http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Hier:itons schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:41:
ik speel graag 640x480, ga ik toch niet veranderen voor stomme stats die niet er toe doen ?S:
* Bekijk myReact van inXs
* ICQ-nummer: 62740476
Reg. datum: 23 december 2001
Nog ff iets anders.. Voor mensen die zich ook groen en geel ergeren aan de fonts in 1.6 (ik wel namelijk, vooral op 800x600 veeeel te groot).. Zie dit:
quote:
You have a clientscheme.res file, its just in your .gcf directory and your not able to see it. Download GCFScape (Google it), and open up the "counter strike source shared" .gcf file. From there navigate to cstrike/resource, and clientscheme.res file should be in there. You'll need to extract it to your resource folder in your actual cstrike, and edit it from there.
En het komt van hier:
http://forums.steampowere...light=fonts+counterstrike
Misschien ook wel iets voor de startpost?
edit: die score van dat screenshot is nou ook niet hoogstaand te noemen nofi
en dan ff de fonts flink verkleinen
superB
edit@brantje: zoals ik al zei, met 640 leg ik meer headies dan op 800 :0
[ Voor 41% gewijzigd door itons op 25-05-2006 20:46 ]
Lijkt me voor Counter-Strike: Source...inXs schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:43:
...and open up the "counter strike source shared" .gcf file...

Die heb ik uit gezet.Ep0ss schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:39:
Zowiezo dat onder die radar, ziet er wel leuk uit, maar 1 druk op tab en ik heb het ook wel gezien. Maar is op zich wel een geinig ding.
Wordt na een tijdje irri.
Verder skywest is bezig met de server.
Web interface aan het fixen
Nou nee hoor, het is de "source" file, ofwel de bronfile.. Dus eerst kijken dan blaten aub
superB
195.189.137.95:27025
Ok ik heb niks gezegdinXs schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:51:
Nou nee hoor, het is de "source" file, ofwel de bronfile.. Dus eerst kijken dan blaten aubHier werkt het ook perfect.. En ja je kan ook de statsme grootte ermee aanpassen..
Verwijderd
kan je misschien een goede link posten, ben al een tijd op zoek om dit te veranderen.
ik had eerst een CPL-summer skin erop staan met kleinere lettertypes, maar sinds
die nieuwe steam-uiterlijk krijg ik die ook niet meer werkend
Verwijderd
De server draait nu op hetzelfde ip maar een ander poortnummer : 27025, zoals ik al zei werden de settings niet gepakt.
Ook heeft brantje nu toegang om zelf de server te starten & stoppen. We hopen dat het gezeurgevraag (
Wees ff voorzichtig met de mods en dat je die ook compleet installeert zodat de server niet op z'n bek gaat met missende files.
Heeft geen signature.
En mwa, het kan een verschil zijn. Het heeft er ook mee te maken dat sommige mensen al lang spelen. Ikzelf speel nu ruim 6jaar en vind 800x600 dus nog het fijnst.. Pure gewenning denk ik.
[ Voor 37% gewijzigd door inXs op 25-05-2006 21:32 ]
superB
zet maar is een resolutie lager dan je nu speelt, ik merk t altijddommerick schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:17:
is dat nou echt zon groot verschil als je 640 speelt voor de headies?
Klopt, lagere resoluties is beter. Sprayen gaat ook veel beter.itons schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:27:
[...]
zet maar is een resolutie lager dan je nu speelt, ik merk t altijd
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Ik geloof hier helemaal niks van =>PcManiaxx schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:29:
Klopt, lagere resoluties is beter. Sprayen gaat ook veel beter.
Een tijdje terug ben ik van 1152x864 naar 1600x1200 gegaan en op alle maps kan ik veel beter headshots maken omdat ik meer pixels heb om in te bewegen met mijn crosshair op lange afstanden !!!
Lagere resolutie = minder pixels = minder om op te aimen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jij kan niet rekenen denk ik
10-3=7 euro
Mja ik heb zelf ook een tijd 800*600 gedaan.
ff proberen
Rond 12 uur ga ik ff op de server trainen/killen/etc
Nog een nieuwtje
Als me pc aan staat.
Dan kan je in #csserver de status bekijken van de server
De kills,wat ze zeggen enzo.
Ik heb het kanaal +v gezet zo dat ze er niet door heen kunnen lullen.
daar voor is het rustige kanaal #cs1.6 bedoelt
[ Voor 59% gewijzigd door Brantje op 26-05-2006 10:47 ]
Ik heb op mijn laptop 1280x800 en op mijn gewone pc 1280x1024. Dit vind ik de fijnste resoluties om op te spelen!
Btw, ik ben wel geinteresseerd welke muis/toetsenbord/muismat combinaties gebruiken
Ik speel zelf met een Razer Copperhead als muis, een Logitech G15 als toetsenbord en een funC sUrface 1030 als muismat.
Het is toch echt van Counter-Strike: Source. Bekijk het bestand maar eens! En de link die je b.t.w. gaf was ook van de CS: Source forums...inXs schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:51:
Nou nee hoor, het is de "source" file, ofwel de bronfile.. Dus eerst kijken dan blaten aubHier werkt het ook perfect.. En ja je kan ook de statsme grootte ermee aanpassen..
edit:
Desalniettemin denk ik dat het gewoon werkt als je de resource-file van Source gebruikt voor 1.6, dus eigenlijk maakt het niks uit
[ Voor 16% gewijzigd door kwaza op 26-05-2006 11:03 ]
Naja, maar het werkt inderdaad gewoon.kwaza schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:02:
[...]
Het is toch echt van Counter-Strike: Source. Bekijk het bestand maar eens! En de link die je b.t.w. gaf was ook van de CS: Source forums...Ik blaat als een schaap
edit:
Desalniettemin denk ik dat het gewoon werkt als je de resource-file van Source gebruikt voor 1.6, dus eigenlijk maakt het niks uit
superB
Zover ik weet niet. Maar je kan wel bijvoorbeeld info van de server laten zien op je LCD (kills enzo).Brantje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:07:
Kan je dat lcdtje van de G15 ook gebruiken voor cs?
klopt, dus zijn de hoofdjes groternero355 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:57:
[...]
Lagere resolutie = minder pixels = minder om op te aimen
Volgens mij zit het gewoon tussen de oren: iemand vertelde me laatst dat hij van iemand die echt heel goed was een config had gekregen. Hij zette dit in zijn cstrike map en hij _ownde_ echt hard de hele server. Achteraf zei die kerel dat het gewoon een lege config was... en dat was het ookitons schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:10:
klopt, dus zijn de hoofdjes groteren heb je eerder je muis op zijn kop voor de headshot...
ik neem ze dan op in de maps.ini.
onderwerp de naam van de map
mailen naar brantje[at]gmail[dot]com
Ik heb net deze maps er op gezet:
mini_dust2
aim_ak-colt
awp_map_sexy
fy_iceworld
nth_lets_take_mothers_tank
Plugins:
Goremod
en rtd
Mja, beetje dom van mij, was nog vroeg heh

Ik zal hem wel eens kopen voor 10 euro, zoveel is het niet.
sar·cas·me (het ~)
Dus niet => Je hebt dan niet genoeg pixels om PRECIES het middenpunt van de "heady" te bepalen !!itons schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:10:
klopt, dus zijn de hoofdjes groteren heb je eerder je muis op zijn kop voor de headshot...
Ik vertel je echt de waarheid. Zoek anders op UT en welke resolutie hier op GoT dan zul je zien dat ik gelijk heb sinds het een keer uitvoerig is besproken en ik het ook nog eens zelf heb getest
Droogkwaza schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:15:
Volgens mij zit het gewoon tussen de oren: iemand vertelde me laatst dat hij van iemand die echt heel goed was een config had gekregen. Hij zette dit in zijn cstrike map en hij _ownde_ echt hard de hele server. Achteraf zei die kerel dat het gewoon een lege config was... en dat was het ook
Ik had gewoon voor de lol even als test dus een 19" CRT aangesloten en een beetje in CS 1.6 zitten knallen en toevallig start er op dat moment een map waar ik helemaal 100% zoog toendertijd doortdat het dus a la aim_akcolt was alleen dan veel groter.
En toen zag ik gewoon dingen die je op lage resolutie niet ziet. Heel apart was dat ik opeens ruimte tussen 2 pilaren zag en daar tussen in gewoon soms ventjes zag wat weer een paar kills extra opleverde elke keer
Kortom : Des te hoger je resolutie kan des te beter !!
Voor de kenners : Het was een map met Aztec setting en vanaf de T kant loop je naar beneden via een trappetje vrijwel direct een heel klein stukje water in terwijl de CT's door een redelijk flinke afdaling naar beneden moeten en dan een stuk gras en dan pas dat stukje water.
T's kunnen ook vrijwel alleen links rechts lopen met een klein extra stukje aan de linkerkant, terwijl de CT's een soort U vorm aan plek hebben met veel meer van die Aztec dozen zeg maar om achter te verbergen...
[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 26-05-2006 12:23 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
plzzz stop nu met al die mods en maps... standaard is goed zat.....Brantje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:15:
Oke iedereen die nog leuke maps heeft mag ze naar me gaan mailen
ik neem ze dan op in de maps.ini.
onderwerp de naam van de map
mailen naar brantje[at]gmail[dot]com
Ik heb net deze maps er op gezet:
mini_dust2
aim_ak-colt
awp_map_sexy
fy_iceworld
nth_lets_take_mothers_tank
Plugins:
Goremod
en rtd
PLLZZZ
superB
Dit is de laatste dan is ie goed.inXs schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:36:
[...]
plzzz stop nu met al die mods en maps... standaard is goed zat.....
PLLZZZ
Map cycle (ten zij de maps gevote worden
De_dust2
de_nuke
de_aztec
de_dust
De_train
Ik ga zo een plugin instaleren
Admin models zo kunnen spelers wat makkelijker admins herkennen.
http://www.steamtools.net/files/plugin_files/AdminModels.zip
Hier kan je de models downloaden.
Verder ik ga nu serieus bezig met admins uitzoeken.
Je mag een naam van een mode gotter geven die je graag als admin wilt.
Behalve je eigen, eposs en ik zijn hier van uitgesloten.
Code voor de server status op je website:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"
SRC="http://share1.serverspy.net/cgi-bin/monitor.js?mid=137085">
</SCRIPT>
[ Voor 40% gewijzigd door Brantje op 26-05-2006 13:22 ]

Maar wat hierboven ook al wordt gezegd : Alsjeblieft niet zoveel zooi erop pleuren dat iedereen eerst een uur aan het downloaden is voordat hij/zij kan joinen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
rtd is uit
oh een gedeelte zit heus tussen de oren dat zal best, maar de uitspraak hoe hoger hoe beter klopt niet.
kijk maar naar de pro's , SK en NiP bv. spelen op 1 of 2 na alle spelers op 640x480.. dat is heus niet zonder reden, meer FPS, makkelijkere recoil control, meer headies
het speelt gewoon lekkerder, maar persoonlijke voorkeur speelt natuurlijk een rol.
http://www.sk-gaming.com/team/1/
Verwijderd
ik kom dus niet op die server spelen iig =X
kheb zin in CS, niet in C-MOD-S
agreeVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:46:
zwaar nutteloos al gebruik je je tijd voor shit mods te installen
Heeft geen signature.
indd speel er wel maar die mods zijn geen cs meerVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:46:
zwaar nutteloos al gebruik je je tijd voor shit mods te installen
Heeft geen signature.
Verwijderd
Maar niemand zeg echt te waten op al die overbodige troep in CS.
Ik heb al die .wad, .mdl, .bsp etc files wel, maar kost me aardig wat gigs en ik doe er eigenlijk toch nooit wat mee (net gekeken, sounds folder 1,5 gig =X, Map folder 4 gig =X )
Maargoed, de vraag blijft, Normale of C-MOD-S server?

Verwijderd

Heeft geen signature.
HLTV models waarschijnlijk?dommerick schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:47:
Heb ik net even wat van die frag movies bekeken. Aangezien ik hier aan het oppassen ben en mijn tijd toch maar uit moet zittenDan zie je wat zieke frags, maar wat mij ook opviel is dat als hun naar hun knife switchen opeens het wapen naar hun linkerhand gaat, waarom doen ze dat? is er iemand die hier een goed antwoord voor weet
Ontopic: Jongens, gaan jullie lekker mods er op zetten joh. Verneuk je het spel werkelijk geweldig mee

[ Voor 69% gewijzigd door kwaza op 26-05-2006 22:42 ]
Verwijderd
VAC2 altijd aan, HL-Guard is dan eventueel overbodig...
Als er maar geen WWCL (of hoe het ook heet) config check prorgamma opkomt die zijn supergaar en slaan nergens op =S Die halen gelijk de vrijheid van een aan-te-passen config weg.......
"rate 25000" cvar blocked, forcing to "rate 10000" =S zulke dingen bedoel ik, liever niet....
/me out voor vanavond, forum komt morgen weer mensies --> *klik* registreer pls
Map cycle:
de_dust2
de_nuke
de_aztec
de_dust
de_train
het ff probleem is opgelost.
het mp_timelimit ook (stond op 00:00) na een restart van de server
[ Voor 117% gewijzigd door Brantje op 27-05-2006 09:45 ]
Duidelijk geen admin...itons schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:59:
[...]
gooi gewoon amx mod eraf in zijn geheel, echt meuk!
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Heeft geen signature.

Verwijderd
waar is inferno gebleven?Brantje schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:36:
ik zal de mods op ads na weg halen.
Map cycle:
de_dust2
de_nuke
de_aztec
de_dust
de_train
het ff probleem is opgelost.
het mp_timelimit ook (stond op 00:00) na een restart van de server
Ik doe het al in ieder geval
Verwijderd
Quote van de downloadsite uit de TS
Houdt dit in dat ik er niks aan heb als ik deze steam (incl CS 1.6) download? BvdVoor hen die Steam enkel gebruiken om Counter-Strike 1.6 te spelen (en die problemen ondervinden bij het downloaden van Counter-Strike met Steam), heeft VALVe dit installeerprogramma gemaakt dat alle benodigde files bevat voor installatie van Counter-Strike 1.6 CS.
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
kun je het wat preciezer uitleggen?itons schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:52:
rcon quit en dan opniuew opstarte
Ik wil dat wel doen, maar die mensen die ik er in heb zitten spelen of geen CS 1.6 of weten al van de server af en hebben em al in de Favorites staan. Maareh, misschien moeten we zelf ook meer gaan spelen? Zo dat meer mensen de server voorbij zien komen in de serverlist (meeste mensen filteren neem ik aan de lege servers er uit) . En zo eigenlijk meer een vaste schare mensen proberen te krijgen in de server. Zo begint iedere server volgens mij hoor.kwaza schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:28:
Misschien als iedereen de IP eens in zijn 'commentaar' op MSN Messenger zet (je weet wel dat stukje waar je extra tekst in kwijt kan) zal de public wat voller komen!
Ik doe het al in ieder geval
Maar ik ga nu ff klooien in de server, zie wel iemand verschijnen
Geen idee eigenlijk, gebruik het alleen voor herinstall voor mijn pc. Verders nooit eigenlijk.Equalized schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:52:
Klopt het dat je met de download uit de topicstart, geen CS:S meer kan spelen ofzo? Ik heb nu steam op mijn pc en speel CS:S, maar ik kan geen CS 1.6 vanaf steam downloaden. Betekent dit dat ik CS 1.6 uit de TS kan downloaden of werkt CS:S dan niet meer?
[...]
Houdt dit in dat ik er niks aan heb als ik deze steam (incl CS 1.6) download? Bvd

Ik plant de bom, bom gaat af, TERRORIST WIN.
Ik spring van het dak af waar ik op stond met nog 10 hp over, weer TERRORIST WIN, in 1 ronde heb ik nu 10.000+ verdiend

En fout nummertje 2, hier had ik ongeveer de bomb geplant, zie ook de radar. Staat nu al een minuut zo te doen, maar geen knal gehoord.

[ Voor 46% gewijzigd door JanW op 29-05-2006 19:39 ]
in de console tijdens spelen of via HLSW :
1
| rcon quit |
daarmee quit je de server. dan opnieuw de server starten zodat ie de nieuwe maps ziet.
Dat downloadje uit de TS is alleen handig als je CS 1.6 licencie hebt, en problemen hebt met downloaden van de data door steam. Dan download je dat programma en dan heb je cs1.6 meteen geinstalleerd. (althans zo leek het mij)Equalized schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:52:
Klopt het dat je met de download uit de topicstart, geen CS:S meer kan spelen ofzo? Ik heb nu steam op mijn pc en speel CS:S, maar ik kan geen CS 1.6 vanaf steam downloaden. Betekent dit dat ik CS 1.6 uit de TS kan downloaden of werkt CS:S dan niet meer?
[...]
Houdt dit in dat ik er niks aan heb als ik deze steam (incl CS 1.6) download? Bvd
iig als je geen cs 1.6 keycode hebt kan je het niet spelen. en als je die keycode wle hebt, moet je hem gewoon bij je huidige account toevoegen en dan cs1.6 downloade via steam gewoon ?

Heeft geen signature.
Nou vind ik dat jullie ff niet zoveel moeten zeuren, brantje heeft hier zijn best gedaan voor een server en dan komen jullie enkel zeiken en zaniken over het feit dat er in een mapvote funmaps voor bij komen. Ik was er bij met dommerick en ik ben admin en kan dat zo aanpassen. Dus dan gooi ik toch een nieuwe vote er in zonder die maps, maar nee, dan gaan we wegdommerick schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:00:
Dit keer zonder al die fun maps? Kom ik gisteren even spelen op die server ben ik maar geleaved voor de mapchange. Komt er een vote met enkel fun maps

Dankje, duidelijke uitlegXyS schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:55:
[...]
Dat downloadje uit de TS is alleen handig als je CS 1.6 licencie hebt, en problemen hebt met downloaden van de data door steam. Dan download je dat programma en dan heb je cs1.6 meteen geinstalleerd. (althans zo leek het mij)
iig als je geen cs 1.6 keycode hebt kan je het niet spelen. en als je die keycode wle hebt, moet je hem gewoon bij je huidige account toevoegen en dan cs1.6 downloade via steam gewoon ?
Toch maar een keertje HL1 aanschaffen voor die 5 euri ofzo

sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
maaruh hoe start ik de server zelf weer, ik host em niet zelf, ik laat em hosten dus...itons schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:41:
[...]
in de console tijdens spelen of via HLSW :
code:
1 rcon quit
daarmee quit je de server. dan opnieuw de server starten zodat ie de nieuwe maps ziet.
Gaat uitzichzelf bij een normaal hostingbedrijf.Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:50:
[...]
maaruh hoe start ik de server zelf weer, ik host em niet zelf, ik laat em hosten dus...
Verwijderd
edit:
Er zit niemand op... Maar de server heeft ook als titel "Counter-Strike 1.6 Server"
Niet zo aantrekkelijk lijkt me. Misschien: "[NL] Gathering of Tweakers :: skywest.nl"
Is maar een idee
[ Voor 82% gewijzigd door kwaza op 30-05-2006 17:39 ]
kom ook eens naar : *de ip*
zit weinig anders op als jij als admin twee keer laat voten en het faalt twee keerEp0ss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:02:
[...]
Nou vind ik dat jullie ff niet zoveel moeten zeuren, brantje heeft hier zijn best gedaan voor een server en dan komen jullie enkel zeiken en zaniken over het feit dat er in een mapvote funmaps voor bij komen. Ik was er bij met dommerick en ik ben admin en kan dat zo aanpassen. Dus dan gooi ik toch een nieuwe vote er in zonder die maps, maar nee, dan gaan we weg.

Heeft geen signature.
Ehm, sorry schatdommerick schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:27:
[...]
zit weinig anders op als jij als admin twee keer laat voten en het faalt twee keerdan heb ik ook zoiets genoeg geweest, dan vermaak ik me wel op mijn vaste servers. Het is ook gewoon niet logisch dat er toch nog funmaps inzitten als er een poll in dit topic staat, waaruit duidelijk blijkt dat de meesten gewoon cs willen
Kijk, heel leuk en aardig dat jullie geen funmaps willen, dat er dan een vote voorbij komt dat we meteen weer weggaan omdat er funmaps in staan, dat vind ik persoonlijk vrij triest, dit kan zo ongedaan gemaakt worden. Maar het hoge flame gehalte dat hier nu plaats aan het vinden is aan het adres van brantje vindt ik vrij overbodig. Hij heeft hier zijn best gedaan om voor ons een server te regelen, er zijn wat probleempjes in het begin, maar dat valt over heen te komen. Maar ga dan alsjeblieft niet lopen zeuren hierover, zeg het gewoon op een normale manier.
Denk dat de boodschap ondertussen wel duidelijk is. Dus is deze discussie een beetje zinloos aan het worden. Einde discussie en gewoon spelen, ok
gewoon spelen is er niet echt bij met alle mods en votes en admin_says enzo
superB
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat we je proberen te helpen een server op te zetten met een vaste userbase en niet een server waar incidenteel gespeeld word door een paar verdwaalde noobs....Brantje schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:46:
Als jullie willen is de server zo weg...
maar als jij hem uit de lucht wilt halen doe je dat toch, ik zal der niet wakker van liggen..
Owke, doe eens liefitons schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:06:
[...]
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat we je proberen te helpen een server op te zetten met een vaste userbase en niet een server waar incidenteel gespeeld word door een paar verdwaalde noobs....
maar als jij hem uit de lucht wilt halen doe je dat toch, ik zal der niet wakker van liggen..
Brantje heeft de boodschap wel begrepen ondertussen denk ik, kunnen we nu normaal tegen elkaar gaan posten ipv dit? Wordt er anders zo niet echt leuker op.
Ads enzo blijven er op.
Voorde rest zal ik alles er af halen
Verwijderd
en idd, AMXX mag wel eens wat beter geconfigt worden, maar dat komt wel goed..
heb namelijk ook geen zin om alleen maar gezeik te horen over de omdat iemand het vergelijkt met een goed geconfigde server....
Thnx alvast!
VeeGee
Verwijderd
Je hebt ftp toegang & een paneeltje om te starten/stoppen. Opzich kan je alles zelf doen wat je ook geprobeerd hebt ( alleen vergeten een Rcon_pw bij toe te voegenBrantje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:45:
Lizm kan jij aub de naam aanpassen? naar bovenstaande?
Als je niet zeker weet of er nog een instantie draait kan je altijd nogmaals op de stop button drukken.
@lism tnks, server draait nu prima!
ik zal die huds enzo uit zetten.
je kan dan zelf kijken wat je wilt.
me
hp
rank
wel met een / ervoor
kan je doen
[ Voor 13% gewijzigd door Brantje op 01-06-2006 17:34 ]

Kan je dit in de sp zetten ep0ss?
edit:
Er moet meer gespeelt worden op de server!
[ Voor 36% gewijzigd door Brantje op 02-06-2006 12:45 ]
Alvast bedankt!
VeeGee
Gewoon naar options restore default.
En dan die userconfig op alleen lezen+verborgen zetten.
Zijn namelijk van die servers waar ze een mod hebben geinstaleerd waar ze jou mee kunnen unbinden.
Dus de heleconfig leeghalen.
jup werkt prima, heb zelf CS:CZ, CS:S en HL2 met CC gekocht via steamVeeGee schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:16:
Werkt het kopen met CC via steam een beetje goed? Ik wil namelijk ook CS1.6 kopen denk ik, heb nu source maar veel mensen die ik ken gaan opeens 1.6 spelen. Maar is het betrouwbaar en makkelijk om het spel aanteschaffen via Steam? En als ik het spel koop, dan komt het spel automatisch op mijn steam account te staan neem ik aan?
Thnx alvast!
VeeGee
Verwijderd