Tja , was dat maar zo... Check anders [url=mad_max234 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:35:
maar goed!
Kunnen jullie niet beter wachten tot het einde van het jaar en dan een sed schermpje score is toch iets beter dan crt en lcd/plasma.
nieuws: Toshiba en Canon stellen SED-schermen opnieuw uit]dit[/url] nieuwbericht even , het zal dus maw waarschijnlijk tot 2008 zowat duren vooraleer er betaalbare en goede (verwacht dat de 1ste generatie SED's ook wel een een of ander mankement zal hebben , geen enkele techniek is perfect) SED's op de markt komen... Dit is dus nog meer dan 3 jaar , en voor die 3 jaar lijkt me een hd crt tv de ideale manier om deze tijd te overbruggen
Ga me dan zelf ook er een kopen , wacht alleen nog op reviews van zowel deze samsung als de phillips om er eentje ook te gaan halen.
Wat ik enkel nog niet goed begrijp : waarom maakt iedereen zich zo druk over het hd-ready / prepared / ... gedoe ? Het enigste wat ik nodig heb en wat mij interesseert is of beide tv's goed 720P kunnen afspelen , dit lijkt me toch het enigste format dat we in hdtv op de tv kunnen kijken binnekort , en ik vraag me ook af of blu-ray en hd-dvd wel de eerste jaren hogere resoluties gaan ondersteunen , en of deze zoveel beter in kwaliteit dan 720P zijn.
En btw , achter 3-x jaar als hdtv meer gebruikt wordt en SED er is koop je dan toch gewoon zo een met een 1080p paneel ?