After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een hele rij microsoft certificeringen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
'k heb liever een standalone printerserver, geen complete pc.Gerco schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:19:
Als je een Linux machine over hebt, kun je door gebruik te maken van CUPS en sane zowel printen als scannen via het netwerk. Ik ken geen standalone printservers die hetzelfde kunnen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Heb alleen geen idee waar in Nederland je 'm kan krijgen.
http://www.silexamerica.c...ts/network/usb/index.html
Geen Ping, wel Pong
Ik kan dit niet voor je uitzoeken trouwens, omdat je die gekke printer/all-in-one eerst op ALLE stations moet installeren die hem gaan gebruiken en dan pas kan sharen via de USB Print Server
* nero355 hoopt toch hulpzaam te zijn ondanks deze redelijk nutteloze post bij nader inzien ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
was ff zoeken--> http://www.bechtle.nl/ , heb ik gevonden op de europese versie van jouw site.pong schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Silex heeft een USB server device. Kost je ongeveer 140 Euri.
Heb alleen geen idee waar in Nederland je 'm kan krijgen.
http://www.silexamerica.c...ts/network/usb/index.html
volgensmij bedoel je de SX-2000U2, of niet? (€133)
Leuk dingetje. Met Hubje kan ik 15 usb apparaten aansluiten.
Er staan alleen geen PSC's in de compatibility lijst --> linkje
edit: na nog een keer kijken zie ik wél psc's staan en ook die ik heb.
Deze printerserver is alleen buiten mijn budget.
een switch is nou ook weer niet nodignero355 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Deze LinkSys hebben wij hier op het werk aangesloten op een PSC 2410 maar of die kan scannen ... geen idee
Ik kan dit niet voor je uitzoeken trouwens, omdat je die gekke printer/all-in-one eerst op ALLE stations moet installeren die hem gaan gebruiken en dan pas kan sharen via de USB Print Server
* nero355 hoopt toch hulpzaam te zijn ondanks deze redelijk nutteloze post bij nader inzien ...
Jammer dat er nergens staat of mijn psc ondersteunt wordt en of er uberhaupt scanners ondersteunt worden.
Je post is overigens niet nutteloos hoor! suggesties zijn welkom!
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 28-03-2006 01:30 ]
Oscar Wilde
Oscar Wilde