Toon posts:

Inca en Nikon uit elkaar?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 159570

Topicstarter
Persbericht van Nikon Duitsland:

Nikon, één van de wereldmarktleiders op het gebied van fotografie, heeft besloten om vanaf 1 augustus 2006 de verkoopactiviteiten van Imaging-producten in Nederland zelf uit te voeren via de vestiging van Nikon GmbH in Duitsland.

De afgelopen 46 jaar werden de producten van Nikon in Nederland met succes vertegenwoordigd door Inca Groep (Haarlem, Nederland).

Tot de opening van de Nikon-vestiging op 1 augustus zullen Inca Groep en Nikon blijven samenwerken om de beschikbaarheid van de producten en diensten van Nikon in Nederland te garanderen. Meer informatie over de nieuwe activiteiten van Nikon wordt verstrekt in juli 2006.

• salient
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-04 09:09

salient

Want omdat ik herhaal

[flauw modus] Gaat Nikon K.M. achterna? [/flauw modus]

Serieus, ik ben benieuwd hoe dat dan allemaal gaat lopen.

Eerst dacht ik even, dat wordt wat met garantie afhandelingen enzo, maar toen dacht ik meteen: het kan eigenlijk alleen maar beter worden dan bij Inca. :)

--

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Tja, aan de ene kant vind ik dit wel heel erg goed. Al die verhalen over de klantenservice van Inca (welke service ja :) ). Altijd gezeik om dingen waarvan Canon nooit echt moeilijk deed naar mijn weten. Op dit moment zit een DSLR er nog niet in, maar een van de struikelpunten van Nikon zou ik wel de garantie noemen (hopelijk nu niet meer).

Aan de andere kant... moet je kapotte camera nu nou "helemaal" naar Duitsland? Dan mag ik hopen dat er binnenkort (lees: 5 jaar lijkt me wel redelijk) een vestiging komt in Nl.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
zou je een linkje kunnen plaatsen naar deze bron?

Anoniem: 159570

Topicstarter
De bron is een email welke mij is gestuurd door Nikon in Duitsland. Ik heb daarna de telefoon gepakt en gebelt met Inca B.V. in Haarlem en daar kreeg ik inderdaad te horen dat het nieuws klopt. Inca zal zelf vermoedelijk eerst contact opnemen met hun relaties voordat dit nieuws op hun eigen website komt te staan.

Op http://www.blikopnieuws.nl/bericht/21852 deze site zag ik het bericht ook staan.

Ik moet trouwens zeggen dat mijn bevindingen met Inca prima zijn. Die slechte service waar over gesproken wordt kan ik niet over meepraten. De paar keer dat ik met Inca te maken gehad heb werd ik perfect (en in alle gevallen gratis) geholpen.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:08
Lijkt me prima. Misschien dat er dan eindelijk ook fatsoenlijke internationale garantie op je producten komt? Dat gezeik over "grijze import". EU is EU, maar dat heeft INCA nog steeds niet door. Nikon Duitsland en Nikon Oostenrijk snapten dat al wel, nu dat die dan ook een Nikon NL "vestiging" openen, lijkt me dat probleem dan ook weer opgelost.

dag dag INCA :).

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19
Ik was gisteren bij een fotoboer in Amsterdam, en daar is de D70s kit ineens een aardig stuk in prijs gedaald. Het verhaal hierbij was dat Inca de prijs met zo'n 200 euro heeft laten zakken. Dit zie je natuurlijk niet helemaal terug in de verkoopprijs, maar toch. (Winkelprijs was daar 999 euro, t.o.v. de 1150 die tot voor kort gebruikelijk was.)

Wat ik me nu afvraag is of deze prijs te maken heeft met de echtscheiding tussen Inca en Nikon, of dat er een andere marktfactor meespeelt? Ik kan me voorstellen dat Inca nu nog even haar voorraad kwijt wil raken voor een leuke prijs, en dat Nikon straks de prijs weer omhoog gooit. Een minder paranoia wereldbeeld zou zijn: de prijs daalt gewoon omdat de camera nu al wat ouder is en er wellicht een opvolger zit aan te komen. Hoe dan ook, de timing van deze prijsverlaging is wel apart te noemen.

(Grote vraag voor mezelf, koop ik hem nu, of wacht ik nog even... ;) )

Anoniem: 22659

Als werknemer in de detailhandel ben ik met dit "nieuws" erg blij. Inca is vaak een stugge organisatie en denkt weinig mee met de handel. Dit resulteert weer in een weinig bereidwillige houding van onze kant. Gevolg hiervan is dat ik vrij weinig camera's van Nikon verkoop. Recent is de importeur van Casio "gestopt" en overgenomen door een Duitse collega. De samenwerking met Casio verbeterde aanzienlijk en zie nu dat ik meer Casio verkoop (die Duitsers zijn best gretig). Ik verwacht eenzelfde reactie bij Nikon (en laten we wel wezen, de huidige lijn L modellen ziet er erg gelikt uit voor een instappertje).

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mja, de vele slechte verhalen van Inca, ik heb anders weinig slechte dingen op Inca aan te merken. Een bijna compleet dode D70 binnen een week weer retour hebben!

Ben benieuwd hoe Nikon dat vanuit Duitsland dat gaat doen. Want een service punt vanuit NL lijkt me wel een must te zijn. Ben 3x bij Inca geweest en alle keren zag ik zeer frequent pro's binnen lopen met hun gear. Zal wel bijzonder rot worden voor ze mochten ze ff een retourtje duitsland booken als hun camera tijdelijk dood is.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
salient schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:32:
[flauw modus] Gaat Nikon K.M. achterna? [/flauw modus]
Waarschijnlijk niet, Sony wilde eerst Nikon kopen maar vond het hele pro gedeelte teveel ballast.

Ergens wel jammer dit, Inca was toch de oude Nikon importeur en ik heb nooit problemen met ze gehad. En verhalen, tja die heb je over elk bedrijf wel.

Maar het is vast een aardige bezuiniging voor Nikon, kan dus ook interessant zijn voor de prijzen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:32
Maarehm, INCA kan wel inpakken nu, niet? Hun Core-business valt zomaar even weg... Verder doen ze volgens mij toch niks of wel?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34
Ik zou 't niet fijn vinden als m'n camera helemaal naar Polen moet om gefixt worden, duurt allemaal veel langer.

|>

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Simon schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:17:
Ik zou 't niet fijn vinden als m'n camera helemaal naar Polen moet om gefixt worden, duurt allemaal veel langer.
Polen? Het wordt toch overgedragen naar Nikon GmbH in Duitsland? Dat is ook nog een eind weg, maar Polen ligt volgens mij wel iets verder :P
Maar het lijkt me niet meer dan logisch dat er (ooit...) een vestiging in Nl komt. Alleen al om de support in Nl te vergroten.

Anoniem: 22659

Martijn schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:15:
Maarehm, INCA kan wel inpakken nu, niet? Hun Core-business valt zomaar even weg... Verder doen ze volgens mij toch niks of wel?
Nee, ze stoppen er dan ook mee. Het ontslag is inmiddels voor alle werknemers aangevraagd. Ben er inmiddels achter dat vorig jaar een directeur al bij Inca was vertrokken, dus die had waarschijnlijk voldoende aanleiding. Daarnaast schijnt het hele verhaal al 14 maanden te spelen (kortom de scheiding is netjes uitonderhandeld).

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34
Mithras86 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:29:
[...]
Polen? Het wordt toch overgedragen naar Nikon GmbH in Duitsland? Dat is ook nog een eind weg, maar Polen ligt volgens mij wel iets verder :P
Maar het lijkt me niet meer dan logisch dat er (ooit...) een vestiging in Nl komt. Alleen al om de support in Nl te vergroten.
Feitelijk reperaties gebeuren volgens mij in polen, om de kosten te drukken.

|>

• divvid
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 18:57
Interessant nieuws. Ik ben in de markt voor een D50 of een opvolger als die er aan zit te komen (die 6 MP sony ccd wordt wat belegen). Ik had gehoopt op een opvolger op de PMA, maar dat zal wel photokina worden. Als ik deze verhalen over inca lees wordt ik op zich blij. De Nederlandse markt was toch al flink duurder dan de duitse markt.

En wat maakt het nou uit dat de camera naar DL gaat i.p.v. naar Haarlem, hij zit net zo lang in de postzak.

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

divvid schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:24:
En wat maakt het nou uit dat de camera naar DL gaat i.p.v. naar Haarlem, hij zit net zo lang in de postzak.
Ik ben zeer benieuwd of dat zo is (Haarlem is toch wat dichterbij dan Polen, voor de meesten onder ons). Ik verwacht namelijk dat reparaties wel degelijk veel langer gaan duren.

[Voor 10% gewijzigd door koraks243 op 27-03-2006 11:28]

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:01
Reparaties duurden al erg lang bij Inca. Ik heb eens gebeld naar ze om te vragen hoelang ik mijn D70 kwijt zou zijn om de sensor schoon te laten maken. Nee, ik mocht niet langsrijden om dat te laten doen, dat kon niet dezelfde dag. Nee, het zou langer dan een week duren als ik hem opstuurde en waarschijnlijk langer dan drie weken. Nee, de betreffende mevrouw vond het onmogelijk om mij vriendelijk te woord te staan.

Mijn enige ervaring met Inca. Blij dat ik niet meer met die club te maken zal hebben.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:13
Te verwachten is dat Nikon Duitsland uiteraard wel nadenkt over de verzending van/naar Duitsland. En pakketdiensten doen er tegenwoordig niet zo lang meer over hoor.

En de kosten van het openhouden van een bedrijf (lees INCA) is denk ik altijd nog hoger dan die van het verzenden van camera's met een pakketdienst.

[Voor 6% gewijzigd door EasyJet op 27-03-2006 14:00]

The sky is the limit

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm... ik hoop dat INCA nog even blijft bestaan : Collega heeft een Nikon ernaartoe gestuurd voor reparatie namelijk :)

* nero355 vindt dit sub-forumpje steeds boeiender worden. Jullie maken mooie foto's d:)b

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 19104

Vanochtend ben ik vanwege een "hot pixel" probleem op mijn D200 bij Inca in Haarlem langs geweest (zie tevens het D200 topic). Een verkoper van Foto De Bock in Hoofddorp had mijn komst aangekondigd.
Door een lieftallige jongedame bij de balie ben ik vriendelijk te woord gestaan en na 10 minuten stond ik met een gerepareerde camera weer buiten.

Mijn eerste en waarschijnlijk laatste ervaring met Inca. _/-\o_

• Anoniem: 93248
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het verschil tussen een reparatie in Polen of Nederland zal wel niet zo groot zijn, van de tijd dat je camera weg is zal misschien 5% reistijd zijn. De rest ligt ie gewoon in een kast op reparatie te wachten :).

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Dr. Strangelove schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:17:
Reparaties duurden al erg lang bij Inca. Ik heb eens gebeld naar ze om te vragen hoelang ik mijn D70 kwijt zou zijn om de sensor schoon te laten maken. Nee, ik mocht niet langsrijden om dat te laten doen, dat kon niet dezelfde dag. Nee, het zou langer dan een week duren als ik hem opstuurde en waarschijnlijk langer dan drie weken. Nee, de betreffende mevrouw vond het onmogelijk om mij vriendelijk te woord te staan.

Mijn enige ervaring met Inca. Blij dat ik niet meer met die club te maken zal hebben.
Al 2x zonder aankondiging m'n sensor laten cleanen daar. Enige waar ik van baalde was dat ik naar Haarlem moest en er een hoop tijd aan kwijt was. Maar werd wel ter plekke geholpen. 1e x was alleen voor cleaning en beetje klachtomschrijving van een heel af en toe opdoemend probleem. 2e keer was na ophalen van cam omdat problemen zich hadden voortgezet in een defecte camera. Sensor was vuil geworden daardoor, maar op aanvraag cleanden ze hem direct helemaal gratis! (vond het alleen jammer dat ze dat niet meteen als service gedaan hadden, maar goed, je kan niet alles verwachten)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:01
Ok, dan heeft het dus misschien in de werknemers gezeten en niet in de bedrijfspolicy. Maakt het voor mij nog steeds een negatieve ervaring. Je moet consistent zijn naar je klanten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Anoniem: 172373

http://www.incabv.nl/default.asp?page=kortnieuws&id=102

Op deze link staat duidelijk te lezen dat inca gewoon CCD's schoonmaakt en dat daar kosten aan verbonden zijn. Het kan best dat iemand een andere ervaring heeft, en dat is dan inderdaad niet goed, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik goeie ervaringen heb met Inca.

Ik zal ze zeker missen.

Anoniem: 41002

Nu alles naar Duitsland gaat, zouden de prijzen dan ook gaan zakken of gaat dit niets uitmaken.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 22:49

Remy

Moderator General Chat

I usually get 100% accuracy

nero355 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:08:
Hmm... ik hoop dat INCA nog even blijft bestaan : Collega heeft een Nikon ernaartoe gestuurd voor reparatie namelijk :)

* Remy vindt dit sub-forumpje steeds boeiender worden. Jullie maken mooie foto's d:)b
*kick*: binnenkort kan het naar Nikon NL die het naar Nikon GmbH stuurt indien nodig:
26 juli 2006

Geachte relatie,

Met ingang van 1 augustus 2006 worden alle activiteiten die INCA Import BV en Inca
Service BV hebben uitgevoerd voor Nikon overgenomen door Nikon Nederland, onderdeel
van Nikon GmbH (Duitsland).

Dit geldt ook voor alle garantie aangelegenheden die betrekking hebben op uw Nikon
product en waarvan de geldigheid de datum van 1 augustus 2006 overschrijdt. Dit
betreft zowel de garantie op nieuw aangeschafte apparatuur als op reparaties.

Zie voor de adresgegevens van Nikon Nederland de mededelingen op onze homepage
www.incabv.nl.

Vriendelijke groet,

INCA Import BV

INCA Service BV
Hopelijk zal Nikon zo goed mogelijk z'n best doen goede service te leveren aan z'n klanten :)

LinkedIn
Twitter

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:27
als je nu naar www.nikon.nl gaat en op Nikon Imaging klikt geeft de site een 404... Denk dat nikon zijn eigen sites straks te zien zijn...

Ik lig er trouwens niet wakker van. toen ik mijn D50 een week had ging ie kapot en kwam ik in contact met de hufters van inca. Veel slechter als dat kan nikon het echt niet gaan doen.

[Voor 41% gewijzigd door Henk op 26-07-2006 15:55]

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

.. ik heb een Nikon d50 toch nog naar Inca gestuurd op 18 juli ter reperatie.. net een dag voor de aankondiging dat het dan gelijk naar duitsland zou gaan.
Duurt nu 2 weken.. en niks eigenlijk gehoord. Staat dan weer te verstoffen ergens in een kast.. nu niet in haarlem .. maar in dusseldorf..
Status updates tussen door zouden wel goed zijn voor het vertrouwen..

• Henk
Wat ik een beetje jammer vind is dat er nog steeds op de Nikon.nl site een aankondiging staat over die groene INCA B.V. stickers.

Ik mag toch hopen dat de D50's die nu door Nikon geïmporteerd worden niet meer zijn voorzien van een sticker? Maar op deze manier schept het wel onrust, omdat mensen die dus een nieuwe cam/lens/whatever kopen nu ineens denken dat het een grijze import is?

Duidelijkheid alom :P

wh0ei, 'we' hebben nu een nieuwe, niet fijn navigerende (front)page :P

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

BaRF

bijna kerst

moest mn d70 twee weken geleden opsturen ivm het bekende lichtmeting probleem, maar kreeg hem toch vrijdag al weer gerepareerd retour :D of ze het nu sneller hebben gefixed of toch in nl hebben gerepareerd weet ik niet maar ben wel blij :P

Gloednieuwe SSX-303 te koop

Anoniem: 172373

BaRF schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:13:
moest mn d70 twee weken geleden opsturen ivm het bekende lichtmeting probleem, maar kreeg hem toch vrijdag al weer gerepareerd retour :D of ze het nu sneller hebben gefixed of toch in nl hebben gerepareerd weet ik niet maar ben wel blij :P
Sorry weet dat het offtopic is, maar wat is het bekende lichtmeet probleem of waar op dit forum kan ik er meer over vinden? De reden dat ik het vraag is dat ik zelf met mijn D70 af en toe sterk over of onderbelichte foto's krijg terwijl de belichting okee zou moeten zijn (zelfde foto nog een keer nemen met alle instellingen hetzelfde lost het probleem meestal weer op)

Ben dus erg benieuwd.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Vanmiddag Inca gebeld.. waar die camera bleef. "Ja euh die zal wel naar Duitsland zijn. Ja ja en als je dan de code bladiebla opgeeft op de Duitse Nikon site onder "Reparatur", dan kunt u zien daar zien wat de status is." Ok.. zo gezegd zo gedaan... hee die code werkt niet.. was dat nou? Ff mailen naar die Duitsers of ze wat weten.. maar nee hoor.. ze kende die code ook niet en de camera hebben ze nooit mogen ontvangen.
Dus ik weer Inca bellen. "Ooh das raar .. ff kijken hoor." 5 minuten gerommel door papieren op de achtergrond. Overleg met collega "Die lijsten he .. die camera's gaan toch naar Duitsland?" Collega ".. nee die andere.. maar die cameras gaan vrijdag naar Duitsland"

Slordig.. Je moet niet eerst zeggen dat die is opgestuurd en dan zeggen dat het niet zo is. En waarom moet het opsturen zo lang duren (al 2 weken ligt die camera stof te happen.. lekker).
En ik moet er dus zelf achteraan. Lijkt een kort verhaal hierboven beschreven.. maar je bent er zo maar 2 uur verder mee (omdat je ook nog eens e-mailtjes in het duits moet typen.. en op antwoord moet wachten).
Ik had dus blijkbaar moeten wachten met versturen.. tot 20 juli.. en dan was het in Beverwijk gerepareerd blijkbaar ipv Dusseldorf.

Minpunten voor Inca.. maar ook zo voor Nikon vind ik.

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-12-2020
Anoniem: 172373 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:25:
[...]

Sorry weet dat het offtopic is, maar wat is het bekende lichtmeet probleem of waar op dit forum kan ik er meer over vinden? De reden dat ik het vraag is dat ik zelf met mijn D70 af en toe sterk over of onderbelichte foto's krijg terwijl de belichting okee zou moeten zijn (zelfde foto nog een keer nemen met alle instellingen hetzelfde lost het probleem meestal weer op)

Ben dus erg benieuwd.
Ik denk dat hij deze bedoelt.

Het is gebleken dat elektronische componenten behorende tot het lichtmeet/autofocussysteem van de D70 mogelijk, onder uitzonderlijke omstandigheden, defect kunnen gaan. Mocht u dit probleem ondervinden met uw D70 camera, dan zal Nikon deze componenten gratis vervangen, zelfs als uw camera niet meer binnen de garantietermijn valt. Wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor dit ongemak. Om te controleren of uw camera defect is geraakt door deze oorzaak vindt u hieronder een omschrijving van de symptomen van dit probleem.

Hoe kan ik zien of mijn camera defect is?
-Wanneer er een geheugenkaart is geplaatst: het groene toegangslampje knippert constant en de camera reageert niet op de bedieningselementen.
-Wanneer er geen geheugenkaart is geplaatst: de camera schakelt niet aan, ondanks het feit dat de batterij-aanduiding aangeeft dat de batterij volledig is geladen.

Mijn camera heeft het ook kwam ik gisteren achter en mag hem nu naar hun nieuwe reparatiebedrijf sturen in Beverwijk.

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-03-2020
divvid schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:24:
Als ik deze verhalen over inca lees wordt ik op zich blij. De Nederlandse markt was toch al flink duurder dan de duitse markt.
Duurder? Kijk maar eens op de site van fotokonijnenberg.nl. Zij nemen de Nikkor objectieven nu af van Nikon Europe GmbH en kijk eens naar de prijzen :? .

Was INCA maar weer terug :'(

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10

Nomad

a.k.a. Martijn

De prijzen zijn inderdaad omhoog gegaan...en ik ga over een 2 weekjes lenzen bestellen daarzo, gelukkig waarschijnlijk geen nikon objectieven :P....maar toch een vreemde onverwachte wending...de prijzen die omhoog gaan ipv naar beneden.

Sony A7 III te koop

• Leeuwarden
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 20:53
Zouden de prijzen van de body's ook omhoog gaan?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10

Nomad

a.k.a. Martijn

Best mogelijk. Misschien dat er wel een universele prijs vanuit duitsland komt, wat voor ons btw landje niet fijn is, zodoende zou best alles duurder kunnen worden.

Sony A7 III te koop

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 00:46

seninha

god's right foot

Aangezien ik mijn camera in Malesie gekocht had , had ik tot nu toe geen poot om op te staan bij INCA. Kon me niet eens inschrijven op hun site om software te downloaden :(
Terwijl ik gewoon wereld wijd garantie zou moeten hebben. Dat staat op de papieren die bij de camera geleverd wordt.

Gisteravond nogmaals geprobeerd en nu kan het wel :)
Gelijk even een mail richting Duitsland verstuurt of ik nu wel in aanmerking kom voor garantie. Ben benieuwd.

iRacing Profile Flickr

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leeuwarden schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:46:
Zouden de prijzen van de body's ook omhoog gaan?
Konijnenberg heeft de prijs van de D50 de afgelopen dagen aangepast van 525->549->539. Ik heb hem daar vanmiddag besteld :) Er zit wel wat beweging in de prijs dus ja..

Website

• Leeuwarden
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 20:53
Zou ik wel van balen... Heb nog een D200 op de wensenlijst staan...

• Henk
seninha schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:34:
Aangezien ik mijn camera in Malesie gekocht had , had ik tot nu toe geen poot om op te staan bij INCA. Kon me niet eens inschrijven op hun site om software te downloaden :(
Terwijl ik gewoon wereld wijd garantie zou moeten hebben. Dat staat op de papieren die bij de camera geleverd wordt.

Gisteravond nogmaals geprobeerd en nu kan het wel :)
Gelijk even een mail richting Duitsland verstuurt of ik nu wel in aanmerking kom voor garantie. Ben benieuwd.
Laat dat even weten, want als dát zo is is het een goed winstgevend idee om eens een IA uit bijv. hong-kong te organiseren.

Dat maakt de split alleen maar fijner.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee