hp psc2355 --> print/scan-server

Pagina: 1
Acties:
  • 718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
hoihoi

ik heb hier een hp psc2355 staan die ik graag aan het netwerk zou willen hangen. Ik heb een router (asus wl500g deluxe) met ingebouwde usb printerserver maar die ondersteund helaas (nog?) geen scanner.

Nou ben ik op zoek naar een betaalbare printerserver die niet de scanfunctionaliteit wegneemd, ik wil wel kunnen scannen.
Een 2e usb poort (evt daarnaast ook nog 1 lpt) op de printserrver zou mooi zijn want dan kan ik later er ook een zw/w laserjetje er aan hangen.
Draad/draadloos printerservertje maakt me niet uit, liever draad, is wat betrouwbaarder.

zoiets als de etech PSU201 lijkt me wel wat. maar ik kan geen supported hardware lijst vinden.
zelfde met de hawking HPS12U, ook geen supported hardware lijst
De d-link DP-G321 is ook goed, maar alleen beetje boven het budget. Liefts €80> en weer staat er niks bij over ondersteunde hardware.

Hebben jullie nog andere suggesties?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Voor zover ik weet biedt dat type psc geen ondersteuning voor scannen via het netwerk. Wil je dat wel dan zul je toch een duurdere moeten aanschaffen volgens mij

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Gerco

Professional Newbie

Als je een Linux machine over hebt, kun je door gebruik te maken van CUPS en sane zowel printen als scannen via het netwerk. Ik ken geen standalone printservers die hetzelfde kunnen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Gerco schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:19:
Als je een Linux machine over hebt, kun je door gebruik te maken van CUPS en sane zowel printen als scannen via het netwerk. Ik ken geen standalone printservers die hetzelfde kunnen.
'k heb liever een standalone printerserver, geen complete pc.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Silex heeft een USB server device. Kost je ongeveer 140 Euri.
Heb alleen geen idee waar in Nederland je 'm kan krijgen.

http://www.silexamerica.c...ts/network/usb/index.html

Geen Ping, wel Pong

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Deze LinkSys hebben wij hier op het werk aangesloten op een PSC 2410 maar of die kan scannen ... geen idee :)

Ik kan dit niet voor je uitzoeken trouwens, omdat je die gekke printer/all-in-one eerst op ALLE stations moet installeren die hem gaan gebruiken en dan pas kan sharen via de USB Print Server :/

* nero355 hoopt toch hulpzaam te zijn ondanks deze redelijk nutteloze post bij nader inzien ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
pong schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Silex heeft een USB server device. Kost je ongeveer 140 Euri.
Heb alleen geen idee waar in Nederland je 'm kan krijgen.

http://www.silexamerica.c...ts/network/usb/index.html
was ff zoeken--> http://www.bechtle.nl/ , heb ik gevonden op de europese versie van jouw site.
volgensmij bedoel je de SX-2000U2, of niet? (€133)
Leuk dingetje. Met Hubje kan ik 15 usb apparaten aansluiten.
Er staan alleen geen PSC's in de compatibility lijst --> linkje
edit: na nog een keer kijken zie ik wél psc's staan en ook die ik heb.
Deze printerserver is alleen buiten mijn budget.
nero355 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Deze LinkSys hebben wij hier op het werk aangesloten op een PSC 2410 maar of die kan scannen ... geen idee :)

Ik kan dit niet voor je uitzoeken trouwens, omdat je die gekke printer/all-in-one eerst op ALLE stations moet installeren die hem gaan gebruiken en dan pas kan sharen via de USB Print Server :/

* nero355 hoopt toch hulpzaam te zijn ondanks deze redelijk nutteloze post bij nader inzien ...
een switch is nou ook weer niet nodig :P .
Jammer dat er nergens staat of mijn psc ondersteunt wordt en of er uberhaupt scanners ondersteunt worden.
Je post is overigens niet nutteloos hoor! suggesties zijn welkom!

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 28-03-2006 01:30 ]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nog meer suggesties??

Oscar Wilde

Pagina: 1