Na een tijdje weer een normale kast te hebben gebruikt, heb ik toch maar besloten om voor een HTPC behuizing te gaan. Het punt is dat dit voor mij niet echt makkelijk is. Er zijn namelijk niet teveel behuizingen die aan mijn PC/Eisen voldoen. Hier even de eisen/problemen
1. Hij moet goed staan bij mijn versterker (
Klik)
2. Mijn volledige PC moet erin kunnen, met de volgende knelpunten:
-7800GTX Met silencer (de lengte)
-4 Hdd's (meeste behuizingen hebben plek voor 1 t/m 3)
-Mijn voeding gaat mee vanwege mijn opstelling (580Watt Hiper ATX)
-Goeie ventilatie (ik werk nu met een AMD64 3700+ @ 3GHz)
3. Liefst een VFD met iMon afstandsbediening (kan ik ook los kopen maargoed)
Kasten die het net niet halen
Silverstone LC16-M Waarom? Hij is niet compatible met mijn VGA kaart. Verder is dit echt de kast van mijn dromen
Ahanix D4 Waarom? Er kunnen maar 2 harde schijven in...
Silverstone LC20-M Waarom? Hij is te strak voor mijn versterker. Op mijn versterker zitten veel knopjes en als je er dan een behuizing onderzet met geen lijkt me dat geen gezicht

.
Kasten die ik in overwegingneem
Silverstone LC17 Waarom ? Hij is groot, goede ventilatie, PSU past. Nadeel: geen VFD en misschien net als bij de LC20 iets te strak.
Zalman HD160 Waarom? Net als bij de vorige is hij groot, alles past erin. Een paar knopjes voorop, dus lijkt goed te staan bij de versterker. Nadelen: Er zit 1 harde schijf bakje in voor 3 harde schijven. Is het veilig om ze zo dicht op elkaar te doen zonder airflow ?
Welke kast past het beste bij mij ? Of heeft iemand nog een andere kast welke beter bij mij past ?