60 gigabyte kwijt na herinstalleren Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02 17:43
Beste Tweakers,

ik heb 2 160 gb SATA schijven in Raid 0 in mijn pc zitten. (totaal 320 gb, c: = 30 en D is de rest) Daarop had ik nu een aardige collectie muziek verzameld, die ik nu op een backup harde schijf wilde zetten.

Nu heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd op de aparte c: partitie, zonder aan mijn collectie in de D partitie te komen.

Nu kijk ik echter op mijn harddisk en nu blijkt mijn muziekdirectory echter maar 50 gigabyte te bevatten i.p.v. 180. Terwijl mijn pc wel aangeeft dat de D: partitie op 10 gb na, helemaal vol zit (ongeveer 280 gigabyte)

Weten jullie wat hier aan de hand is? en ben ik nu mijn muziekcollectie kwijt? alvast bedankt...

PS: ik heb niets verwijderd en geen norton reinstalleerd...

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 15:34

Ray

heb je sp2 ook al installed ? anders ziet hij maar een deel vd hd volgens mij. is het echt weg dan heb je dubbel pech want ik ben nog geen recover software tegen gekomen die raid 0 kan herstellen (heb er helaas zelf ook wel eens last van)

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DeArmeStudent schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:05:
Weten jullie wat hier aan de hand is? en ben ik nu mijn muziekcollectie kwijt? alvast bedankt...
Misschien heel stom, maar heb je al in je eigen collectie gekeken of er wat mist? Misschien neemt het gewoon minder ruimte in dan je dacht...

Verwijderd

OM FAQ / Beleid: HDDlimieten

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 15:11 ]

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02 17:43
Oh ja, inderdaad... 8)7 hij geeft als specificaties van al mijn files als totaal 118 gb aan, dus dat kan best wel die 128 gb limiet zijn van XP...stom...FF SP2 dan maar draaien en big driver enabler...want als ik de rest van mijn muziekcollectie kwijt ben, dan ben ik wel even F*cked... _/-\o_ Verder geeft hij wel al de files aan, dus mogelijk staat alles er gewoon netjes op. wat ben ik ook een }:O
Maar als het niet lukt, horen jullie nog van me, alvast bedankt

PS: ik weet het, ik moet gewoon een keertje die Raid 0 weghalen, maar werkt gewoon zo lekker snel :P

Update: yeah, alles is weer ok....dank jullie wel....crisis, schrok ik mij even de bloedpoep :|

[ Voor 20% gewijzigd door DeArmeStudent op 24-03-2006 15:34 ]