[Win] Shell toevoeging: "Send To" FTP folder

Pagina: 1
Acties:

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
Vanuit mijn studie heb ik regelmatig mijn bestanden op verschillende plaatsen nodig. Ik heb de beschikking over een FTP ruimte beschikbaar gesteld door mijn Universiteit, die ik daarvoor gebruik.

Nu zou het mooi zijn als ik via de shell in windows een bestand naar die FTP kan schrijven, op de manier waarop je ook een bestand naar een floppy of USB stick stuurt zeg maar; de Send To optie.

Ik vroeg mij af of dit zo mogelijk is? Of moet hiervoor geprogrammeerd worden?

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44

CodeIT

Code IT

Ik gebruik hiervoor WebDrive. Deze maakt een extra harddisk voor het benaderen van je FTP server. http://www.webdrive.com/products/webdrive/index.html

[ Voor 7% gewijzigd door CodeIT op 21-03-2006 14:36 ]

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
hmmz, dat is shareware...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

nero355 in "Automatisch uploaden naar webspace?"

Is nog steeds zo :*)

/EDIT :
Buggle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:54:
Edit#2: t werkt, heb heel veel verschillende dingen uitgeprobeerd, maar t werkt. Dank je wel voor je tip. (overigens heb ik niet kunnen zoeken omdat de zoekfunctie maar niet wilde werken :?)
Check frontpage, ze zitten de search server te moven enzo. En proggie moet werken inderdaad.

[ Voor 69% gewijzigd door nero355 op 21-03-2006 16:24 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
Daar snap ik echt geen drol van :? echo dit echo dat, wtf

Het FTPuploader programmatje waarover gesproken wordt werkt niet; hij kan niet inloggen, ook niet het password unencrypted in de file.
edit: het programma'tje zegt dat ie geupload heeft, maar er verschijnt niets in mijn ftp folder :?

Ik zie dat mensen iets bij URL prefix invullen. Ik heb al wat gezocht wat dat nou precies is, maar kom er niet uit, ben echt een n00b op dit gebied.

Edit#2: t werkt, heb heel veel verschillende dingen uitgeprobeerd, maar t werkt. Dank je wel voor je tip. (overigens heb ik niet kunnen zoeken omdat de zoekfunctie maar niet wilde werken :?)

[ Voor 65% gewijzigd door Buggle op 21-03-2006 15:43 ]