Firmware upgrade Netgear WGR614v6 mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 2.904 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloos pakket van @home aangeschaft met daarin een Netgear WGR614v6 wireless router.

Is het iemand gelukt om de Netgear wireless router WGR614v6 van nieuwe firmware te voorzien?

De Firmware in de router is nu versie V1.0.7.ESS_1.0.7 en de laatste versie op de (officiële) Netgear website is 1.0.11.

Zie ook http://kbserver.netgear.com/products/wgr614v6.asp

Bij het upgraded/uploaden krijg ik een foutmelding melding dat de file niet goed/geschikt is.

Kan het zijn dat @home zijn eigen firmware in de router heeft geladen die een upgrade onmogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 15:19
ik heb dat probleem ook.. Weet iemand hier meer van ? De bestands naam van de update is trouwens *.chk . Lijkt me wel dat hier de fout in zit maar ik weet niet wat het wel moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
niemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
help.. want dat ding loopt continue vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Denk niet dat ze blij zijn met je help oproep :+

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
nee krijg het in de gaten.. maar dit is toch een soort helpdesk.. voorals je er echt niet meer uitkomt. Niemand heeft hier een reactie op gegeven en wie niet vraag zal nooit een antwoord krijgen.. maar sluit dit ding maar.
thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Is het niet verstandiger om hier je vraag te posten ipv GoT als je al zo lang aan het zoeken bent? :?
Wat heb je zelf al gedaan?

Hier wordt overigens wat aangegeven dat het mogelijk beveiligde software zou zijn...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-08 15:34
ik ben ook net wat aan het firmware upgraden geslagen, maar het lukt mij inderdaad ook niet.

wel staat er een wat nieuwere versie van de @home firmware op de router: V1.0.10ESS_1.0.10

maar toen hij vandaag vastliep en ik hem moest resetten wou ik toch even kijken of er een andere firmware was die ik er in kon flashen.

de versie WGR614v6 Version 1.0.11 van de netgearsite geeft een error:
Firmware upgrade failed. Please check your file.

die niewere versie WGR614v6 Firmware Version 2.0.14_1.0.14 W.W. geeft een timeout.

ik was net ook al even op de site van @home aan het kijken, en daar staat onder het kopje "Kan ik mijn draadloze router van Netgear nog gebruiken als ik geen abonnee van @Home meer ben?" het volgende:

Ja, u kunt de router nog gebruiken als u geen abonnee meer bent. We raden u aan andere firmware op de router zetten. Deze firmware kunt u downloaden van de webpagina van Netgear.

ik zal ze wel even mailen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Als je slim bent kijk je eerst hier:
Wireless probleem (@home?)

Daar leg ik precies uit wat je moet doen en wat het probleem is
Pagina: 1