Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil tussen Norton Internet Security en Norton Antivirus

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt dom, en het zal ook wel dom zijn, maar wat is nu het verschil tussen Norton Internet Security en Norton Antivirus?
Voor de duidelijkheid: Ik heb gezocht, en ook de search genruikt. Daar vond ik een ouder topic, waarin min of meer dezelfde vraag gesteld werd: "Norton pakketten, wat is nou wat". De moderator, Pasta, heeft dit topic gesloten met de mededeling dat dit makkelijk op het net gezocht kan worden. Wel, Pasta (het is niet onvriendelijk bedoeld), ik daag je uit om mij dit aan te wijzen op de site van Symantec.

Ik vraag het, omdat ik het antiviruspakket 2006 voor een kennis heb geïnstalleerd. Er kwam o.a. de vraag of ik de firewall van XP wilde uitschakelen. Dat wilde ik wel, dus aangevinkt.

Later, toen we nog wat zaten na te praten, mompelde de kennis dat hij ook nog overwogen had om het pakket Internet Security te kopen, maar dat volgens de verkoper dit antiviruspakket ook goed was.

En toen ineens dacht ik: verrek, zit er wel een firewall in dat pakket? Ik naar de site van Symantec, en bij Internet Security wordt die firewall met naam en toenaam genoemd, maar bij het antiviruspakket niet.

Dus toch nog maar eens de vraag: wie weet raad? Heeft die kennis nu wel of niet een firewall?

Verwijderd

Norton Antivirus is gewoon antivirus zonder meer.
Internet security is een totaal pakket met onder andere antivirus en firewall.

Internet Security
Highlighted Features and Benefits:
Norton AntiVirus™
Norton™ Personal Firewall
Norton™ Privacy Control
Norton AntiSpam™
Norton™ Parental Control

10 sec op google ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:25:
Norton Antivirus is gewoon antivirus zonder meer.
Internet security is een totaal pakket met onder andere antivirus en firewall.

Internet Security
Highlighted Features and Benefits
Norton AntiVirus™
Norton™ Personal Firewall
Norton™ Privacy Control
Norton AntiSpam™
Norton™ Parental Control
10 sec op google ;)
Even over 10 sec. google:
Ik heb de site van symantec bezocht (lijkt me het meest voor de hand liggende) en daar wordt wel uitgebreid de inhoud van NIC genoemd, maar niet de inhoud van AV.

Maar goed, bedankt, en als ik het dus goed heb, draait die kennis nu zonder firewall.
Moet ik dan toch even wat aan gaan doen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik neem aan dat het over dit topic ging. Tegenwoordig heeft Symantec hun site blijkbaar iets aangepast waardoor je dus vanaf de homepage iets verder moet klikken, naar deze en deze pagina, waar de voornaamste features van beide producten staan genoemd. Iets verder klikken bij de NAV2006 pagina had je echter zelfs deze pagina opgeleverd. Eventjes rondkijken op die pagina had aangegeven dat het pakket geen firewall bevat, gezien dat een los pakket is die ook bij de Internet Security Suite inbegrepen is. ;)

Ik denk dat dit ondertussen wel duidelijk genoeg is, en wederom had ik het binnen 3 tellen op de site van Symantec gevonden, dus ik ga ook dit topic sluiten. :)

Signature

Dit topic is gesloten.