Apple 30th Anniversary

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er zijn genoeg redenen om niet met een PDA te komen. De verkopen van PDA's lopen al jaren lang terug. Ik denk dat de devloppers nu druk bezig zijn de gehele product line om te zetten naar Intel processoren. Lijkt me niet dat ze ondertussen effe een PDA brengen waar de afzet waarschijnlijk toch laag van is.

Verwijderd

Waar Apple mee moet komen is een holografische PDA/VIDEO/MP3 device.
In de vorm van het .mac logo...

Afbeeldingslocatie: http://www.mac.com/i/ilf/1/globe_bot.gif

Als ze met zoiets komen koop ik het :)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat dit topic nog open is... :/

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Apple heeft zich al een keer gewaagd aan de PDA. Het was alleen niet zo'n succes en zodra Steve weer aan het roer stond heeft ie dat dan ook heel snel stop gezet.

Verwijderd

al was het toen ook nog niet zo de tijd van de pda..... Nu heeft iedereen zowat een pda (oke, ikzelf niet. Maar toch ;) )

en @ matias: mee eens

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Bartjeee schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:52:
...Ik denk dat de devloppers nu druk bezig zijn de gehele product line om te zetten naar Intel processoren. Lijkt me niet dat ze ondertussen effe een PDA brengen...
Ja idd, dat is nog een reden waarom je eigenlijk niks spectaculairs kan verwachten deze week. Voor elk niet-gehyped bedrijf zou de hoeveelheid productvernieuwing, in het tempo waarin Apple dat doet, al buitengewoon zijn. De verwachtingen slaan helemaal nergens meer op.

offtopic:
@matiasjansen - zeg dan niks...:)

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:45
Ik moet zeggen dat ik het wel knap vind van Apple om altijd alles geheim te houden >:)
Ook bij deze producten kunnen we alleen maar afgaan op geruchten tot de werkelijke launch ervan :)

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
Terwijl ik dit tik vraag ik me trouwens ineens af: waarom hebben ze nog geen PDA in hun assortiment?
Omdat Steve die in 1996 1997 de nek heeft omgedraaid. Daarom...

Ze hadden een fantastische PDA lijn die z'n tijd best vooruit was. Zoek maar eens op "Apple Newton".

EDIT:
En * Liegebeest agrees with Bartjee. Ik heb het concept van een PDA überhaupt nooit echt nuttig gevonden. Ze bieden veel minder functionaliteit dan bijvoorbeeld een laptop, maar zijn nog steeds niet klein genoeg om comfortabel mee te dragen. Het blijft een extra ding wat je toch weer mee moet zeulen.

[ Voor 41% gewijzigd door Liegebeest op 31-03-2006 14:43 ]

Liege, liege, liegebeest!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Maar als ze morgen of dinsdag dan misschien geen macbook presenteren, wanneer zou dan de volgende mogelijkheid zijn ?

Verwijderd

[Airwolf] schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:12:
Maar als ze morgen of dinsdag dan misschien geen macbook presenteren, wanneer zou dan de volgende mogelijkheid zijn ?
:+ dat kan elke willekeurige dag zijn he.
1april is op een zaterdag ik ga er vanuit dat Apple dan gesloten is, dus geen producten :+

Of ze hebben vandaag een intern feestje of maandag, maar geen launch event of iets wat daar op lijkt.

Voor alle geeks onderons:
http://www.thinksecret.com/news/0603iphone.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 08:45 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:11

Exirion

Gadgetfetisjist

John_Glenn schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:50:
De verwachtingen slaan helemaal nergens meer op.
Amen. Apple heeft een schitterende lijn produkten maar als ze zichzelf niet elke zoveel maanden enorm overtreffen dan is het "saai". Zo zie je maar hoe snel consumenten verwend raken,

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:52:
[...]

Amen. Apple heeft een schitterende lijn produkten maar als ze zichzelf niet elke zoveel maanden enorm overtreffen dan is het "saai". Zo zie je maar hoe snel consumenten verwend raken,
Dit is maar een zeer kleine groep van de markt, dat zijn voornamelijk de lui die hierzitten (nog geen 100verschillende mensen op dit forum)
en op die nederlandse forums ik denk als je objectief kijkt dat je nog geen 2000mensen vind die op deze manier met Apple bezig zijn en elke 5minuten alle websites bekijkt. (hier in NL dan)

Het is een hele hype...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik dacht dat ik al erg was, omdat ik dit topic hier volg en soms op macrumors kijk. :P

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

cailin_coilleach schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:03:
Omdat Steve die in 1996 de nek heeft omgedraaid. Daarom...
Ja, ok, maar dat is in een wel heel grijs verleden. Zoveel veranderd intussen... Toen waren ze bijna failliet (soort van), en was de PDA nog een nieuw fenomeen en geen zekere bron van inkomsten. Intussen is Apple hip, en is de PDA ook redelijk hip. Dus waarom niet?

Ze hebben het trouwens wel weer geprobeerd schijnt Jobs gezegd te hebben: http://www.appleinsider.com/article.php?id=484 - maar blijkbaar was het uiteindelijk niet uitgebrachte product niet vernieuwend genoeg (dat lijkt me de beste reden om het achter te houden?). Nu intussen weer twee jaar de tijd gehad, als ze doorgewerkt hebben.
Ik heb het concept van een PDA überhaupt nooit echt nuttig gevonden.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Telefoonnummers zitten in je telefoon, adressen in je laptop, en afspraken gaan toch het beste op papier... Maar daarom hopen we toch juist allemaal dat Apple met een vernieuwende blik op PDA-ontwerp komt (hype, hype :P)? Opdat we allemaal alsnog zakken met geld naar de Apple Store dragen voor een opgevoerde agenda... :)

Verwijderd

Alsof je altijd je laptop meeneemt om in je agenda / adressenboek te kijken, lekker portable ;)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Niet om teveel off-topic te gaan, maar ik gebruik m'n PDA al 4 jaar uitvoerig. Ik zou best zonder kunnen, maar dan heb ik wel een uitgebreide papieren agenda nodig. Vergis je niet in de kracht van een agenda ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:00

shameblaster

BB4E^Cons

1 april :o
die iphone hehe

Cons:::BB4E

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Nitai schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:16:
Niet om teveel off-topic te gaan, maar ik gebruik m'n PDA al 4 jaar uitvoerig. Ik zou best zonder kunnen, maar dan heb ik wel een uitgebreide papieren agenda nodig. Vergis je niet in de kracht van een agenda ;)
Een echte PDA fan ben ik niet, daarentegen, een dag zonder mn SonyEricsson P910i is een ramp. Die smartphone is echt zo praktisch, de hele mikmak aan PDA features, tkan nog bellen, sms'en, mms'en en heb gprs, heerlijk OTG en ja, mn telefoon herbergt mn elven, als kalenders worden aagepast dan sync hij etc etc. Een PDA los vind ik niet zo boeiend, daarentegen de combo met telefoon vind ik weldegelijk hip.

Een Apple smartphone zou ergens wel gaaf zijn, maar zolang mijn telefoon syncd met mn macjes hoeft het niet :P

Verder is dit idd een hele hype, beetje belachelijk ook, apple heeft nu een mooie lijn aan producten, waarvan ze nog niet allemaal naar Intel zijn omgezet. Pas vanaf het moment dat we een volledige Intel serie hebben denk ik dat Apple zich gaat wagen aan nieuwe producten

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Gefeliciteerd Apple! :*) Op naar de 60 jaar! :+
Al iemand een iPod video met een preloaded Keynote binnen? >:)

Verwijderd

Nou, mooi niks te zien op de site; dan maar een leuk filmpje met Bill Gates over Apple :)

http://youtube.com/watch?v=60X7KXdanAA

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:48:
Nou, mooi niks te zien op de site; dan maar een leuk filmpje met Bill Gates over Apple :)

http://youtube.com/watch?v=60X7KXdanAA
geniaal _/-\o_
"bill got so drunk, he woke up with an apple computer" :P

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 10:52

Type-R

One Minute Shakin

is dit em dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.macosxhints.com/images/minitower2.jpg
CUPERTINO, California--April 1, 2006?Apple® today unveiled the new Mac® miniTower with two Intel Core Duo processors and one Motorola Dual-core PowerPC G5 processor inside the box. "This is our new 30th Anniversary Macintosh," explained Apple CEO Steve Jobs. "By offering the Intel Core Duo and the Dual-core G5 in one machine, we've created the ideal Intel transition machine. Our new Dispatch® chipset automatically routes PowerPC code to the G5, letting these older programs run at full speed until Universal versions are available." Starting at just $1,699, the Mac miniTower is a powerhouse at an affordable price.
Mac os x hints: New Apple 30th Anniversary Mac

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dit lijkt me wel wat al te duidelijk een 1 april grap.

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 10:52

Type-R

One Minute Shakin

denk et ook hoor ;)

volgens mij komt apple met helemaal nix.

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Jongens ze zijn nog maar net wakker daar!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 20:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Alle medewerkers van apple stores krijgen wel een cadeau vandaag. Kweet nog niet wat...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:11

Exirion

Gadgetfetisjist

Dude, bedenk eens wat voor dag het vandaag is :D

Het ligt er meters dik bovenop dat dit een grap is 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Lt. Marx schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:58:
Alle medewerkers van apple stores krijgen wel een cadeau vandaag. Kweet nog niet wat...
lekker goedkoop dan

* Bezulba kijkt achterom

zitten 6 man ofzo :D

blup

Verwijderd

Ja maar mijn mams kwam net wel met een hele intelligente opmerking; in amerika kennen ze geen april grappen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 20:00 ]

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:59:
Ja maar mijn mams kwam net wel met een hele intelligente opmerking; in amerika kennen ze geen april grappen :)
April fools heet t daar, en dat is ook op 1 april ;)

Verwijderd

matiasjansen schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:03:
[...]

April fools heet t daar, en dat is ook op 1 april ;)
Oh okee :? Maar mijn lieve mams is niet dom he!! :9

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Goed, dit topic mag weer open als er nieuws is, maar in ieder geval nà 1 april :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.