Wat krijg ik als ik een domeinnaam registreer

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb het forum afgezocht maar kan nergens echt antwoord vinden op mijn vraag. Wat krijg ik hier: http://www.keurigonline.nl als ik een domeinnaam registreer?

Ik wil gewoon mijn thuis server aan een domein koppelen. Volsta ik dan gewoon met "een domein registreren" of parkeer je dan alleen een domein en kan je er verder niets mee. Ik moet toch ergens mijn ip invullen.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je registeert dat domein bij een hosting provider, die hosting provider moet dan in hun DNS server het domein naar jouw thuis IP laten verwijzen. Bij sommige hosts kan je dat zelfs zelf doen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Stuur keurigonline even een mailtje met die vraag.
Wij kunnen alleen maar gissen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• doak
  • Niet online
Jup, al reeds gedaan. Zo jammer dat dit zo onduidelijk moet blijven. Je moet toch weten wat je kan verwachten als ze zo'n dienst aanbieden. Als ik een reactie van ze heb zal ik het laten weten.

• doak
  • Niet online
Zoals beloofd de reactie:
Ze hebben geen dns beheer maar je kan het kosteloos doorgeven via de mail, toch aardig en snelle reactie

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:08
Ik kan je eigenlijk wel het bedrijf TransIP aanraden. Ik heb er enkele domeinen, bij het registreren kan je het contract digitaal ondertekenen en de betaling wordt gedaan via een incasso. Het domein is dus realtime aangevraagd.

Daarnaast heb je gratis een uitgebreid DNS-beheer, en kan je op elk moment de whois gegevens veranderen mocht je dat willen. Tevens gaat verhuizen e.d. ook allemaal automatisch.

http://www.transip.nl

Van hun site:
# Gratis gebruik van uitgebreid DNS-systeem
# Gratis secondary DNS service
# Gratis gebruik van fallback mailserver
# Real-time registratie en verhuizing
# Real-time nameserverwijziging
# Real-time WHOIS wijziging

[ Voor 23% gewijzigd door Spixo op 29-03-2006 11:46 ]

Verwijderd

Kijk gewoon is roond op domeinaanbieders voordat je een beslising maakt.

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TransIP is idd een goede, een van de goedkoopste ook volgens mij! Nog nooit klachten overgehad, ze reageren ook snel op vragen enzo!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

Robinski

A.K.A. RHarmsen

* Robinski is ook zeer tevreden over TransIP

heb daar ook meerdere domeinen lopen, moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit iets anders geprobeerd heb

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ongeveer 1 jaar geleden ook bij TransIP een domeintje aangevraagd : Werkt perfect !!!

Alleen had ik beter kunnen faxen meteen dan eerst met een envelop te kloten die uiteindelijk terugkwam wegens te weinig postzegels :+

Toen het gefaxt was had ik een domein binnen 30 minuten ofzo :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1