Firefox hangt tijdens inladen pagina

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hej,

heb al een tijdje zitten zoeken naar mijn probleem maar kan er weinig (niets) over vinden:

Als ik een pagina laadt (bijv. dmv. klikken op een link in google) in een nieuwe tab, dan 'hangt' firefox. Wanneer de pagina uitgeladen is gaat firefox pas weer verder.

Ik heb dit op een PIII 1000, 512 MB, win2k en op een PIII 846, 348 Mb, WinXP.

Bijvoorbeeld het snel reloaden van tabs achter elkaar (rechtermuis knop op tab->reload) gaat zo heel moeilijk. 'Reload all' wil ik niet gebruiken, vaak zijn er ook pagina's die niet herladen hoeven te worden.

Is dit een bekend probleem?

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
heb je hier ook last van in "safe mode"? zonee, dan is een plugin of geinstalleerde extensie waarschijnlijk de oorzaak.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Probeer is de Mozilla Suite / SeaMonkey of die eene Flog ofzo.
Als die ook langzaam zijn zou ik gewoon Opera erop zetten die is wat beter voor oudere PC's naar mijn mening :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Matiat
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-08-2025
Mir schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:07:
Hej,

Is dit een bekend probleem?
Ik heb dit zelfde probleem als ik een link vanuit een msn messenger schermpje klik, maar ik zou niet weten wat je eraan kan doen.