Toon posts:

ik zie door de bomen het bos niet meer in hosting-accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

ik heb een vraagje, waarvan ik weet dat het in de FAQ staat, maar ik kom er echt geen wijs uit.

Ik hoop dat sommige mij kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar een webserver, om een website te draaien, ong. 100mb webruimte, linux, het liefst 2 domein-namen etc.

Maar nu ga ik bijvoorbeeld naar de vergelijkingssites, é?n?ik zie dat de prijzen al vanaf 1 euro bestaan.

Maar nu is de lijst zó lang, dat ik écht niet weet wat ik nu wel/niet moet doen. En als ik bij ervaringen kijk... dan heb ik zwaar het gevoel dat iemand van dat bedrijf gewoon een goed woordje voor zichzelf doet.

Is er iemand die mij een tip kan geven?.

op weg kan sturen, of een compact lijstje weet met goede hosting, voor een laag bedrag per maand... maar wél betrouwbaar?

hartelijk dank,

groeten

Matthijs van Leeuwen

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 16:19
Je hebt in ieder geval één ding uit de faq niet gelezen of overgeslagen en dat is dat wij tweakers elkaar niet groeten :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:41
Sluuut schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:30:
Je hebt in ieder geval één ding uit de faq niet gelezen of overgeslagen en dat is dat wij tweakers elkaar niet groeten :P
En jij niet dat de TR knop er is

http://www.webhostingtalk.nl/ Aldaar vindt je veel informatie inzake je onderwerp

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

418O2 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:40:
http://www.webhostingtalk.nl/ Aldaar vindt je veel informatie inzake je onderwerp
Niet echt mee eens. Hij heeft veel meer aan een overzicht als www.webhosters.nl

Matthijs, zolang je geen extreme dataverkeer wensen hebt is 100 mb webspace en 2 domeinnamen niet bijzonder. Lees, dat kan iedereen aanbieden.
Dus zul je moeten bedenken wat je ongeveer voor je site over wilt hebben. Hou daarmee rekening dat goedkoop helaas vaak duurkoop is in hostingland. Oftewel, ga niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik ga geen namen noemen want er zijn er genoeg. Als je een beter idee wilt krijgen over een bedrijf, mail ze bijv. gewoon eens met een vraag en kijk naar reactietijd en inhoud van het antwoord. Op die manier kun je vast wel een bedrijf vinden dat bij je past.

Verwijderd

Ik heb zelf mijn hosting bij PcExtreme. Dit bevalt mij heel erg goed. Misschien is het een idee? www.pcextreme.nl

• DaFireball
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09-2022
voor zoiets kijk ik altijd op www.internetten.nl

misschien de moeite waard om daar eens te kijken.. :)

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 17:26
Mijn ervaring met PcExtreme is niet zo geweldig, goedkoop, dat wel, maar hun management-console is niet echt gebruiksvriendelijk. Ook lijken ze wekelijks hun serverpark uit te breiden. met de nodige downtime van dien

Ik zit al een aantal jaren bij digitalus, helaas niet veel upgrades naar nieuwere php/mysql versies, maar wel een goed managebla console die eenvoudig te configureren is. www.digitalus.nl

[ Voor 4% gewijzigd door storeman op 07-04-2006 09:57 ]

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

http://www.transip.nl Schijnt ook wel OK te zijn, maar sinds ik er alleen een domein heb kan ik je niet echt veel erover vertellen helaas.
Hebben wel veel medetweakers als klant heb ik gemerkt @ IRC :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
ok, dank iedereen,

ik ga dit weekend wel verder vergelijken. Mocht er iets onduidelijk zijn, post ik nog wel een berichtje, maar voor de rest; bedankt! ;-) M

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of je internationaal iets wil doen; www.powweb.com is "maar" $7.77/maand... Ik vind het niet veel, voor de features die ze bieden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ik gebruik Sohosted voor 3 domeinen en ben erg tevreden.

• DaFireball
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09-2022
heb een domein op www.e-dentify.nl

veel voor weinig en ben er wel over te spreken :)

Verwijderd

Topicstarter
hoi iedereen,

door héél veel drukte is het zoeken wat blijven liggen...
IceStorm schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:45:
[...]Niet echt mee eens. Hij heeft veel meer aan een overzicht als www.webhosters.nl
ik moet zeggen dat een hoop verzamel-sites énorme lijsten met output geven... erg lastig. Ben erg benieuwd of mensen met bijvoorbeeld het eerder genoemde Pc Extreme of Sohosted ervaring hebben. (en dan vooral goede hopelijk?)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:54:
Ik gebruik Sohosted voor 3 domeinen en ben erg tevreden.
De site oogt vriendelijk en symphatiek... ik zie alleen dat contact met een duur 0900 geschied... wel zeer concurrerende prijzen.

tenslotte kwam ik online nog vevida tegen. Iemand die daar evaring mee heeft?

dank, dank

;-) m.

• MAX3400

MAX3400

Vevida is wel redelijk goed inderdaad maar wel duuuur... Als ik de voorwaarden van mijn hosting-provider daar invul, betaal ik bij Vevida bijn 22000 Euro per jaar... |:( |:( |:( |:( (20GB opslag en 400GB dataverkeer).

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
Is het met dergelijke opslaggroottes en verkeer niet slimmer om een eigen servertje in redbus te hangen? Ik heb er ook een aantal hangen en dat is op den duur (zeker bij dergelijke getallen) zeker goedkoper.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
OverSoft schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:14:
Is het met dergelijke opslaggroottes en verkeer niet slimmer om een eigen servertje in redbus te hangen? Ik heb er ook een aantal hangen en dat is op den duur (zeker bij dergelijke getallen) zeker goedkoper.
Niet iedereen heeft de kennis en zin om een aantal servers te beheeren. ;) Als je het volledig uit handen geeft en je betaald er dik voor mag je aannemen dat zaken als backups ook goed geregeld zijn. Als je zomaar een servertje plaatst heb je nog geen backups.

🌞🍃

Verwijderd

Kijk hier eens

Zelf zit ik bij CSV Networks.
Erg tereden en goede reacties van anderer gebruikers. Dat is hier te zien.

Uiteindelijk blijft het lastig, er is zoveel keuze. Maar ik kan je wel als tip geven niet te veel naar de super goedkope te kijken Deze hebben meer problemen dat is mijn ervaring.

Als laatste geef ik dan ook de Anti-Tip van Besthost.nl, wat je ook beslist... deze niet. :X

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:32:
Als laatste geef ik dan ook de Anti-Tip van Besthost.nl, wat je ook beslist... deze niet. :X
ervaring? :P

[ Voor 49% gewijzigd door OverSoft op 09-06-2006 13:19 ]

Verwijderd

Sluuut schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:30:
waar staat dat? :D

• MAX3400

MAX3400

OverSoft schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:14:
Sorry, maar voor die 5 Euro per maand ga ik geen eigen server + lijn op Telecity/Redbus F1 hangen... Vandaar dat ik ook ben uitgeweken naar Amerika voor hosting en de partijen in Nederland eigenlijk niet meer aankijk vanwege de redelijke beperkte pakketten bij prijs X.

Verwijderd

Ja en ik ben niet de enige :X

Ik betaal nu iets meer maar krijg ook meer.
500MB site en 6GB dataverkeer voor 37,- Euro p/j (nog niet veel geld 8)7 ).

Dat je heel weinig betaald en dat dan je site af en toe er heel ff uitligt dat is normaal voor een erg lage prijs. Maar als je mail er 2 of 3 dagen uit ligt dan kan je er niet op vertrouwen aangezien je dan gewoon mail kwijt bent. :(
Pagina: 1