I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb je nog gewaarschuwd, maar luisteren? Nee hoor.... Wie niet luisteren wil moet maar dokkenFairy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:37:
[...]
Moet zeggen dat die broodjes daar toch wel lichtelijk ranzig zijn en verschikkelijk DUUR.
mwa, ik moet zeggen dat mijn flensjes met satesaus anders best te eten waren.neographikal schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:22:
[...]
Ik heb je nog gewaarschuwd, maar luisteren? Nee hoor.... Wie niet luisteren wil moet maar dokken
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Wijs jij eens de loempia aan in de fotoOxi schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:21:
[...]
En ik maar denken dat alleen mijn loempia's naar snot smaakten.(Gelukkig zaten er zakjes sambal bij
)
Ach ja weer een ervaring rijkerneographikal schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:22:
[...]
Ik heb je nog gewaarschuwd, maar luisteren? Nee hoor.... Wie niet luisteren wil moet maar dokken

[ Voor 35% gewijzigd door Fairy op 04-04-2006 20:09 ]

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
mjah, server neem ik als duur woord voor de chello webspaceMBV schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:27:
Hoe brak heb jij je server geconfigureerd dat je vader erbij kan?
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
was ook wel het enigste wat je in dat restaurant bij de ingang kon krijgen..
[ Voor 10% gewijzigd door Timon op 05-04-2006 09:33 ]
Kep na dat bowlen gigantisch spierpijn aan mijn pols en de onderkant van het uiteinde van mijn arm gekregen en het wordt alleen maar erger, je kunt er zelfs niet meer op duwen, dat doet heel zeer.
Enig idee of dit ook overgaat en hoe lang het duurt? In het verleden ook gebowled en wel eens last gehad maar niet zo erg. Nu ga ik dus aanstaande vrijdag weer bowlen en tevens fotograferen op de baan (jaja ben ervoor gevraagd notabene
HELP!
O valt het los te masseren ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 05-04-2006 16:21 ]
Verwijderd
1 woord tijgerbalsem
Lijkt alsof je je spieren overbelast hebt.
Ik had zelf gigantisch spierpijn in m'n bovenbenen.
Wat je ook nog kan proberen is midalgan extra hot werkt ook prima.
Verwijderd
Verwijderd
tijgerbalsem is een heel goed idee
anders werkt Tantum ook heel goed...
ik heb trouwes ook last van spierpijn in mn onderarm....en mn reet

veel succes verder
voor de rest niks.. ja, lichte spierpijn in m'n rechter schouder, is de eerste keer dat ik met de 7D een dag rond heb gelopen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lieve schat ik ben fulltime systeembeheerder. M'n baas ziet me al aankomenMBV schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:54:
@fairy: geen idee of het meespeelt, maar heb je in de tussentijd al geprobeerd 2 dagen geen pc aan te raken?
Verwijderd
deze account zal dan ook maar een kort bestaan hebben en jullie nog een online domain geven dat je in je blocked domain list kan steken.
Sorry maar ik als ik deze foto's zie ben ik DIEP beschaamd!!!
Wat zie ik hier:
Een hoop omhoog gevallen pubers die elkaar overstoefen met om ter grootste lens en "look my stuff is bigger and more expensive"
Kijk aub eens naar jullie zelf, hoe zouden jullie reageren als je in de zoo *duh* zo'n bende met hun lange lensjes ziet zwaaien. Ik zou spontaan beginnen lachen
Amateur fotografie in de zoo, "the easy way, lets take pictures of already tame and captured animals is cool" da ge zeker niet te moe word hé
Ik ben zelf ook met fotografie bezig, maar wat ik hier soms op tweakers zie en lees, stelt me diep teleur, het gaat bij jullie niet om resultaat maar om jullie stuff te showen. Zeg niet dat het niet waar is want anders maag je zo geen stomme sigs!
bon dit moest er eens ff uit, dit bericht zal waarschijnlijk door één van je adminetjes gedelete worden, daar gaat weeral de vrijheid van spreken en meningen hebben. *bah*
greetz
Verder was het echt supergezellig in de dierentuin en hebben we weer een hoop lol gehad.
-edit-
Bovendien hebben we niet allemaal geld voor dure safari's en het hele punt van zo'n meet is gewoon gezellig een dagje weg. Als je je aan ons stoort is dat echt niet ons probleem, neem me vooral niet kwalijk dat we een beetje lol hebben zeg

[ Voor 37% gewijzigd door WhizzCat op 06-04-2006 10:03 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ik quote je maar even integraalVerwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:56:
Ok ik kon het niet laten om hier een reactie op te geven,
deze account zal dan ook maar een kort bestaan hebben en jullie nog een online domain geven dat je in je blocked domain list kan steken.
Wat zie ik hier:
Een hoop omhoog gevallen pubers die elkaar overstoefen met om ter grootste lens en "look my stuff is bigger and more expensive"
Kijk aub eens naar jullie zelf, hoe zouden jullie reageren als je in de zoo *duh* zo'n bende met hun lange lensjes ziet zwaaien. Ik zou spontaan beginnen lachenlol
Amateur fotografie in de zoo, "the easy way, lets take pictures of already tame and captured animals is cool" da ge zeker niet te moe word hé
Ik ben zelf ook met fotografie bezig, maar wat ik hier soms op tweakers zie en lees, stelt me diep teleur, het gaat bij jullie niet om resultaat maar om jullie stuff te showen. Zeg niet dat het niet waar is want anders maag je zo geen stomme sigs!
bon dit moest er eens ff uit, dit bericht zal waarschijnlijk door één van je adminetjes gedelete worden, daar gaat weeral de vrijheid van spreken en meningen hebben. *bah*
greetz
Hey, prima, je eigen mening geven. Maar niemand verplicht je om naar deze foto's te kijken of dit topic te lezen. Ik snap dus ook niet zo goed wat het nut is van deze reply
Verder ben ik het met je eens dat er (van mij persoonlijk idd.) geen hoogstaande foto's staan, die komen nog. Maar als wij op deze manier een dagje lol kunnen beleven, wat is daar op tegen ?
En ja, ik heb een Bigma. Kan ik het helpen dat ik een kleine penis heb ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Maar aangezien je het hier niet leuk vind, waarom heb je je dan a) geregistreerd en b) waarom tik je dan zo'n post om mensen even wat negatieve niet-opbouwende kritiek te geven? Blijf dan uberhaupt gewoon fijn weg van dit forum en ga eens kijken waar je jezelf wel thuis zou voelen
Anyway, ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar jouw resultaten dan: ik heb helaas niet de centjes voor een safari en dit is leuk om dieren te schieten. Maar als je een betere manier weet: open eens een topic in de FGS om je resultaten te showen. Ik ben benieuwd
Maar je vergeet overigens één ding aan het fotograferen wat belangrijker is dan de resultaten: de lol die je eraan hebt, net zoals met elke andere hobby
[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 06-04-2006 10:12 ]
Even de freudiaanse pet op:
Je vriendin zegt dus dat het niet zo erg is, maar het zit je toch dwars dat ie niet zo groot is?
Wat is d'r telefoonnummer?
Who is John Galt?
Je zet -100% haaks op de registratievoorwaarden waarmee je zojuist accoord bent gegaan- een regelrechte flame neer. Dat is géén goed begin nee, maar dat begrijp je zelf ook wel. Het getuigt imho ook niet van veel karakter, jammer.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:56:
Ok ik kon het niet laten om hier een reactie op te geven,
Wat zie ik hier:
Kijk aub eens naar jullie zelf, hoe zouden jullie reageren als je in de zoo *duh* zo'n bende met hun lange lensjes ziet zwaaien. Ik zou spontaan beginnen lachenlol
greetz
Je zegt zelf ook bezig te zijn met fotografie. Ik stel voor dat je ons eens een poepie laat ruiken, en in Show-, test- & verzamelcases laat zien hoe het volgens jou dan wél moet. Ik ben -oprecht- erg benieuwd en wacht in spanning af
Ik hoop dat je niet pas na je registratie erachter kwam wat een stelletje puberale opscheppers zonder enige fotografisch talent hier zit, beetje zonde van de moeite van het registreren dan
De enige reden waarom jij je zou moeten schamen is omdat je ze gemaakt hebt, of omdat je erop staat...Sorry maar ik als ik deze foto's zie ben ik DIEP beschaamd!!!
Als je ze gemaakt hebt, heb je ze niet gepost, dus op welke foto's sta je?
We zijn heel benieuwd naar je eerste plaatjes hierIk ben zelf ook met fotografie bezig,
Wat is er mis met mijn siganders maag je zo geen stomme sigs!
Je self-fulfilling prophecy loopt een beetje spaak, sorrybon dit moest er eens ff uit, dit bericht zal waarschijnlijk door één van je adminetjes gedelete worden, daar gaat weeral de vrijheid van spreken en meningen hebben. *bah*

Als je hier al zo lang lurkt dat je weet dat al die foto's slecht zijn, had je ook de moeite kunnen nemen te lezen dat groeten onder je niet nodig is; wij tweakers doen elkaar permanent de groetengreetz

[ Voor 67% gewijzigd door Dido op 06-04-2006 10:37 ]
Er al wel eens over na gedacht dat het nogal lastig om closups te maken van een beest dat 10 meter wegzit met een wide-angle? En het is echt niet zo dat men hier een wat duurdere lens koopt omdat het zo gaaf staat, maar gewoon omdat het beter voor de kwaliteit is, en je meer vrijheid geeft?Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:56:
greetz
En is echt iedereen met een grote lens een omhooggevallen puber? Ik zou dan maar niet op bv Airliners.net gaan kijken, het heeft namelijk een reden dat de 100-400L en de 50-500 veel gebruikt worden.
Verder leuke foto's heren en dame. Ziet er uit als een erg gezellige dag! Prachtig gedaan Neo
Ter info;
D'r zijn er ook die doen het andersom. Kopen eerst de gear en leren dan. Ieder z'n eigen optiek / manier
Sorry mensen, jullie moeten nog ff op m'n fotootjes wachten. Het heeft bij mij niet de hoogste priortiteit, al zal ik wel sneller zijn dan Atlas
[ Voor 9% gewijzigd door jules op 06-04-2006 18:05 ]
Verwijderd
maar julius moet iig opschieten met zn resultaten, is t niet?
hoe gaat t trouwes met fairy? iemand iets gehoord? het is bijna weekend en hij had toch een opdracht??
ik wens je t beste fairy
edit = typo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 20:34 ]

Bedoel: kijk de showcases die je hier ziet, zie wat er aan grote lenzen is meegesleept...
En als je dan het resultaat ziet, dan valt dat wat tegen...
Had gehoopt op ladingen foto's ala de Olmense Zoo (
Haters everywhere but I don’t really care
Een meet heeft over het algemeen meer de insteek van gezellig en wat foto's schieten, niet die van professioneel vet foto's makenmatthijst schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:50:
Firstline zegt het wel erg bot, maar ik had er ook meer van verwacht toen ik dit topic aanklikte.
Bedoel: kijk de showcases die je hier ziet, zie wat er aan grote lenzen is meegesleept...
En als je dan het resultaat ziet, dan valt dat wat tegen...
Daarbij is het niet reëel om te verwachten dat zo'n grote groep en masse shopcasetopics gaat openen. Als ik naar mezelf kijk is vrijwel geen enkele foto showcasewaardig en dat is ook niet de insteek van het fotograferen wat ik doe. De gemiddelde fotograaf is mij veel te zeikerig, er is immers altijd wel iets op een foto aan te merken. Ik weet hoe het werkt, ik doe het zelf ook. Ik schiet dus lekker voor mezelf, het moet leuk zijn en als ik er iets van op kan steken is het al geslaagd laat staan als er een vette plaat tussen blijkt te zitten
Snap ik en het ziet er ook naar uit dat het gezellig wasSmartDoDo schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:57:
Een meet heeft over het algemeen meer de insteek van gezellig en wat foto's schieten, niet die van professioneel vet foto's maken
Maar omdat dit topic het resultaat van die dag was, had ik er wat meer van verwacht, gezien het materiaal waarmee gesleept werd, vandaar; puur voor de gezelligheid met een paar kilo glas sjouwen is ook weer zo overdreven
wat het voor mij persoonlijk was: ervaring opdoen, tips krijgen, nieuw glas en toebehoren proberen. en connecties leggen. daarnaast ook nog eens de gezelligheid. voor het eerst in mn leven heb ik met plezier gebowledmatthijst schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:04:
[...]
Snap ik en het ziet er ook naar uit dat het gezellig was
Maar omdat dit topic het resultaat van die dag was, had ik er wat meer van verwacht, gezien het materiaal waarmee gesleept werd, vandaar; puur voor de gezelligheid met een paar kilo glas sjouwen is ook weer zo overdreven
tis net zo dat als ze op een W&L meeting denk ik niet puur over de zin van het leven praten, of dat een apl meeting niet alleen over de intel macs gaat
ik hoop dat de snelheid een beetje behoorlijk is...
Korr1: hey, een Oxi!

Korr2: ja juul.. die lens is beslagen..

Korr3: mauw.

korr4: blind.. overigens heb ik deze niet genomen. iemand anders was ff met m'n camera aan 't spelen..

Korr5: kijk uit, of ik spuug.

Korr6: nog meer mauw.

Korr7: jaaa! ik heb 'um op de foto!

Korr8: RLY!

Korr9: hey, wat gaan we doen? gaan we met z'n allen lenzen happen?

Korr10: jammer van het gaas.

Korr11: iets met politiek ofzo.. kop in zand?

Korr12: gaat best hoor, door het glas heen..

Korr13: lekker onheilspellend..

Korr14: RLY!!!

zo. genoeg voor 1 post lijkt me wel zo.
[ Voor 11% gewijzigd door Korras op 06-04-2006 22:56 ]
is een kennis van me, mijn space op externe server is nogal down op 't moment. waar hij het gehost op heeft staan, geen idee. ik weet wel dat er een bandwith cap op zit.
Ik spider ze op dit moment naar mijn webspace met toestemming van Korras. Dus even geduld.neographikal schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:27:
Tip: heel rap op een externe server zetten, zoals die van je provider. Dit gaat je dsl-lijn niet houden
Leuke foto's weer!
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
En ik sta er op
PS ga morgen mijn 24-70 2.8 inruilen voor een 24-105 F4 L IS. Iemand op tegen
[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 06-04-2006 23:10 ]
timestamp exif: 9:34. nu lijkt me dat erg knap, dus ik ga ervan uit dat m'n camera nog op wintertijd staat. oftewel: 10:34.Fairy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:09:
[...]
En ik sta er opheb je een timestamp? dan kan ik mijn pic er bij zoeken
PS ga morgen mijn 24-70 2.8 inruilen voor een 24-105 F4 L IS. Iemand op tegen![]()
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Ja, ik. Ik verbied je om die lens te kopen !Fairy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:09:
[...]
PS ga morgen mijn 24-70 2.8 inruilen voor een 24-105 F4 L IS. Iemand op tegen![]()

Nou, mijn cam stond die dag ook nog op wintertijdKorras schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:13:
[...]
timestamp exif: 9:34. nu lijkt me dat erg knap, dus ik ga ervan uit dat m'n camera nog op wintertijd staat. oftewel: 10:34.
This footer is intentionally left blank
Ik kan ze ook nog wel voor je hosten als je wilt.ajhaverkamp schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:32:
Ik zal ook maar eens in mijn foto's duiken, tijdens de meeting niet veel moois geschoten. Echter ben ik ruim een week voor de meeting ook in Burger's Zoo geweest en toen wel een paar mooie geschoten. Echter moet ik eerst mijn webserver door een nieuwe vervangen. De huidige is meer dood dan levend. Tevens is mijn ADSL lijn al een aantal weken niet veel soeps. Wordt vervolgd.
Overigens ben ik zo weg, t/m vanavond. Dus als je wilt, email even.
[ Voor 11% gewijzigd door Oxi op 07-04-2006 09:07 ]
Ik knal ze wel op mijn webspace bij XS4All, als mijn ADSL lijn dat toestaat.Oxi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:06:
[...]
Ik kan ze ook nog wel voor je hosten als je wilt.
Overigens ben ik zo weg, t/m vanavond. Dus als je wilt, email even.
PS Gisteren naar Diergaarde Blijdorp geweest, ook een heel erg mooie dierentuin.
[ Voor 12% gewijzigd door ajhaverkamp op 07-04-2006 09:12 ]
Verwijderd
Hier op mijn IIyama 431S TFT zien ze er net als de fotos van de meeste anderen er "natuurlijk" van kleur uit, niets op aan te merken.Korras schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:51:
trouwens, kan iemand even feedback geven over hoe de kleuren van mijn foto's zijn... ik weet niet of dit scherm behoorlijk gecalibreerd is... alvast dank.
Meets zijn altijd goed om foto's van jezelf te verzamelen...

Onder het mom van do the korakal, maar nu do the julius

Wat 1 meet allemaal niet te weeg brengt

[ Voor 88% gewijzigd door jules op 08-04-2006 00:26 ]
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

allemaal Julius!

en

komen in de buurt
Verwijderd
En dan ook representatief flitsen tijdens het eten?julius schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:54:
'k vind mezelf er hier niet nu echt representatief opstaan. Bij een volgende meet is het wellicht een uitdaging om elkaar es representatief op de foto te zetten
Het lijkt er op dat het behoorlijk gezellig was! Ik kon er i.v.m. m'n verjaardag niet bij zijn, maarja volgende keer weer een kans.
Ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijnjulius schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:54:
'k vind mezelf er hier niet nu echt representatief opstaan.
Tripje Amsterdam ofzo
Alhoewel het me niet echt slim lijkt om met 25 man met dure dslr's door amsterdam heen te wandelen.
Effe denken..... Hmm eigenlijk mooi stukje natuur ofzo beetje centraal in NL goed bereikbaar etc
[ Voor 90% gewijzigd door Fairy op 13-04-2006 21:02 ]
Fairy schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:59:
Alhoewel het me niet echt slim lijkt om met 25 man met dure dslr's door amsterdam heen te wandelen.
Is Amsterdam tegenwoordig zo gevaarlijk?
Verwijderd
Ook een leuke stad met een ontzettend gezellige binnenstad, veel studentes
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ach je hebt ook wel gelijk ja, ik kom uut 'n dorp, dusssVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:21:
idd... amsterdam is niet echt zooo gevaarlijk ofzo, volges mij kan je daar ook best een leuke meeting houden!
Utrecht lijkt me ook wel wat, is wat centraler en voor mij dus qua afstand (voor de meesten denk ik) beter te doen, en ook aansluiting met de treinen is daar optimaal.
* Dido is uit praktische overwegingen zeker te porren voor Rotterdam
@Arfman: denk je echt dat je gevaar loopt als je met 20 man door de stad loopt? Waar je bang voor kan zijn in Rotterdam is een groepje van 10 antillianen, die even snel de slag willen slaan. Maar als je met meer dan 10 bent hoef je niet zo bang te zijn, aangezien ze dan wat minder kunnen intimideren
Ik denk dat zo'n dief zoieso niet ver komt zonder 100x op de foto te staan, en een bigma kan je vast ook wel mee slaan
[ Voor 6% gewijzigd door MBV op 14-04-2006 12:30 ]
hmm, Twente, misschien weer eens wat in de achterhoek organizeren? Veel natuur hier. Voor mij als Lochemmer wel te doenArfman schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:26:
Aangezien ik uit Twente moet komen, is mij dat ook te ver .. daarnaast ben ik nog steeds een beetje huiverig om met mijn (dure) gear door een grote stad te lopen, alhoewel dat in groepjes misschien wel mee valt. Ik denk er nog ff over
|>
Verwijderd
Zijn er ook mensen te porren voor een meeting in het noord'n vant laand? Verder dan de achterhoek gaat lastig worden vanuit Assen...
Ik kan maar één ding zeggen: verzekeren die gear, wat heb je aan al die apparatuur als je er alsnog geen foto's mee kunt nemen op plaatsen waar je dat wilt?Arfman schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:26:
Aangezien ik uit Twente moet komen, is mij dat ook te ver .. daarnaast ben ik nog steeds een beetje huiverig om met mijn (dure) gear door een grote stad te lopen, alhoewel dat in groepjes misschien wel mee valt. Ik denk er nog ff over
Ik woon centraal (Bij Zwolle) dus noorden is redelijk te doen voor mij. En ben overigens altijd bereid om mensen in Zwolle op te pikken of onderweg om mee te rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:58:
@MBV: dat riekt naar racismeMijn naam tegenwoordig ook trouwens...
Zijn er ook mensen te porren voor een meeting in het noord'n vant laand? Verder dan de achterhoek gaat lastig worden vanuit Assen...
Wat denk je dat ik in het weekend doe met m'n camera? Thuislaten als ik door de stad loop? Het is niet alsof we om 3 uur 'snachts door Harlem gaan lopen bleren dat alle nigga's homo zijn of zoArfman schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:26:

wat hebben we hier... natuurpark, aviodrome...
Utrecht is zeker supergezellig, maar heb je daar veel interessante architectuur? Leuk om daarna te blijven en van het nachtleven te genieten.
Ik vind het trouwens eerlijk gezegd onzin om bang te zijn als je met dure camera apparatuur rondloopt in een voor jou onbekende stad, en dan maakt het niet uit of je in je eentje loopt of met z'n 50en, of door hoeveel Antillianen (ook een waanzinnig stomme opmerking trouwens) je nagekeken wordt. Natuurlijk is het niet slim om 's nachts te verdwalen in een verpauperde buitenwijk, maar je loopt er overdag en je gaat sowieso langs een toeristische route. Ik vind het zo raar om dat soort dingen te lezen.
Het polderlandschap..ook leuk. Ach ja. ik zie het wel. Misschien wordt het wel Blijdorp en het oceanium.
Mijn apparatuur is prima verzekerd, daar gaat het niet om. Heb echter enkele jaren terug een hele vervelende ervaring gehad toen ik 's nachts in Rotterdam liep te filmen voor een site, er is toen fysiek geweld aan te pas gekomen en de enige reden dat ik de videocamera nu nog heb is omdat het een compact dingetje was en ik dus (na het uitdelen van een rake klap
Maargoed, dit wordt wel erg offtopic hier.
De gallery is hier te zien: http://www.arfman.net/fotos/nature/burgerszoo/index.html
Commentaar uiteraard zeer welkom
[ Voor 3% gewijzigd door Heaget op 17-04-2006 18:04 . Reden: Typo xD ]

Alleen compositie is wat suffig. Probeer es een crop te maken met het beessie met z'n ogen op 2/3 van boven/onder en ook rechts/links

Jammer dat je de pootjes er niet op hebt...
Wat bij de bovenste foto geld, geld ook eigenlijk hieronder;

ogen of onderwerp op 2/3e maakt foto interessanter/mooier om naar te kijken. Loze lucht/plafond zien we normaal ook niet snel
Je hebt helemaal gelijk. Komt omdat ik erheen ben gegaan met het idee "ik ga die beesten op de foto zetten", en verder niet de bedoeling had om compotechnisch mooie foto's te maken. Gelukkig bestaan er dingen zoals Photoshopjulius schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:56:
Arfman, d'r zitten leuke momenten tussen;
[afbeelding]
Alleen compositie is wat suffig. Probeer es een crop te maken met het beessie met z'n ogen op 2/3 van boven/onder en ook rechts/links
Zag ik ook, toen ik thuis was[afbeelding]
Jammer dat je de pootjes er niet op hebt...

Beter op letten inderdaad.
Cut me some slack, eerste keer fisheyeWat bij de bovenste foto geld, geld ook eigenlijk hieronder;
[afbeelding]
ogen of onderwerp op 2/3e maakt foto interessanter/mooier om naar te kijken. Loze lucht/plafond zien we normaal ook niet snel
Maar je hebt gelijk .. ik heb ook nog foto's van jou met de ogen op 2/3e, maar die zal ik iedereen besparen
En ja, een eerste keer dat je fish eye ziet ben je overdonderd met wat je te zien krijgt, dan vindt je het bijna allemaal wel mooi
[ Voor 17% gewijzigd door jules op 18-04-2006 20:18 ]
Maar inderdaad, je had op heel veel punten gelijk. Je hebt een flitser ? Schiet maar op M, enzovoort. Vaak zit ik ergens en dan bepaal ik voor mezelf hoe ik een foto zou maken en met welke instellingen ik dat dan zou doen. Ooit leer ik het nog wel.

Klikbaar voor orgineel.
Camera: Canon EOS 20D
Lens: Canon 17-85
Nabewerking: enkel resize voor de thumbnail
Burgers Zoo meet (Showing niet alles) | |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ^^^^niet ingeflitst^^^^ | ![]() ^^^^ingeflitst^^^^ |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Overigens, alles is onbewerkt, zo direct uit camera, alleen tekst en usm eroverheen... Don't to forget to go to the full gallery; http://www.leend3rs.nl/in...ude=view_album.php&page=1
[ Voor 4% gewijzigd door jules op 29-08-2006 19:14 ]
Overigens nog een kleine update, een foto die er tussen is geglipt
(sorry, te lui om te resizen
Daarnaast leuk voor diegene die hem in het groot aan de muur wil hangen...
Ik denk dat ik over een maand of 4 wel even tijd heb
Mag ik iedereen nog even wijzen op de "Check images" knop bij het maken van een bericht? Klik daar even op voordat je het bericht verstuurt, de afmetingen worden dan automatisch bij de plaatjes gezet, waardoor de pagina niet verspringt tijdens het laden :)