Ik loop stage bij een bedrijf met een MS Exchange server. Nou werk ik met mijn ibook G4. Maar als ik bij gegevens (documenten etc. ) die op de server staan wil, dan lukt het mij niet.
Ik doe het volgende:
Ik ga in de finder naar Netwerk, daarna naar map X. Hierin staan 3 usercomputers. 1 daarvan is de server en de andere 2 zijn computers die in het kantoor staan. Ik heb ze alle 3 al aangeklikt en het domein staat goed, diverse usernames en wachtwoorden ingetikt en op verbinden geklikt maar ik krijg constant hetzelfde antwoord:
" De alias 'X-UM0UQYV ' kan niet worden geopend omdat het originele onderdeel niet kan worden gevonden.
Daaronder staan 3 buttons: Verwijder alias - Herstel Alias- Ok
Dus wat moet ik nou doen om te zorgen dat ik toch verbinding kan maken?
Ik doe het volgende:
Ik ga in de finder naar Netwerk, daarna naar map X. Hierin staan 3 usercomputers. 1 daarvan is de server en de andere 2 zijn computers die in het kantoor staan. Ik heb ze alle 3 al aangeklikt en het domein staat goed, diverse usernames en wachtwoorden ingetikt en op verbinden geklikt maar ik krijg constant hetzelfde antwoord:
" De alias 'X-UM0UQYV ' kan niet worden geopend omdat het originele onderdeel niet kan worden gevonden.
Daaronder staan 3 buttons: Verwijder alias - Herstel Alias- Ok
Dus wat moet ik nou doen om te zorgen dat ik toch verbinding kan maken?