Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton pakketten, wat is nou wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij evven simpel vertellen welke pakketten van norton nou wat bevatten. Zijn al de vier pakketten weer verschillend en op zichzelf staand. Want dan installeer ik alle vier. Maar als bijvoorbeeld systemworks de andere drie bevat heeft dat geen zin. Op de symantec site wordt ik niet veel wijzer, dan staat er bij internet security weer dat het ook firewall bevat maar bij de installatie instrructies staat dat je firewall weer na internet security moet installeren en daaruit zou je op kunnen maken dat het weer niet geintegreerd is.

Het gaat dus om dee vier pakketten:

Norton AntiVirus
Norton Internet Security
Norton Personal Firewall
Norton SystemWorks

Ik weet het voor een student information engineer is het slecht maar het dazelt me effe. Wie heldert me ff op.

Bijvoorbaat vast bedankt,

Sander.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
antivius=antivirus
firewall=firewall
internet security= antivirus, firewall en nog wat zooi
systemworks= defrag, cleanup etc

maar het is (imho) allemaal zooi ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus met internet security en systemworks moet ik het redden, ach ja dan kan ik het zelfde van mcafee er ook nog ff naast installeren :) geldt daar dezelfde indeling? Die heeft namelijk de vier exact gelijknamige.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Niet ernaast instaleren, dat geeft conflicten...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Nouja dan wordt het internet security en systemworks van norton :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Stickie schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:58:
antivius=antivirus
firewall=firewall
internet security= antivirus, firewall en nog wat zooi
systemworks= defrag, cleanup etc
Bovenstaande volgorde van installatie zou ik voor installeren logischer vinden, norton komt zelf met:
Norton AntiVirus
Norton Internet Security
Norton Personal Firewall
Norton SystemWorks

Terwijl de derde dus onderdeel van de tweede is...

vage lui

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 20:14 ]

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:44
SystemWorks gebruik je eigenlijk haast nooit :')
In de tijd dat ik SW geinstalleerd hd staan heb ik het echt nog nooit gebruikt :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

Ik zou deze software zoiezo niet installeren , vooral de virusscanner en firewall zijn waardeloos.Neem beter Norman of McaFee.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja, Norton heeft ook een eigen website, waar de paketten die je noemde gewoon op staan. Ik neem aan dat je door middel van wat aantekeningen er wel achter kunt komen welk pakket welk is. ;)

Ik ga dit topic sluiten omdat je dit ook makkelijk zelf had uit kunnen vogelen. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.