Vanwege een mogelijke keylogger en een Trojan die ik gisteren vond op m'n computer heb ik maar besloten om de Windows-partitie maar weer eens te formatteren. Windows XP erop gezet, tijdens de installatie gaf ie een foutmelding over data.cab, welke niet helemaal goed leesbaar was, maar de installatie ging wel gewoon door. Verder ook geen problemen gehad, behalve dan dat ik m'n monitor met geen mogelijkheid op een refreshrate hoger dan 60 Hz kan krijgen.
Ik heb van alles geprobeerd:
[list]• Refreshrate bij alle mogelijke instellingen op 90 Hz zetten (dus ook bij forceren, etc)
• Windows XP SP2 installeren
• Drivers uninstallen en weer opnieuw installeren
• Meerdere refreshrate forcers proberen
• ATi Catalyst Control Center eraf gooienMaar niks helpt, ookal zegt alles dat de monitor op 90 Hz draait, het is gewoon nog steeds 60 Hz.
Het gaat hier om een LG 995E 19" CRT monitor in combinatie met een Radeon 9500 Pro. Voor de format draaide ie gewoon goed op 1280x1024 op 90 Hz, maar nu komt de monitor dus op geen enkele resolutie boven de 60 Hz uit...
Ik heb van alles geprobeerd:
[list]• Refreshrate bij alle mogelijke instellingen op 90 Hz zetten (dus ook bij forceren, etc)
• Windows XP SP2 installeren
• Drivers uninstallen en weer opnieuw installeren
• Meerdere refreshrate forcers proberen
• ATi Catalyst Control Center eraf gooienMaar niks helpt, ookal zegt alles dat de monitor op 90 Hz draait, het is gewoon nog steeds 60 Hz.
Het gaat hier om een LG 995E 19" CRT monitor in combinatie met een Radeon 9500 Pro. Voor de format draaide ie gewoon goed op 1280x1024 op 90 Hz, maar nu komt de monitor dus op geen enkele resolutie boven de 60 Hz uit...
The devil is in the details.