Hallo,
De laatste paar dagen ben ik het volgende probleem tegen gekomen.
Als ik mijn PC opstart krijg ik, nadat ik bios zie enz. de volgende foutmelding:
Disk boot failure, insert boot disk and press enter
Als ik dan de PC een paar keer opnieuw opstart, dan gaat ie wel gewoon verder naar Windows.
Ik heb de laatste tijd zover ik weet niets verandert wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Verder lijkt het wel dat de PC wat trager is geworden.
Ik heb Hard Drive Mechanic Gold geinstalleerd, een programma dat een Hard drive zou moeten fixen, en dat gaf het volgende:
ERROR: Found an Extended Memory Handler!
Reboot Computer without XMS driver!
Dit zou ik dus moeten uitzetten in Config.sys, alleen dat bestand is bij mij leeg.
Verder heb ik ergens gelezen dat XP een XMS driver nodig heeft om normaal te kunnen draaien.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Bij onduidelijkheid vraag het even
Groeten Shavess
De laatste paar dagen ben ik het volgende probleem tegen gekomen.
Als ik mijn PC opstart krijg ik, nadat ik bios zie enz. de volgende foutmelding:
Disk boot failure, insert boot disk and press enter
Als ik dan de PC een paar keer opnieuw opstart, dan gaat ie wel gewoon verder naar Windows.
Ik heb de laatste tijd zover ik weet niets verandert wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Verder lijkt het wel dat de PC wat trager is geworden.
Ik heb Hard Drive Mechanic Gold geinstalleerd, een programma dat een Hard drive zou moeten fixen, en dat gaf het volgende:
ERROR: Found an Extended Memory Handler!
Reboot Computer without XMS driver!
Dit zou ik dus moeten uitzetten in Config.sys, alleen dat bestand is bij mij leeg.
Verder heb ik ergens gelezen dat XP een XMS driver nodig heeft om normaal te kunnen draaien.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Bij onduidelijkheid vraag het even
Groeten Shavess