Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
/edit: ja, voorbeeldje toegevoegd.
[ Voor 39% gewijzigd door DeadMetal op 09-04-2006 18:08 ]
Iig...
@Jey, ja ik verander de framerate, van 29,970 naar 25,000, orginele avi bestand is 42 min 43 sec (de 29.970 versie dus) en de 25,000 versie is 51 min 13 sec. Dus de video wordt verlengd. Kan zo niet zien of je dat ook echt ziet, dat mensen in slow motion lopen, dat zie ik iig niet.
Dus de video wordt langer gemaakt wat ik opzich wel raar vindt aangezien er minder frames moeten worden gebruikt.
@Harrie, dat is precies wat ik altijd doe
@TheWickedD, natuurlijk, alleen is de video 10 minuten langer en dus loopt het niet meer synchroon.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als je van NTSC naar PAL gaat moeten er framepjes tussen uit worden gesmokkeld, ofwel framepjes worden samengesmolten, want als je framepjes weghaalt kan het weer raar gaan worden...
Ik weet verder ook niet het hoe en wat, maar wat hierboven staat lijkt mij erg logisch... Toch?
//Edit. Net met AVIcodec de 2 bestanden bekeken maar de 25FPS is echt 10 min langer dan de 29FPS. Echt raar.
[ Voor 56% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2006 18:17 ]
Via deze link ben ik op het programma BeLight gekomen, heb nu een evenlange audio bestand als video bestand en het klinkt niet eens heel raar, ik ga er maar even mee bezig om een dvd te maken en te horen/kijken of het een beetje kwaliteit is.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.