Ik heb een site gemaakt met daarop flashfilmpjes. Voor de herinstallatie van mn computer deed die site het prima.
Na de herinstallatie krijg ik zwarte kaders om de flash animaties wanneer ik er over heen ga met de muis. De flash filmpjes lijken er wel "op" te liggen.
De animatie werkt wel, maar ik er niet in klikken. Ik kan de animatie dan ook niet gebruiken. Wanneer ik er op klik, "integreert" ie zichzelf in de site en kan ik de animatie normaal gebruiken.
Bij anderen doet de site het prima. Logisch ook want ik heb niet veranderd. Het probleem zit zich in mijn computer.
Rara hoe kan dit.
( - Macromedia flash player 8 geinstalleerd zoals door activex aanbevolen)
( - Macromedia Studio 8 wel en niet geinstalleerd mocht ook niet baten)
( - IE6, WINXP SP2 net als voor de herinstallatie)
Na de herinstallatie krijg ik zwarte kaders om de flash animaties wanneer ik er over heen ga met de muis. De flash filmpjes lijken er wel "op" te liggen.
De animatie werkt wel, maar ik er niet in klikken. Ik kan de animatie dan ook niet gebruiken. Wanneer ik er op klik, "integreert" ie zichzelf in de site en kan ik de animatie normaal gebruiken.
Bij anderen doet de site het prima. Logisch ook want ik heb niet veranderd. Het probleem zit zich in mijn computer.
Rara hoe kan dit.
( - Macromedia flash player 8 geinstalleerd zoals door activex aanbevolen)
( - Macromedia Studio 8 wel en niet geinstalleerd mocht ook niet baten)
( - IE6, WINXP SP2 net als voor de herinstallatie)
[ Voor 23% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 23-03-2006 09:04 ]