Samsung HDTV met beeldbuis voor € 900,-

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: samsung, crt
mad_max234 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:35:

maar goed!
Kunnen jullie niet beter wachten tot het einde van het jaar en dan een sed schermpje score is toch iets beter dan crt en lcd/plasma.
Tja , was dat maar zo... Check anders [url=
nieuws: Toshiba en Canon stellen SED-schermen opnieuw uit]dit[/url] nieuwbericht even , het zal dus maw waarschijnlijk tot 2008 zowat duren vooraleer er betaalbare en goede (verwacht dat de 1ste generatie SED's ook wel een een of ander mankement zal hebben , geen enkele techniek is perfect) SED's op de markt komen... Dit is dus nog meer dan 3 jaar , en voor die 3 jaar lijkt me een hd crt tv de ideale manier om deze tijd te overbruggen :)

Ga me dan zelf ook er een kopen , wacht alleen nog op reviews van zowel deze samsung als de phillips om er eentje ook te gaan halen.

Wat ik enkel nog niet goed begrijp : waarom maakt iedereen zich zo druk over het hd-ready / prepared / ... gedoe ? Het enigste wat ik nodig heb en wat mij interesseert is of beide tv's goed 720P kunnen afspelen , dit lijkt me toch het enigste format dat we in hdtv op de tv kunnen kijken binnekort , en ik vraag me ook af of blu-ray en hd-dvd wel de eerste jaren hogere resoluties gaan ondersteunen , en of deze zoveel beter in kwaliteit dan 720P zijn.

En btw , achter 3-x jaar als hdtv meer gebruikt wordt en SED er is koop je dan toch gewoon zo een met een 1080p paneel ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:40:
[...]
Waarom denken mensen dat altijd? Net of het normaal is geworden dat mensen lenen!
Mijn opa zei altijd, er zijn drie dingen die je niet moet uitlenen, je auto, je wijf en je portomonee (tegenwoordig bankpas).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14
Matched: crt
mad_max234 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:35:
Kunnen jullie niet beter wachten tot het einde van het jaar en dan een sed schermpje score is toch iets beter dan crt en lcd/plasma.
Eind dit jaar een SED scherm scoren? 1 april is al voorbij hé.

Lees het volgende artikel eens:
Toshiba en Canon hebben woensdag in een gezamenlijk statement aangekondigd dat ze in juli 2007 zullen beginnen met de massaproductie van SED-panelen. In het vierde kwartaal van volgend jaar (2007) zouden dan de eerste televisies op basis van de nieuwe techniek op de markt verschijnen, en halverwege 2008 zouden de fabrieken op volle oorlogssterkte moeten draaien.
Daarnaast is het al vaker uitgesteld. Ze zitten nu ook nog eens met het probleem dat de LCD schermen erg goedkoop zijn geworden en er geen plaats meer is voor SED schermen in de markt. Neem daarbij dat LCD straks met betere en nóg plattere schermen komt met behulp van LED's, en het wordt nog lastig voor SED schermen. Eerst zien, dan geloven. En dit jaar gaan we ze nog niet zien, pas in het laatste kwartaal van volgend jaar. En geloof me dat je die datum, net als de vorige 5, met een korrel zout moet nemen. Maar de vraag blijft dan nog: Wat is de prijs?

Ik raad het in ieder geval af om erop te wachten als je echt binnen 2 a 3 jaar een nieuw TV wilt.

Edit:
Shit baathaar post sneller ;) . Maar inderdaad, ik heb dezelfde mening. Ook moet je je inderdaad echt niet blindstaren op het logo. Je moet gewoon zelf kijken wat hij kan, en wat je zelf nodig hebt. Hij kan 720p volledig weergeven en 1080i kan hij ook weergeven dus het scherm is wat mij betreft goed. Je kan er in ieder geval een tijd mee vooruit. Maar toch betwijfel ik of het er echt veel beter uit gaat zien dan een LCD.

Al kijk ik ook naar de vorige SlimFit modellen dan is dat ook niet veel soeps geweest qua kwaliteit van het scherm. Het beeld wat hij gaf was wel goed, maar er waren zoveel problemen mee. Vlekken, vervomring enzovoorts.

[ Voor 26% gewijzigd door Roet op 14-04-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik koop zo als veel mensen maar eens in de 3 a 5 jaar een tv dan kan je best nog wel een half jaartje wachten op iets dat de moeite waar is.Want de meeste lcd's zijn echt om te huilen zijn gewoon slechter als mijn crt tv van 3 jaar oud. 8)7

Ik snap je punt maar als je niet omhoog zit en nog een tv hebt dan kan je in dit geval beter wachten.

Het is maar een tip je hoef het niet te doen, en gewoon voor een plasma/lcd gaan ik wacht wel ff. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kvind het nog wel interessant om even te weten of ie ook echt 1080i kan weergeven, aangezien dit toch wel de standaard lijkt te worden voor NL HDTV. (iig nu voetbal is 1080i)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mad_max234 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:28:
Ik koop zo als veel mensen maar eens in de 3 a 5 jaar een tv dan kan je best nog wel een half jaartje wachten op iets dat de moeite waar is.Want de meeste lcd's zijn echt om te huilen zijn gewoon slechter als mijn crt tv van 3 jaar oud. 8)7

Ik snap je punt maar als je niet omhoog zit en nog een tv hebt dan kan je in dit geval beter wachten.

Het is maar een tip je hoef het niet te doen, en gewoon voor een plasma/lcd gaan ik wacht wel ff. ;)
Denk je dat je sed's over een half jaar (periode is twijfelachtig) zonder kinderziekjes en zonder een belachelijke prijskaart kan krijgen? Elk half jaar komt er wel iets beters uit. Sed is niets meer dan de kwaliteit van een goede CRT maar dan met het formaat van een LCDtje/Plasma scherm. Het formaat is mij eerder een nadeel dus boeit het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gg3b
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
sampoo schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:59:
[...]

Denk je dat je sed's over een half jaar (periode is twijfelachtig) zonder kinderziekjes en zonder een belachelijke prijskaart kan krijgen? Elk half jaar komt er wel iets beters uit. Sed is niets meer dan de kwaliteit van een goede CRT maar dan met het formaat van een LCDtje/Plasma scherm. Het formaat is mij eerder een nadeel dus boeit het niet.
Nou ja een goede crt met deze eigenschappen......

Revolutie in High Definition met SED
Toshiba zal op de internationale funkaustelling in Berlijn de nieuwste techniek in vlakbeeldtelevisie laten zien, SED!

SED staat voor "Surface Conduction Electron Emitter Display", dit zorgt voor een ongeëvenaarde beeldkwaliteit met een laag stroomverbruik. De technologie die door Toshiba en Canon is ontwikkeld combineert de voordelen van een klassieke TV met de actuele techniek van LCD & Plasma displays.

De SED heeft de volle verhouding van HD-TV namelijk 1920 x 1080 beeldpunt, heeft een korte reactietijd van 1 milliseconde en kent dus daardoor geen naijl effect. Zelfs zonder seperate achtergrondverlichting overtuigd deze nieuwe techniek ons door heldere en contrastrijke beelden met een hoge resolutie en natuurlijke kleuren.

De TV's kunnen in grote en kleine schermen worden geproduceerd. De eerste toestellen zullen uitkomen met een grote van 50 inch = 127 centimeter.

Met SED-TV maakt Toshiba de weg vrij voor zeer hoogwaardig kijkplezier in uw eigen huiskamer.

Bron
http://www.hdready.nl/watisSED.html

[ Voor 9% gewijzigd door gg3b op 14-04-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als iemand een Inkoop-Actie organiseerd doe ik mee. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: samsung
Weet iemand al wat meer? Ik ben aan het overwegen om dit topic aan te kaarten bij Samsung, hebben jullie nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Er is sowieso veel animo voor deze TV. Op XboxWorld.nl in het HDTV topic lopen de mensen er ook al warm voor, op 't SAT4ALL.nl forum ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 01:14
Wat bedoel je met "weet iemand al wat meer"? Waarover moeten we meer weten?

Ik heb een maand geleden ze zaak al eens voorgelegd aan Samsung, en kreeg toen als antwoord dat ze het toestel niet gaan importeren. Ik begrijp hun gedachtengang wel, de beeldbuis is 'uit', platjes (LCD plasma) zijn in. Alleen oude mensen en mensen niet niet veel geld hebben kopen nog een beeldbuis, en dan een goekope no-name buis. Wat ze dus niet door hebben is dat er een categorie consumenten is die vanwege de beeld kwaliteit een beeldbuis will hebben, en helemaal als het een HD-Ready buis is. Dit toestel is voor de echte liefhebbers als het de kwaliteit heeft waar we op hopen. Hij mag dus ook bij de speciaalzaken staan, en niet (alleen ?) bij de dozenschuivers.

Als Samsung dat begrijpt heb je een kans dat het toestel wel in Nederland uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grunnsat schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:39:
Wat ze dus niet door hebben is dat er een categorie consumenten is die vanwege de beeld kwaliteit een beeldbuis will hebben, en helemaal als het een HD-Ready buis is.
Zouden ze het echt niet begrijpen ?
Is de kans niet veel groter dat ze dit net heel goed begrijpen, maar bang zijn dat "HD Ready" CRT's aan het marktaandeel van de "HD Ready" LCD's en plasma's gaan knabbelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28
Geen matches
mad_max234 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:28:
Ik koop zo als veel mensen maar eens in de 3 a 5 jaar een tv dan kan je best nog wel een half jaartje wachten op iets dat de moeite waar is.[...]
Euh... ik denk dat de meeste mensen een tv kopen als die versleten is, en met veel tv's is dat dus 10 tot 15 jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 13:31

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Waarom zouden ze bang zijn voor marktaandeel verlies op "HD Ready" LCD's?
Ze verdienen toch ook gewoon geld met een HD-CRT. Waarom zou een fabrikant product A meer willen verkopen dan product B? Maakt ze niets uit, behalve als er enorme verschillen in winstmarges zitten, wat ik betwijfel.

Waarom maken ze de HD-CRT niets iets duurder (meer winst-marge en nog steeds goedkoper dan LCD) en laten ze de consument kiezen: Of HD-LCD met bijbehorende voor/nadelen of HD-CRT met bijbehorende voor/nadelen.
Ik denk dat de bewuste consument ALTIJD beeldkwaliteit en lagere prijs voor laat gaan op 'looks'.

Tis dat ik net een paar maanden HD-LCD heb, anders had ik nu zeker een HD-CRT gekocht. En misschien doe ik dat alsnog wel!.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Geen matches
Fire69 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:57:
[...]

Euh... ik denk dat de meeste mensen een tv kopen als die versleten is, en met veel tv's is dat dus 10 tot 15 jaar. ;)
Ik bedoelde de mensen die intressen hebben in de beeld en audio en niet mijn opa en oma en de rest. ;)
en dan heb je nog een groep die elk keer als er iets nieuw uit komt naar de winkel rennen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:56:
Ik ook, zeker weten! Ik word toch wel een beetje geil als ik deze tv zie, het design spreekt me ook heel erg aan. Ik hou het topic in de gaten, een inkoopactie is zeker ook mijn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Juhu ik ook van de partij bij een inkoopactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Geen matches
Me2 Me2 :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Geen matches
Count me in!

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Geen matches
Mensen, hartstikke leuk dat iedereen wil meedoen, maar als dit zo doorgaat wordt het een vrij nutteloos (opsom) topic als je het mij vraagt. Wacht gewoon op de IA, mocht die er komen, en reageer daar verder. Dat er animo is, is nu wel duidelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat is de IA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gg3b
  • Niet online
Geen matches
Inkoop-Actie.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:56:
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:22:
Juhu ik ook van de partij bij een inkoopactie!
http://www.jumbo.nl/servlet/nl/nl/product?id=18718

[ Voor 255% gewijzigd door gg3b op 15-04-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Laatst online: 20-04 22:01
Danfoss schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:00:
Waarom maken ze de HD-CRT niets iets duurder (meer winst-marge en nog steeds goedkoper dan LCD) en laten ze de consument kiezen: Of HD-LCD met bijbehorende voor/nadelen of HD-CRT met bijbehorende voor/nadelen.
Ik denk dat de bewuste consument ALTIJD beeldkwaliteit en lagere prijs voor laat gaan op 'looks'.
Daar heb je het fout, hoe de TV eruit ziet is veel belangrijker voor de meeste mensen. Dat is nou net de reden dat al die LCD en plasma schermen zo goed verkopen, een gewone CRT heeft voor het gewone TV en DVD kijken al een betere beeldkwaliteit dan een LCD/Plasma, en HD uitzendingen of films zijn hier nog niet beschikbaar, slechts de enkeling die een computer aan zijn TV heeft hangen heeft er echt profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Ik heb op http://www.inkoopacties.net/ een animocheck gestart om eens te zien hoeveel mensen nu daadwerkelijk zo'n Samsung WS-32Z409 willen kopen. De animocheck moet nog goedgekeurd worden, dsu het kan nog een paar dagen duren voordat deze zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 12:52
grunnsat schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:57:
Ik heb op http://www.inkoopacties.net/ een animocheck gestart om eens te zien hoeveel mensen nu daadwerkelijk zo'n Samsung WS-32Z409 willen kopen. De animocheck moet nog goedgekeurd worden, dsu het kan nog een paar dagen duren voordat deze zichtbaar wordt.
Dat is mooi. Doe mij er maar twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We moeten even naar www.mediamarkt.de gaan en daar via het vragenformulier aan elke dicht bij de Nederlandse grens gelokaliseerde mediamarkt vragen of ze de Samsung op voorraad hebben. In een aantal Duitse forums lees ik namelijk dat ze de tv hebben gezien bij een vestiging van de mediamarkt (Köln bv). Ik heb al een mailtje gestuurd naar Mediamarkt Nordhorn (hier 30 min. vandaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:28:In een aantal Duitse forums lees ik namelijk dat ze de tv hebben gezien bij een vestiging van de mediamarkt (Köln bv). Ik heb al een mailtje gestuurd naar Mediamarkt Nordhorn (hier 30 min. vandaan).
Dus dat zou betekenen dat hij al leverbaar is in de winkels. Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien in het topic over de phillips crt hdtv naar voren is gekomen dat hij native geen 720P ondersteund denk ik dat ik maar naar deze tv moet gaan kijken. Ik heb niet de hele discussie over de resoluties in dit topic gevolgd , maar het komt er op neer dat deze tv gewoon 720P native kan weergeven ? En dat deze een hdmi / dvi / ingang heeft om deze weer te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg aub |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt :)
Compatible signaux HD : 720p/1080i
Entrée HDMI : 1
_/-\o_

Nu maar afwachten op de eerste reviews en op de animocheck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 20:42
Geen matches
Als je duits kan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:15:
Bedankt :)

[...]

[...]

_/-\o_

Nu maar afwachten op de eerste reviews en op de animocheck...
De philips kan ook 720p verwerken hé. Kan nog nergens op de Samsung site vinden dat hij het native aankan. Maar gezien het HD Ready label, hoop ik van wel. Iemand informatie over hoeveel lijnen deze bak kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De philips scaled hem toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die philips ziet er niet zo slick uit als deze: http://www.aixess.de/cebit2006/samsung/09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:17:
[...]

De philips kan ook 720p verwerken hé. Kan nog nergens op de Samsung site vinden dat hij het native aankan. Maar gezien het HD Ready label, hoop ik van wel. Iemand informatie over hoeveel lijnen deze bak kan weergeven?
hd ready betekend dat er iig 720p en/of 1080i weergegeven kan worden.
Gezien het feit dat dit kreng 800 beeldlijnen kan weergeven mag je er vanuit gaan dat ie 720p aankan.
Omdat het een crt is zou hij wellicht ook 1080i aan moeten kunnen, maar is dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:36:
[...]

hd ready betekend dat er iig 720p en/of 1080i weergegeven kan worden.
Gezien het feit dat dit kreng 800 beeldlijnen kan weergeven mag je er vanuit gaan dat ie 720p aankan.
Omdat het een crt is zou hij wellicht ook 1080i aan moeten kunnen, maar is dus niet zeker.
Mja ik zoek de bron nog, van die 800 lijnen. Had het wel ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden. Heb jij de link toevallig nog? Of iemand anders, for that matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kun je dat niet beter vragen in het Philips topic? Ik hou dit topic liever Philips vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Is er geen "BIG hdtv crt" topic met allerhande informatie, specificaties, reviews, etc??

Een topic zoals dit:
[rml][ 20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 5[/rml]
Maar dan voor CRT HDtv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:08:
Kun je dat niet beter vragen in het Philips topic? Ik hou dit topic liever Philips vrij :P
Uhm, ik heb het over de Samsung op dit moment. En voordat je zegt dat ik het moet lezen, lees het zelf eens, vooral een van die laatste 5 posts met mijn naam erin :P.
---rrr--- schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:11:
Is er geen "BIG hdtv crt" topic met allerhande informatie, specificaties, reviews, etc??

Een topic zoals dit:
[rml][ 20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 5[/rml]
Maar dan voor CRT HDtv's
Er zijn er op dit moment maar 2, de Philips en de Samsung. Aangezien de Philips downscaled en last heeft van overscan en daarnaast ook nogeens niet HD Ready is (heeft maar 576p beeldlijnen, en 833i met interpolatie dus). Denk niet dat er echt behoefte voor is. Als er meerdere ook daadwerkelijk leverbaar worden dan kan het altijd nog. Eerst maar wachten totdat de eerste te koop is :P.

[ Voor 50% gewijzigd door Roet op 17-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maakt het wat uit of hij 800 lijnen kan weergeven dan?
• Compatible signaux HD : 720p/1080i <------ die zijn toch het meest gangbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:14:
Maakt het wat uit of hij 800 lijnen kan weergeven dan?
• Compatible signaux HD : 720p/1080i <------ die zijn toch het meest gangbaar?
Mja, maar de Philips PW9551/12 kan ook 720p/1080i weergeven. Maar die downscaled het gewoon naar 576p. Het gaat er niet om welke input hij kan weergeven, maar het gaat erom hoe hij die weergeeft. Zonder te downscalen of met andere snufjes als PixelPlus of gewoon downscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nog geen reactie op mijn mail naar Mediamarkt Nordhorn, heeft te maken met pasen denk ik, gereformeerde Gerrits daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat is nu het grote verschil tussen de Samsung LCD tv's besproken in [[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )[/rml]] en deze Samsung HDTV? 8)7

Ik heb beide topics doorgelezen, ik zie vele termen voorbij komen.. maar heb mijzelf denk ik nog niet ver genoeg in de materie verdiept om te kunnen opmerken wat nu hét grote verschil is. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dit is geen LCD, maar een slimfit-tv (een CRT die zoveel mogelijk afgeslankt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bulldog schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:36:
Wat is nu het grote verschil tussen de Samsung LCD tv's besproken in [[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )[/rml]] en deze Samsung HDTV? 8)7
Ik heb beide topics doorgelezen, ik zie vele termen voorbij komen.. maar heb mijzelf denk ik nog niet ver genoeg in de materie verdiept om te kunnen opmerken wat nu hét grote verschil is. B)
HET grote verschil is... dat dit geen LCD tv is ;) Was toch niet zo moeilijk te vinden? :P De topique-titel & TS geven een hoop weg :+

//En nielsb14 is me voor, maar hij gebruikt wel een stuk (lees:oneindig) minder smileys, dat levert minpunten op! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 17-04-2006 20:40 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok gefeliciteerd met de kudo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Afgezien van de voor de hand liggende uiterlijke verschillen tussen een LCD en een beeldbuis toestel, is er ook een belangrijk principieel verschil. Een LCD heeft een vast aantal pixels, alle input signalen moeten omgerekend worden om op dat aantalpixels van het LCD scherm weergegeven te kunnen worden (behalve natuurlijk als het input signaal gelijk is aan de native resolutie van het scherm). Een CRT werkt analoog, en kan daarom vele signalen weergeven zonder omrekening. Concreet gaan we er daarom vanuit dat alle input signalen (van 480p tot 1080i) native (dus zonder omrekening) op dit CRT toestel kunnen worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
grunnsat schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:21:
Concreet gaan we er daarom vanuit dat alle input signalen (van 480p tot 1080i) native (dus zonder omrekening) op dit CRT toestel kunnen worden weergegeven.
We? wie zijn we? Ik niet hoor.
De redenatie met crt--> geen vast aantal pixels volg ik niet helemaal.
Die philips is toch ook een crt? die heeft toch ook gewoon een vast aantal beeldlijnen en kan die HD standaarden niet native weergeven.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Zucht. Een CRT heeft geen vast aantal beeldlijnen en waarom zou de HD standaarden nou te ver gegrepen zijn voor een CRT? CRT Monitors zijn al tot hogere resoluties in staat gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
De philips beeldbuis heeft geen vast aantal beeldlijnen. Standaard geeft hij weer in 576p (standaard PAL resolutie, maar dan progressive), in pixel-plus mode in 833i. Die beeldbuis is echter niet in staat 720p en 1080i weer te geven, omdat hij daar domweg niet voor ontworpen is. Vandaar dat 720p en 1080i terug gerekend moeten worden naar 576p of 833i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Een reactie van Samsung. We wisten het eigelijk allemaal al maar goed...

Geachte heer ,

Momenteel is het nog niet bekend wanneer en of de WS-32Z409T in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt op onze website www.samsung.nl

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Geen matches
(zijn we er al zeker van dat de beeldbuis ook echt 720p aan kan, en niet downscaled?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Resinman schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:12:
Een reactie van Samsung. We wisten het eigelijk allemaal al maar goed...

Geachte heer ,

Momenteel is het nog niet bekend wanneer en of de WS-32Z409T in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt op onze website www.samsung.nl

Met vriendelijke groet,

Dat was ook het antwoord dat ik indertijd ontving. Bij nogmaals (en wat indringerder) navragen kwam als antwoord dat men er op dat moment van uitging dat het toestel niet in Nederland geïmporteerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
itsgreen schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:40:
(zijn we er al zeker van dat de beeldbuis ook echt 720p aan kan, en niet downscaled?)
Zeker, anders mag hij niet het HD-Ready logo dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
Als ik een domme opmerking maak, excuses op voorhand.
Ik lees nu dat een TV alleen het HD-Ready logo mag voeren als ie 720p kan weergeven.
Volgens mij is dit niet zo.
Volgens mij mag een TV al het HD-Ready logo voeren als ie 720 horizontale lijnen kan weergeven.
Dat verklaart ook waarom bijvoorbeeld de philips 42PF9966 met een resolutie van 1024 x 1024 wel het HD-Ready logo kan voeren terwijl ie geen 720p native (dus 720 x 1280) kan weergeven.
Als ik het fout heb, hoor ik het graag.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is niet fout, maar die buis kan gewoon 720 lijnen aan, en aangezien een crt niet met pixels werkt enzo, is het vrij logisch dat hij gewoon 720p "native" weergeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nog geen mailtje teruggehad van mediamarkt.de , duurt wel lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:37:
Ik heb nog geen mailtje teruggehad van mediamarkt.de , duurt wel lang zeg.
das wel jammer idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:22:
is niet fout, maar die buis kan gewoon 720 lijnen aan, en aangezien een crt niet met pixels werkt enzo, is het vrij logisch dat hij gewoon 720p "native" weergeeft
Verklaar dan eens waarom de Philips "HD Prepared" CRT TV wel 720p slikt, maar het downscaled naar 576p ? Het is dus niet direct logisch dat hij het niet downscaled.

[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 18-04-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Roet schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:09:
[...]

Verklaar dan eens waarom de Philips "HD Prepared" CRT TV wel 720p slikt, maar het downscaled naar 576p ? Het is dus niet direct logisch dat hij het niet downscaled.
Omdat HD Prepared heel wat anders is dan HD Ready.
HD Prepared is een zelfverzonnen 'standaard' van Philips voor het toestel.
HD Ready is een volledige specificatie waar een toestel aan moet voldoen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Roet schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:09:
[...]

Dat is toch niet zo moeilijk? De Philips beeldbuis kan geen 720p weergeven, de Samsung buis wel. Philps had vroeger wel HDTV beeldbuizen, maar ze hebben blijkbaar de productie gestopt. Ik heb het dus echt over de beeldbuis als onderdeel van een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de VS hebben ze wel CRT HDTV's uitgebracht. Het is niet alsof ze de techniek niet hebben, maar eerder dat ze lui zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Het is eerder de conservatievere geest van de Amerikanen, die niet 1-2-3 op een andere boot stappen of zich alles maar wijs laten maken. Hier zit men bewust LCD/Plasma schermen de hemel in te prijzen en de consumenten, inclusief de doorgaans beter geinformeerde "tweakers, het wijs hebben gemaakt. LCD/Plasma schermen leveren meer op en CRT TVs worden in Nederland zo goed als niet verkocht. Australië en de VS kennen genoeg CRT HDTVs, vaak zelfs met dezelfde beeldbuizen die hier worden gebruikt voor gewone CRT TV's. Maar omdat ze dan extra zouden concurreren met Plasma/LCD schermen die een premium opleveren in de "overtuigde" Europese markt laten ze die HDTV mogelijkheid links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:38:
In de VS hebben ze wel CRT HDTV's uitgebracht. Het is niet alsof ze de techniek niet hebben, maar eerder dat ze lui zijn.
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik er achter kwam hoe de zaak werkelijk in elkaar steekt. Amerikaanse HDTV toestellen zijn voorzien van een HDTV tuner (voor de Amerikaanse markt, dus MPEG2, niet MPEG4). Daarnaast hebben ze natuurlijk ook component en HDMI aanslutingen.

Echter als je die CRT HDTV toestellen van een aantal merken eens nauwkeurig bestudeert, dan zie je dat die toestellen nauw verwant zijn aan Europese toestellen van hetzelfde merk, en die zijn echt niet HD-Ready. Dat nieuwe Philips toestel is daar een mooi voorbeeld van, alsmede de eerste generatie SlimFit toestellen van Samsung. Kortom die Amerikaanse toestellen kunnen wel HDTV ontvangen, maar hebben zeker geen HDTV beeldbuis. Alles wordt omgerekend naar een lagere resolutie die waarschijnlijk toch wel een veel beter beeld opleverd als het traditionele NTSC plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Shiver23 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:37:
[...]

Omdat HD Prepared heel wat anders is dan HD Ready.
HD Prepared is een zelfverzonnen 'standaard' van Philips voor het toestel.
HD Ready is een volledige specificatie waar een toestel aan moet voldoen.
grunnsat schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:50:
[...]

Dat is toch niet zo moeilijk? De Philips beeldbuis kan geen 720p weergeven, de Samsung buis wel. Philps had vroeger wel HDTV beeldbuizen, maar ze hebben blijkbaar de productie gestopt. Ik heb het dus echt over de beeldbuis als onderdeel van een TV.
Ik weet ook wel waarom Philips zijn TV niet HD Ready mag noemen, en dat de Philips geen 720(p) beeldlijnen heeft. Zie ook het philips 28PW9551/12 topic waar dit ook wordt uitgelegd. Ik wilde alleen maar zeggen dat het dus niet logisch is, dat een CRT native HDTV weergeeft, zoals Guido zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Roet schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:40:

Ik weet ook wel waarom Philips zijn TV niet HD Ready mag noemen, en dat de Philips geen 720(p) beeldlijnen heeft. Zie ook het philips 28PW9551/12 topic waar dit ook wordt uitgelegd. Ik wilde alleen maar zeggen dat het dus niet logisch is, dat een CRT native HDTV weergeeft, zoals Guido zei.
Guido schreef als eerste dat de Samsung buis 720 lijnen kan weergeven, en daarna dat het dan logisch is dat 720p native weergegeven wordt op het Samsung toestel. Die redenatie klopt toch als een bus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maar omdat het een HD-Ready TV is, is het wel logisch.
En wat Guido met name bedoelt is dat het 'native' 720p of 1080i is omdat een CRT-tv niet hoeft te scalen, maar wel goed kan wisselen tussen resoluties. Maar dat weet je ook wel neem ik aan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints

lordofthelints

Hoe vordert het met de inkoopactie? Ik heb geen vertrouwen in Samsung NL. Maar ik wil dit ding wel gewoon hebben! :)

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sampoo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:00:
Het is eerder de conservatievere geest van de Amerikanen, die niet 1-2-3 op een andere boot stappen of zich alles maar wijs laten maken. Hier zit men bewust LCD/Plasma schermen de hemel in te prijzen en de consumenten, inclusief de doorgaans beter geinformeerde "tweakers, het wijs hebben gemaakt. LCD/Plasma schermen leveren meer op en CRT TVs worden in Nederland zo goed als niet verkocht. Australië en de VS kennen genoeg CRT HDTVs, vaak zelfs met dezelfde beeldbuizen die hier worden gebruikt voor gewone CRT TV's. Maar omdat ze dan extra zouden concurreren met Plasma/LCD schermen die een premium opleveren in de "overtuigde" Europese markt laten ze die HDTV mogelijkheid links liggen.
De echte reden is gewoon dat de Amerikanen jaren geleden al met HDTV begonnen zijn, toen plasma en LCD nog veel minder ontwikkeld waren.
Hier werd eerst nog de tussenstap "breedbeeld" gepushed.
Eens de mensen zagen dat met CRT ook mooie HD kwaliteit beschikbaar was, waren ze moeilijker te overtuigen om LCD of plasma te nemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

Gorefest

serial killer.

Geen matches
Gezien de vorige Slimfit TV's wil ik de TV eerst zelf zien voordat ik hem koop!
Heb de philips getest en die is best goed zie mijn post in de philips 9551 thread maar wil deze ook graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Lord of the Lints schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:46:
Hoe vordert het met de inkoopactie? Ik heb geen vertrouwen in Samsung NL. Maar ik wil dit ding wel gewoon hebben! :)
Ik wacht nog op goedkeuring van de animocheck. En zelf wil ik toch wachten op de eerste tests voordat ik een echte aankoop actie op ga starten. Ik verwacht veel van de Samsung, maar daar wil ik toch wel een beetje zeker van zijn voordat ik €900 uitgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Grunnsat en andere geïnteresseerden misschien is het handig dat jullie mij toevoegen aan msn? nielsb14@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:59:
Grunnsat en andere geïnteresseerden misschien is het handig dat jullie mij toevoegen aan msn? nielsb14@hotmail.com
Ik heb je ook even toegevoegt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Hier alvast een linkje naar de engelstalige gebruiksaanwijzing van de WS-32Z409.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints

lordofthelints

Geen matches
Thanks!

Nu heb ik even zitten lezen, en kom ik op pagina 6 wat verontrustends tegen:

"Do not attempt to connect the HDMI connector to a pc or laptop graphics card"
"(This will result in a blank screen being displayed)"

Moet ik nu mijn mediacenter dromen vaarwel gaan zeggen en toch uitkijken naar zo'n dom plat lcd ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ach eigenlijk maakt dat niets uit, uiteindelijk moet het toch ergens naar analoog worden omgezet dus waarom niet meteen in de pc, ik zou zeggen: koop gewoon een dvi --> component blokje en stuur analoog 720p of 1080i door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/2387/naamloos0ac.jpg

Goed genoeg voor mijn Xbox360 zo te zien :)

Hoe lang duurt het voordat een inkoopactie goedgekeurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
Voor de liefhebbers. Een nederlands menu is aanwezig:

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/2818/taal3ns.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kun je via component progressive scan ook 720p en 1080i aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Geen matches
Kan iemand mij vertellen hoe het beeld is als je je pc erop aansluit?
Is het scherp / werkbaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hehe bulldog, ik denk het niet. Niemand heeft hem nog in het echt mogen bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:04:
Kun je via component progressive scan ook 720p en 1080i aansturen?
euh? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 22:19
Geen matches
Lord of the Lints schreef op donderdag 20 april 2006 @ 02:38:
Thanks!

Nu heb ik even zitten lezen, en kom ik op pagina 6 wat verontrustends tegen:

"Do not attempt to connect the HDMI connector to a pc or laptop graphics card"
"(This will result in a blank screen being displayed)"

Moet ik nu mijn mediacenter dromen vaarwel gaan zeggen en toch uitkijken naar zo'n dom plat lcd ding?
Persoonlijk lijkt mij dit nogal vreemd, want DVI is gewoon een standaard en mij lijkt dat de TV geen verschil ziet tussen een game console en een graphics card. Een Xbox360 is bij benadering toch ook bijna een PC, dus ik vind het maar een vreemde statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Geen matches
Unicron schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:29:
[...]

Persoonlijk lijkt mij dit nogal vreemd, want DVI is gewoon een standaard en mij lijkt dat de TV geen verschil ziet tussen een game console en een graphics card. Een Xbox360 is bij benadering toch ook bijna een PC, dus ik vind het maar een vreemde statement.
lijkt me BS, je moet alleen wel de goede resolutie aansturen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als dat zo is dan is ie toch niet HD-Ready, je kunt er via HDMI geen 720p of 1080i mee weergeven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
itsgreen schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:43:
[...]

lijkt me BS, je moet alleen wel de goede resolutie aansturen gok ik.
Dat is waarschijnlijk waarop gedoeld wordt in de handleiding. 720p en 1080i zijn nou niet bepaald standaard PC monitor aansturingen. Een standaard DVI aansluiting van een PC geeft dus heel andere resoluties weer, en daar kan deze TV niets mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
grunnsat schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:34:
[...]

Dat is waarschijnlijk waarop gedoeld wordt in de handleiding. 720p en 1080i zijn nou niet bepaald standaard PC monitor aansturingen. Een standaard DVI aansluiting van een PC geeft dus heel andere resoluties weer, en daar kan deze TV niets mee beginnen.
ik vind dat er nou wel een beetje aparte uitspraken worden gedaan.

in de ati control panel kan je iig gewoon "force 720p mode" aanvinken en dan doet hij het gewoon

En 2 hierboven: Waarom zou dat nou weer niet kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:49:
[...]

ik vind dat er nou wel een beetje aparte uitspraken worden gedaan.

in de ati control panel kan je iig gewoon "force 720p mode" aanvinken en dan doet hij het gewoon
Natuurlijk, want dan stel je die kaart expliciet in op een HDTV resolutie, en dat kan met een ATI kaart. Dat is echter geen 'normale' resolutie voor een PC monitor, zoals 1280x1024 o.i.d. . Ik neem aan dat men bedoeld dat zo'n 1280x1024 resolutie een blanco scherm oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Geen matches
Wat ik me nu afvraag, is op zo'n scherm mogelijk om een splitscreen te krijgen > half scherm tv en half scherm pc?

Als ik dit scherm (of een andere hdtv) ga kopen, dan is het meteen tv en monitor vervanger en heb dan nog maar 1 scherm.

Als dit niet gaat dan moet ik op zoek naar een kleinere hdtv om die te gebruiken als monitor. Dan houd ik mijn gewone tv erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
---rrr--- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:36:
Wat ik me nu afvraag, is op zo'n scherm mogelijk om een splitscreen te krijgen > half scherm tv en half scherm pc?
Als functie van de TV? Neen. Als je PC zo'n half-half beeld scherm op het scherm kan toveren, ja.

Wil je dat? Nee. 720 is voor een computerscherm veel te grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heeer/mevrouw,

Dank u voor uw email met betrekking tot de Samsung WS-32Z409.

Momenteel is het nog niet bekend wanneer en of de WS-32Z409 in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt op onze website www.samsung.nl

Voor verkoop informatie aangaande de producten in Duitsland verwijzen wij u naar SamsungDuitsland of een dealer in Duitsland. Wij bieden alleen ondersteuning aan binnen de Benelux en kunnen u dan ook niet van een specifieker antwoord voorzien.

Met vriendelijke groet,

Samsung Funclub Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:05:Wij bieden alleen ondersteuning aan binnen de Benelux en kunnen u dan ook niet van een specifieker antwoord voorzien.
Ik zou wel eens willen weten hoe het nu met de garantie zit. Mocht de tv kapot gaan kan je dan bij Samsung Nederland aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:29

Yuco

Womanizer!

Geen matches
Resinman schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:59:
Voor de liefhebbers. Een nederlands menu is aanwezig:

[afbeelding]
Wat is de toegevoegde waarde van een nederlands menu wanneer ze deze tv hier niet eens gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
Geen matches
misschien voor Belgie, of misschien dat ze standaard het menu van elk apparaat in elke taal erin zetten, is goedkoper om alles van tevoren te doen, dan bij de introductie in elk land opnieuw de software aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 17:16

Neus

www.zenaconsult.com

Geen matches
Leuke buis! Hier in italie zou ie € 738 moeten gaan kosten, lijkt me echter sterk.
http://www.eprice.it/defa...x?sku=933792&cosa=5#under

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
MiniMan schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:30:
Leuke buis! Hier in italie zou ie € 738 moeten gaan kosten, lijkt me echter sterk.
http://www.eprice.it/defa...x?sku=933792&cosa=5#under
In Duitsland €699. Zo gek is die prijs dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
grunnsat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:21:
[...]

Als functie van de TV? Neen. Als je PC zo'n half-half beeld scherm op het scherm kan toveren, ja.

Wil je dat? Nee. 720 is voor een computerscherm veel te grof.
720 grof? Ik draai 1280x800, niet bepaald grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:52:
[...]

720 grof? Ik draai 1280x800, niet bepaald grof.
ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je monitor is, op een 17" is dat niet grof, maar op een 24" wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
itsgreen schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:03:
[...]

ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je monitor is, op een 17" is dat niet grof, maar op een 24" wel.
Zit jij op 1 meter afstand van je tv? Daarnaast hebben 24" pc-schermen hogere resoluties.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.