Nadat ik bij Microsoft een evaluatieversie van Windows Server 2003 Enterprise edition had aangevraagd, geinstalleerd en geconfigureerd ging ik maar eens drivers installeren, want naast een terminal server voor mijn broertjes pc moest er af en toe ook een potje Trackmania Nations op kunnen. De nieuwste WHQL drivers gedownload (84.21), geinstalleerd, maar het werkte niet. Toen bleek dat ook directX er nog bij moest, en hardware acceleration aan. Dat ook gedaan, maar het werkte niet. Even een andere driver gepakt (84.20), maar het mocht niet baten.
Even GoTten en Googelen leverde mij twee topics op: Deze met daarin een setje drivers, helaas bestaat die map op de server niet meer, en een ander topic waarin wordt uitgelegd hoe je met 2003 kunt gamen, ook daar wordt verwezen naar dit setje drivers.
Naar aanleiding van die topics heb ik de gewone Detonators maar eens geprobeerd, maar die gaven alleen een BSOD zodra ik hem opstart (veilige modus doet het denk ik wel).
Specs:
Asrock K7VT4A Pro
AMD Athlon 2500+
ASUS Nvidia Ti4200
60GB maxtor schijf
768MB RAM (getest met memtest86)
Mijn vragen:
Wie heeft dit setje drivers nog en wil het even naar mij mailen?
Wie weet een andere oplossing om te kunnen gamen op 2003?
Even GoTten en Googelen leverde mij twee topics op: Deze met daarin een setje drivers, helaas bestaat die map op de server niet meer, en een ander topic waarin wordt uitgelegd hoe je met 2003 kunt gamen, ook daar wordt verwezen naar dit setje drivers.
Naar aanleiding van die topics heb ik de gewone Detonators maar eens geprobeerd, maar die gaven alleen een BSOD zodra ik hem opstart (veilige modus doet het denk ik wel).
Specs:
Asrock K7VT4A Pro
AMD Athlon 2500+
ASUS Nvidia Ti4200
60GB maxtor schijf
768MB RAM (getest met memtest86)
Mijn vragen:
Wie heeft dit setje drivers nog en wil het even naar mij mailen?
Wie weet een andere oplossing om te kunnen gamen op 2003?
[ Voor 7% gewijzigd door marcieking op 18-03-2006 23:30 . Reden: info toegevoegd ]