Anoniem: 179525
counterstrike promod is daar 1 van.
Alhoewel ik 1.6 qua gameplay vele malen beter vind(eigenlijk liever nog 1.5 wonstyle) moeten de mensen gewoon accepteren dat cs:s de opvolger is en ook tijd nodig zal hebben. Er moet nog veel gefixed worden in source(o.m. interpolate,want zowel 1 als 0 zijn verschrikkelijk op dit moment) maar dat kost tijd helaas.
Moet ik nog steeds Half Life eerst installeren en daarna die Update 1.1 en dan Cs 1.6?
of hoef ik alleen die Steam CS van de topicstart te installeren? dl duurt wel lang

vanpeltje
Nee het is jammer dat er geen 1.7 komt, of dat men masaal 1.3 gaat spelen want de toekomst van source zie ik toch ook niet zo rooskleurig in.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ik heb de Half-Life Generation CD geinstalleerd en steam... meer niet..vanpeltje schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:59:
ik ga weer beginnen met CounterstrikeHeb al 2 jaar niet gespeeld terwijl ik met versie 1.0 begonnen ben
Moet ik nog steeds Half Life eerst installeren en daarna die Update 1.1 en dan Cs 1.6?
of hoef ik alleen die Steam CS van de topicstart te installeren? dl duurt wel lang
vanpeltje
[ Voor 94% gewijzigd door autodidact op 27-07-2006 03:54 ]
http://specs.tweak.to/12504
met welke foutmelding precies? waarschijnlijk helpt even uitloggen en dan weer inloggen van steam je probleem. anders je .blob file delete in je steam mapvanpeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 02:51:
hej, elke keer als ik een server probeer te connecten wordt ik er tijdens het spel na maximaal 10 seconden er weer uitgekickt? iemand een idee hoe dat kan? mn router/firewall staat volgens mij goed ingesteld
Het betreft een gloednieuwe steam installatie met de default-instellingen.itons schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:27:
[...]
met welke foutmelding precies? waarschijnlijk helpt even uitloggen en dan weer inloggen van steam je probleem. anders je .blob file delete in je steam map
En elke keer wanneer ik connect op een server wordt ik er weer uitgegooid en als ik dan in de console kijk zie ik:
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 168
???
vanpeltje
wil iemand mij helpen met dit probleem anders ben ik genoodzaakt om met bots te spelen...vanpeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:28:
[...]
Het betreft een gloednieuwe steam installatie met de default-instellingen.
En elke keer wanneer ik connect op een server wordt ik er weer uitgegooid en als ik dan in de console kijk zie ik:
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 168
???
vanpeltje
Dit was de oplossing:
Try adding this to your game launch exe, either from a shortcut or from Steam (rt click on game, properties, set launch options):
-applaunch 10 +clientport 27006
vanpeltje
heb in mijn nieuwe huis eindelijk internet. en werkt prima.. routertje er tussen.
dus ik dacht even lekker csen..
nu wil ik mijn server list refreshen.. maar het lijkt wel als hij geen servers met een lage ping 30- kan vinden.. meestal rond de 40 a 50 een paar en dan loopt het al snel op tot de 100+..
echter als ik dan zo'n 50 ping server connect. is mijn ping daar in eens 25 ong.
connect ik op een server met een ping van 100 is hij 50 gem.
best vervelend dus
ik heb alles zover ik weer gedaan. firewall uit.
porten open gezet. steam opnieuw geinstalleerd.
rates aangepast. maar lijkt niet echt te helpen.
iemand hier een oplossing
spec.
-2800+ amd windows pro sp2
-demon 6/1 mbit lijn ( dicht bij centrale 600m schijnt)
-router linksys wrt54gc nieuwste versie.
-mijn modem (zyxel prestige 2602r) staat op brige mode omdat de router anders niet werkte.
maar zonder router werkte het ook niet echt lekker zover ik weet.
pingen naar sites gem. 16 ms.. dus lijkt allemaal prima.
dus snap gewoon niet waarom de server list zo vaag doet.
op de steampowered site zag ik ook al geen oplossing
[ Voor 3% gewijzigd door Passie-m op 05-08-2006 20:29 ]
heb je het ook met andere games? lijkt mij (gokje) dat je ergens iets flood, je spammed jezelf zodat je gaat laggen zegmaarPassie-m schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:19:
Heb sinds kort een vaag probleem..
Zal het eens proberen, speel momenteel niet echt andere online games. maar omdat ik al zo veel jaren cs viel dit mij direct op. dat de lijst met servers zo klein was. en de pings niet kloppen.autodidact schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:15:
[...]
heb je het ook met andere games? lijkt mij (gokje) dat je ergens iets flood, je spammed jezelf zodat je gaat laggen zegmaarzeg eens tegen cs dat je op 56k zit ofzo, misschien dattie dan rustiger je serverfile list refreshed. tis maar een gok
als ik bij speedtest de connection test doe. is mijn connection naar servers tussen de 300 en 900 bij ongeveer 20 x die test te doen. vindt ik opzich ook een beetje raar. in mijn andere huis had ik rond de 1400 connections naar servers. weet niet wat normaal is bij een 6/1 mbit lijntje
Maar in de zip file zit een map cstrike, deze heb ik vervangen met mijn map cstrike in steam. Maar hoe activeer ik deze bots?
Het enige dat ik weet is via de command bot_add en dan joint er een bot bij. Op dat moment begint mijn spel ineens enorm te vertragen en krijg ik de melding [Analysing] of zoiets en start het spel opnieuw. Dit gebeurd telkens weer achter elkaar. Slaat nergens op.
Ik heb ook geen enkele handleiding erbij gekregen. Kan iemand me hieruit helpen?
vanpeltje
Lijkt me dat je systeem een navigatiefile voor de bots aan het berekenen is. En dat moet 'ie voor iedere map doen.. Dat kost wat CPU-tijd en veel geduld, maar is gelukkig eenmalig...vanpeltje schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:33:
ik heb net de Zbots geinstalleerd voor Counterstrike Steam 1.6 zodat ik ook ff offline kan spelen wanneer ik aan het downloaden ben.
..heel verhaal...
Ik heb ook geen enkele handleiding erbij gekregen. Kan iemand me hieruit helpen?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Anoniem: 184939
Anoniem: 119903
Ik wou ook weer eens CS 1.6 doen dus heb ik dat weer geinstalleerd. Alleen heb ik een probleem: Bij de aztec krijg ik dit:

Allemaal zwarte vakjes waar het regent zegmaar, iemand bekend met dit probleem en weet wat ik kan doen?
EditIk heb het al gevonden: het is een bug van de nieuwe drivers. dus niet 9x.xx installeren.
Nu moet ik de oude dus weer zien te installeren

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 29-08-2006 08:19 ]
Instellingen in cs zijn gewoon goed, daar deed ie het de hele tijd al op.
Nou hebben we hier een GoT server voor CS maar er is nooit iemand en niemand wil er komen vanwege enkele kleine probleempjes die zo op te lossen zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 07-09-2006 15:16 ]
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook vaak last van crashes? Heb afgelopen dagen al een aantal keren een ctd gehad.
cl_weather 0 ? of vind je het leuk om in de regen te spelen ?Anoniem: 119903 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:
Hoi
Ik wou ook weer eens CS 1.6 doen dus heb ik dat weer geinstalleerd. Alleen heb ik een probleem: Bij de aztec krijg ik dit:
[afbeelding]
Allemaal zwarte vakjes waar het regent zegmaar, iemand bekend met dit probleem en weet wat ik kan doen?
EditIk heb het al gevonden: het is een bug van de nieuwe drivers. dus niet 9x.xx installeren.
Steam Inventaris
Nadat ik het in 2000 heb gekocht heb ik het zeker 3 jaar gespeeld. De cd's zijn naar mijn broertje gegaan en zijn nu foetsie. Ik weet dus niet meer precies wat ik nodig heb om weer eens online te pubben. (Ik neem aan dat ik gewoon halflife kan installen en dan steam en dat het vandaar zichzelf wijst?)
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 09-10-2006 16:37 ]
Oudere drivers installeren voor je videokaart en het probleem is verholpen.Anoniem: 119903 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:
Hoi
[afbeelding]
Dit is btw een veelvoorkomend probleem en je kan er van op aan dat daarna alles weg is
ForceWare Drivers 84.21 should do the trick

Zat zonet op een server waar de laatste shot alles in bullet time ging wel cool om te zien.
Kan alleen niet favorieten toevoegen en de meeste servers kan ik niet joinen?
tog weer ff opgestart, ging meteen weer redelijk tot goed.
27.5% acc en ~60% HS
maja kon ook zon lucky ronde zijn geweest want daarna moestik weer afsluiten van mezelf (SE + CSE moet voorgaan, en ik weet dat als ik nu weer begin dat ik dan weer niet meer te stoppen ben =] )
Toch weer eens proberen, leuk zo topic

dit is alles wat ik nodig heb toch ( heb nu toch 1.6 ) ?
[ Voor 21% gewijzigd door Mars18 op 19-09-2006 22:47 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is inderdaad cs 1.6 ja:)
Je word vanzelf beter hoor
niveau is op publics eigenlijk nooit te-hoog.. als je maar lang genoeg speelt dan win je wel op elke public (althans winnen,, gewoon 2 kills per death minimaal ofzo
Bedankt, had het gespeeld gister en inderdaad 1.6. Blijft nog wel lastigXyS schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:17:
Probeer het uit zou ik zeggen ?
Dat is inderdaad cs 1.6 ja:)
Je word vanzelf beter hoor
niveau is op publics eigenlijk nooit te-hoog.. als je maar lang genoeg speelt dan win je wel op elke public (althans winnen,, gewoon 2 kills per death minimaal ofzo)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
spelen er trouwens hier nog mensen gewoon nog good'ol 1.5?
-edit- Met mijn half-life anthology heb ik dus geen recht op counterstrike..
http://games.telenet.be/wegwijs.php?act=one&gid=34"Counter-Strike een gratis modificatie (of kortweg: mod) van het beroemde spel Half-Life. Dit wil zeggen dat je in bezit moet zijn van Half-Life vooraleer je Counter-Strike kan spelen.
Let op: wanneer je HL:Anthology koopt, heb je GEEN recht op vele mod’s waaronder Counter-Strike."
@ hieronder - in het 'my games' overizicht zie ik geen counter-strike (alleen codename gordon, half life blue shift, opposing force en team fortress. Niet zoals de screenshot hierboven dus).
[ Voor 64% gewijzigd door JaWa op 20-09-2006 20:44 ]
[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 20-09-2006 20:29 ]
Vreemd, CS is inderdaad zoals je daar hebt staan een gratis mod voor Half Life en zou dus zo te downloaden moeten zijn. Beetje rare actie van Valve...

Zoals je ziet was het druk de laatste tijd op de server de laatste tijd
Om jullie vast gerust te stellen, de plug-ins heb ik maandje terug met Brantje naar gekeken en al die lelijke plug-ins zijn verwijderd. Het is nu eigenlijk alleen nog maar een standaard CS server, wel met AMX-mod, maar daar merk je niets van. Iemand die interesse heeft om even te spelen, ik zit er nu op
Anoniem: 188327
(ik moest dit even kwijt, ben hevig geirriteerd op het moment na een avond van k*t pcw's)
Ik snap je helemaal, ik speel daarom bijna gaan pcw's meer maar alleen cups (die eigenlijk ook niet meer zo veel gehouden worden) als je daar cheat heb je gelijk een slechte naamAnoniem: 188327 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:45:
ik word CS echt beu, al die cheatende rotkinderen van 12, zucht zo erg. Of een pcw zoeken op IRC, wat dan 75% van alle pcw's duitsers opleverd, en dan op een gegeven moment gekicked worden als ze verliezende zijn, of leaven als ze weer eens cheaten. 50% van de duitsers cheat dus echt gwn he!
(ik moest dit even kwijt, ben hevig geirriteerd op het moment na een avond van k*t pcw's)
unfor schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:55:
de echte cs scene is al jaren dood. tegenwoordig word je gewoon kapot geflamed door de 1.6 generatie. (mannetjes van 14-18 met extreem grote bek)
Steam Inventaris
Anoniem: 43491
Ik heb laatst dus hl anthology voor de kat zn geslacht gekocht
jawel.Ep0ss schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:02:
Daar gaat het om de Counterstrike anthology, hij heeft het over de HL anthology, waarmee je dus blijkbaar niet mee kunt CS-en...
download steam van steampowered.com, installeer en gebruik je half-life key.
dan heb je toegang tot CS,HL, DoD, TF en nog wat dingetjes.
Have fun
zie een paar post van mij hierboven. Ik had eerst ook HL anthology gekocht. Maar de mod is dus niet meer gratis bechikbaar. Ik heb via www.bol.com binnen twee dagen CS: anthology gekocht voor 18 euro.Anoniem: 43491 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:05:
Mensen,
Ik heb laatst dus hl anthology voor de kat zn geslacht gekocht. Weet iemand waar ik de JUISTE HL kan kopen, waarmee k weer kan cs-en (like the good old day
)?
Installeren en daarna kan je alles instellen in CS zelf bij je Keyboard instellingen...
Strikerz.net is weer een beetje terug. Afgelopen week heeft vos weer een server in de lucht gebracht:
213.239.178.50:27035, [NL] Strikerz.NET 3 FF=Off
wellicht kennen oudgedienden de ouwe strikerz nog, kom eens langs zal wil ik zeggen, (tloopt nog niet echt storm
we zijn nog een beetje bezig amx erop te zetten zodat er een beetje orde in de chaos kan komen indien nodig.
Anoniem: 101953
Nog niet zo druk al vroeger, maar dat komt vanzelf
Deze afbeelding bedoel je, ik heb zelf geen idee, maar misschien dat iemand anders het wel weet...
Anoniem: 58485
Ik hield de laatste tijd de CS1.6 server een beetje in de gaten, en constateer dat er 0.01% op gespeeld wordt de laatste tijd. Daarom heb ik ook besloten de sponsering stop te zetten aangezien er een server nu 24/7 voor bijna jan pet draait
Vanaf eind deze maand (november) zal de server stopgezet worden. Ik hoop dat jullie plezier ermee gehad hebben
zie overal cl_crosshairscale maar dats voor css.. dit is echt k*t zo'n big crosshair :\
edit:
evengroot als spectatorcrosshair wil iik hem? (en had ik hem)
[ Voor 13% gewijzigd door XyS op 04-12-2006 22:26 ]
Dat is em als het goed is
XyS schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:20:
weet een van jullie het command om je crosshair kleiner dan small te krijgen? kan me tog herinneren dat hij veel kleiner was,, speelde zo heerlijk
.......
maargoed het went opzich wel zo.. dus laatmaar eigenlijkJan Willems schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:56:
cl_crosshair_size "small"
Dat is em als het goed is.
Anoniem: 158967
Dan nog iets. Hij kan niet sluipen, ook al drukt ie de goeie knop in!
Anoniem: 201643
Ik wil graag Cs gaan spelen. De allereerste versie 1.6 die in 1999 uitkwam, wil ik gaan spelen! weet iemand waar ik die kan bestellen? reageer even op iris_bulthuis41@hotmail.com.
Groetjes Iris
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Maar de counterstrike die in 99 uitkwam is dus niet 1.6
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Lekker dan, ingame reclame

Bedankt Valve

Edit
Ze zijn ook zo kinderachtig om alle topics op hun forum over de adverts te sluiten

Edit2
Er loopt 1 topic over die ads, maar niemand is er echt blij mee...
[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 07-03-2007 12:18 ]
Ik gebruik steam al vanaf de eerste versie en heb toen een account aangemaakt met een email adres van een toenmalige clan van mij. Dat email adres bestaat alang niet meer, maar het bleef gewoon mogelijk in te loggen met dit adres en bijbehorend wachtwoord op steam.. Sinds kort lukt dit niet meer.. Dit is uiteraard redelijk zuur, ik kan namelijk geen gebruik maken van het wachtwoord verloren ding omdat mijn email adres niet meer bestaat.. Iemand een idee hoe dit handig op te lossen?
superB
is daar geen wet tegen ofzo? ik bedoel we hebben toch betaald voor een product zonder reclame, en nou verdienen ze nog extra centjes over onze rug heen... ofnie.. ookal is het maar moreel gezienJan Willems schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker dan, ingame reclame. Sprays eroverheen gooien werkt ook niet eens
.
Bedankt Valve
Edit
Ze zijn ook zo kinderachtig om alle topics op hun forum over de adverts te sluiten.
Edit2
Er loopt 1 topic over die ads, maar niemand is er echt blij mee...
Weet iemand of half life (voor counterstrike) nog steeds te koop is? Of zou ik dan op marktplaats moeten gaan kijken?
Het lijkt me (voor 5 euro) toch wel een leuk spel om te proberen.
Of weet iemand een alternatief? Ik heb namelijk geen creditcard, dus kan hem ook niet kopen bij steam.
De maps kunnen aangepast worden, waardoor de adds eruit gesloopt kunnen worden, die tenminste in de map zitten, niet de ene boven scoreboard. Enkele servers draaien nu de_dust2_NoAdds. Enige nadeel daarvan is dat die map opnieuw gedownload moet worden.autodidact schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:36:
[...]
is daar geen wet tegen ofzo? ik bedoel we hebben toch betaald voor een product zonder reclame, en nou verdienen ze nog extra centjes over onze rug heen... ofnie.. ookal is het maar moreel gezien
Edit
En alsof het niks kost, een cs ad remover. Heb hem nog niet getest, maar zal hem vanavond uitproberen.
[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 09-03-2007 11:06 ]
werkt het nou?Jan Willems schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:06:
[...]
De maps kunnen aangepast worden, waardoor de adds eruit gesloopt kunnen worden, die tenminste in de map zitten, niet de ene boven scoreboard. Enkele servers draaien nu de_dust2_NoAdds. Enige nadeel daarvan is dat die map opnieuw gedownload moet worden.
Edit
En alsof het niks kost, een cs ad remover. Heb hem nog niet getest, maar zal hem vanavond uitproberen.
Want ik erger me dood aan die adds.
Heeft geen signature.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geinstalleerd heb, maar nog niet echt iets gemerkt heb, heb het waarschijnlijk verkeerd geplaatst. Anders probeer het zelf ook evendommerick schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:51:
[...]
werkt het nou?
Werkt niet. Steam heeft, toen ze lucht kregen van deze patch, meteen een nieuwe patch uitgebracht die het niet mogelijk maakt verouderde dll's te installeren.dommerick schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:51:
[...]
werkt het nou?
Dat ze eens snel opflikkeren met die reclame

Toch spijtig inderdaad. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er na een weekje wel aardig gewend aan ben. Laat ik het zo stellen ik erger me er niet meer aan en ze vallen me ook niet echt meer op. Toen ik het voor het eerst starte was het een stuk erger in ieder geval.Jan Willems schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:14:
[...]
Werkt niet. Steam heeft, toen ze lucht kregen van deze patch, meteen een nieuwe patch uitgebracht die het niet mogelijk maakt verouderde dll's te installeren.
Dat ze eens snel opflikkeren met die reclame. 1.6 spelers zijn er de dupe van terwijl ze niet eens weten of die wel HL2 hebben. Als ze die ads in source hadden gedumpt had ik het wel gesnapt, want die mensen hebben HL2, dus dat zijn potentiele kopers.
Wel raar dat ze het bij cs:source niet doen. Lijkt bijna alsof ze 1.6 zo snel mogelijk leeg willen krijgen
Heeft geen signature.
laat het dan tenminste een beetje blenden......
dit is gewoon lelijk en irritant..
Maar ben er ook langzaam aan aan het wennen.
Echt om te huilen als het zo moet.
Trouwens, met CS:S 'steam' is het niet mogelijk om 1.6 te spelen, toch? Die zou ik dus apart moeten kopen in de vorm van Counterstrike Anthology ala 10 euro of HL1 ala 5 euro. Ik las trouwens ergens iets over de key van HL: Gunman ala 3 euro, die zou ook moeten werken?
1.6 zou gewoon gratis moeten zijn imho, vooral als ik al CS:S allah 30 eu heb.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Steam Inventaris
Maar ach, ik zal hem aankomende week wel los kopen.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Steam Inventaris

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 04-04-2007 21:00 ]
XBL: Warheadheadshot
Hoewel ik het 300% met je eens ben : Bij HL2 Gold zat wel allesEqualized schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:28:
Ik vind dat CS 1.6 financieel niet zoveel voorstelt, ik zou het daarom logisch vinden als je het gewoon via steam kan downloaden als je CS:S al hebt.
Maar ach, ik zal hem aankomende week wel los kopen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Steam Inventaris
Anoniem: 58485
Of het loont? Zie het maar als cs1.6 maar dan in het nieuwere jasje van de HL2 Engine, dus betere graphics, geluid etc etc. Ik vond het prima om te doen CSSZjemm schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:00:
ik heb hl1/cs onder een oud mail adres actief. weet alleen het password niet meer en ook het secret question weet ik niet meer. kort om...ken niet meer spelen met de key van hl1 die ik heb.....alvorens ik nog heel veel moeite ga doen om het weer werkend te krijgen loont het misschien om cs:s aan te schaffen? of is die minder populair/leuk/fijn?
verklaar je nader...waarom is het zo erg dan? het klinkt namelijk als zijnde "beter" nieuwere engine enz. (zie ook de reactie onder jou reactie)k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:55:
cs:s is dikke stront door een trachter met 10 graden vorst de berg op. Maar als je gewoon je cd-key nog hebt (dus de cd hoes met je key erop) schijnt het zo te zijn dat je via een foto je account terug kan krijgen. ( steam mailen dus )
Steam Inventaris
Steam Inventaris
Anoniem: 159816
Ik heb source maar geen HL2, dag argument.Jan Willems schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:14:
[...]
Als ze die ads in source hadden gedumpt had ik het wel gesnapt, want die mensen hebben HL2, dus dat zijn potentiele kopers.
Weet er ook iemand een goede resource voor het maken van scripts ?
n²
NUC I5 256GB SSD

Reclame is me negatief opgevallen. Maar mijn vraag was, toen ik me laatste keer bezig hield was er een 1.6 of 1.7 versie, die rare schilden had, zijn die schilden ernog?
steam accepteerd bij paypal alleen creditcards.. heb ik vorige week geprobeerd maar daar heb je ook een creditcard nodigLeftblank schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:15:
Je kan ook via bank overschrijving geld overmaken naar Paypal en vervolgens op Steam kopen, 't blijft 'n makkelijke oplossingIk denk dat je em op bol.com of kieskeurig.nl nog wel zal vinden overigens, die willen nog wel eens oude games hebben liggen.
ja die schilden zijn er nogSjah schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:12:
Heb ook maar eens mijn oude steam account geactiveerd, en CS installt, gaat nu met een DL, installeren vanfa CD werkte niet...wrom heb je dan nog de originele HL-cd?![]()
Reclame is me negatief opgevallen. maar mijn vraag was, toen ik me laatste keer bezig hield was er een 1.6 of 17 versie, die rare schilden had, zijn die schilden ernog?
En nog iets, CS mute mijn lijningang, waarop de tuner staat te spelen. Ben ik niet blij mee, is er een fix?
[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 11-09-2007 00:44 ]
Steam Inventaris
Steam Inventaris