Ik wil graag mn ATA HD, met daarop mn windows installatie kopieren naar mn SATA HD. Ik gebruik hiervoor dan Norton Ghost. Wat ik volgens mij dan gewoon moet doen is "Copy Harddisk" en het vinkje "Set Active" aanvinken. Klopt dit? Vervolgens vertel ik mn BIOS dat hij van de SATA disk moet booten en klaar is klara toch?
Echter, zit ik dan niet met de gebakken peren als hij hem niet boot? Of blijft hij de originele partitie met windows (op de ATA) ook gewoon als active zien? Met andere woorden, kan er iets misgaan op deze manier? Ik zit niet op problemen met mn harde schijf te wachten, ivm mn eindscriptie enzo, maar wil toch wel gebruik maken van mn nieuwe 16MB Maxtortje met NCQ!
Ik hoor het graag, thnx!
Echter, zit ik dan niet met de gebakken peren als hij hem niet boot? Of blijft hij de originele partitie met windows (op de ATA) ook gewoon als active zien? Met andere woorden, kan er iets misgaan op deze manier? Ik zit niet op problemen met mn harde schijf te wachten, ivm mn eindscriptie enzo, maar wil toch wel gebruik maken van mn nieuwe 16MB Maxtortje met NCQ!
Ik hoor het graag, thnx!