Sony RDR HX 710: monitoren, titel splitsen en nog wat

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

JT

VETAK y0

Topicstarter
Even namens mijn pa:

Ik heb een sony rdr hx900. Mijn probleem, dat ik tijdens het kopieren van de harde schijf naar de dvd niet mee kan kijken wat ik opneem m.a.w. ik kan niet monitoren. Punt 2: ik kan geen titel splitsen zowel op mijn hardeschijf als mijn dvd-rw. Punt 3: Van mijn sony digtal hi-8 camcorder neemt de recorder via de dv ingang wel het beeld op, maar neemt niet de datum van opname mee. Ik heb ook een philips dvd recorder die kan dit allemaal wel. Ik overweeg een sony rdr-hx710 aan te schaffen maar wil eerst weten of de mogelijkheden zoals hierboven beschreven wel aanwezig zijn. Ik heb al gevraagd in de winkel, maar daar wisten ze het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 08-04-2006 21:45 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
3 punten
Punt1: Ook op de HX710 kan je niet meekijken tijdens kopieren.
Punt 2: Splitsen is geen probleem zowel op RW als op HDD. Persoonlijk vind ik het monteren van een opname erg makkelijk werken.
Punt 3 De datum en tijd van de eerste scene worden onthouden. De datum en tijd in de titlelist is die van het overzetten. Ik heb dit niet vaak gebruikt dus misschien onthoudt 'ie wel meer of moet je daar nog iets voor doen.
Dit topic bevat veel ervaringen en tips.