Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GSMs met optie tot 2GB geheugen en goeie MP3 speler

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
Hallo

Ik heb momenteel een oude nokia 3110 en een nex2e mp3 speler met 2GB CF

Ik zou beiden graag vervangen door 1 toestel...

Mijn criteria zijn:
* Minimum 2GB geheugen (desnoods 2x 1GB microsd, maar dan moet die gsm toch echt al veel beter zijn dan de overige opties)
* zo klein mogelijk
* zo licht mogelijk
* kunnen bellen en sms'en
* laaaaaange batterijduur, en daarmee bedoel ik niet standbye of met enkel bellen, maar VOORAL als mp3 speler
* resume functie voor de mp3 speler
* degelijk (ik hoor bv van velen dat die openklapbare gsms altijd stuk gaan in het scharnier)

de rest is eigelijk allemaal optioneel... maar op zich is het geen ramp als er toevallig ook een degelijke camera opzit en andere opties, ze zijn iig geen vereiste...

Ik heb al wat zitten rondzoeken en hoop ook enkele vergelijkings sites raadgepleegd maar hier kan je nooit criteria als maximale uitbreidbaarheid van het geheugen instellen... vaak staat er zelfs niet duidelijk bij of het uitbreidbaar is en zo ja met wat...

uiteindelijk was me al wel opgevallen dat de sony ericson gsms (k750i, w800i, w810i) zeker aan mijn criteria voldoen, maar deze gms zijn in combinatie met een 2GB memory stick toch wel zeer prijzig. (370-450 euro)

Ik zou dan ook graag weten of er misschien nog andere interessante opties zijn?

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

D600 maar die is nog prijziger. Ik heb er 490 voor neergelegd.

Signature

Verwijderd

D600 heeft toch transflash geheugen? Dat is niet groter dan 512 mb.

Telefoons die meer dan 2gig aan geheugen hebben zijn er haast niet. Wat een optie is, Koop een K750i, D750i, W810, W800 of een W900. Die zijn uitbreidbaar tot 2gig geheugen (dmv msp duo)

Of wacht op nieuwere toestellen ;)
Samsung komt bijvoorbeeld met een 8gig telefoon

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je kunt beter 'n losse telefoon en 'n losse mp3 speler kopen!
Veel beter kwaliteit als je 't allebei los koopt en ook vele malen goedkoper!

Koop 'n leuke Samsung a 200 euro en 'n iPod a 300 euro, ben je gelijk klaar..!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mastakilla
SE D600 is te duur en transflash is veeeeeel te klein
SE K750i W800 en W810 zijn wel interessant maar wel erg op het randje qua prijs dat ik er aan wil uitgeven
die 8GB telefoon van samsung zal prolly ook veeeeel te duur zijn

een losse mp3 speler en telefoon heb ik nu al, vooral die telefoon zou vervangen moeten worden, maar ook de mp3 speler doet soms al een beetje lastig (moet vaak beetje prullen aan het koptelefoonsnoertje om geluid uit beide oortjes te krijgen en dit ligt niet aan de koptelefoon zelf)

ofwel wil ik aan beiden belachelijk weinig geld uitgeven (dus zeker geen 200 euro voor alleen gsm, ik heb al die extras toch niet nodig) ofwel wil ik een apparaatje waar beiden op een degelijke manier inzitten waar ik dan ook iets meer aan wil uitgeven... (en dat die sony's dan toevallig ook een redelijke camera bevatten wil ook nog wel erbij nemen en iets extra voor betalen... maar daar draait het zeker niet om)

en spreek ook aub niet over ipods, want het laatste wat ik in mijn leven zou doen is meehelpen aan het apple monopolie (en jij dacht dat ms zijn monopolie misbruikte ;) al eens gekeken waar apple allemaal mee bezig is?)
dat ze die itunes maar in hun gat steken ;)
ik wil geen drm crap, ik wil gewoon mijn mp3 mapjes met verkenner op mijn mp3 speler slepen, niets meer...

[ Voor 12% gewijzigd door Mastakilla op 29-03-2006 14:54 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

TransFlash loopt trouwens tot 1 gb
MicroSD geheugen is universeel uitwisselbaar met Transflash geheugen

Uhm dan koop je 'n nokia 3100 voor 30 euro
en 'n Iaudio X5 voor 300 euro (kun je ook nog films en foto's op kijken)

(ikzelf heb 'n iPod video gekocht voor 100 euro >:) zeer mooi apparaat, maar iTunes gebruik k niet hoor ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 29-03-2006 14:54 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De TS wil juist alles in 1 toestel, als de prijs een probleem is (bijv. vanwege een lopend abonnement) dan wordt het lastig.
SE heeft momenteel de meeste keus als het om muziek en 2GB of meer opslag gaat, waarbij de geluidskwaliteit top is (vind ik als audiofiel :Y) )
Je kan overwegen om bijv. een Tele2 abo te nemen (€10,- per maand, 2 jarig) en dan €49,- bij te betalen, dan heb je een K750i 'gratis' en 60 min. per maand (via Telfort netwerk).
Voor zover ik weet zit er geen simlock op en kan je een andere sim gebruiken.
Er is dan alleen nog een 2GB MS duo nodig (+/- €100,-) en evt. een betere hpm-70 headset (€25,-).
Geld gaat het dus altijd wel kosten, want veel geheugen krijg je er helaas nog niet standaard bij :/
Ik denk trouwens dat binnenkort wel meer 2ehands SE toestellen beschikbaar komen, nu SE met een hele serie nieuwe foons komt ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Mastakilla
Transflash / MicroSD: vind ik wat krapjes... wil me niet terug in het diskette tijdperk voelen en constant kaartjes swappen ;)
maar zoals ik al zei, mocht er nu een heel interessante (ook qua prijs) telefoon zijn met microsd of transflash kan ik het misschien nog overwegen...

Over apparte toestellen: Ik ben momenteel nog even aan het kijken of er interessante producten zijn die het kunnen combineren, als dat tegenslaat ga ik idd achter apparte producten zoeken... maar alles op zijn tijd eh ;)

Speedy-Andre:
Ik ben Belg en bel minder dan 15 euro / maand momenteel, en heb dan ook geen abonnement, en zeker geen in NL ;)
Ik weet ook niets van combo's van abonnementen met gsm's hier in belgie... dat kan ik misschien eens onderzoeken na dat ik beslist heb welk toestel ik wil
verder zat bij de w800 en w810 toch al die hpm-70 headset dacht ik?
Ook maakt het minder uit of ie "goed" is, het is belangrijker dat ie past... want blijkbaar zijn mijn oren iets anders dan de gemiddelde oren aangezien tot nu toe alle oordopjes, behalve sony groove, gewoon uit mijn oren vallen...
Het type van hpm-70 oordopjes heb ik nog wel niet geprobeert, maar ik zou ook niet weten waar je dit kan proberen... :(

2e hands was ik niet direct van plan... sony mag dan wel een merk zijn dat zogezegd goed is, maar ik heb vroeger 3x een sony super walkman (2e beste / duurste cassette walkman van sony) binnen het jaar kapot gekregen ZONDER ER OOK MAAR IETS MIS MEE TE DOEN... Dit was 3x een nieuw model (er kwam ieder jaar een nieuw model van uit) en ook iedere keer +- 6 fuckin maanden wachten tot de hersteldienst zei dat ik er een nieuwe kon krijgen... na de 3e keer heb ik mijn geld terug gekregen en heb ik er een philips discman van gekocht, die ook binnen het jaar kapot was :(
sindsdien koop ik geen draagbare toestellen meer met bewegende onderdelen ;)

ik heb intussen al 3-4 jaar een onbekende nex2e mp3 speler met CF geheugen welke nog steeds even "goed" werkt dan toen ik hem kocht

Ik hoop dan ook dat deze telefoons een beetje degelijk zijn ;)

maar ik besef ook wel dat dit meer een kwestie van geluk / pech is dan van merk...

[ Voor 6% gewijzigd door Mastakilla op 29-03-2006 17:40 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik kan je alleen maar de W800 aanprijzen, zeer leuke telefoon en met de opties die jij wilt. Mooi apparaat en kan er alleen maar lof over spreken :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik zit met exact hetzelfde dilemma als de topic starter, of een mobiel die ook een goede mp3 speler is, of beide apart. Mijn voorkeur gaat naar het eerste, maar wat ik niet direct kan terugvinden is hoe lang je mp3'tjes kan spelen met bijvoorbeeld een SE W800i voordat je akku leeg is (en je dus ook niet meer kan bellen). Heeft hier iemand enige ervaring mee?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mastakilla schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:34:
verder zat bij de w800 en w810 toch al die hpm-70 headset dacht ik?
Ook maakt het minder uit of ie "goed" is, het is belangrijker dat ie past... want blijkbaar zijn mijn oren iets anders dan de gemiddelde oren aangezien tot nu toe alle oordopjes, behalve sony groove, gewoon uit mijn oren vallen...
Het type van hpm-70 oordopjes heb ik nog wel niet geprobeert, maar ik zou ook niet weten waar je dit kan proberen... :(
Nergens zal je dat mogen proberen, in verband met de hygiëne...

Maar, ik heb ook aparte oren, waar ook vaak mijn koptelefoontjes uit vallen. Met de HPM-70 heb ik daar totaal geen last van. Daar zit de koptelefoon namelijk in je gehoorgang en er zittten 3 verschillende grote dopjes bij voor als de standaard niet past.

Naast het oordopjes verhaal. Ga voor de 2de handse W800 of K750. Aangezien er zoveel van die toestellen op de markt zijn, is de prijs vrij laag.

Ga maar eens op zoek

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

't probleem van veel van de huidige telefoons is dat zer _errug_ traag worden met 512MB geheugenkaartjes of meer er in...
verder kijk voor een losse MP3 speler eens bij Creative (Zen Sleek of VisionM)of Iriver :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:37
GoldenSample schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:36:
't probleem van veel van de huidige telefoons is dat zer _errug_ traag worden met 512MB geheugenkaartjes of meer er in...
verder kijk voor een losse MP3 speler eens bij Creative (Zen Sleek of VisionM)of Iriver :)
Noem er eens een paar, ik kan me namelijk niet voorstellen hoe een telefoon traag kan worden door een groot kaartje. (of ze moeten er een continue index functie hebben ingebouwd...)

Tuurlijk als ze een op 16MB kaartje met thumbnails wat foto's gaat kijken zal dit ongetwijfeld sneller gaan als met een 1gb kaartje vol met foto's, maar voor de algemene snelheid van een telefoon toestel zou het niet uit moeten maken.

Strava

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:02
Ik heb de SE W800i. Ik kan je hem alleen maar advizeren.
Een groot voordeel van deze telefoon is dat je de bijgeleverde koptelefoontjes kunt ontkoppelen en een stel goede koptelefoontjes d'r in kunt klikken zonder de headset te missen. Er zit een kleine hoofdtelefoonconnector op 't microfoon gedeelte. Erg handig dus.

Je kunt er een dag mee bellen/muziek luisteren/smse/agenda bijwerken zonder problemen met de batterij (en zeker met de nieuwe firmware update). Bij minder gebruik gaat hij makkelijk 5 dagen mee.

Als de P990i uit komt ga ik de mijne waarschijnlijk weg doen. Niet omdat ik niet tevreden ben, maar de P990i 0wnt gewoon. De W800i is wel 'veel' kleiner dan de 990.

It's a beautiful day!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een telefoon waar ook een goede mp3 speler op zit, d.w.z. veel geheugen, goede geluidskwaliteit.. Camera maakt me niets uit, want ik heb een goede.
Het gaat me eigenlijk alleen om de mp3 speler (en het bellen ).

Ik las hierboven dat transflash geheugen ongeveer hetzelfde is als microSD.
De prijs van zo'n kaartje valt wel mee (check eBay). Een memorystick card van Sony kostte me rond de 30 euro. Ook staat er goede aanbiedingen op inkoopacties.net. Maar goed voor de telefoon heb ik max. 200 euro over..

Ik twijfel tussen de W300, Z530 en de W550
Ik kan nergens iets vinden over de batterijduur van de Z530 (als je constant muziek luistert). Van de W300 las ik ergens 30 uur, maar geldt dat ook voor de Z530?
Dan zag ik ook nog ergens de Motorola v360 en de samsung d600.

Wat lijkt jullie de beste gezien mijn wensen...?

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Je moet wel rekening houden met het feit dat die voorgeschreven 30uur zeer waarschijnlijk in Flight Modus zal zijn.

Dit houd in dat de telefoon niet met het netwerk verbonden is, en alle functies bhv de MP3 Speler zijn uitgeschakeld. Je zal dus in deze Modus niet bereikbaar zijn.

De W900i van SE is vrij groot en heeft wel bewegende onderdelen (Geen schuif of klap, maar een draaitoestel), maar bijkomend voordeel is dat deze een groter scherm (240x320 op 2,2" tov 176x220 op 1,9" van de W810i), fijnere toetsen (gezien ze op een los vlak zittenvoor degene met grotere vingers (mijn mening)) en 470MB standaard intern heeft, wat nog is uit te breiden met Pro Duo geheugen. Toch ben ik nog steeds erg tevreden met dit toestel, geen problemen mee gehad sinds de maand dat ik hem nu heb.

[ Voor 7% gewijzigd door JunkieXP op 08-05-2006 17:27 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 16:27
Ikzelf heb de W800i van Sony Ericsson sinds kort. Ik wilde ook graag een foon waarop ik muziek kon luisteren. Ik heb overwogen om em los te kopen, maar T-Mobile had zo'n goede aanbieding dat ik hem maar bij een 1-jarig abonnement heb genomen. Ze hebben de aanbieding nu nog scherper gemaakt.

De Memory Stick Pro Duo (die de W800i) gebruikt zijn inmiddels al verkrijgbaar tot 4 Gb. Ik weet niet niet of de W800i deze ondersteund, maar hij ondersteund sowieso 2 Gb.

Je krijgt de SE W800i gratis bij een 1-jarig Relax 100 abonnement voor 12,50 per maand. Ikzelf kreeg de W800i gratis bij een Flex 15 abonnement. Verschil is wel dat ik aansluitkosten moet betalen. Dat hoef je bij die nieuwe aanbieding van Relax niet.

In feite betaal je (als je weinig belt) bij die nieuwe aanbieding maar 150 euro voor de W800i.
Koopje lijkt mij. In elk geval voordeliger dan het toestel los kopen.

O ja, er zijn ook aanbiedingen voor de D600 en de Nokia 6230i. Deze hebben beide ook een goede mp3 speler aan boord, maar persoonlijk kies ik toch voor de Sony Ericsson. Ik heb 1 keer een Nokia gehad en die hoef ik niet weer. Dat was een erg slome telefoon en hij liep om de haverklap vast.

[ Voor 15% gewijzigd door rimave op 08-05-2006 17:35 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 23:58

jurma

simply connecting...

Waarom kijk je niet naar de Nokia N90 ?
Zit een 4gb hdd in, goede geluidskwaliteit. Ongeveer even groot als een ipod.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Dan is de W950i ook een optie, deze bevat eveneens 4GB maar het is bij dit apparaat volgens mij Flash geheugen en geen HDD (betwijfelt stiekem of de N90 niet ook Flash geheugen heeft)

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

rimave schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:33:
Je krijgt de SE W800i gratis bij een 1-jarig Relax 100 abonnement voor 12,50 per maand. Ikzelf kreeg de W800i gratis bij een Flex 15 abonnement. Verschil is wel dat ik aansluitkosten moet betalen. Dat hoef je bij die nieuwe aanbieding van Relax niet.

In feite betaal je (als je weinig belt) bij die nieuwe aanbieding maar 150 euro voor de W800i.
Koopje lijkt mij.
Wow! Dat klinkt zeker goed! Maar hoelang kan je muziek afspelen? En dan niet in de flight modus, ik wil wel gewoon bereikbaar zijn :)...

Ik heb nog een vodafone abonnement tot november, maar op zich is die t-mobile wel een goede deal voor erbij dan. Ik vertrek in september naar het buitenland, dus is het wel mogelijk om deze tel te unlocken???? want daar zal ik minder gebruik maken van dat abonnement vanwege de hoge kosten aan international bellen... Ik las ergens dat unlocken nie altijd meer zo makkelijk kan ofzo... weet ook nie meer bij welke tel dat was eigenlijk.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JunkieXP schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:19:
Dan is de W950i ook een optie, deze bevat eveneens 4GB maar het is bij dit apparaat volgens mij Flash geheugen en geen HDD (betwijfelt stiekem of de N90 niet ook Flash geheugen heeft)
De N91 heeft echt een HDD, zoals in het topic daarover ook te zien is. De N90 is een ander model. Het gaat in het geval van de N91 om een Hitachi Microdrive.
Pagina: 1