C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Je kunt niets vinden omdat je geen info geeft (of gebruikt) om te zoeken. Kijk eens op de compatibility list van je vendor...
Oslik blyat! Oslik!
Op de website van Asus zelf is echt helemaal niets te vinden hierover. Via de search niet en bij de manuals niet. Daar had ik al gekeken. (Had ik erbij moeten zetten)
Bij Intel kan ik er ook niets over vinden, niet over de i855PM chipset althans.
Welke informatie zou je graag nog meer willen zien dan?
Ik heb wel deze link gevonden, maar ik ben zelf niet echt in staat om hier informatie uit te halen over waarom de modules niet werken bij mij. klik
Bij Intel kan ik er ook niets over vinden, niet over de i855PM chipset althans.
Welke informatie zou je graag nog meer willen zien dan?
Ik heb wel deze link gevonden, maar ik ben zelf niet echt in staat om hier informatie uit te halen over waarom de modules niet werken bij mij. klik
[ Voor 40% gewijzigd door Spockz op 24-03-2006 18:55 ]
Welke laptop heb je precies? Misschien hebben meer mensen er last van. Zat het geheugen al in de laptop toen je het kocht of heb je het erbij gekocht?
Self reflection is the school of wisdom
Het is een Asus M6Ne model (6700 of 6800, maar dat maakt verder geen verschil). Ik heb iig niet gezien dat andere mensen er ook last van hadden (in bv dit topic).
Dit geheugen is het geheugen wat ik terug heb gekregen nadat ik geheugen wat ik erbij had gekocht RMA had gestuurd. Dus eigenlijk is dit het 3[sup]e merk geheugen dat er in zit nu.
Dit geheugen is het geheugen wat ik terug heb gekregen nadat ik geheugen wat ik erbij had gekocht RMA had gestuurd. Dus eigenlijk is dit het 3[sup]e merk geheugen dat er in zit nu.
Heb je het ook zonder geheugen modules geprobeerd op te starten?
En heb je het geheugen zelf ook getest bijvoorbeeld met memtest86?
En heb je het geheugen zelf ook getest bijvoorbeeld met memtest86?
Ik werk nu op de laptop in kwestie met wat ander geheugen. En zonder modules opstarten heb ik nog niet geprobeerd.
Maar ik kan het geheugen niet testen omdat de laptop niet eens doorboot, alles spint op maar het beeld blijft zwart. De laptop gaat uit en dan na twee seconden weer aan.
Maar ik kan het geheugen niet testen omdat de laptop niet eens doorboot, alles spint op maar het beeld blijft zwart. De laptop gaat uit en dan na twee seconden weer aan.
Zoals je zegt werkt het wel met ander geheugen dus heb je waarschijnlijk geheugen dat op 1 of andere manier toch niet compatible is denk ik dan . En zonder modules opstarten lukt dat wel ?
Pagina: 1