Bedankt voor je reactie.
Heb je misschien, of iemand anders, ook nog een oplossing voor de eerste vraag?
Heb je misschien, of iemand anders, ook nog een oplossing voor de eerste vraag?
Verwijderd
1) Ja heb ik ook, soms wel 3 maal per dag heb ik het ideebruce the boss schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:07:
Ik heb de Panasonic DMR-EH55 ook. Dit in combinatie met de UPC-mediabox
Ik heb een tweetal vragen:Ik heb de recorder zo ingesteld dat hij alleen 's-nachts de guide+ zou mogen updaten maar ik zie overdag ook GUIDE op de display staan. Zijn er meer mensen die dit hebben.
Als ik het allemaal goed begrijp kan ik maar 1 zender te gelijk opnemen VIA de mediabox. De zender die ik opneem moet dus ook aanstaan op e mediabox en als ik begin te zappen dat neemt hij dit mee op. Klopt dit en is hier iets op te verzinnen?
Ben benieuwd naar jullie antwoorden
Staar je maar niet blind op de prijs bij progress, de levering is bagger. Ik spreek uit eigen ervaring. Enige tijd geleden en receiver besteld, na 3 maanden nog niets ontvangen en progress houdt zich niet aan haar afspraken. Uiteindelijk ook de order geannuleerdRio schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:43:
Right. Intussen is mijn relatie stukgegaan en daarmee ook de zin om dat ding te laten brengen. Heb hem dus gecancelled.
Weet er iemand welke dvd/hd recorders dit wel kunnen? Ik zit te twijfelen tussen een xbox mediacenter, een pc met MCE of een HD recorder.wezep schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:01:
Ik heb ergens gelezen dat deze Pana (net als de Pioneer's) ook een soort jukebox functie kent voor het opslaan van mp3's.
Weet iemand zo of dit klopt?
Handig linkje, de manual van de Belgische site:
http://support.panasonic....corder/IM_DMR-EH55_NL.pdf
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 11:53 ]
Verwijderd
[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 12:06 ]
Verwijderd
Gulfstream G650
Verwijderd
Iemand misschien?Leolinedance schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:41:
Ik zoek een harddisk recorder om mijn oude videoopnames te digitaliseren. Ik stop de bandjes van de camera daarbij in een VHS tape.
Nu wil ik deze bandjes dus op DVD branden. Zou deze speler hiervoor geschikt zijn?
Dus VHS -> HD -> DVD
of:
VHS -> DVD
Is het ook mogelijk om videobestanden vanaf de HD op een laptop te zetten dmv. USB ofzo?
Werkt dit apparaat nu goed met UPC Digital?
Bvd
PhD i.o.
Gulfstream G650
Gulfstream G650
... gecensureerd ...
Als het vandaag 3 januari is, bedoel ik met dag+7 10 januari.salimrmaf schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:56:
Ja, sorry foutje, uit natuurlijk. Maar wat bedoel je met Dag+7 ?
Gulfstream G650
Daar was ik ook naar op zoek, maar lijkt erop dat dat simpelweg niet kan. Vind ik overigens best stom van Panasonic, dat ze zo'n simpele feature die op elke huis tuin en keuken DVD-speler van 30 euro wel zit, niet op dit apparaat zit...bruce the boss schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:01:
Weet iemand of het mogelijk is de tijd in beeld te krijgen, die er nog te gaan is voordat een film is afgelopen die je aan het kijken bent.
Ik zie nu alleen de tijd die je al aan het kijken bent.
Who knows ?
[ Voor 42% gewijzigd door Mr Magic op 09-01-2007 21:08 ]
Gulfstream G650
Het is niet mogelijk om de resterende tijd te geven ... een tekenfilm kost minder ten opzichte van een stevige actie film. Door compressiealgorithmen kan daardoor geen nauwkeurig getal worden gegeven. Een video band is makkelijk, na vier uur met constante snelheid te hebben gelopen is 'ie vol. Je zou kunnen schatten maar waarschijnlijk wordt daar meer over geklaagd als de afwezigheid van een still-left indicatie.master_artech schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:16:
[...]
Daar was ik ook naar op zoek, maar lijkt erop dat dat simpelweg niet kan. Vind ik overigens best stom van Panasonic, dat ze zo'n simpele feature die op elke huis tuin en keuken DVD-speler van 30 euro wel zit, niet op dit apparaat zit...
... gecensureerd ...
Volgens mij werd er gevraagd naar het de restduur van de film. Dus als je een opname van 1u30 hebt, en je ziet in je display 0.23, dat je daar ook -1.07 van kan makenhamsteg schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:23:
[...]
Het is niet mogelijk om de resterende tijd te geven ... een tekenfilm kost minder ten opzichte van een stevige actie film. Door compressiealgorithmen kan daardoor geen nauwkeurig getal worden gegeven. Een video band is makkelijk, na vier uur met constante snelheid te hebben gelopen is 'ie vol. Je zou kunnen schatten maar waarschijnlijk wordt daar meer over geklaagd als de afwezigheid van een still-left indicatie.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Je hebt gelijk, als de recorder opneemt kan hij voor een film de tijdsduur bijhouden en bij afspelen de actuele tijd min totaal tonen. Voor de gehele rest-duur (vrije Gigs) meende ik al een paar keer te hebben gezien dat de Panasonic niet met vaste hoeveelheden werkt per tijdseenheid ... zal er eens naar kijken.SeatRider schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:35:
[...]
Volgens mij werd er gevraagd naar het de restduur van de film. Dus als je een opname van 1u30 hebt, en je ziet in je display 0.23, dat je daar ook -1.07 van kan maken. Verder heb ik een Sony (kan niks zeggen over de Panasonic) maar die werkt gewoon met een vast aantal Mb's per minuut. Je kunt dus nauwkeurig zeggen hoeveel Mb je vrij hebt en hoeveel je dus nog kunt opnemen.
... gecensureerd ...
In standby modus worden gewoon gegevens 3x per dag opgehaald. Met halve lichtintensiteit staat dit ook in beeld. Om het postcode te veranderen moet je eerst EUROsport kanaal en referentie verwijderen. Daarna kun je de gegevens weer veranderen en EUROsport weer toevoegen. Let wel op dat je bij bepaalde providers de referentie kanalen zelf moet zetten (bij mij alleen 10 en Veronica). Nederland 1 is NOS1 etc.etc.RwD schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:58:
Ik vraag mij af wat eigenlijk de standby modus is bij de EH65. Want als ik op de rode knop druk krijg ik geen guid+ info en als ik hem gewoon aan laat staan (waarna er sleep in beeld komt) dan download hij ook niks. Bovendien kan ik geen postcode meer aanpassen, of teleladen van gegevens handmatig kiezen. Waarom dit is en wat ik er aan kan doen staat nergens in de handleiding. Iemand die het weet??
Op welke tijden worden de programmagegevens uitgezonden? Alleen 2:50? en wat zijn de andere tijden.
[ Voor 8% gewijzigd door hamsteg op 26-01-2007 11:55 ]
... gecensureerd ...
Thanks. Zal idd wel te ongeduldig geweest zijn, heb nog niet echt de tijd gehad me te verdiepen. Komt van het weekend wel. Als ik na het weekend nog onduidelijkheden heb laat ik het weten hier!hamsteg schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:53:
[...]
In standby modus worden gewoon gegevens 3x per dag opgehaald. Met halve lichtintensiteit staat dit ook in beeld. Om het postcode te veranderen moet je eerst EUROsport kanaal en referentie verwijderen. Daarna kun je de gegevens weer veranderen en EUROsport weer toevoegen. Let wel op dat je bij bepaalde providers de referentie kanalen zelf moet zetten (bij mij alleen 10 en Veronica). Nederland 1 is NOS1 etc.etc.
@Rio
Volgens mij staan na een nachtje de referenties al in een selectie lijst. "Gewoon" even de juiste vinden. Een paar zenders is misschien even zoeken, AnimalPlanet heeft bij mij lang geduurd.
[ Voor 76% gewijzigd door Rio op 31-01-2007 11:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is mij inderdaad ook verteld het afgelopen weekend door onze elektronica zaak. Over opvolger nog niets bekend en wordt pas maart-april zei de verkoper.Rio schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:41:
Ter info: De produktie van zowel de EH55 als de EH65 is gestopt. Over opvolger is nog niets bekend. Zo vertelde een medewerker van RAF mij vandaag.
Verwijderd
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Laten ze eerst maar wat praktischer dingen gaan regelen zoals: G-Link, remaining time indicatie van opnames, 'pause live tv', 16:9 formaat behouden bij kopieren van HD naar DVD enz enz, dat zijn dingen waar je mensen toch wel over hoort 'klagen' bij de Panasonic's. En HDMI bij de 65 schijnt ook niet helemaal te zijn wat je er van zou verwachten.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:15:
Wat heeft het nieuwe model meer te bieden? Meer geheugen misschien, Blue-Ray, HD-DVD?
Verwijderd
Heb ook een Panasonic TV, (een ouderwetse, wel 100 Hz, met een dikke kont:) daarbij kan ik dan "Q-link" gebruiken, Remaining time, ach als ik het perse wil weten kijk ik gewoon bij Eigenschappen hoe lang een opname totaal duurt, in het display staat hoe lang je al kijkt..Pause live tv, weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar volgens mij zit het erop.hvangent schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:28:
[...]
Laten ze eerst maar wat praktischer dingen gaan regelen zoals: G-Link, remaining time indicatie van opnames, 'pause live tv', 16:9 formaat behouden bij kopieren van HD naar DVD enz enz, dat zijn dingen waar je mensen toch wel over hoort 'klagen' bij de Panasonic's. En HDMI bij de 65 schijnt ook niet helemaal te zijn wat je er van zou verwachten.
Laat ik het zo zeggen, als ze 2 of 3 van deze dingen in een nieuw model krijgen dan denk ik dat mijn keuze voor een HD recorder vast staat. Anders zou het misschien een Pioneer worden...
Ik had het over G-Link, dat is wat anders dan Q-Link. Q-Link is voor 'onderlinge communicatie' tussen Panasonic apparaten, G-Link is (oa) om ervoor te zorgen dat je digitale decoder aangezet wordt (op het juiste kanaal) als je via de timer opnames maakt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 03:00:
[...]
Heb ook een Panasonic TV, (een ouderwetse, wel 100 Hz, met een dikke kont:) daarbij kan ik dan "Q-link" gebruiken, Remaining time, ach als ik het perse wil weten kijk ik gewoon bij Eigenschappen hoe lang een opname totaal duurt, in het display staat hoe lang je al kijkt..Pause live tv, weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar volgens mij zit het erop.
De andere dingen heb ik geen ervaring mee.
Er zit toch een knop op de ab en op het apparaat waarop staat record? ok, misschien moet je nog een ander knopje indrukken, das toch niet zo'n probleem?Pause Live TV is dat je met 1 druk op de knop het programma wat je op dat moment op TV aan het kijken bent kunt opnemen zodat je het later verder kunt kijken.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat BluRay en HD-DVD nog veel te ver weg zijn voor ons als gewone consument.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik, behalve het uiterlijk, enige verschillen van betekenis kan ontdekken...muddie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:34:
Opvolger is DMR EH575 (GS of GK). Te vinden op de Duitse site (panasonic.de)
Verkrijgbaar eind maart. Adviesprijs: 479
Als dat de opvolger zou zijn van de 55/56 dan zie ik dat de 575 wél een HDMI aansluiting heeft, dat heeft de 55/56 niet. En de adviesprijs is 20 euro lager geworden (479 voor de 575 tov 499 voor de 55/56)Rio schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:04:
[...]
Ik geloof niet dat ik, behalve het uiterlijk, enige verschillen van betekenis kan ontdekken...
[afbeelding]
Was dat maar waar. Je decoder moet toch echt aanstaan (of je moet een programmeerbare decoder hebben, zoals bijv. de Samsung DCB-9401R). G-link (lees: Guide Plus+/Gemstar) geeft - voor zover ik weet - op dit moment alleen codes door voor het wisselen naar de juiste zender. Of is daar sinds kort verandering in gekomen? .......... G-Link is (oa) om ervoor te zorgen dat je digitale decoder aangezet wordt (op het juiste kanaal) als je via de timer opnames maakt.
Ik denk dat je je eigen vraag al hebt beantwoord.Vraagje: ik heb wel eens het gerucht gehoord dat er bij het begin en eind van een reclame-blok een signaal wordt meegezonden. ....
.....Weet iemand of er recorders zijn die reclame "overslaan", of wordt deze techniek (zo die bestaat) bewust niet gebruikt t.b.v de reclame-inkomsten?
Verwijderd
Verwijderd
AUB meer info hieromtrent, ik heb ook de EH65, en wil binnenkort een Pana Plasma kopen en dan ga ik uiteraard HDMI gebruiken (met de upscaling etc). Jij zegt dat de HDMI van deze recorder brak is?hvangent schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:28:
[...]
En HDMI bij de 65 schijnt ook niet helemaal te zijn wat je er van zou verwachten.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Gulfstream G650
Waarom zit je hier dan te bashen? Panasonic komt in onafhankelijke tests steeds weer als goed tot zeer goed naar boven, ze hebben dus blijkbaar niet zo vaak een firmware update nodigsalimrmaf schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:34:
Ik vind het maar niks als een merk als Panasonic ...
... gecensureerd ...
Gulfstream G650
Ik denk dat de ondertitel in een los bestand staat, en dat de player in je laptop die gewoon inlaadt, en de Panasonic dat niet ondersteunt. Er zijn tooltjes om de subtitel er hard in te zetten.Devet schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:03:
Ik heb van iemand een dvd -r gekregen met een speelfilm en als ik die via mijn laptop afspeel zie ik Nederlandse ondertitels. Op mijn pan 65 krijg geen ondertitels te zien. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn of beter gevraagd wat de oplossing is?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Waar kan ik een test lezen dat de Pioneer DVR645H-S beter is ?salimrmaf schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:34:
Ik vind het maar niks als een merk als Panasonic om een "nieuw" product op de markt te brengen, terwijl het eigenlijk alleen een reviesie is met een firmware upgrade is. Nu ga ik toch echt voor de Pioneer 645; betere DivX, betere USB , betere HDMI en ook nog mooier. En dat maar voor 475 bij pixmania. Ik vindt het jammer voor panasonic...Maar hun camera, de GS300 is wel top.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Vrijwel identiek ? de eh57 heeft HDMI wat de 55 niet had, dat vind ik dus een behoorlijke wijziging. Maar ik snap wel wat je bedoelt, maar dat doet ieder merk volgens mij, ook Pioneer (540 -> 545 bv).salimrmaf schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:11:
Ik vind Panasonic een hele goede merk, hoor.![]()
Alleen vind ik het niks, dat ze een vrijwel identieke dvd-recorder op de markt hebben gezet, een jaar na hun vorige versie.
Ik had verwacht dat ze een concurrerende recorder zouden releasen, zodat ik doe nog zou kunnen vergelijken tussen dus de Panasonic en de Pioneer DVR645H-S. Niet dus..
Voor de rest is Panasonic Toppie!
Ik ben het antwoord.Help!!!! schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:48:
[...]
Waar kan ik een test lezen dat de Pioneer DVR645H-S beter is ?
Gulfstream G650
Verwijderd
Gulfstream G650
Verwijderd
Gulfstream G650
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 21:01 ]
Verwijderd
Dat zeg ik!
[ Voor 3% gewijzigd door Mabili op 08-08-2007 01:23 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Mabili op 09-08-2007 00:22 ]
(hier een bericht van de topicstarter)Mabili schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:52:
Niemand die toevallig wat meer over kan vertellen?
Edit:
Vraag kan komen te vervallen.
Het blijkt dat de sony rdr-hx950 hier ook last van heeft en zal inderdaad gewoon met HDMI te maken hebben.
En aangezien dit probleem zich alleen voordoet bij de tuner gedeelte van de HDD recorder is het niet zo een ramp.
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Gulfstream G650
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Verwijderd
Gulfstream G650
Gulfstream G650
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq