Toon posts:

Maxtor Sata 250 gb

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 2 maxtor schijven van 250 GB, geven na een testje op een andere controler in een raid config nog maar 138 gb aan? |:(
Wat zie ik over het hoofd?

Alvast bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat zie ik over het hoofd?
De GoT faq waarin staat dat je meer info moet geven voordat wij je kunnen helpen

OM FAQ / Beleid

Maxtor heeft een tool, Big Drive Enabler, of installeer SP2 voor XP

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 02-04-2006 19:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat je de FAQ mist waarin dit soort dingen uitgelegd staan. De zoek functie heb je misschien ook gemist. Kijk dus eerst eens in deze FAQ, en _zeer_ waarschijnlijk kun je het dan gewoon zelf oplossen.

Wat heb je eigenlijk wel gedaan?

offtopic:
vreemd genoeg kan ik de FAQ pagina niet openen? blijft bij mij laden..

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 02-04-2006 19:59 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wolkje schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:58:
offtopic:
vreemd genoeg kan ik de FAQ pagina niet openen? blijft bij mij laden..
Heeft misschien hier mee te maken; Arethusa ligt even plat

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-02 00:22
installeer XP met SP2 en het geeft de goede grote aan. Zo niet, installeer dan eerst SP1, installeer windows verder, installeer SP2, na installatie van SP2 kan je in schijfbeheer de rest aan partities toewijzen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

offtopic:
ah ja, dat zal het zijn ja :)

Nouja gezien het feit dat je de FAQ nu dus niet kunt openen, dan toch maar;
Zoals al voorgesteld, gebruik de tools van Maxtor, installeer sowieso (ongeacht alles) SP2 voor je Windows XP bak. En doe het nodige aan updates. Dan moet ie wel de goede grootte aan gaan geven.
In een zeldzaam geval wil het ook nog wel es aan de bios liggen, maar aangezien je een RAID controller hebt, lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.

Welkom op GoT trouwens :w

Toch zou ik je echt even aanraden wat FAQs door te gaan lezen, en ook de huisregels enzo. Wij tweakers willen altijd wel helpen, maar je moet zelf wel wat inzet tonen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het lijkt ons onderhand duidelijk dat je de [faq]Registratievoorwaarden[/] over het hoofd hebt gezien ;) In het forumgedrag gedeelte daarvan staat namelijk helder benadrukt dat hier op GoT van jou wordt verwacht dat je o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum raadpleegt, eer je een topic start. Hier in Opslagmedia & I/O Controllers is dat dus de OM FAQ / Beleid, waarin jouw antwoord dan weer in Mijn harddisk wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl deze groter is ;)

FAQ-gevalletje, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.