Beste mensen,
Ik neem wel eens mixjes op van mijzelf met Traktor Studio, echter nou wil het geval dat als ik 2 nummers gelijk heb lopen en ze allebei open heb staan op mijn mixer de bas heel erg blikkerig klinkt (net of ze elkaar uitschakelen). Nou is dat natuurlijk best logisch als je de lage tonen allebei open hebt staan per kanaal, dit doe ik echter nooit. Maar hoe doen ze dat dan met studio mixen, dat de bas hetzelfde blijft van beide nummers? Moet er dan nog bepaalde software of hardware tussen de out- en input?
Specs:
- Traktor DJ Studio
- Onboard SoundMax geluidskaart (Output, 2 kanalen)
- Creative Soundblaster PCI128 (Input)
- Reloop RM-1000 Pro mixer
- Adobe Audition (voor opname)
Ik hoop dat julle me begrijpen en kunnen helpen.
Sample (311 Kb)
Ik neem wel eens mixjes op van mijzelf met Traktor Studio, echter nou wil het geval dat als ik 2 nummers gelijk heb lopen en ze allebei open heb staan op mijn mixer de bas heel erg blikkerig klinkt (net of ze elkaar uitschakelen). Nou is dat natuurlijk best logisch als je de lage tonen allebei open hebt staan per kanaal, dit doe ik echter nooit. Maar hoe doen ze dat dan met studio mixen, dat de bas hetzelfde blijft van beide nummers? Moet er dan nog bepaalde software of hardware tussen de out- en input?
Specs:
- Traktor DJ Studio
- Onboard SoundMax geluidskaart (Output, 2 kanalen)
- Creative Soundblaster PCI128 (Input)
- Reloop RM-1000 Pro mixer
- Adobe Audition (voor opname)
Ik hoop dat julle me begrijpen en kunnen helpen.
Sample (311 Kb)
[ Voor 5% gewijzigd door Carpenter op 03-04-2006 12:45 ]