Nieuwe HDD/DVD Recorders van

En waarom dit topic?
er is over deze recorder nog weinig (NL) informatie te vinden, zelfs niet op de Nederlandse Panasonic website, terwijl ik al met het apparaat heb mogen werken
Ik wil me voornamelijk richten op de DMR-EH55, aangezien dit waarschijnlijk het meest verkochte model wordt.
De grote harddisk, het snelle loopwerk, Guide Plus+ ondersteuning, en de toevoeging van DivX maken het een complete recorder.

(klik op het plaatje voor meer info over GuidePlus+)
Daarbij staat Panasonic bekend als een zeer betrouwbaar merk, wat met name voor dit soort apparatuur toch een must is.
een kleine tabel met de voornaamste functies:
.
link naar (voorlopig een buitenlandse) de site: DMR-EH55/65
Prijzen zijn momenteel rond de 450 euro, wat bijhoorlijk concurrerend is.
mochten jullie van plan zijn de 55 of 65 aan te schaffen, en misschien al 1 bezitten,
plaats hier je reacties.

| Panasonic heeft recentelijk een tweetal nieuwe Harddisk DVD-Recorders op de markt gebracht, de DMR-EH55 en de DMR-EH65. grootste verschil is dat de 55 een 160 GB schijf heeft, i.p.v. 250, en dat de 65 een HDMI aansluiting heeft, en de 55 niet |
En waarom dit topic?
er is over deze recorder nog weinig (NL) informatie te vinden, zelfs niet op de Nederlandse Panasonic website, terwijl ik al met het apparaat heb mogen werken
Ik wil me voornamelijk richten op de DMR-EH55, aangezien dit waarschijnlijk het meest verkochte model wordt.
De grote harddisk, het snelle loopwerk, Guide Plus+ ondersteuning, en de toevoeging van DivX maken het een complete recorder.

(klik op het plaatje voor meer info over GuidePlus+)
Daarbij staat Panasonic bekend als een zeer betrouwbaar merk, wat met name voor dit soort apparatuur toch een must is.
een kleine tabel met de voornaamste functies:
| Panasonic DMR-EH55 | |
| speelt DVD-RAM / -R / -R (DL) / -RW +R / +R (DL) / +RW | |
| DVD-Video, DVD-Audio, CD-Audio (CD-DA) | |
| Video CD / MP3 / CD-DA / SVCD/ JPEG on CD, CD-R/RW | |
| DivX vanaf CD, CD-R / RW, DVD-R | |
| Opnemen op DVD-RAM / DVD-R / DVD-R-DL / DVD-RW / DVD+R / DVD+R DL / DVD+RW | |
| Hard Disk Capaciteit160 GB | |
| opname modi op Harddisk: XP Mode 36 uur / SP Mode 70 uur / LP Mode 138 uur /EP Mode*6 212 / 284 uur | |
| Ingangen: Video In AV1 / AV2 (21 pin), AV3 / AV4 (tulp) / S-video-in / DV-IN | |
| Output Video uit: AV1 / AV2 (21 pin), Video Out (pin jack) (21 pin), S-Video Out (mini din terminal) Component Video Output (Y, PB, PR) | |
| TUNER Tuner System PAL-BGH, SECAM-BG | |
| SD Card Memory Card Slot | |
| maten (B x D x H) Approx. 430 x 329 x 58 mm | |
| gewicht ong. 4.2 kg | |
link naar (voorlopig een buitenlandse) de site: DMR-EH55/65
Prijzen zijn momenteel rond de 450 euro, wat bijhoorlijk concurrerend is.
mochten jullie van plan zijn de 55 of 65 aan te schaffen, en misschien al 1 bezitten,
plaats hier je reacties.
[ Voor 17% gewijzigd door BadMotha op 08-05-2006 22:53 ]
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-