Insufficient Memory

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 17:53
Hallo..
Ik speel het spel Lineage2, en sinds 3-4 dagen trug kan ik niet meer fatsoenlijk spelen omdat ik telkes een critical error krijg :

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2809 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5700LE (8195)

Insufficient Memory.
Please check the Virtual Memory Option and avilable hard drive space.
You can check them by going to : Control Panel->System->Advanced->Performance->Settings->Advanced->Virtual memory.

History: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -2135675840 FArray <- FArray::Realloc <- 1343653256*8 <- FUnrealfileSummary<< <- LoadSummary <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.SkeletalMesh DarkElf.MDarkElf_m010_g NULL) <- FNActorResourceLoader::Load <- LoadActorResourceArray <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Mijn virt. mem. heb ik een paar x verandert van 1580 naar 2100 en zelfs 3200 en ik heb autom. laten kiezen door systeem geprobeerd. Maar ik blijf die errors krijgen.
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, en me graka drivers geupdate naar 84.21

Weet iemand mss iets over dit virtueel geheugen? Of dat het mss nog ergens anders aan ligt?

ps: Ik heb een pentium 4

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Geef even wat meer info over je systeem, zoals moederbord, chipset drivers, ...

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 04-04-2006 00:02 ]

March of the Eagles

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Met pagefile op "system managed" zou je zulke errors niet moeten krijgen. Is misschien de schijf waarop je pagefile (virtueel geheugen) staat vol, of iig niet genoeg vrije ruimte? Ik kan me voorstellen dat als je weinig fysiek geheugen hebt, Windows meer ruimte zal willen voor de pagefile, maar als die ruimte er niet is dan houdt het op

Oh en je meent toch niet serieus dat je XP zonder SP2 draait? :o

[ Voor 33% gewijzigd door NNF op 03-04-2006 23:59 ]

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 17:53
Geheugen en drivers staan boven al gegeven?
en me mobo is MS-7005

Op me 'windows' -C- hdd heb ik 3,5gb vrij... en op me andere -D- hdd (waar me game opstaat) heb ik 9,5 gb vrij.
Ik dacht dat eerst ook..dat me hdd meer plaats nodig had om te kunnen 'swappen'. Ik had nog maar 3,5 gb vrij op mijn D-schijf, dusz heb ik daar plaats gemaakt tot 9,5gb. En ik kon een tijdje spelen zonder crits, dusz ik dacht dat het opgelost was. Maar na een tijdje kwamen ze weer. En nu komen ze dusz gewoon opeenvolgend.

En nee...ik heb wel Service Pack 2 :)

ps: ik denk niet dat ik meer plaats hoef te maken op mijn C-schijf.. want ik speelde voorheen ook gwoon met deze 'C-schijf opstelling' zonder problemen.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Oh en je meent toch niet serieus dat je XP zonder SP2 draait?
offtopic:
Je zou ervan opkijken hoeveel mensen geen SP2 hebben draaien. Ik zie zelf vaak nog pc's zonder SP1

March of the Eagles

• The Eagle
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

3,5gb vrij wil niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk de vrije ruimte is ;) Check hier even :)
Op hoeveel % van je hd-ruimte staat je prullenbak ingesteld? Pak maar eens 1% ipv de 10% of mer die er staat - dat merk je wel. Windows reserveert die ruimte namelijk - en swap krijgt dan gen ruimte mer om uit te breiden indien nodig. Merk je evenwel bij het instellen niks van :)
En verder zijn er nog wel meer manieren om je hdd wat leger te krijgen, maar ik denk dat dit je grootste probleem is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geheugen en drivers staan boven al gegeven?
Niet je moederbord chipset drivers :o

Sowieso open je hier een topic over een softwareprobleem in een hardwaresubforum. Dat doe je op een dermate warrige manier dat ik het niet zo 1-2-3 naar WOS kan verplaatsen. Kijk daar naar de FAQ en het beleid als je er met de FAQ niet uitkomt voor je er een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.