TrashCan verplaatst om het hier een beetje op te schonen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Mijn powerbook G4 is nog steeds aan het wachten op Install Disc 2 die apple mij toe zou sturen, nu moet ik verplicht op m`n windows machine werken :'(
Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/2397/dsc0331525yy.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Anoniem: 136845 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:30:
[...]
muhaha,

die maat van je had zeker spijt dat ie dat msi notebookje had gekocht toen hij ze naast elkaar zag? :P
Haha nee hoor, hij is een soort van Windows addicted, zacht uitgedrukt :+
Piggel schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:57:
Mijn powerbook G4 is nog steeds aan het wachten op Install Disc 2 die apple mij toe zou sturen, nu moet ik verplicht op m`n windows machine werken :'(
[afbeelding]
Waarom doe je dan niet gewoon een custom install en selecteer je zolang alleen de basisdingen die echt nodig zijn :? Dan hebje CD2 even niet nodig en kun je toch werken op je pbookje :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Piggel schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:57:
[afbeelding]
CD/DVD 2 is alleen iLife en wat extra dingetjes, dus installeer hem zonder CD/DVD 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggel
  • Laatst online: 12:27
Inmiddels custom geinstalleerd dat ik daar niet eerder aan gedacht heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119449

Zo te zien is er niemand met een oldskool Mac :) Nu ben ik de eerste met mijn powermac G4!

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y192/kbNordern/PICT0156.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y192/kbNordern/PICT0155.jpg

Is er trouwens een forum waar ik meer informatie en tips kan krijgen betreft m'n Powermac G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Anoniem: 119449 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:52:
Is er trouwens een forum waar ik meer informatie en tips kan krijgen betreft m'n Powermac G4?
GoT's Apple Talk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 11:43

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Helaas je bent niet de eerste met een oldskool Mac hoor Norden ;) In de vorige delen van dit topic waren al Lisa's, SE's, iMac G3's, en andere antieke waren te bewonderen ;)

Informatie is uiteraard in dit hok te vinden, en anders kun je ook eens kijken op MacFreak.nl of MacOSX.nl

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150556

Update :)
Wat is hier te zien?
- Mac Mini (1,33 Ghz)
- 17 Inch TFT scherm (Philips 170C)
- Mighty Mouse
- iSight (nieuw)
- Apple Keyboard
- iPod Video (30 GB).

Afbeeldingslocatie: http://www.artparadiso.com/images/preview1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.artparadiso.com/images/preview2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik vind de webcam net iets te groot. Sorry hiervoor maar het staat niet. Voor de rest mooie setup

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 14:26

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

scherm is gewoon te klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:54

KhaZ

Alfa Romeo

Vraagje: hoe lang is het snoer van je mighty mouse? Het lijkt erop dattie langer is dan die van mij! (Ik vind 'm te kort)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KhaZ schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:46:
Vraagje: hoe lang is het snoer van je mighty mouse? Het lijkt erop dattie langer is dan die van mij! (Ik vind 'm te kort)
Ik heb mijn Mighty Mouse aangesloten op een USB verlengings kabel.
Die gaat onder mijn bureau door naar een USB hubje. :)

Ik vind dat draad ook kort hoor.
Maar het is dan ook ontworpen om in je toetsenbord te pluggen, wat ik niet mooi vind staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97405

Een wat oudere Apple;

Afbeeldingslocatie: http://klokjerond.prit.biz/iMac-roze.jpg

iMac G3 DV met slotloading
G3 400 MHz
10 gigabyte harde schijf
2x128mb PC100 geheugen
DVD speler
Strawberry

OSX 10.4 Tiger

Sweex USB muisje
Orgineel Apple keyboard

Ik gebruik hem eigenlijk alleen om er wat mee te klooien. Vooral als de neefjes en nichtjes logeren is het handig....hoeven ze niet meer op mijn PC. De bediening is super eenvoudig, dus zelfs de kleinste kunnen er mee spelen.

Jammer alleen van de kleur. Ik ben nog op zoek naar een mooiere kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

Anoniem: 119449 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:52:
Zo te zien is er niemand met een oldskool Mac :) Nu ben ik de eerste met mijn powermac G4!

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je het al wat langer had gevolgd had je mijn Powermac G4 AGP Graphics ook al langs zien komen :)

Lijpe kast blijft het trouwens he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Anoniem: 150556 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:51:
[...]

Ik heb mijn Mighty Mouse aangesloten op een USB verlengings kabel.
Die gaat onder mijn bureau door naar een USB hubje. :)

Ik vind dat draad ook kort hoor.
Maar het is dan ook ontworpen om in je toetsenbord te pluggen, wat ik niet mooi vind staan.
Heb zelf ook Mighty Mouse en hier direct op iMac aangelosten en vind de kabel net goed. Standard staat muis heel traag ingesteld in MacOSX maar ik ben sneller gewend dus heb ik op max gezet en zo hoef ik de muis niet teveel te bewegen dus is de kabel net goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx voor de reacties, Ben helemaal tevreden met m'n G4, gebruikt z'n krachten zeer efficient.

Alhoewel ik de fans binnen in op het laatst niet meer aangenaam meer vind klinken. Wat kan ik hier eigenlijks aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 22:43
Anoniem: 97405 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:49:
Jammer alleen van de kleur. Ik ben nog op zoek naar een mooiere kast.
Je mag hem bij mij dumpen als je een nieuwe kast hebt, ik zoek al een hele tijd een groene en roze kast.
Anoniem: 119449 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:12:
Thx voor de reacties, Ben helemaal tevreden met m'n G4, gebruikt z'n krachten zeer efficient.

Alhoewel ik de fans binnen in op het laatst niet meer aangenaam meer vind klinken. Wat kan ik hier eigenlijks aan doen?
Vervangen voor Papst fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ja inderdaad, zelf je G4kast opentrekken, en dan kan je beginnen met de fans schoonmaken *pasop, doe het niet met een stofzuiger of schoonmaakmiddel, gewoon met een kwastje of perslucht, ik heb zelf een persluchtfles van een computertoko en een makeup kwast van 't kruitvat*, dan kom je een heel eind.

Weet je een beetje waar je mee bezig bent en wil je een kleine investering doen, haal die oude fans eruit en zet er inderdaad Papst in, geheid hoor je ze niet meer!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal die fans zeker vervangen, even zien waar ik die fans nog moet weghalen :)
Hoe krijg ik trouwens die 120mm fan eruit en erin? En hoe kan ik mijn cd speler vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 129568 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:13:
[...]

Als je het al wat langer had gevolgd had je mijn Powermac G4 AGP Graphics ook al langs zien komen :)

Lijpe kast blijft het trouwens he? ;)
Draait dat een beetje lekker zo'n PowerMac G4 AGP onder Tiger? Ik kan er aan eentje komen namelijk, rond de 400-450 Mhz dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nokko schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 10:54:
[...]

Draait dat een beetje lekker zo'n PowerMac G4 AGP onder Tiger? Ik kan er aan eentje komen namelijk, rond de 400-450 Mhz dacht ik.
Ik draai zelf ook Tiger op me G4 450Mhz. Ik doe binnenkort wel een geheugen upgrade.
Maar verder draait het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Nu online
Ja op 500mhz ofzo moet je niet willen dat spotlight/finder er binnen een seconden staat, maar draaien doet het prima. Zeker als je er wat ram in gooit (768mb+) dan moet ie het prima doen! :)

Ik heb wel vaker op een dual 867mhz gewerkt onder tiger, nou dat ging als een trein maarja, dat is geen vergelijking met single 450 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nee het gaat me ook niet zozeer om topsnelheid, dan had ik mezelf wel een iMac gehaald. Het gaat me meer om gewoon fatsoenlijk te kunnen internetten, mailen en misschien heel licht Photoshop werk. Er komt sowieso minimaal 512MB in, mocht het doorgaan, dan kan ik dat altijd nog upgraden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 06-05-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Nu online
Beetje safari/mail kan daar prima op hoor :) Ja misschien rendert hij sites minder snel en geblaat enzo, maar wil jij rustig zitten met een muziekje op de achtergrond en dan een mailtje kunnen sturen is het een prima bak denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 12:41
Euhm, ik heb hier anders een iBook G3 600MHz (late 2001) met 640MB RAM en deze draait proper 10.4.6 inclusief Dashboard, Expose en Spotlight. Niets op aan te merken, Safari, Mail, iCal, Fire, iTunes (met muziek over AirTunes), Mactracker, Cyberduck en Firefox staan open. Geen enkel schokje. Een vriend heeft een PowerMac G3 (blue & white) 300MHz lopen zonder Spotlight en dat werkt ook zonder problemen. Ik vraag me dus wel af waarom het niet zou werken. Het enige probleem dat ik ondervind is dat de laatste nieuwe HD-content filmpjes in QuickTime niet zonder probleem werken. DivX en DVD is wel perfect mogelijk.

Ik kan er momenteel spijtig genoeg geen pictures van trekken. Binnenkort loopt er nog een identieke iBook binnen (waarvan de harde schijf kapot is) en een PowerBook G4 (met een probleempje op het scherm). Later krijg ik van iemand anders ook nog een PowerBook G4

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

Nokko schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:16:
Nee het gaat me ook niet zozeer om topsnelheid, dan had ik mezelf wel een iMac gehaald. Het gaat me meer om gewoon fatsoenlijk te kunnen internetten, mailen en misschien heel licht Photoshop werk. Er komt sowieso minimaal 512MB in, mocht het doorgaan, dan kan ik dat altijd nog upgraden. :)
Tiger op deze mac gaat (veel) sneller dan ik had verwacht. Voor internetten en office gebruik is ie perfect. Het enige wat me wel wat tegenviel is photoshop.... Simpele photoshops kunnen wel, maar dan moet je wel wat geduld hebben ;)

Verder moet ik me een beetje beperken in de hoeveelheid widgets (ik heb er nu 7) omdat ik toch eigenlijk wat te weinig ram heb (448 MB).

Edit: ik heb de 450 Mhz versie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129568 op 07-05-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ok bedankt jongens, dan zal ik eens kijken wat voor Powermac het precies is, lijkt me een mooi begin om goedkoop aan een Mac te beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119595

Net mijn Macbook Pro binnengekregen dus tijd voor nieuwe foto's!

Desktop(met alle gadgets)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Vanthoorsite/Michielvanthoor/83DBCF29-353F-4AD9-866C-72B6E8CC07F0_files/Desktop.jpg

Desktop(zonder alle gadgets)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Vanthoorsite/Michielvanthoor/83DBCF29-353F-4AD9-866C-72B6E8CC07F0_files/Desktopzonder.jpg

Onder de bureau
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Vanthoorsite/Michielvanthoor/83DBCF29-353F-4AD9-866C-72B6E8CC07F0_files/Desktoponder.jpg

Wat je allemaal ziet:
*Apple Cinema Display 21"
*MacBook Pro 1.83 ghz, 1GB geheugen
*PowerMac G5
*Standaard Apple muis+ toetsenbord
*Apple Remote
*iPod 2G(10GB)
*iPod 4G(20GB- U2-editon)
*MIDI- piano GarageKey
*Sony Hoofdtelefoon
*Stagg Basgitaar
*Harman Kardon Soundsticks
*Sony Ericsson K700i
*Sony PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Nu online
Wow, nette setup man :9 Je hebt zeker het scherm gewoon aan je pMac en de je mbp gebruik je zo los?

Wat zijn de specs van je pmac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/xdzds9.jpg
(Klikken!)

Dit is mijn iMac met een 1.83ghz intel processor en 1024mb aan geheugen, een iPod nano met 4gb aan ruimte en dat andere is een cardreader maar die heeft geen merk volgens mij (Gekocht omdat hij wit is.) Daarachter staan MM50 iPod speakers die ik nu gebruik als speakers voor de computer, en soms haal ik ze weg als ik boven iPod wil luisteren of in de tuin :). ooit wil ik hier nog een Macbook bij dit word waarschijnlijk in Augustus ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Waar heb je die cardreader gekocht Tonks ? Is een erg mooi dingetje voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gekocht bij een lokaal elektro winkeltje, Rutten heet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 20:02
Zonde van de kabels .. tijd voor een blauwe tand set ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
offtopic:
Kan het nou eens een keer niet over de kabels gaan? :/ ... Apple maakt al prachtige kabels in vergelijking met de rest van de PC wereld. Het is nu alweer de zoveelste keer dat iemand een bluetooth set voorsteld. Laat de poster die beslissing toch lekker zelf maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kabels zitten mij echt niet in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109556

carfreak02 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:10:
Zonde van de kabels .. tijd voor een blauwe tand set ? :9~
Onder je scherm die kabels met een tie-warp aan elkaar maken, staat het al een stuk strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 20:02
matiasjansen schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:45:
offtopic:
Kan het nou eens een keer niet over de kabels gaan? :/ ... Apple maakt al prachtige kabels in vergelijking met de rest van de PC wereld. Het is nu alweer de zoveelste keer dat iemand een bluetooth set voorsteld. Laat de poster die beslissing toch lekker zelf maken :?
Mm ik geef alleen mijn mening dat het mooier is met Bluetooth set .. mag dat niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
carfreak02 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:49:
Mm ik geef alleen mijn mening dat het mooier is met Bluetooth set .. mag dat niet dan ?
en het topic draait weer offtopic. Misschien kunnen we het beter het grote "discuss je apple computer setup" topic noemen. Negeer mijn kabeltroep maar, dit is nog maar de helft van kabels die hier staan.

Afbeeldingslocatie: http://got.nyaargh.nl/HPIM2079s.jpg
full1 | full2
Hier te zien:
MacBook Pro 1.83ghz standaard setup op geheugen (1,5gb) na
Logitech Leopard muis (handig om mee te nemen)
JVC videocamera van school (voor project)
Tucano SecondSkin Guaina
iPod 20gb 4th generation met m'n naam op de achterkant
Papierwerk dat ik nog een keer moet lezen

Gromit knuffel, Innocent Drinks, Oreo koekjes, kleine tv (daewoo), Canon iP5200r (wifi,ethernet,usb) printer, 2 Ben & Jerry's bakjes (handgeschilderd), De Delta Deceptie van Dan Brown, Hitchhikers Guide To The Galaxy pocketboekje (engels), 160gb LaCie (achter Delta Deceptie).

DVD's: Will & Grace (1-6), Tommy Cooper (2), Seinfeld (1), Scrubs (1) , Catweazle (1), Bewitched (1-2) , Lee Evans boxset + XL tour dvd, Monty Python boxset.
Foto van m'n iMac G3 Strawberry is er niet gezien die momenteel in een hoekje staat te wachten op een nuttig doel.

[ Voor 83% gewijzigd door semicolon op 07-05-2006 20:24 . Reden: tekst ingekort ]

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:02:
Ik wil die ook ! Heeft die winkel toevallig ook een website ? Wat heb je ervoor betaald trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 99190 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:02:
Die op de molenstraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:27

SD5k

>4&X

Max v W schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:57:
[...]

en het topic draait weer offtopic. Misschien kunnen we het beter het grote "discuss je apple computer setup" topic noemen. Negeer mijn kabeltroep maar, dit is nog maar de helft van kabels die hier staan.

[afbeelding]
full1 | full2
Hier te zien:
MacBook Pro 1.83ghz standaard setup op geheugen (1,5gb) na
Logitech Leopard muis (handig om mee te nemen)
JVC videocamera van school (voor project)
Tucano SecondSkin Guaina
iPod 20gb 4th generation met m'n naam op de achterkant
Papierwerk dat ik nog een keer moet lezen

Gromit knuffel, Innocent Drinks, Oreo koekjes, kleine tv (daewoo), Canon iP5200r (wifi,ethernet,usb) printer, 2 Ben & Jerry's bakjes (handgeschilderd), De Delta Deceptie van Dan Brown, Hitchhikers Guide To The Galaxy pocketboekje (engels), 160gb LaCie (achter Delta Deceptie).

DVD's: Will & Grace (1-6), Tommy Cooper (2), Seinfeld (1), Scrubs (1) , Catweazle (1), Bewitched (1-2) , Lee Evans boxset + XL tour dvd, Monty Python boxset.
Foto van m'n iMac G3 Strawberry is er niet gezien die momenteel in een hoekje staat te wachten op een nuttig doel.
toon volledige bericht
Dat zijn iets té veel details. (8> Maar elk macje is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier mijn werkplek....

Intel iMac 20 " met 1,5 GB RAM, rest standaard. Verder Logitech Z5500 Digital :)

Klikken voor grotere versie.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/755db5ee7c63220c31b70163829e0818/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f88b63c2df7428c7052d18ac656863c1/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 08-05-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nette foto die met dat blauwe licht :)
ccfl of neon buisje erboven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foxke schreef op maandag 08 mei 2006 @ 00:23:
Nette foto die met dat blauwe licht :)
ccfl of neon buisje erboven hangen?
Heb een CCFL buis erboven hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:25:
[...]

Ik wil die ook ! Heeft die winkel toevallig ook een website ? Wat heb je ervoor betaald trouwens ?
Hij staat hier online, daar staat ook waar dealers zitten enzovoorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Laatst online: 21-11-2024
offtopic:
Toevallig iemand van hier? : http://img70.imageshack.us/img70/3273/pict06268wa.jpg

De apple store op Regent Street, Londen is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
3V3RT schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:09:
offtopic:
Toevallig iemand van hier? : http://img70.imageshack.us/img70/3273/pict06268wa.jpg

offtopic:
voetbalzone.nl :r
De hangplek bij uitstek voor jankende ajax-kindjes en debielen met vreemde opstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140651

Mr.S schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:40:
[...]

offtopic:
voetbalzone.nl :r
De hangplek bij uitstek voor jankende ajax-kindjes en debielen met vreemde opstellingen.
je kent het ;) ....? (zegt genoeg...) Mr.S ook een jankend ajax-kindje :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
yo ga lekker over voetbal praten... goed plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Laatst online: 11-08-2024
Anoniem: 140651 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:38:
[...]
je kent het ;) ....? (zegt genoeg...) Mr.S ook een jankend ajax-kindje :D ?
offtopic:
Yeps, ken het ja. Houd heel erg van voetbal en ik wil zo veel mogelijk voetbalnieuws zien. Maar daar kijk ik dus nooit meer want het nieuws klopt vaak voor geen hol en de reacties vind ik werkelijk onuitstaanbaar, geef mij maar VI.
Mr.S is trouwens die-hard Feyenoord hooligan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 25-04 07:37
lowfi schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:45:
yo ga lekker over voetbal praten... goed plan
offtopic:
Nee dit voegt veel waarde toe? :?

@ 3V3RT, heb je nog meer van die foto's? Gaaaf! 2x 23" Apple Cinema Display? Oef.. als ik de staatsloterij win overweeg ik het zeker, maar nu zeker nog te duur :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenGans schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:48:
[...]

offtopic:
Nee dit voegt veel waarde toe? :?

@ 3V3RT, heb je nog meer van die foto's? Gaaaf! 2x 23" Apple Cinema Display? Oef.. als ik de staatsloterij win overweeg ik het zeker, maar nu zeker nog te duur :9~
Volgens mij is het zelfs 2* 30" ;)

En 3V3RT, klik voortaan even op het groene knopje bovenin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Laatst online: 21-11-2024
@JeroenGans
http://www.flickr.com/photos/evertvr/142905238/
meer op me Flickr page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14711

Onder het motto: "Niks mis met kabels!" ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.madeo.nl/mauk/CRW_0678.png

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 14711 op 08-05-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:27

SD5k

>4&X

Anoniem: 37526 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:58:
[...]

Volgens mij is het zelfs 2* 30" ;)

En 3V3RT, klik voortaan even op het groene knopje bovenin :+
Waarom heeft dat TB zoveel verschillende kleuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

volgens mij is dat een Logic of een Final Cut Pro toetsenbord. De kleuren geven bepaalde functies uit die software aan, waardoor je er -kennelijk- makkelijker mee kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166569

kdacht dat dit een show je computer topic was, dr wordt wel vrij veel in gelult zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

-Sander schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:29:
[...]

Waarom heeft dat TB zoveel verschillende kleuren??
Vonden ze leuk :+

Nee dit is het Apple Pro keyboard voor Final Cut Pro, al die toetsen zijn hot-keys voor Final Cut Pro :) werkt erg fijn overigens!

Ik lees niet goed :o Whieee was me al lang voor :o :7 O+

[ Voor 9% gewijzigd door Qorne op 09-05-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Qorne schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Vonden ze leuk :+

Nee dit is het Apple Pro keyboard voor Final Cut Pro, al die toetsen zijn hot-keys voor Final Cut Pro :) werkt erg fijn overigens!

Ik lees niet goed :o Whieee was me al lang voor :o :7 O+
offtopic:
WAKKER WORDEN!!!!111 :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
3V3RT schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:09:
offtopic:

offtopic:
Die hier in de Bullring, Birmingham ook :) Zelfde stijl zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Komaan mensen post die bloedgeile apple's hier maar !! Binnenkort komt er van mij uit: Apple iBook G4 incl toebehoren. Tot die tijd, ga ik maar lekker de mooie foto's van andere trotse eigenaren bekijken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/4449/albumpicphp5dp.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Hmm, dat ziet er (op de speakers na) errug netjes uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
De speaker(schuimpjes) mogen misschien niet zo mooi zijn ... maar het geluid is super! _/-\o_

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
die speakers zijn idd zeer netjes, Mei je hebt geen smaak :+

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Mei, wat is er mis met de speakers? Dat zijn ongeveer de beste computerspeakers die er zijn (als je een gewone stereoinstallatie niet meerekend..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Vind ze gewoon niet mooi, kwestie van smaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Als je een ACD hebt passen deze speakers er mooi bij: http://www.alteclansing.c...&region=europe&pID=FX6021

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 13-05-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Laatst online: 02-05 22:05
Een sub tussen je benen B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

en als je goed geluid wilt en mooie speakers (oke ze zijn wat groot ;) ) maar kleur is Apple cinema display

koop je de MonitorAudio GS10 in het silver :) rond de 600€ per stuk :)

Vind je design wel belangrijk maar wil je ook goede kwaliteit speakers en wil je geen vermogen uitgeven dan moet je kijken naar de Bose Companion series 2/3 vanaf 149€ heb je een speaker zetje die geweldig klinkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Qorne op 13-05-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
bose aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

mja... meestal onderbouwen we dergelijke meningen ;)

lowfi AAAARGH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 19:43
Anoniem: 166569 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:52:
kdacht dat dit een show je computer topic was, dr wordt wel vrij veel in gelult zeg
Wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Whieee schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:55:
[...]

mja... meestal onderbouwen we dergelijke meningen ;)

lowfi AAAARGH :+
Het is een leuk luisterspelletje om blind de Bose pakken eruit te halen tussen de vloerstaande en boekenplankspeakers.

*klik*

-- weg middengebied --

Bose :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 14-05-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 25-04 07:37
offtopic:
Back on topic please? Ik wil foto's zien!! (mijne volgen na mijn examen, dan pas mag ik dat ding kopen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/Powerbook_grijs.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Oxi op 15-05-2006 23:23 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 10300 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:49:
[...]

Het is een leuk luisterspelletje om blind de Bose pakken eruit te halen tussen de vloerstaande en boekenplankspeakers.

*klik*

-- weg middengebied --

Bose :)
dat is in ieder geval duidelijk uitgelegd :) Ik ben zelf ook niet zo te spreken over Bose speakers. Niet omdat ze slecht zijn, maar te duur voor wat je krijgt.

* Whieee houdt het bij zijn Logitech Z2200 THX set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wauw heb je die foto zelf gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Anoniem: 136845 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:35:
[...]

wauw heb je die foto zelf gemaakt?
Jep, mijn Powerbook en mijn foto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oxi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:41:
[...]

Jep, mijn Powerbook en mijn foto. :)
met welke camera heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

breinonline

Are you afraid to be known?

Heel netjes Oxi _o_
Anoniem: 136845 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:58:
[...]

met welke camera heb je dat gedaan?
KM 7D

[ Voor 29% gewijzigd door breinonline op 15-05-2006 18:02 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Dank je :)
[...]

KM 7D
Om precies te zijn de KM 7D met KM 50/1.7 lens en KM 3600HS(D) en Sigma EF-500 DG Super flitsers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is wat je dus krijgt als je aan de mac zit. Moeder: "je hebt je kamer niet meer opgruimd sinds je die witte computer hebt..! :o "
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/50/146114375_8566ad6288_o.jpg
Effe opruimen. Gelijk die nutteloze pc weggeflikkerd! })
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/45/146114376_51ba9f1c1d_o.jpg
Als dat geen extreme makover is..

(Tegen dat ik gedaan had met opruimen was het al avond, daarmee de donkerheid in de tweede pic)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 16-05-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 104653 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:45:
Dit is wat je dus krijgt als je aan de mac zit. Moeder: "je hebt je kamer niet meer opgruimd sinds je die witte computer hebt..! :o "
[afbeelding]
Effe opruimen. Gelijk die nutteloze pc weggeflikkerd
[afbeelding]
LOL :D
Vooral ook "sinds je die witte computer hebt" 8)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, dat is al veel beter. Goed te zien dat je die iriver weg hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:45:
[afbeelding]
Effe opruimen. Gelijk die nutteloze pc weggeflikkerd
[afbeelding]

(Tegen dat ik gedaan had met opruimen was het al avond, daarmee de donkerheid in de tweede pic)
Hmm. die mobiel heeft m'n ma ook.
Ik vraag me alleen af hoe je die foto's op je Mac zet die je maakt? =/

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 150556 op 15-05-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:15
Jeetje dat is zo net een press picture! Echt mooi gefotografeerd! (en gesjopt?)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

-roberth- schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:10:
[...]

Jeetje dat is zo net een press picture! Echt mooi gefotografeerd! (en gesjopt?)
Enige met photoshop was het weghalen van een vuiltje dat op het papier lag en het zwart/wit maken, maar dat laatste was eigenlijk niet nodig geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Nieuw plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.estor.nl/bureau.jpg

Ik heb sinds deze week geen PC meer... :) Alleen nog mn iBookje die ik nu een aantal maanden heb...
(Ja, en nog een ouwe XP 1700+, maar die staat in de verkoop...)
Ik ben ook van plan mijn 19" TFT te verkopen en dan koop ik (waar blijft dan
dat vakantiegeld en de teruggave van de belastingdienst? :) ) een iMac.
Het liefst natuurlijk de 20" Core Duo, maar wellicht de 17" variant.

Vandaag dus 2dehands een iCurve en een wireless keyboard gescoord...

Wat is het allemaal?
iBook G4 12" 1,33Ghz, 1Gb RAM
LG 19" TFT 1280x1024 via de VGA uitgang
iCurve
Apple wireless keyboard
Logitech MX510 muis
Seagate 300Gb FireWire/USB 2.0 HD onder de iBook verstopt :)
Belkin USB 2.0 hub voor de printer, PDA, usb stick, camera, etc

[ Voor 23% gewijzigd door estorino op 16-05-2006 15:54 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150556 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:27:
[...]
Hmm. die mobiel heeft m'n ma ook.
Die gsm is een kutding. Was gelukkig maar tijdelijk en heb nu ene van een wat aangenamer formaat
Anoniem: 150556 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:27:
[...]
Ik vraag me alleen af hoe je die foto's op je Mac zet die je maakt? =/
Euhm, op de 1de foto zie je links een externe dvd-writer. daar zit ook een cardreader in. Anders toch gewoon via mini-usb --> USB ?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 16-05-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

GoldieLox schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:
Vandaag dus 2dehands een iCurve en een wireless keyboard gescoord...
Je iCurve staat ondersteboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 104653 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Die gsm is een kutding. Was gelukkig maar tijdelijk en heb nu ene van een wat aangenamer formaat

[...]

Euhm, op de 1de foto zie je links een externe dvd-writer. daar zit ook een cardreader in. Anders toch gewoon via mini-usb --> USB ?
Uhm, een nokia 3510i heeft toch geen usb/memorycard? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Anoniem: 163173 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:36:
[...]

LOL 8) :D _/-\o_ Vraag me af wanneer de eerste komt met zijn nieuwe MacBook :+ Zou willen dat ik het was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Anoniem: 163173 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:36:
[...]

Echt? Haha, ik heb er geen seconde over nagedacht, gewoon neergezet en klaar... :)
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of 'ie andersom ook werkt. 8)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je alleen je externe hd niet meer verstoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MYST schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:46:
[...]

Uhm, een nokia 3510i heeft toch geen usb/memorycard? :?
De foto's zijn gemaakt met een gewone digicam hoor. En die gsm heeft geen cam en ook al zou die er één hebben dan nog zou het vrij moeilijk zijn om er een foto mee te trekken waar ie zelf opstaat (zonder spiegel natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ook maar weer een fotootje van m'n Mac mini + toebehoren :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d5b390060ac86ce1664af726d89975f/full.jpg

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar regeltjes:

# Ga niet offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).

# Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.