Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
[ Voor 10% gewijzigd door MissingDog op 11-07-2003 15:24 ]
Verwijderd
My point exactly...sowieso snap ik niet waarom iemand een server-os (=zwaarder dan client-os) op z'n gamepctje zou willen draaien. Als je dan toch iets server-achtigs wilt gaan doen kan je beter naar andere oplossingen kijken, slikt meestal een stuk minder resources.Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 15:25:
hmmm. vergeet niet dat windows 2003 primair als server zal functioneren. Misschien heb je aan deze link iets: http://www.opengl.org/dis...b/Forum1/HTML/003370.html hierin staat een referentie naar een document hoe W2003 te laten functioneren als een 2000 werkstation. wellicht helpt dit.
Verwijderd
Misschien in de trend van: wh00t ik draai 2003?MissingDog schreef op 11 July 2003 @ 15:28:
[...]
sowieso snap ik niet waarom iemand een server-os (=zwaarder dan client-os) op z'n gamepctje zou willen draaien.
no offence @ topicstarter!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 15:32 ]
Alsjeblieft zeg, antwoord gewoon niet als je niks nuttig toe te voegen hebt. En helemaal als je onnozele praat uitslaat.MissingDog schreef op 11 July 2003 @ 15:28:
[...]
My point exactly...sowieso snap ik niet waarom iemand een server-os (=zwaarder dan client-os) op z'n gamepctje zou willen draaien. Als je dan toch iets server-achtigs wilt gaan doen kan je beter naar andere oplossingen kijken, slikt meestal een stuk minder resources.
Windows 2003 is juist lichter dan XP omdat in 2k3 bijna alle services standaard uit staan itt XP.
De drivers die je zoekt:
NVidia Detonator 43.51 Win2k3 (RAR - 7,97 mB)
NVidia Detonator 43.51 Win2k3 (ZIP - 8,59 mB)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Dit kon ie goed zelf vinden . deze drivers zijn volgens mij ook eens bedoelt voor 2003 . op xp draait ie bij mij met die drivers voor geen meter + hij geeft er verkeerde woorden neer. ik zag er 2 x het zelfde staan in het presentatie en qualiteits instellingen . maar voor 2003 zijn deze uitstekend.The Dolf schreef op 11 July 2003 @ 15:32:
[...]
Alsjeblieft zeg, antwoord gewoon niet als je niks nuttig toe te voegen hebt. En helemaal als je onnozele praat uitslaat.
Windows 2003 is juist lichter dan XP omdat in 2k3 bijna alle services standaard uit staan itt XP.
De drivers die je zoekt:
NVidia Detonator 43.51 Win2k3 (RAR - 7,97 mB)
NVidia Detonator 43.51 Win2k3 (ZIP - 8,59 mB)