Mja zo blijven we bezig idd.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:04:
En bij deze heb je die dus wel aangewakkert,Vooral zien het feit dat ATI het b.v wel voor elkaar krijgt om HDR en AA tegelijk te kunnen gebruiken met de huidige topkaarten.Nvidia dus niet,helaas.
Wat het punt is,iedereen heeft verchillende ervaringen met ATI,Nvidia.Ik heb met beide al problemen gehad,dus dat zegt niks.Ik heb hier een 6600gt die nog nooit 100% heeft gelopen,maar een 9800 pro,die het al 2 jaar goed doet enz.
Kortom het zegt weinig allemaal...
nVidia kan niet HDR + AA ?
Bedoel je dat ze dan wat slechter presteren ofzow? Het gaat wel gewoon zo ver ik weet.
Maar ik basseer mijn ervaringen puur op praktijk en met de reviews bedoelde ik te zeggen dat ze daar toevallig genoeg bevestigd werden.
Ik heb in mijn directe werkomgeving natuurlijk ook talloze mensen die verdiept zitten in het computerwereldje en deze bevestigen allemaal dezelfde ervaringen.
Maar zoals ik al zei... het blijven beide kaarten met mooie technologie, ik oordeel niet op de technische prestatie (Die 3 fps/avg waar het de laatste jaren steeds om draait boeit me geen hol).
Maar kwa gebruikservaring vind ik nVidia veel fijner in omgang.
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 24-04-2006 00:35 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!