Het Mobile Games Topic ![]() ![]() ![]() |
• Inleiding De spelletjes voor de mobiele telefoon zijn in opkomst. en dan heb ik het niet meer over spelletjes zoals Snake en Tetris maar over volwaardig spelletjes die te vergelijken zijn met spelletjes op andere handhelds, albeit met een kleiner schermpje en minder fijne controls. Velen zijn remakes van spellen op de PC of consoles, variërend van de klassieker 1942 tot een variant van Oblivion en Civilization III. |
• Een aantal spelletjes die gaan verschijnen: |
• Oblivion Een variant van het welbekende PC-/Xbox-spel Oblivion. Een RPG welke geen introductie nodig heeft
![]() ![]() ![]() |
• Civilization III Wederom een variant van een bekend PC-spel
![]() ![]() ![]() |
• Jurassic Park Persoonlijk ken ik het spel van de SNES. Leuk spel met een van de meest summiere eindsequences ooit
![]() ![]() ![]() |
• Age of Empires Dit spel behoeft ook geen introductie, lijkt mij
![]() |
• Street Fighter 2 Het befaamde vechtspel uit de arcades en de vele "Alpha Super Turbo Deluxe"-versies op de SNES. nog nooit heb ik een spelletje zo uitgemolken zien worden
![]() ![]() |
Een greep uit de andere spellen: Aliens Vs. Predator 3D, Brothers in Arms 3D, Ghostbusters, Dance Dance Revolution, Call of Duty 2, Boulder Dash M.E. 2, Dragon's Lair, Midnight Pool 3D, Conflict: Global Storm, SWAT Force, Ghosts 'N Goblins, Resident Evil: The Missions, 1942, Tony Hawk's American Wasteland, Empire Earth Mobile, Mega Man, The Sims 2, Need for Speed Most Wanted, Prince of Persia: The Two Thrones, The Chronicles of Narnia .... En nog veel, veel meer. |
Linkjes: • Mobile Games op IGN • Mobile games op Gamespot • Game Mobile • Midlet Review |
Deze topicstart zal, uiteraard, worden uitgebreid met extra info zodra het voorhanden is
Dus discussieer hier over (de nieuwste) spelletjes die er te krijgen zijn voor de mobiele telefoon!
Zoals je ziet heb ik geen keuze gemaakt tussen verschillende telefoon-OS'en, omdat ik het zo breed mogelijk wil houden.
Tevens heb ik als voorbeelden gekozen voor remakes, omdat ik simpelweg nog te weinig spelletjes op mijn telefoon heb gespeeld, en de meeste die ik gespeeld heb waren óf Tetris-klonen óf niet de moeite waard om hier te posten
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 12-08-2009 09:41 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu