Nieuwe hoofdtelefoon: welke zouden jullie nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Aangezien gisteren m'n Sony HS820 oordoppen zijn overleden, ben ik toe aan 'n nieuwe hoofdtelefoon!!?

Aangezien ik graag muziek luister, wil ik geen el cheapo hoofdtelefoon!
Hij zal vooral worden gebruikt met m'n iPod (5G)
en hij zal ook vaak in de computer worden geplugged (onboard geluid)

De HS820 oordoppen ware op zich best fijne oordoppen, waar 'n goed geluid uitkwam.
'n Paar nadelen waren: ze sluiten niet echt supergoed op de oren aan, zodat je geluid 'verliest',
de omgeving 't ook vaak kon horen, ze beschadigden snel waarmee k bedoel 't verflaagje wat eraf scheurde na minder dan 'n maand en uiteraard kwam er ook geen uber, ubergoed geluid uit.

Omdat ik geen echte audiofiel ben en gewoon een 'leuke hoofdtelefoon' wil hebben heb ik mezelf beperkt door naar 1 winkel te gaan! Daarom vandaag in de MediaMarkt te Rijswijk wezen kijken!
Ik weet dus niks van zoveel hertz/ ohm/ watt en dergelijke mja ik ben ook geen 'audiofiel'

Ik wil gewoon 'n hoofdtelefoon waar 'n in ieder geval beter geluid uitkomt dan m'n oude Sony HS820 oordoppen! Ik wil 'n krachtig/ vol geluid uit m'n hoofdtelefoon willen hoor, iets wat ik miste bij m'n oude!

Hier heb ik 'n paar mooie alternatieven gezien, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

Ik zoek dus:
-een mooie hoofdtelefoon (het oog wil ook wat) (de hieronder geven hoofdtelefoons vind ik dus mooi)
-een mooi vol/ krachtig en robuust geluid
-een mooie prijs (het uiterste is 70 euro en dan moeten 't echt DE oordoppen zijn)
-moeten lekker op de oren/ het hoofd zitten en niet na 'n uurtje gaan irriteren/ zweten
-liefst echt 'n goede aansluiting op 't hoofd (aangezien ik m'n muziek nogal hard wil luisteren)
zodat de 'omgeving' er niet echt last van heeft en ik echt in m'n 'eigen wereld' verblijf als k muziek luister

SONY:
Sony HS820 oordoppen
Deze kosten 29,95 Ik ben met deze oordoppen bekend omdat ik ze 'n jaar heb gehad. Ze hebben voordelen zoals: klein, licht en compact maar ook 'n paar nadelen zoals ik eerder noemde. De prijs daarentegen is uiteraard weer 'n meevallertje!

Sony MDR-V 300 hoofdtelefoon
Deze kost 59,95 Ziet er erg mooi uit qua design. Zoiets is wel wat ik zoek! De prijs is wel
'n stuk hoger, maar als 't echt 'n goede hoofdtelefoon is, wil ik dit er wel voor betalen! Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon? Zit die lekker op de oren/ hoofd, komt er 'n mooi vol geluid uit? Blijft die lang mooi of slijt de verf/ 't plastic snel en wordt hij snel lelijk...? Ook die band over je hooft lijkt mij erg fijn. M'n oude hadden zo'n band in de nek en dan kon je nooit is lekker achterover leunen met je nek op 'n bank ofzo!

PHILIPS:
Philips HP 400/ HP 430 hoofdtelefoon
Kostren respectievelijk 24,99 en 39,99 Het 'betere' van de HP 430 tov de HP 400 is dat bij de HP 430 nog 'n extra volume-controle wordt bijgeleverd. Dit zorgt daarentegen wel voor 'n extra 1,20 aan snoer wat bij elkaar weer erg lang is. Het design heeft ook wel wat nice, maar is dit geen budgetaankoop?
De prijs is daar namelijk wel 'n beetje naar.. Is zo'n volume-control echt 15 euro waard?

Philips SBC HN 050 hoofdtelefoon
Kost 49,95 dus wel iets duurder, maar opzich wel 'n mooie prijs. Ziet er ook erg mooi uit en is volgens mij de opvolger van m'n oude HS820..? Zitten er hier betere alternatieven tussen of is dit een mooie / goede hoofdtelefoon.

SENNHEISER:
Sennheiser PMX60 hoofdtelefoon
Kost 39,99 en dit is dus 'n mooie tussenprijs. Van Sennheiser hoor ik alleen maar dat 't kwalitatief goede hoofdtelefoons zijn. Dit is denk nog 'n beetje low-grade Sennheiser of niet? Zie hieronder voor de 2 andere Sennheisers die ik gezien heb!

Sennheiser PX 100 hoofdtelefoon
Kost 49,99 Ziet er leuk en trendy uit en is ook lekker klein en licht qua gewicht. Loopt die band nou over je hoofd of loopt die in je nek? Dit kon ik nou niet uit de plaatjes (van internet) halen namelijk! Mooie hoofdtelefoon dit of is die hieronder toch nog veeeel beter?

Sennheiser PX 200 hoofdtelefoon
Kost 69,99 en heeft ook 'n strak design! Lijkt veel op de PX100 van hierboven en heeft 'n gewoon 'normaal 'design. Niet echt spectaculair dus mja. Lovende reviews over dit producht maar is 't z'n 70 euro waard of is de PX 100 genoeg?

KOSS:
Koss UR18 voor 28,99 en de Koss UR40 voor 49,99 heb ik ook nog zien hangen.
Van 't merk 'Koss' heb ik zelf dus nog nooit gehoord en daarom ben ik hiervoor 'n beetje 'huiverig' is dit terecht of is Koss ter vergelijken met Sony, Philips en Sennheiser als 't over hoofdtelefoons gaat?

Zelf neig ik naar de Sony MDR V-300 hoofdtelefoon, omdat hij er gewoon echt ubergeil uitzien.
Maarja passen de oorschelpen op elk hoofd? Ik wil wel dat m'n oren erin zitten niet dat m'n oorlel er nog ergens onderbungelt, komt er goed, krachtig en robuust geluid uit. Zit er 'n goede bass in enzovoorts?

Ik luister trouwens van allerlei muziek: Van Slipknot & KoRn tot Katie Melua, Opgezwolle en PCD

Ik hoef geen reacties te lezen in de trend van 'pff Koss is slecht' 'neejoh dat is beter dan Sony' enzovoort.
Ik wil dit topic graag baseren op de bovengenoemde hoofdtelefoons en eventueel goede / betere alternatieven
die ook nog goed te verkrijgen zijn (Mediamarkt/ It's/ Expert of bv. www.mp3shop.nl/ www.sallandautomatisering.nl)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 04-04-2006 18:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-01 14:25
Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Ik zou dit topic even doornemen

• CLB
  • Niet online
hmm lomp, k zocht op hoofdtelefoon!

Dit kleine topicje gaat ook over hoofdtelefoons eerlijk gezegd, en geen oordopjes..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat zijn goede headphones? deel 1

Houden we het wel rustig? :9

• m0nkey
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik vind die el cheapo koptelefoons van Philips wel chill, ze kosten nog geen tientje, cheap maar ik ben d'r wel blij mee, wel oppassen dat je ze niet te hard zet (ja zal wel je oren verpest hebben met je huidige oordopjes :P ), is trouwens ook niet nodig want ze schermen goed af en zijn erg lekker zacht

linkje, NEE GEEN SPAM IK HEB EEN HEKEL AAN DIE GROTE ZAKEN :P

Kon hem niet vinden in de pricewatch... ik gebruik het dingetje trouwens niet veel meer maar hij best wel stevig bij normaal gebruik naar mij mening...

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-01 14:25
CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]
Dit kleine topicje gaat ook over hoofdtelefoons eerlijk gezegd, en geen oordopjes..
Waarom heb je het dan in je hele TS over "oordoppen"...
Ik heb je TS maar vluchtig doorgenomen en verder ook geen links bekeken, dus vandaar. Beetje onduidelijk is het wel.

[ Voor 21% gewijzigd door P4uluz op 04-04-2006 16:38 . Reden: toevoegsel ]

• m0nkey
P4uluz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:36:
[...]

Waarom heb je het dan in je hele TS over "oordoppen"...
Is idd ergelijk, er zit verschil tussen oordoppen, koptelefoons en headsets, en je hoeft geen audiofiel te zijn om dat te zien ;) of horen :P

• TheZeroorez
  • Niet online
m0nkey schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:36:
Ik vind die el cheapo koptelefoons van Philips wel chill, ze kosten nog geen tientje, cheap maar ik ben d'r wel blij mee, wel oppassen dat je ze niet te hard zet (ja zal wel je oren verpest hebben met je huidige oordopjes :P ), is trouwens ook niet nodig want ze schermen goed af en zijn erg lekker zacht
Je bedoelt de SBC HP200? Ja, daar heb ik er ook veel van versleten, ik draag ze vooral om muziek op de pc mee te luisteren, ik weet niet waarom, maar als ik thuis ben heb ik geen behoefte aan in-ears, achter de pc is dat gewoon niet prettig... Alleen jammer dat ik nu toch eens een headsetje wil..

En ja, toen ik het zag dacht ik ook meteen aan in-ears, dat het in de titel wel zo staat wil niet zeggen dat iedereen daar alleen naar kijkt..

• m0nkey
in-ears? nope, koptelefoon, zie link...

Verwijderd

Dit merk kreeg op iLounge een zeer goede recensie (A-).

Ik denk dat ik ze binnenkort maar eens ga proberen.

Link

• TheZeroorez
  • Niet online
Lees voortaan alles, in plaats van alleen 1 zin of woord 8)7

Zullen we nu weer ontopic gaan?

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
mzr 71 van sony zijn heel goed, in ear en ook nog eens wit voor je ipod.

Dacht rond de 50 euro.
Wil je meer geld besteden kijk dan naar Shure maar die worden wel heel duur en ze zijn er niet in het wit.

• CLB
  • Niet online
Sorry voor de onduidelijkheden in m'n TS!!

Ik heb alles gerenamed naar 'hoofdtelefoon' en enkelvoud!
Toen ik 't na 'n paar reacties doorlas, was 't inderdaad 'n weerwar aan termen!

Mja volgens mij heeft 1 hoofdtelefoon toch 2 oordoppen enzovoorst! No offense!

Voor de duidelijkheid: Ik wil dus geen (in ear) oordopjes maar iets op m'n oren/ hoofd!!
(ik heb trouwens 'n zwarte iPod en ik hoef dus geen bijpassende witte.
iPod zit in m'n zak, ziet niemand en de hoofdtelefoon wel. Al is die smaragdgroen :)

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 04-04-2006 16:55 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Laat iig die MDR-V300 links liggen. Zit kut, klinkt kut. Ook zitten ze op je oren, en niet zoals jij wilt dat ze om je oor heengaan.

De Sennheiser PX200 die jij laat zien is eigenlijk de PMX-200. PX200 ziet er ongeveer hetzelfde uit als de PX100, PMX200 is een neckband. PMX60 zou ik niet direct aanraden (weinig lage tonen), met de andere modellen die jij hebt staan heb ik geen ervaring.

Als ik jou was zou ik eens kijken naar een mooie Sennheiser HD5x5 (505, 515 of 595). Die kosten iets meer dan de opties die je tot zover hebt staan (respectievelijk ongeveer 80, 110 en 170 euro, omhoog afgerond van correct.com) maar zitten geweldig (helemaal om je oren heen met zachte kussens), zien er goed uit (zeker HD595) en klinken ook nog 's heel goed. Ook bij mediamarkt te verkrijgen. Dit zijn wel open hoofdtelefoons, dus iemand die naast je zit kan wel meeluisteren.

Als je een headphone wilt die _lang_ meegaat haal je ergens een Beyerdynamic DT770PRO. Kost rond de 150 euro tegenwoordig, maar is heel stevig gemaakt en geeft een heel goed geluid weer met een zeer krachtige bass.

Ik heb zelf een Sennheiser HD590 en een Beyer DT770PRO, en die laatste zit 't vaakst op m'n hoofd. (Als je in de buurt woont heb ik een DT880 voor je, model 2005 die ik anders terug zou moeten sturen omdat ik model 2003 wilde, voor 150 euro :P)

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 04-04-2006 17:00 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• CLB
  • Niet online
^^^^^

Ik had idd 't verkeerde plaatje gelinkt! (weet ik veel dat er ook 'n pMx versie van is :) )

Dus volgen jouw zijn de PX100 en de PX200 wel redelijke modellen?

Ik heb net de link van The_Zeroorez doorgelezen (is en 'n oud topic en gaat grotendeels over echt superprofessionele hoofdtelefoons van 150 / 250 euro wat dus niet aan mij besteed is)
Ik ga 'm wel in de gaten houden dat zeker!

Ik ga is kijken naar die Sennheiser die jij noemt (dan wel die van 80 euro O-) )

EDIT: Tsjaa dat design is nou niet echt geweldig zeg maar... en 't oog wil toch ook wat.
Liever 'n beter/ mooier design met slechtere muziekkwaliteit dan andersom! Klinkt misschien raar mja

Bedankt voor je aanbieding maar that's way over m'n budget.
Ik wil gewoon 'n leuke hoofdtelefoon / prijs verhouding vinden :)

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 04-04-2006 17:08 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:06:
^^^^^

Ik had idd 't verkeerde plaatje gelinkt! (weet ik veel dat er ook 'n pMx versie van is :) )

Dus volgen jouw zijn de PX100 en de PX200 wel redelijke modellen?
Zelf geen ervaring mee, moet ik zeggen. Maar ik hoor er goede dingen over. Let wel de ene is open, de ander gesloten. Ik weet zo uit m'n hooft niet hoe-om dat is.
Ik heb net de link van The_Zeroorez doorgelezen (is en 'n oud topic en gaat grotendeels over echt superprofessionele hoofdtelefoons van 150 / 250 euro wat dus niet aan mij besteed is)
Ik ben ook niet 'superprofessioneel', maar toch heb ik hier drie hoofdtelefoons van elk 150+ euro liggen ;) Ik heb die dingen vaak op, en op een gegeven moment wil je toch iets dat lekker zit (oh, zo heerlijk..), goed klinkt en een beetje lang meegaat. En dan kom je automatisch uit bij wat duurdere modellen. Die trouwens even goed klinken als een speakerset van 3000+ euro.
Ik ga is kijken naar die Sennheiser die jij noemt (dan wel die van 80 euro O-) )

EDIT: Tsjaa dat design is nou niet echt geweldig zeg maar... en 't oog wil toch ook wat.
Liever 'n beter/ mooier design met slechtere muziekkwaliteit dan andersom! Klinkt misschien raar mja
515 is idd op het eerste gezicht wat minder mooi dan 555/595, maar dat went.
Bedankt voor je aanbieding maar that's way over m'n budget.
Ik wil gewoon 'n leuke hoofdtelefoon / prijs verhouding vinden :)
De ultieme prijs/prestatieverhouding in een headphone die er ook nog eens goed uitziet is Philips' HP-SBC890. Dat ding kostte op een gegeven moment ongeveer 50 euro maar klonk werkelijk briljant. Volgens mij wordt 'ie niet meer gemaakt alleen :/ Jammer, superding.

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08-2025
Hee kerel,

Ik zou voor de Creative EP-630 gaan

Voordelen:
  • Ze zijn zwart
  • Komt een goed geluid uit (ben net als jij een liefhebber en geen audiofiel)
  • Sluiten mooi aan ( small medium en large rubbertjes zitten er bij )
  • Verflaagje gaat niet snel weg
  • Mooie prijs ( €50 dacht ik op mp3man.nl )
Ik heb ze zelf ook , en ik ben er echt zoooo over te spreken :*) :Y)

• CLB
  • Niet online
Dat is in-ear!

Niet dat ik daar perse wat tegen heb, maar ik heb 'n jaar geleden
zwarte oor-ontsteking gehad en sindsdien ben ik dus 'n beetje anti-in-ear :)

• stimm
CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:40:
Dat is in-ear!

Niet dat ik daar perse wat tegen heb, maar ik heb 'n jaar geleden
zwarte oor-ontsteking gehad en sindsdien ben ik dus 'n beetje anti-in-ear :)
Oke , jammer .. Niet nog een keertje proberen ? :7

Het is echt een goed systeem , je kunt de rubbertjes er makkelijk afhalen en in water schoonmaken bijv...

En zo mega diep zitten ze ook niet in je oren ;)

Verwijderd

Ik zou als ik jou was in de >40,- € range van Sennheiser gaan zoeken. De alom geprezen hd201 vond ik ietwat goedkoop aanvoelen, maar de (iets) duurdere hd497 voelt juist wel erg stevig. (is overigens geen schoonheid..) Ik zou naar de pmx 100 200 kijken, als ze die in Rijswijk hebben.

edit: lees dat je je muziek hard wilt spelen en dat je "in je eigen wereld wil zitten". Dan moet je duidelijk naar een gesloten kijken en nit naar de pmx 100 want die is open...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 17:53 . Reden: pmx100 is open ]

• TheZeroorez
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:06:

Oud is het niet, het is gewoon een groot draadje, dat een beetje langzaam loopt. De TS wordt alleen idd niet meer geupdate..
Voor de rest zie ik hier in de TS geen hoofdtelefoon die meer dan €50,- kosten, verder in het topic wel ja..

• stimm
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:48:
Ik zou als ik jou was in de >40,- € range van Sennheiser gaan zoeken. De alom geprezen hd201 vond ik ietwat goedkoop aanvoelen, maar de (iets) duurdere hd497 voelt juist wel erg stevig. (is overigens geen schoonheid..) Ik zou naar de pmx 100 200 kijken, als ze die in Rijswijk hebben.

edit: lees dat je je muziek hard wilt spelen en dat je "in je eigen wereld wil zitten". Dan moet je duidelijk naar een gesloten kijken en nit naar de pmx 100 want die is open...
Als je dat gevoel wilt hebben " in je eigen wereld " zitten dan moet je echt gaan voor in-ear dopjes , die sluiten ontzettend goed af !

Goed , nu ga ik stoppen met zeuren over die dopjes ( als je ze nog steeds niet wil ) :D

• CLB
  • Niet online
Dat ze goed afsluiten weet ik ;)
Beetje te misschien, wel zo handig dat als ik door de stad race nog iets zie gebeuren!

Ik zal omdat jij 't wil ook wel naar in-ear dopjes gaan kijken ;)

Toch neig ik nog steeds naar 't design van de SONY MDR-V300:
Afbeeldingslocatie: http://akamaipix.crutchfield.com/products/2000/158/h158MDRV300_color2.jpeg

Iemand vergelijkbare, goede en goed betaalbare 'look a likes'..?

Neodymium-magneet voor krachtige lage en heldere hoge tonen
30 mm. unit voor uitstekend geluid
Omkeerbare oorschelpen voor luisteren met één oor, zoals DJ's
Metallic-zilveren afwerking van de oorschelpen
Compact op te vouwen voor gemakkelijk dragen en opbergen

Dit zijn niet van die huge-oorschelpen voor 'n DJ, maar 'n beetje middelmatig en toch wel geil :9

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 08:51
Ik heb zelf de PX-200 en ben er zeeeeer over te spreken!
Frequentie bereik is perfect, en hij is niet groot. En wat ook erg handig is, dat je de koptelefoon op kan vouwen :)

Aap!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:20:
Beetje te misschien, wel zo handig dat als ik door de stad race nog iets zie gebeuren!

[afbeelding]

Dit zijn niet van die huge-oorschelpen voor 'n DJ, maar 'n beetje middelmatig en toch wel geil :9
Ook errug geil voor mid budget..
Stanton DJ Pro 3000
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13307

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:20:

[afbeelding]

Nogmaals, ik zou die linkser dan links laten liggen. Je zegt dat je een 'krachtig / vol geluid' wilt, en daar voldoet dit onding gewoon niet aan. Denk eerder aan woorden als 'schel' en 'bloated bass'. En om eerlijk te zijn vind ik 'm ook niet echt mooi ;) Die schelpen zijn heel klein en drukken dus op je oren. Nu weet ik niet of jij een bril draagt, maar zo wel wordt dat echt heel oncomfortabel na meer dan een kwartiertje dragen. In die opzichten moet je alle MDR-V*'s (behalve de V900 die flink groter is en ook wat beter geluid biedt) links laten liggen.

• CLB
  • Niet online
Ik laat 'm inderdaad wel links liggen, toch te kleine oorschelpen!
Ik draag ook nog is 'n bril ja, tsjeempje heb je telepatische gaven ofzo :9

@ DJ_G: toch nog steeds 99 euro en dat is toch nog 40 euro te veel!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ikzelf heb een AKG K 26 P en deze bevallen mij super! voor zover ik weet is je muziek niet hoorbaar voor je omgeving en kosten zo rond de €50,-

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

ik heb sinds kort een sennheiser EH350 aangeschaft, ik ben er zeer tevreden mee.

• CLB
  • Niet online
Ik ben ook meer gaan kijken op www.mp3shop.nl en kwam daarbij nog meer alternatieven tegen:

Creative HQ1700 voor 56 euro
Zien er best nice uit en Creative is opzich ook wel 'n normaal/ goed merk toch?
Mja zijn die oorschelpen niet te klein?

Sennheiser EH 150 voor 42 euro
Niet echt de mooiste hoofdtelefoon die er is, mja misschien toch wel 'n hele goede voor deze prijs?

Sennheiser EH 250 voor 57 euro
Mooier dan de EH 150 van hierboven (door de extra zilveren accenten) en denk beter qua geluid?

Sennheiser HD 201 voor 27 euro
Staat toch goed aangeschreven! Misschien 'n klein wondertje voor deze prijs!

Sennheiser HD 435 voor 58 euro
Kinky design, 1 geluidskabel (toch handig) en geintergreerde volumeregeling in de kabel!
(helaas niet op voorraad) Ook zie ik geen echte schelpvorm of..?

AKG K 27 i voor 62 euro
Mooi design, handig en klein, inklapbaar, geintergreerde volumregeling! Maar TE kleine oorschelp?

Sennheiser PMX100 voor 49 euro
Toch maar gekozen voor de nekbandversie, nice design en lovende recencies/ reviews!

Uit m'n TS heb ik ook nog de:
Philips SBC HN 050 overgelaten van 49,95 dus wel iets duurder, maar opzich wel 'n mooie prijs.

Een van deze zal 't toch wel gaan worden!
Veel duurdere hoef ik niet

Zijn er trouwens standaard oorschelpmaten ofzo?
Als k er eentje neem met grotere schelpen wil ik ook dat m'n oren er in kunnen!
En anders wil ik er eentje op m'n oren zoals de laatst genoemde: Philips SBC NH 050!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 04-04-2006 22:02 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-02 23:33

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Iedereen geeft nogal hoog op over Sennheiser, maar de modellen <80 euro vind ik echt niks. Veel te boemerige bas, schel midden en weinig hoog. Sony klinkt aardig, maar veel te veel laag naar mijn mening. Onder de 80 euro kun je het beste voor een Philips gaan, die maken echt hele mooie koptelefoons voor weinig geld. Koss heb ik geen ervaring mee.

Zelf heb ik een Prefer HD120 Studio Monitor Series uit de jaren '70..Ding klinkt beter dan een sennheiser van 150 euro, en ziet er ook nog eens heel retro uit :D

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• CLB
  • Niet online
Vandaag ga ik er eentje bestellen maar weet dus nog niet precies welke:

Ik heb m'n keus uiteindelijk gevestigd op:

Sennheiser PMX100 voor 49 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=19624
Toch maar gekozen voor de nekbandversie, nice design en lovende recencies/ reviews!

Sennheiser EH 250 voor 57 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=20068
Mooier dan de EH 150 van hierboven (door de extra zilveren accenten) en denk beter qua geluid?

Sennheiser HD 435 voor 58 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=20086
Kinky design, 1 geluidskabel (toch handig) en geintergreerde volumeregeling in de kabel!

Het wordt toch 'n Sennheiser! Heeft 'n goede naam en zal waarschijnlijk even goed of beter zijn
dan m'n oude Sony HS820 oordoppen! Ik draag ook 'n bril dus ik weet niet of de PMX100 dan wel
geschikt is? En bij de EH 250.. zijn dat grote oorschelpen zodat heel m'n oren daar in passen?
Jammer dat de HD 435 niet op voorraad is, maarja dit zal denk geen weken duren voordat deze weer binnenkomen..? Ook zie ik bij de HD 435 niet echt oorschelpvormen maar meer 'n afgeplat vlak wat dan op je oor drukt? Dit is opzich niet heel erg denk ik maar is dit bv. te vergelijken met de RS 110 (draadloze Sennheiser hoofdtelefoon) Die vind ik namelijk niet lekker zitten en dat is ook wel 'n pre!

Wat adviseren jullie?

• voodooless
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Kijk anders hier ff voor wat reviews: http://www.headphone.com/

De Sennheiser PX 100 lijkt daar wel goed uit de verf te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door voodooless op 05-04-2006 10:33 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bij neckbands is een bril dragen niet echt een probleem. Ze liggen wel op je oren natuurlijk, maar drukken er niet op.

• CLB
  • Niet online
Ik ga 'm waarschijnlijk zo bestellen (moet nog ff geld op m'n rekening gooien)

Welke ik uiteindelijk wil gaan bestellen: De Sennheiser PMX100

Afbeeldingslocatie: http://oyamun.up.seesaa.net/image/PMX_100_1.jpeg

Met de PMX100 introduceert Sennheiser een nekband hoofdtelefoon
welke unieke geluidskwaliteit en een hip, modern design combineert.
De PMX100 beschikt over nieuw ontwikkelde neodymium magneten,
Duofol diaphragms en het TWIN attenuation systeem. Sennheiser heeft
zo een nieuwe standaard gezet voor geluidskwaliteit in deze klasse hoofdtelefoons.

De PMX100 is een open, dynamische hoofdtelefoon welke een natuurlijke,
transparante geluidskwaliteit produceert. De hoofdtelefoon is uitgerust met
een metalen, flexibele nekband voor optimaal draagcomfort. De supra-aural
kussens zorgen voor een goede, comfortabele afsluiting van het geluid zodat
zo min mogelijk geluid weglekt. Door deze afsluiting heeft u ook weinig last
van omgevingsgeluid. Afgewerkt met een carbon-look is deze PMX100 zeker
een hoofdtelefoon waarmee u gezien wilt worden.

Is lekker betaalbaar, 49 euro bij mp3shop.nl waar ik 'm wil gaan bestellen..
(of heeft iemand anders hier 'n net zo betrouwbare site waar die veel goedkoper is en ook in 1 dag wordt geleverd?)
,moet 'n goede kwaliteit zijn, is van 't merk Sennheiser
(geen pre, maarja is wel 'n goed merk) Zo'n nekband lijkt me wel weer chill
(had m'n vorige hoofdtelefoon namelijk ook) en 't design is best wel slick.

Dan maar 'n 'open' hoofdtelefoon, was m'n vorige ook en ik had er geen last van.

Ik hoop dat bij deze hoofdtelefoon 't geluid toch nog wat voller/ robuuster is
dan ivm m'n oude Philips HS820 maar dat zal k morgen ondervinden

De HD 435 is momenteel ook niet leverbaar en deze PXM100 krijg ik dan morgen al binnen!

Dan toch nog de twijfel over de: Philips SBC HN 050Afbeeldingslocatie: http://www.eshop.nl/images//lrg/25307.jpg

Een lichte hoofdtelefoon met nekband en ruisonderdrukking,
die ideaal is voor gebruik in de bus, de trein of het vliegtuig.

Vergroot actief het luisterplezier in een rumoerige omgeving
Geniet van optimale prestaties en een optimale geluidskwaliteit
De neodymium-magneet verbetert de bass-tonen en de gevoeligheid
Een snoer van 1,2 m die ideaal is voor gebruik buitenshuis
Het enkelzijdig snoer raakt minder in de war en geeft een beter comfort
Optimaal luisterplezier in rumoerige omgevingen
De 3,5 - 6,35 mm-adapter is geschikt voor alle audioapparaten
Batterij inbegrepen, dus het product is direct klaar voor gebruik
Kleine bedieningsdoos, in plaats van omvangrijke dozen

Deze kan ik eventueel vandaag/ morgen halen bij de Mediamarkt! M'n vorige hoofdtelefoon was ook
van Philips en hier was ik toch wel over te spreken! Iemand ervaring met deze Philips hoofdtelefoon?
Deze heeft ook 'actieve ruis-onderdrukking' wat me opzich ook wel erg handig lijkt en er zit ook nog 'n ingebouwde volume-control in 't draad, wat ook wel mooi meegenomen is!

En dan nog de laatste maar toch belangrijke vraag: De Sennheiser PMX100 of de Philips SBC HN 050

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 05-04-2006 15:15 ]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat philips ding lijkt me veel marketing praat. Het kan natuurlijk nooit actieve ruisonderdrukking bevatten zonder extra voeding. Ik zou er dus niet te zwaar aan tillen. Net als volume control. Is een zwak punt, en vaak gaan die dingen dan ook daar kapot of gaan kraken. Liever niet dus!

• CLB
  • Niet online
Er staat wel bij 'batterij inbegrepen' dat is dan toch de 'voeding'
(en waar zou deze batterij inmoeten? In de ' volume-control unit' of in 'n oordop?)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ah, oke ;) Dan zou ik het al helemaal vergeten als ik jou was. Je betaalt voor de electronica, en niet voor geluidskwaliteit.
As for sound quality, they don't have earth-shattering bass as larger headphones may, but still can make a very useful attempt at Massive Attack's "Unfinished Sympathy" which has depth and space to test any headphones. There is plenty of detail in the treble, and generally they sound quite musical. There may be a hint of generosity in mid-bass, maybe around 150Hz, which might occasionally overpower the music depending on the settings of your personal stereo.

[ Voor 69% gewijzigd door voodooless op 05-04-2006 15:31 ]

• CLB
  • Niet online
Dus jij zegt: Sennheiser? :)

En wat vind jij CyBeR als je nog ergens rondzweeft?

Is die Philips net zo prut als die ene Sony die ik eerst aanbracht of is 't toch wel 'n leuk/ goed ding?!

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 05-04-2006 15:30 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zou die senn nemen als ik jou was. Ziet er ook comfortabeler uit eigenlijk. Overigens is inline volume-control juist helemaal niet goed-- dat lijkt in 't begin wel ok maar na een tijdje gaat 't eigenlijk altijd kraken als je 't volume verandert. Kun je imo beter op je geluids-producerend-apparaat doen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heeft altijd gezeik met zwetende oortjes en oordoppen dus bij deze :

Weet iemand een winkel omgeving Rotterdam waar ik de Sennheiser zou kunnen passen ?? Als die een helder strak geluid heeft en elk geluidje tevoorschijn haalt uit een nummer dan wil ik er wel een halen :)

/EDIT :
CLB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:47:
Hmm dan ga ik NU de Sennheiser bestellen!
Ik vind 't wel jammer dat je apparte uhm ja hoe noem je dat: 'oorhaakjes' hebt zeg maar!
Bij de Philips is dit 1 groot plastic geheel, dit hadden m'n oude oordoppen ook en zat perfect!

Maarja ik neem aan dat die Sennheiser ook wel goed zal zitten!

@ Nero355: Bel eens met mp3man.nl
die hebben 'n winkel in R'dam, misschien kun je wat fixen: 010 2125349
Ga ik ook doen ;) Laat weten hoe die bevalt trouwens.

[ Voor 51% gewijzigd door nero355 op 05-04-2006 15:48 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• CLB
  • Niet online
Ik vind 't wel jammer dat je apparte uhm ja hoe noem je dat: 'oorhaakjes' hebt zeg maar!
Bij de Philips is dit 1 groot plastic geheel, dit hadden m'n oude oordoppen ook en zat perfect!

Yes uiteraard schrijf ik hier 'n reviewtje, alvast bedankt voor alle hulp/ info!

Ik hoop 'n goede koop gedaan te hebben!? Geluid zal wel goed zijn, maar ben benieuwd hoe die zit!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 05-04-2006 15:53 ]

• rutgerdrum123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:34
CLB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:47:

Yes uiteraard schrijf ik hier 'n reviewtje, alvast bedankt voor alle hulp/ info!

Ik hoop 'n goede koop gedaan te hebben!? Geluid zal wel goed zijn, maar ben benieuwd hoe die zit!
STOP

bij bol.com is ie goedkoper (kijk je wel eens verder?)

heb ik hem een paar dagen terug besteld.. voor 42 incl verzendskosten!

pmx 100 jah.. met nekband, bevalt prima

alleen het lijkt een beetje een fragiel ontwerp als je hm in de hand hebt. maar hij houd zich nog goed, en soms voelt hij ook wel erg stevig aan!

g.,

rutger

• CLB
  • Niet online
Yes had ik gezien maar levertijd stond op
5 - 10 werkdagen en dat vind ik toch te lang!
Dan maar iets meer betalen en morgen / overmorgen in huis.

Haha nu nog 'n plannetje bedenken om m'n oude hoofdtelefoon ergens voor te gebruiken!

Ik ben 'm nu aan 't strippen... alletwee de oordoppen werken namelijk nog wel :)

Heb je misschien wat meer info? Hoe is 't geluid ervan?
Mooi/ vol/ robuust? En wat luister je voor soorten muziek?
Ligt die lekker op je oren/ hoofd en dergelijke of gaat die knellen enzovoort?

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 05-04-2006 16:25 ]

• rutgerdrum123
het geluid is mooi in balans, een van de weinige koptelefoons waar ik de bas ook mooi hoor (niet storend hoor, maar gewoon mooi), hoog is helder en duidelijk (niet te scherp ook niet bij hardere volumes). midden is ook netjes (kan weinig over zeggen)
en sterker nog, ik hoor bij sommige nummers nog meer dan eerst. Had hiervoor een philips koptelefoon ging ''jammergenoeg'' kapot bij het contactje. Daarvoor had ik de PMX-60 (nekband dus) die beviel me al super, maar kon zo geen bedrijf (betrouwbaar en bekend) vinden dat die leverde voor mij verwachte 30 euro alleen voor iets van 37 euro en dan ga ik niet liggen janken om dat 5je voor een betere (verbreed ik me horizon nog es ;) ... ik ben wel de droom voor elke verkoper geloof ik :P gegrap.). geluiden van buitenaf hoor je nog wel redelijk goed (goed voor in het verkeer bijv.) maar van buitenaf horen ze jou ook wat eerder (bij mijn samsung mp3 speler bij volume 20 al goed (dat is mijn gewone volume waarop ik ook afspeel), dat is een nadeel (vind ik dan, ben niet graag anderen tot last in sommige situaties).
eh.. muziek die ik luister.
van dEUS, Radiohead, Spinvis tot aan Miles Davis, St. Germain en Zita swoon en Yann tierssen (oa. van de film Amelie en Goodbye lenin!)
aardig brede muziekstijl dus.

enige nadeel wat ik ondervond is dus eigenlijk de kwetsbaarheid van het geheel, het ziet er kwetsbaar uit, door de 3d gewrichtjes van de hoofschelpjes. Hij is ook wat kleiner als hij op de foto oogt vind ik. maar het design is wel sjiek met die rvs nekband! :)

maar al met al, bevalt het ding me nu al prima en heb ik nog maar weinig overstuur gehoord bij de hogere volumes (of het lag aan het mp3tje als het gebeurde).

g.,

rutger

edit.
voor een bril las ik dat hij wel geschikt is, itt. de philips die ik had (niet veel anders dan het model dat jij eerst wou).

[ Voor 23% gewijzigd door rutgerdrum123 op 05-04-2006 17:54 ]

• CLB
  • Niet online
whoow klinkt best nice, nu ben k nog benieuwder!
Bedankt voor je reply/ beschrijving/ review!

Vandeweek zal ik zelf ook 'n klein reviewtje maken! :)

• nero355

nero355

rutgerdrum123 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:49:
gegrap.). geluiden van buitenaf hoor je nog wel redelijk goed (goed voor in het verkeer bijv.) maar van buitenaf horen ze jou ook wat eerder (bij mijn samsung mp3 speler bij volume 20 al goed (dat is mijn gewone volume waarop ik ook afspeel), dat is een nadeel (vind ik dan, ben niet graag anderen tot last in sommige situaties).
Enige kans dat je het hier over een Samsung J70 hebt ?? Zo ja hoeveel verschil is er vergeleken met de standaard oordopjes die bij de Samsung zitten kwa geluid buitenaf enz. ??

Alvast bedankt voor je info en uiteraard hetgene dat je al hebt beschreven.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rutgerdrum123
nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:33:
[...]

Enige kans dat je het hier over een Samsung J70 hebt ?? Zo ja hoeveel verschil is er vergeleken met de standaard oordopjes die bij de Samsung zitten kwa geluid buitenaf enz. ??

Alvast bedankt voor je info en uiteraard hetgene dat je al hebt beschreven.
nee ik heb het over de YP-C1 , een kleine mp3 speler maar wel met bijzonder goed geluid!
die oordopjes die daar bij zaten waren als stront, die deden niets behalfe je gehoor beschadigen, bas zat er niet in (als je die hoorde hoord je iig de boventonen ervan die iig een octaaf hoger zitten). ik heb het zelf nooit echt zo met die oordopjes. De enige oordopjes die wel aardig klonken die ik heb gehoord waren die van m'n zus haar Ipod. Maar zelfs daar zat het geluid bij lange naad niet in wat ik hieruit haal...

conclusie, de oordopjes bij mijn samsung waren erg slecht, ik heb ze te lang gebruikt vind ik zelf (wou kosten uitstellen, en opzich is zo'n hanger die bij mijn samsung aan de ene kant wel handig wegstoppen enzo, maar ik wou gewoon weer een koptelefoon met een goeie geluids kwaliteit.

g.,

rutger

• CLB
  • Niet online
Gisteren om 15.50 besteld bij www.mp3shop.nl
'Voor 16.00 besteld de volgende dag in huis'

Kreeg netjes 'n email dat ik 'n Sennheiser PMX 100 had besteld (om 15.50)
Savonds rond 20.00 kreeg ik 'n mailtje dat m'n hoofdtelefoon al op de bus was gedaan
nu zit ik hier af te wachten totdat Meneertje TPG-post langskomt... :9~

EDIT: Stond 'n tpg-trace-linkje in de mail van mp3shop.nl, net even bekeken!
Status: in distributie-route... dus komt vanmiddag. Jemig wat 'n topservice zeg _/-\o_

@ Nero: En al gebelt met die zaak of je ze kon proberen of wat?

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 06-04-2006 12:42 ]

• nero355

nero355

CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:39:
@ Nero: En al gebelt met die zaak of je ze kon proberen of wat?
Nee ga ik zo wel even doen dan edit ik deze post wel :)
De oordopjes die bij mijn Samsung zitten hebben wel goed geluid trouwens, maar ik denk dat oordopjes gewoon niet voor mijn oren gemaakt zijn :/ Ik denk dat ik zo'n beetje alle mogelijke groottes heb geprobeerd en niet 1 grootte/model dat lekker zit !!

Ik ga over een kwartier ofzo bellen. Moet nog even wat doen.

/EDIT : \o/ Ze hebben een gedeelte/ruimte/mogelijkheid voor het testen van hoofdtelefoons met in ieder geval de Sennheiser PMX100 !!! :*)

De Philips hebben ze wel op voorraad maar die mogen ze niet openmaken.

Ik heb in ieder geval wat te doen zaterdag.

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 06-04-2006 13:09 ]

• CLB
  • Niet online
Whoow kick zeg. Ik heb eerst 50 euro betaald en dan mag ik 'm testen :9

Over welke Philips heb je 't? Naja die TPG-dude mag nou weleens opschieten :X

• nero355

nero355

CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:36:
Whoow kick zeg. Ik heb eerst 50 euro betaald en dan mag ik 'm testen :9

Over welke Philips heb je 't? Naja die TPG-dude mag nou weleens opschieten :X
[Philips SBC HN 050]
Die dus :)

• CLB
  • Niet online
ahaa ok

m'n pakketje is net binnengekomen, ben benieuwd...

• CLB
  • Niet online
Naja net dus binnengekomen!
Echt werkelijk prachtig ingepakt in 'n grote doos met allerlei
piepschuimpjes eromheen! De rekening zat er netjes bijgevoegd.. nja punt.

De hoofdtelefoon zat uiteraard ook nog in de echte Sennheiser-verpakking!
Heel netjes ingepakt, vast met ijzerdraadjes en voor de rest ook niks op aan te merken.

Toen echt uitgepakt en 't is werkelijk 'n plaatje. De Carbon-look is werkelijk prachtig en
de nekband heeft in 't midden 't Sennheiser-logo (+ de naam Sennheiser) staan, echt nice!

Naja genoeg over 't design gepraat, foto's gemaakt en gekwijlt. Hoppatee op m'n hoofd.
Wholy shit, zit echt fantastisch. Je hebt niet door dat je iets op je hoofd (nja oren) hebt!

De oorbeugeltjes zijn van 'n soort soft-plastic en je voelt er niks van. De kussentjes zijn
lekker zacht en 't is werkelijk 'n genot om op je hoofd te hebben! Echt heel soft en relaxed!

De nekbeugel vind ik wel 'n beetje wijd eerlijk gezegd. Hij zit gewoon niet in je nek en staat
soort naar buiten.. Opzich geen enkel probleem, maar hij had iets kleiner mogen zijn en dus
meer op de nek mogen drukken.. voor de rest geen enkele issue over 't design.. echt te geil!

Toen maar is aangesloten op m'n iPod (5G) en allerlei muziekjes aangezet.
What the fuck man! Zo'n kwaliteit, uit zo'n apparaatje. Echt werkelijk 'n superslick geluid!
Uiteraard van alles geluisterd van: Shakira tot KoRn tot Kittie tot Acda en de Munnik, de Sugababes,
Pussycat Dolls, Slipknot, We are Scientist, Drowning Pool, Opgezwolle en ga zo maar door! Alles
klinkt even prachtig. Hard-rock/ metal/ nederlandstalig/ spaanstalig allemaal heel heel erg mooi!

Ik heb 'm nu al weer 'n klein uurtje op m'n hoofd en werkelijk geen irritaties!

Jezum ik ben gewoon overtroffen! Wat 'n aankoop!
Uiteraard ook te danken aan www.mp3man.nl voor de superservice! Super gewoon!

@ Nero: Ik zou niet eens gaan passen, maar gelijk bestellen >:)

Hieronder wat pics; uiteraard clickable
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/8321/p10103931uf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7839/p10104018te.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6926/p10104024rz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5396/p10104056hw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7854/p10104101be.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8386/p10104116ak.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/3297/p10104155as.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/9266/p10104170gc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/389/p10104182rx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5104/p10104198st.jpg

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Mooi om het horen dat het zo goed bevalt :)

Succes ermee zou ik zeggen!

• CLB
  • Niet online
Thanks, dat zal zeker lukken!
Ook bedankt voor alle hulp!!

As for sound quality, they don't have earth-shattering bass as larger headphones may,
but still can make a very useful attempt at Massive Attack's "Unfinished Sympathy"
which has depth and space to test any headphones.

dat klinkt me toch 'n partij'tje goed :9~

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 06-04-2006 15:50 ]

• nero355

nero355

CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:32:
@ Nero: Ik zou niet eens gaan passen, maar gelijk bestellen >:)
Ik ga wel passen, want als die bevalt kan ik er gelijk een kopen ;)

/EDIT :
CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:50:
haha begreep ik, neem maar 49 euro mee dan :9
PIN pas ook goed ?? :P

[ Voor 30% gewijzigd door nero355 op 06-04-2006 15:55 ]

• CLB
  • Niet online
haha begreep ik, neem maar 49 euro mee dan :9

• rutgerdrum123
he goed te lezen dat je enthousiast bent,

van die nekband twijfelde ik zelf ook al aan, maar dat went zeker goed!.
maar wat vind je van de stevigheid?.... das het enige waar ik mijn twijfels over heb, vergeleken met de pmx 60 dat gewoon een geheel is.

g.,

rutger

• CLB
  • Niet online
Je moet even goed oppassen met 't opdoen!
(met die soft-plastic steuntjes over je oren)

Kogelgewrichtjes zijn zeker stevig (denk ik)

M'n vorige hoofdtelefoon was ook 1 geheel, nja heeft z'n voordelen (sterker)
en z'n nadelen (begon toch te irriteren vond ik na 'n paar uur op te hebben)

En voor de rest post ik morgen/ overmorgen wel wat na 'n paar daagjes gebruik!

(die 2 dunne draadjes die uit je oordop komen en de nekband ingaan zijn ook wel erg dun..)

Maar mensen wat zit dit ding lekker op m'n hoofd zeg _/-\o_

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:26

Wildfire

Joy to the world!

Na lange tijd begint m'n Sennheiser HD-570 koptelefoon langzaamaan rijp te worden voor vervanging. Ik zit te kijken naar de Sennheiser HD-595, dit lijkt me een perfecte vervanger. Iemand ervaring met de HD-595?

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=20095&dimensionid=1&shopid=1

(klik op het plaatje voor info over deze koptelefoon)

Ter info: ik ben uiterst tevreden over de HD-570, topgeluid! Ik gebruik 'm voornamelijk voor gaming en het kijken van series en films, tussendoor af en toe eens wat muziek.

[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 03-09-2006 23:42 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb 'm niet maar ik weet wel dat 't een flinke upgrade is vanaf een 570 ;)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

CyBeR schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:24:
Ik heb 'm niet maar ik weet wel dat 't een flinke upgrade is vanaf een 570 ;)
Dat moet bijna wel, als je de prijs van de HD-595 neemt en het euro-teken door het gulden-teken vervangt heb je zo ongeveer de aanschafprijs van m'n HD-570... :P

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo, snelle levering van MP3Shop... gisteravond besteld om 18:30 uur, vandaag op m'n werk al afgeleverd voordat ik er zelf was :P

Als ik het niet vergeet zal ik binnenkort enkele pics van de Sennheiser HD-595 on-line gooien. Maar vanavond eerst de luistertest, alhoewel het ding natuurlijk nog een beetje zal moeten 'inwerken'.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:42
Ik vind dit echt een super interessant topic,

zelf gebruik ik nu ruim een jaar de pmx-60 maar deze is echt heel hard aan vervanging toe. De kussentjes heb ik inmiddels gelijmd etc.

Nu kwam ik 2 type koptelefoons tegen die mij wel wat leken.

1) De Sennheiser PMX 200

Deze gesloten koptelefoon heeft natuurlijk een perfect gelijk, uit verschillende reviews blijkt dat de mensen er zeer tevreden mee zijn. Ik vind het alleen geen mooie koptelefoon, dus ik ben even verder gaan zoeken en kwam uit bij nog een mogelijkheid

2) De Philips SHN 5500

Dit ziet er veel beter uit, alleen de looks. Nu ben ik benieuwd wat het gelijk zal doen, is dit echt een drama ?

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/larger_image.jsp?title=SHN5500%2F00&imagePath=%2Fcatalog%2FSH%2FSHN5500_00_webImageFullSize.jpg&descriptorName=Noise+Cancelling+Headphone&language=en&country=GB&catalogType=CONSUMER&proxybuster=SHPHEOG2G4BHBJ0RMRCSHQNHKFSESI5P

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 17:05
Ik zweer bij Sennheiser! Het geluid hiervan is onovertroffen. En de looks? Ach, je ziet hem toch niet als ie op je hoofd zit.. :)

[ Voor 68% gewijzigd door poktor op 05-09-2006 11:30 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

poktor schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:28:
Ik zweer bij Sennheiser! Het geluid hiervan is onovertroffen. En de looks? Ach, je ziet hem toch niet als ie op je hoofd zit.. :)
Die HD-595 die ik nu heb ik best wel classy... maar ja, die draag je buitenshuis toch niet :P

Geluid is trouwens heerlijk... de bassweergave is ook weer heerlijk, tijdens sommige nummers voel je letterlijk de bass op je oren >:)

En als het teveel wordt, dan schroef ik de basstonen gewoon wat omlaag. Zo kan ik alles netjes bepalen, veel bass of niet, alles kan, heerlijk... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 05-09-2006 18:14 ]

• CLB
  • Niet online
@ Maeslant: En de Sennheiser PMX100waar ik uiteindelijk op uitkwam?

Heeft 'n hele andere kleur dan de PMX200 en bevalt werkelijk nog steeds uitermate perfect _/-\o_

Dit was mijn review die ik op mp3shop.nl heb geplaatst over de PMX100:
Op 'n dinsdag besteld om 15.50!
'Voor 16.00 besteld volgende dag in huis'
Ja zal best, haha ja hoor kwam die op woensdag om 15.00!

Echt 'n fantastische levertijd zeg! Just one day!

Naja net dus binnengekomen!
Echt werkelijk prachtig ingepakt in 'n grote doos met allerlei piepschuimpjes eromheen!
De rekening zat er netjes bijgevoegd.. nja punt. Erg netjes dus van mp3shop.nl!!

De hoofdtelefoon zat uiteraard ook nog in de echte Sennheiser-verpakking!
Heel netjes ingepakt, oa vast gemaakt met ijzerdraadjes en voor de rest ook niks op aan te merken.

Toen echt uitgepakt en 't is werkelijk 'n plaatje. De Carbon-look is werkelijk prachtig en
de nekband heeft in 't midden 't Sennheiser-logo (+ de naam Sennheiser) staan, echt nice!

Naja genoeg over 't design gepraat, foto's gemaakt en gekwijlt. Hoppatee op m'n hoofd gedaan!
Zit echt fantastisch. Je hebt niet door dat je iets op je hoofd (nja oren) hebt!

De oorbeugeltjes zijn van 'n soort soft-plastic en je voelt er niks van. De kussentjes zijn
lekker zacht en 't is werkelijk 'n genot om op je hoofd te hebben! Echt heel soft en relaxed!

De nekbeugel vind ik wel 'n beetje wijd eerlijk gezegd. Hij zit gewoon niet in je nek en staat
soort naar buiten.. Opzich geen enkel probleem, maar hij had iets kleiner mogen zijn en dus
meer op de nek mogen drukken.. voor de rest geen enkele issue over 't design.. echt te gek!

Toen maar is aangesloten op m'n iPod (5G) en allerlei muziekjes aangezet.
Wat 'n kwaliteit!! Echt werkelijk 'n superslick geluid!
Uiteraard van alles geluisterd van: Shakira tot KoRn tot Kittie tot Acda en de Munnik, de Sugababes, Pussycat Dolls, Slipknot, We are Scientists, Drowning Pool, Opgezwolle en ga zo maar door!
Alles klinkt even prachtig. Hard-rock/ metal/ pop/ punk/ ska/ nederlandstalig/ spaanstalig allemaal heel heel erg mooi!

Ik heb 'm nu al weer 'n tijd op m'n hoofd en werkelijk geen irritaties!

Jezum ik ben gewoon overtroffen! Wat 'n aankoop!

Ode aan mp3shop.nl!

[ Voor 98% gewijzigd door CLB op 05-09-2006 18:41 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:24
CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:24:

SENNHEISER:
Sennheiser PMX60 hoofdtelefoon
Kost 39,99 en dit is dus 'n mooie tussenprijs. Van Sennheiser hoor ik alleen maar dat 't kwalitatief goede hoofdtelefoons zijn. Dit is denk nog 'n beetje low-grade Sennheiser of niet? Zie hieronder voor de 2 andere Sennheisers die ik gezien heb!

Sennheiser PX 100 hoofdtelefoon
Kost 49,99 Ziet er leuk en trendy uit en is ook lekker klein en licht qua gewicht. Loopt die band nou over je hoofd of loopt die in je nek? Dit kon ik nou niet uit de plaatjes (van internet) halen namelijk! Mooie hoofdtelefoon dit of is die hieronder toch nog veeeel beter?
De PMX60 klinkt lekker en is ook fijn portable. Band in de nek houd 'm goed op z'n plek. De PX100 klinkt inderdaad wel iets beter maar die band over je hoofd zit (bij mij maar ik ben erg groot) redelijk. Niet echt prettig om mee aan de wandel te gaan.

Heb zelf de pmx60 een tijdje en ik hoor ermee duidelijk verschil tussen m'n HP laptop en m'n Creative mp3 speler.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
er is een mooie senheiser in de aanbieding bij wehkamp ik heb hem zelf ook en het is een perfect ding.
hij geeft ook heel goed geluid:P.
hier de link:http://www.wehkamp.nl/win...ArtiestID=&FromSterkMerk=

[ Voor 3% gewijzigd door harmz op 05-09-2006 19:26 ]

Verwijderd

Voor onderweg heb ik al bijna 2 jaar een Sennheiser PX-200, en dat ding bevalt nog steeds fantastisch! OK, je hebt een beugeltje over je hoofd zitten, en die is niet al te groot (in z'n meest 'uitgerekte' stand past 'ie mij perfect, maar als je een iets groter hoofd hebt, wordt 't er niet comfortabeler op), maar het geluid is echt prima. Beter dan de PX-100 of PMX-100 imho.
En ik vind die band over m'n hoofd prettiger dan een beugeltje achter m'n oor. Ik word binnen een uur al kriegel van dat gevoel als ik een zonnebril opheb... :)

Wanneer die PX-200 me wat teveel van 't goede is (hij is wel opvouwbaar, maar je stopt 'm niet zomaar in je broekzak) gebruik ik Sony MDR-EX71 in ear oordopjes. Klinken ook erg prettig! ;)
Net als CLB heb ik wat oorontstekingen achter de rug, en gewone dopjes zoals die van de iPods zitten gewoon niet lekker en hebben de neiging om uit m'n oren te vallen. En wanneer ik een beetje bas wil hebben, moet ik ze vast blijven houden en aandrukken.
Met die EX71's heb ik die problemen niet, ze blijven gewoon comfortabel zitten, en klinken ook nog 's verdraaide goed.

• Maeslant
Nou ik wil juist geen beugel over mn hoofd heen, daarom zoek ik een nekhoofdtelefoon. Liefst wel gesloten, want dat is echt stukken beter met het openbaar vervoer.

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Omadt mijn mdr-v700 er bijna mee ophoud wil ik graag een nieuwe aanschaffen, 1tje die degelijk gebouwd is met voldoende geluid. Ook gebruik ik vaak mijn hoofdtelefoon als DJ, dus hij moet tegen een stootje kunnen en draaibare schelpen hebben.

Deze plek is te koop.

• nero355

nero355

Maeslant schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:33:
Nou ik wil juist geen beugel over mn hoofd heen, daarom zoek ik een nekhoofdtelefoon. Liefst wel gesloten, want dat is echt stukken beter met het openbaar vervoer.
Helemaal met je eens : Ik heb zelf de PMX-100 precies om die reden :)

Mijn headset als ik zit te gamen gaat ook lekker via mijn nek en niet zwaar irritant op mijn hoofd !!

Maar toen ik in de winkel was (mp3shop.nl dus in Rotterdam) werd mij deze aangeraden :
http://www.mp3shop.nl/product/20717/akg-k-27-i.html Denk ik ... in ieder geval AKG en heel erg wit en klein :+ Schijnen alleen wel door de afsluiting heel erg op je oren te drukken en dat vond ik naast de prijs niet zo heel erg tof :/

Deze heb ik dus : http://www.mp3shop.nl/product/18833/sennheiser-pmx100.html en er is ook nog een duurder model : http://www.mp3shop.nl/product/18834/sennheiser-pmx200.html Kwa geluid schijnt het niet veel te schelen volgens velen ... kan ik niks over zeggen.

• Maeslant
nero355 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:14:
[...]

Mijn headset als ik zit te gamen gaat ook lekker via mijn nek en niet zwaar irritant op mijn hoofd !!

Maar toen ik in de winkel was (mp3shop.nl dus in Rotterdam) werd mij deze aangeraden :
http://www.mp3shop.nl/product/20717/akg-k-27-i.html Denk ik ... in ieder geval AKG en heel erg wit en klein :+ Schijnen alleen wel door de afsluiting heel erg op je oren te drukken en dat vond ik naast de prijs niet zo heel erg tof :/

Deze heb ik dus : http://www.mp3shop.nl/product/18833/sennheiser-pmx100.html en er is ook nog een duurder model : http://www.mp3shop.nl/product/18834/sennheiser-pmx200.html Kwa geluid schijnt het niet veel te schelen volgens velen ... kan ik niks over zeggen.
Ik wil wel een gesloten systeem, daarom komt de PMX 200 wel in aanmerking, de prijs 65 euro vind ik wel hoog. Maar ik heb zoveel plezier van de koptelefoon die ik nu heb. Verder heeft AKG ook de 26 nog, deze is 43 euro en is wel aardig mooi, (ik zoek nemlijk geen witte, maar zwart :S) Alleen deze heeft geen nekbeugel. Verder wel een aardige oplossing dat je hem kan inklappen.

• CLB
  • Niet online
Maeslant schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:24:
[...]

Ik wil wel een gesloten systeem, daarom komt de PMX 200 wel in aanmerking, de prijs 65 euro vind ik wel hoog. Maar ik heb zoveel plezier van de koptelefoon die ik nu heb. Verder heeft AKG ook de 26 nog, deze is 43 euro en is wel aardig mooi, (ik zoek nemlijk geen witte, maar zwart :S) Alleen deze heeft geen nekbeugel. Verder wel een aardige oplossing dat je hem kan inklappen.
ik heb dus de PMX100 a 49 euro, was ook 'n hoop geld maar wil nog even benadrukken dat de Sennheisers echt werkelijk 'n geluid geven wat echt fucking mooi is... Luister nu naar Cascada _/-\o_

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-01 22:21
Ben nu in het bezit van de Koss KSC75 (hij kostte nog geen 30 euro). Google er maar op los, er is maar één conclusie mogelijk: heeeel veel geluidskwaliteit voor heel weinig geld. Enige nadeel is dat ze er niet zo flitsend uitzien als die glanzende Sonymeuk :P .
Een review van Ecoustics: http://www.ecoustics.com/dt/3133
En nog een uitgebreidere: http://reviews.digitaltrends.com/review3133_main15673.html
Edit: sorry niet gezien dat je de sennheiser gekocht had :p
Ziet er ook zeer netjes uit! Misschien mijn volgende aankoop als mn Kossjes het opgeven (maar zo te zien gebeurt dat voorlopig nog niet :P )

[ Voor 19% gewijzigd door vogelaarke135 op 19-09-2006 18:28 ]

vogelaarke135

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46
nero355 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:14:
[...]

Ik heb hier de PMX100 en de PMX200 liggen. De PMX200 heb ik nu net nieuw. De PMX100 is nu bijna een jaar oud die ik hier heb. Het 1e wat mij meteen opvalt is dat de bass van de PMX100 veel beter is. Ik weet niet of dat normaal is in het begin en of ie nog moet worden ingespeeld, maar dat lijkt me niet. Het klinkt stom, maar ik vind de geluidskwaliteit van de PMX100 eigenlijk veel beter.

Oja... Jullie vragen je vast af... Waarom heb je een andere gekocht als de PMX100 goed was? Nou, allereerst vallen die earpads eraf alsof het niks is. Heb minstens al 6x gehad dat ik er bijna een kwijt was, en er is er uiteindelijk dus ook een daadwerkelijk verdwenen. Verder heb ik nu een kabelbreuk, terwijl ik gewoon 1,5 jaar met de PMX60 heb gelopen en daar was niks mee aan de hand. Volgens mij had die ook een iets andere vorm connector.
Nee, ik ga niet onzuinig om met m'n spullen, integendeel. Ik heb nog steeds een Samsung A800 telefoon van 3,5 jaar geleden, dus dat zegt genoeg ;)

Ik heb geen idee of een verloren earpad en een kabelbreuk onder de garantie valt. Misschien binnenkort maar ff contacten met mp3man.nl. Wie weet zijn het aardige lui daar :)

[ Voor 23% gewijzigd door benchMarc op 29-09-2006 14:28 ]

Verwijderd

Hey veel plezier met je aankoop.

Ik heb zelf de CX300, ik heb de PMX200 series ook gehad. Ik vond ze kwa geluid super (waard voor je geld), maar mijn oor werd rood na lang gebruik :'( (geldt ook voor de MDR-V300).

Ik heb, met de de CX300 geen last van rode oortjes meer >:) & klinken beter dan de PMX200 (het ligt natuurlijk aan de juiste maat dopjes die je gebruik).

Afbeeldingslocatie: http://www.discountdiscs.co.uk/Merchant2/graphics/00000002/cx300-blk.jpg
CX300 - Zwart

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 10:47 ]

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-01 16:50

Nimrod

King in the land of Shinar

ik heb een twee jaar een pmx60 gehad, was er behoorlijk tevreden van, maar duurzaam is hij niet; earpads onderaan versleten, en kabelbreuk op twee plaatsen.

opvolger: pmx100 of pmx200? andere series kan je nog wel es uittesten in een winkel, de pmx zit echter vastverpakt in plastic: dus graag (links naar) gebruikservaringen _/-\o_

1) bassbereik bij de 100 is idd groter dan bij de 200, de 200 kan wel meer hoge tonen aan (afgaand op de specificaties), wsgl eent sennheiser dat de pmx200 minder bas nodig heeft daar ie gesloten is. zijn er nog mensen die menen dat de 100 eigenlijk beter is (zoals benchMarc hierboven stelt)?

2) weet iemand hoe robuust de kabel is van de 100/200? het pmx60kabeltje zag er aan de binnenkant bijzonder high tech uit (koper rond een koordje gesponnen) maar eerlijk gezegd had ik liever de oude 2 geïsoleerde koperdraden, dát hield het tenminste iets langer vol, en kon je ook makkelijker vervangen (nu ja, het zal ook wel iets met de geluidskwaliteit te maken hebben, maar imho kan je ook met wat steviger materiaal dezelfde kwaliteit bereiken)

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

• CLB
  • Niet online
Nimrod schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:57:
zijn er nog mensen die menen dat de 100 eigenlijk beter is
Ik ;) Heb m'n PMX100 headset nou al 'n hele tijd zoals hier te lezen is en bevalt me nog steeds _/-\o_

Voor 't kabeltje kun je deze foto's misschien eens bekijken:
Hieronder wat pics; uiteraard clickable
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/8321/p10103931uf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7839/p10104018te.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6926/p10104024rz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5396/p10104056hw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7854/p10104101be.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8386/p10104116ak.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/3297/p10104155as.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/9266/p10104170gc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/389/p10104182rx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5104/p10104198st.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 16:03 ]

• Nimrod

Nimrod

ik had je enthousiasme hier al enige posts hoger ontdekt, bedankt. het kabeltje lijkt helaas even broos als dit van de pmx60. ik heb ondertussen de pmx200 besteld, afwachten wat het geeft..

• CLB
  • Niet online
Als je er gewoon normaal mee omgaat, gebeurd er niks hoor! Kabelt is idd niet erg verhard ofzo!
Weet niet waar je 'm besteld had en of je dicht bij 'n MM ofzo woont? Anders had je 'm daar kunnen bekijken/ testen/ kopen/ terugbrengen als die je niet zou bevallen! Mja veel succes/ plezier ermee/van!

• Nimrod

Nimrod

ik heb in twee jaar tijd een pmx60 versleten, het kabeltje begaf het na anderhalf jaar, eerst aan de plug, hersteld, toen aan de oortjes, en uiteindelijk in het midden. ik ben er 'normaal' met omgegaan, had het wel voortdurend op, maar anderzijds nooit kabeltje rond mp3stick gedraaid, en stick zat ook in jaszak ipv broek waar het zou kunnen knellen. sennheiser biedt geluidskwaliteit, duurzaamheid is iets anders. ik blijf benieuwd hoe die pmx200 er aan toe is binnen twee jaar (70 euro wordt al de moeite om de garantie te claimen/ te laten herstellen). heb 'm tws bij hifiwinkel besteld, zo nu en dan de kleine man nog es een kans geven :)

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Heb zelf een Sennheiser HD595Heerlijk apparaat, alleen niet zo portable :/
Afbeeldingslocatie: http://shoponline.com.sg/images/Sennheiser%20HD595.jpg.

Heeft iemand de draadloze bluetooth koptelefoon van Logitech al eens beluisterd?
Afbeeldingslocatie: http://www.woot.com/Images/Sale/Logitech_Bluetooth_Headphones_for_MP33M0-detail.jpg
Lijkt me wel een leuk dingetje voor bij mijn iPod. Maar ben toch bang dat het een beetje net
10x niks is :P

Ik hou toch wel een beetje heel erg veel van veel bas. Met die Sennheiser is dat geen punt.
Nu snap ik ook wel dat die Logitech nooit kan tippen aan de HD595 maar een beetje bas heeft
ie wel, toch? Ik heb die kleine Sennheisers (die PMX dinkies) beluisterd maar die waren ook niks.
Wel mooi helder geluid maar totaal geen bas, beetje jammer.

Heb ook 2 dezelfde soort koptelefoons gehad als de Logitech, een Sony en een Sennheiser,
beide erg lekker. Iemand een idee of deze beetje te doen is? Zo ja, dan koop ik em 8)

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 14:05
Nimrod schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:22:
ik heb in twee jaar tijd een pmx60 versleten, het kabeltje begaf het na anderhalf jaar, eerst aan de plug, hersteld, toen aan de oortjes, en uiteindelijk in het midden. ik ben er 'normaal' met omgegaan, had het wel voortdurend op, maar anderzijds nooit kabeltje rond mp3stick gedraaid, en stick zat ook in jaszak ipv broek waar het zou kunnen knellen. sennheiser biedt geluidskwaliteit, duurzaamheid is iets anders. ik blijf benieuwd hoe die pmx200 er aan toe is binnen twee jaar (70 euro wordt al de moeite om de garantie te claimen/ te laten herstellen). heb 'm tws bij hifiwinkel besteld, zo nu en dan de kleine man nog es een kans geven :)
Ik heb ook last van kabelbreuk. ook op dezelfde plekken.een PMX70 Het is echt een prul.
Ik wil nu iets van een ander merk. Iemand een alternatief merk met dezelfde geluidskwaliteit maar degelijker? (+/- 50 a 60 euro) geen oordopjes dat vind ik niks

[ Voor 9% gewijzigd door m3gA op 29-05-2007 14:01 ]

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb ook een Sennheiser PMX60 gehad en zoals zo vele op dit forum ook een kabelbreuk aan het begin bij de oortjes. Valt dit nog te repareren en is dus nog hoop voor deze hoofdtelefoon of kan die weg? :O

[ Voor 74% gewijzigd door Vincitore op 05-06-2007 11:01 ]

Stats

Pagina: 1