Samsung HDTV met beeldbuis voor € 900,-

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
philippevk schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:47:
[..] en dat het nooit bij digitale televisie de kwaliteit van lcd/plasma kan evenaren. 8)7 [..]
En dat terwijl in het UPC Digitale TV topic iedereen klaagt dat het er op z'n LCD/Plasma niet uit ziet :) Verkopers :N

Wel mooie prijs trouwens.. toch maar eens gaan kijken als hij hier in de buurt ergens staat. Ik bedoel een gelijkwaardige LCD kost bijna het dubbele.

[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 03-04-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: crt
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:19:
Bedankt voor jullie reacties :)

Begin er steeds meer en meer van overtuigd te geraken om zo'n crt hdtv te kopen , maar ik wacht nog even af tot Boulder hier even zijn bevindingen , en nog enkele fototjes zou willen plaatsen.

Waar was je trouwens van plan in Belgie de Philips 32PW9551/12 te gaan halen Boulder ? In de mediamarkt ?

Verder hoef ik niet wat te hebben wat iedereen heeft , heb liever een grotere en zwaardere tv met betere beeldkwaliteit voor minder dan de helft van de prijs van een lcd , dan 'met de stroom mee te gaan'. Dat praatje dat zo'n crt de kwaliteit van lcd / plasma niet kan evenaren lijkt me weer van die typische 'ik ben een mediamarkt-verkoper en ik weet buiten commercieel standpunt niet waarover ik praat' praat , en ben ik dus ook zeker niet geneigt om te geloven.

Staan er eigenlijk ook al reviews online van 1 van beide phillips modellen ? Ben in dit topic alleen nog maar een site tegengekomen met foto's , waarvan er het helaas een heel aantal niet(meer) doen :/
Hij staat aangekondigd op Excellent (www.excellent.be), maar in mijn plaatselijke dealer hier in Zuid-West-Vlaanderen deden ze nogal moeilijk.
Ze wilden echt heel graag een duur LCD'tje verkopen.
Ik hoop dus dat ze echt gaan proberen hem te bestellen.
In elk geval, er zijn ook online dealers, maar persoonlijk heb ik daar niet veel zin in, want dan moet ik die 57 kg zelf omhoog krijgen, en voor de garantie en zo vind ik dat vervelend.
Wie daar niet mee inzit, kan hem zeker online vinden op :

* http://fransdesmet.telene...V/breedbeeld/32PW9551.htm
of
* http://www.kapaza.be/deta...1_pixel_plus_2_NIEUW.html

Bij Molecule vermoedden ze dat de 32PW9551/12 de opvolger wordt van de 32PW9520/12, en dus zal binnenkomen zodra hun stock van dat andere model uitgeput is.

Volgens andere bronnen echter zijn de 32PW9551/12 de laatste CRT's van Philips, en als de stock uit is, is het gedaan met CRT's.
Ik denk echter dat dat een verkoopstruc is.
Waarom nog nieuwe modellen uitbrengen als die dan binnen een maand of 2 weer verdwijnen ?
Die bronnen beweren ook vaak dat ze gemaakt worden in Duitsland of Frankrijk, omdat die fabrieken gaan sluiten of net gesloten zijn.
Daarom heb ik op het Spaanse forum van mundodvd.com gevraagd wat er op hun TV staat, en het label leest : "MADE IN POLAND".
Ik vermoed dat ze er daar nog wel een tijdje zullen blijven maken...
De beste reviews van het toestel vind je overigens in dat forum van mundodvd.com, maar da's wel eentalig Spaans.
Ook plaatst iemand regelmatig nieuwe foto's.

BTW : het kan nog een hele tijd duren tegen dat ik de mijne heb, want als het op nieuwigheden aankomt, heb ik altijd het gevoel dat we hier in het stenen tijdperk leven.
Verkopers weten nooit nergens van als het op nieuwigheden aankomt...
Toen bijv. in de VS 3DFx de Voodoo 1 kaart al bijna een jaar op de markt was, kwamen ze hier nog met de Vérité kaart uit (remember ?).
Ze willen precies nooit enig risico lopen.
Toen bleek dat de Voodoo 1 een gigantisch succes was, kwamen ze op enkele maanden met de Voodoo 1 en 2 op de proppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 14:35

nexhil

BAM!

Geen matches
http://exellent.aboservic...info.php?products_id=1980

hier hebben ze de 32" van de philips (32PW9551/12) ... ik weet alleen niet of die winkel te vertrouwen is... er staat ook geen voorraad oid bij... en volgens mij komen ze uit Belgie.

[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 05-04-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Geen matches
Op deze site is nog goedkoper, en je hoeft voorlopig geen verzendkosten te betalen. Ga ik ook halen maar eerst mijn oud 32inch tv verkopen.

http://www.warenhuisservi...l/internet/Item35516.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51

Nibbz

Postmaster General

Geen matches
Maar voor 749,00 heb je ook al een RZ-26LZ55. Deze is 26"inch, en draagt het HD-Ready logo.
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/CS/large/101/958/00143601256943850522680485387348891958101.jpg

Component in, 2x scart, DVI en PC-in, 1280 x 768 native resolutie.
En je kunt zo een DVI -> HDMI converter kopen
Afbeeldingslocatie: http://www.ramelectronics.net/assets/images/DVI/dvitohdmi_s.jpg

Lijkt me dat een betere keus

[ Voor 32% gewijzigd door Nibbz op 05-04-2006 16:56 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-08 15:09
Geen matches
@ hierboven, volgens mij willen de mensen in dit topic juist geen lcd vanwege crappy weergave kabelsignaal en geen echte zwart weergave (en misschien "plastic" kleuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Geen matches
Ik heb een vriend in een electronica winkel in NL eens een berichtje gestuurd of hij bekend is met de 32PW9551/12 en of dat evt leverbaar is misschien komt daar wat bruikbaars uit.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 17:44
Ik heb zo'n scherm op mijn slaapkamer staan om ruimte te besparen, als "echte" tv zou ik echt geen lcd neer willen zetten. In de woonkamer staat een oude matchline van Philips, niet te tillen maar beter beeld van de kabel dan die LCD produceert. En waarom niet? Mijn TV meubel is zelfs groter dan dat bakbeest. Daarnaast is 26" voor mij ook wel erg klein om in een woonkamer te zetten.
Om de tijd te overbruggen tot SED en OLED uitkomt wat veelbelovende technieken lijken te zijn denk ik er juist aan om een CRT zoals die Philips aan te schaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door Exyge op 05-04-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Matched: samsung, crt
Mensen, zullen we dit topic beperken tot waar het over gaat? Namelijk die samsung CRT HDTV? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Kom ik bij een lokale tv boer en zie een Samsung slimfit staan, non-HD. Komt verkoper op me af en ik vraag of ze de HD versie van Samsung/Philips kunnen leveren.
Dat kon niet want crt kan geen HD weegeven en was grote nonsens en hij wist niet wie me dat wijsgemaakt had.
Nou, samsung en philips...
En dan de claim dat voor HD alleen maar LCD en plasma is en iedereen die een lcd/plasma tv heeft die kijkt digitale tv...
Dus ben ik omgekeerd en de winkel uitgelopen, daar kom ik dus niet weer...

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: samsung
Ik hoop dat de laatste berichten in het Spaanse mundodvd forum niet kloppen, want dan zal die TV waarschijnlijk nooit echt leverbaar zijn.
Daar hebben er heel wat mensen hem gekocht en besteld.
Zij die hem hebben zijn er heel tevreden over, en plaatsen hopen foto's.
Maar er komen nu ook berichten dat hij al "DESCATALOGADO" zou zijn (uit de catalogus verwijderd, dus...). :'(
Dat zou ik nu heel spijtig vinden, ik heb er eentje besteld.
Ik vind het erg dat een firma als Philips een nieuw model uitbrengt op 16 maart en die dan op 5 april reeds schrapt uit zijn catalogus.
Maar zelfs als het waar is is er nog een kleine kans dat je hem ook echt kunt krijgen.
Er moeten immers minieme verschillen van land tot land zijn tussen die toestellen, zodat er voor Nederland en België misschien toch nog stock verkrijgbaar is.

De Samsung lijkt mij niet echt interessant voor mij, vanwege zijn enorme breedte en de grote problemen van zijn Slimfit voorgangers..
En anders wordt het wachten op SED of OLED zeker (of TV's met kleurenlasers, dat schijnt ook al te bestaan...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ondertussen alweer een andere forumganger die dit ten stelligste ontkent, en zegt dat ze nu niet meer leverbaar zijn, maar in mei wel weer.
Ik ben in elk geval benieuwd of ik mijn toestel hier überhaupt zal kunnen krijgen, en indien niet of dat Philips daarmee onmiddellijk geen enkele breedbeeld CRT TV meer wil produceren voor de Europese markt.
Anders lijkt mij de 32PW9551/12 toch de logische opvolger voor de 32PW9520/12, en is het verhaal van "ze maken hem niet meer" heel onlogisch.
Tenzij ze natuurlijk bang zijn dat de verkoop van "HD Prepared" CRT's ten koste zou gaan van hun "HD Ready" LCD en plasma verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mag weg

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff offtopic over de phillips door te gaan :Y) :

bij excellent stond de 32" aan 700€ , en ik had een mailtje naar het dichtsbijzijnde filiaal hier in Limburg gestuurd om te vragen hoelang de levertijd was en of ze soms een showroom model hadden
quote: excellent
Beste,

Deze is bij philips nog leverbaar, ik kan u deze nog bestellen voor de prijs van 699?.
De levertijd is Ca. 1 à 2 weken.

Groeten,
F.Vanderstegen
Het lijkt me dus dat er geen sprake is van een tekort of lange levertijd voor dit model , aangezien ze zelf aangeven dat deze binnen de 2 weken beschikbaar is.

Helaas kan ik hem nu nog niet kopen , moet eerst wachten tot ik kan gaan werken om aan de nodige centjes te geraken :X

Ik ga ze nu nog even bellen of ze soms geen 32" als showroom model willen laten afkomen , of dat ik hem eerst eens vrijblijvend mag testen. Zal even editten als ik meer weet :)

*edit*

Ze gaan hem bestellen , zou binnen de 2 weken daar zijn als showroom model , ze bellen me als ze hem hebben. Dan zal ik even gaan kijken , wat fototjes trekken en mijn bevindingen posten voor jullie :)

Dan , is het misschien niet verstandig om een appart topic te openen voor de 32PW9551/12 aangezien er best veel posts in dit topic (dat voor de Samsung bedoeld is :o ) over gaan ? Dan hoeven we niet constant offtopic te gaan en kunnen we onze bevindingen vanaf daar allemaal samen bundelen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wel mooi maar veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:41:
De Samsung lijkt mij niet echt interessant voor mij, vanwege zijn enorme breedte en de grote problemen van zijn Slimfit voorgangers..
En anders wordt het wachten op SED of OLED zeker (of TV's met kleurenlasers, dat schijnt ook al te bestaan...) ?
Ik ga er persoonlijk even van uit dat ze hiervan geleerd hebben. Maar durf hem om deze reden inderdaad nog niet te bestellen, eerst even wat reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er iets bekend over een kleinere versie, zoals 28 inch net als de Philips?

32 inch is voor een slaapkamer imo overkill. Ik ben ook maar een student en dit zou de perfecte oplossing zijn voor m'n 360 en nog steeds strak tv kijken :).

Die Philips is trouwens niet HD-Ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze Samsung wil ik echt hebben!

Nu zie ik dat hij hier al te koop is. Voor €729,-! Weliswaar in Frankrijk, maar toch. Is hij al in Nederland te krijgen? Komt 'ie überhaupt wel naar de Nederlandse markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:57:
Om nog ff offtopic over de phillips door te gaan :Y) :

bij excellent stond de 32" aan 700€ , en ik had een mailtje naar het dichtsbijzijnde filiaal hier in Limburg gestuurd om te vragen hoelang de levertijd was en of ze soms een showroom model hadden

[...]

Het lijkt me dus dat er geen sprake is van een tekort of lange levertijd voor dit model , aangezien ze zelf aangeven dat deze binnen de 2 weken beschikbaar is.

Dus ik had gelijk dat ik maar weinig geloof hechtte aan de plaatselijke verdeler hier, die zei dat hij geen flauw idee had van leveringstermijnen, en OF het überhaupt nog te bestellen is.
Volgens mij zijn er hier massa's verkopers die alle mogelijke trucs zullen gebruiken opdat je toch maar een LCD'tje of plasma zou kopen, daar hebben ze dan ook vele malen meer winst op...
Maar dan moet mijn toestel waarschijnlijk ook binnen enkele weken aankomen.
Laat ons hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kunnen we ons hier beperken tot het bespreken van de samsung.
Aangezien deze samsung HD ready is en die philips niet.
En zeker ook omdat er al een topic over die philips is.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1120039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze samsung al bij de MM te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 09:56:
Weet iemand of deze samsung al bij de MM te verkrijgen is?
Gister MM Utrecht aan de lijn gehad en zij kopen geen CRT's meer in. Misschien dat andere MM's dat nog wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 01:14
Dit is wat ik weet over de Samsung WS-32Z409T en aanverwante zaken:
  1. De Nederlandse Samsung importeur heeft op dit moment geen plannen het toestel in Nederland op de markt te brengen.
  2. In Frankrijk en Duitsland komt het toestel wel op de markt, op de web site van de Franse importeur kun je hem al vinden.
  3. In Duitsland wordt hij al aangeboden voor €700, in Frankrijk voor €729.Het is mij niet duidelijk of het toestel werkelijk al leverbaar is.
  4. HD-Ready is een beschermd predikaat, en mag (naast andere eisen) alleen gebruikt worden als het beeldscherm daadwerkelijk 720p en/of 1080i kan weergeven.
  5. Deze Samsung is voor zover mij bekend het enige CRT toestel dat gerechtigd is het HD-Ready predikaat te voeren.
  6. Alle andere CRT toestellen met HDMI en/of component ingangen die hier op de markt zijn (Philips, Samsung etc.), en die HDTV input signalen aankunnen, zijn niet in staat 720p en/of 1080i weer te geven op het scherm. Het door Philips zelf bedachte HD-Prepared predikaat betekent m.i. niets anders dan dat die toestellen HDTV input signalen aankunnen, en omzetten naar standaard PAL resolutie op het scherm.
  7. Amerikaanse HDTV CRT toestellen lijken qua uiterlijk sterk op soortgelijke Europese toestellen (Philips, Samsung). We mogen er dus van uit gaan dat ze hetzelfde basis chassis bezitten, en evenmin in staat zijn 720p of 1080i op het scherm weer te geven.
  8. De problematische geometrie van de Samsung Slimfit beeldbuizen lijkt voor een groot gedeelte het gevolg van slechte afstelling bij de fabricage te zijn, wat natuurlijk niet zou mogen. Uit diverse berichten over de 'oudere' Slimfit toestellen maak ik op dat het heel goed mogelijk is om wel een alleszins aanvaarbare instelling te krijgen.
  9. De huiskamer foto van een Samsung Slimfit die eerder in dit forum geplaatst is, laat niet het nieuwe toestel zien doch een al bestaand model.
  10. Het grote voordeel van CRT toestellen boven LCD zijn de grotere contrast omvang, brilliantere kleuren, geen 'vegen' bij snelle bewegingen, zwart=zwart etc. Daar komt nog bij dat een gewoon standaard PAL beeld (dat is nog steeds >95% van het aanbod!) native op het scherm gezet wordt, zonder al die nare omreken artifacten die je bij LCD en plasma tegenkomt.
Ik hoop dat ik hiermee een aantal zaken wat op een rijtje heb kunnen zetten. Persoonlijk ben ik heel benieuwd naar de eerste tests, en om het toestel in werkelijkheid te zien. Al zal ik voor dat laatste even de grens over moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar goed, de vraag rest nog of hij (omdat het een crt en geen LCD is) 1080i kan weergeven nu hij 540+ beeldlijnen kan weergeven.
Met 800 beeldlijnen moet 720p geen probleem zijn, en zou het technisch gezien mogelijk moeten zijn om 1080i weer te geven met 540 lijnen?

Overgens vraag ik mij af wat het nut is van 800 beeldlijnen op een CRT . nu je bij 720p er maar 720 gebruikt en bij 1080i (indien mogelijk) zelfs maar 540. 1080p is zowiezo niet mogelijk aangezien er daar (duh) 1080 voor nodig zijn. Dus wat is het nut van die extra 80 beeldlijnen op 720p ?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Misschien dat een aantal lijnen achter de behuizing valt? Maar dat er effectief in ieder geval 720 overblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Het zou mij niet verbazen als hij 1080i op het scherm kan krijgen. CRT buizen lijken meer interlaced lijnen als progressive lijnen op het scherm te kunnen krijgen. Dat is niet zo vreemd, bij 1080i heeft een volledige scan over het scherm slechts 540 lijnen, bij 720p zijn het 720 lijnen. Wel bevatten de lijnen meer pixels bij 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Il heb op het Duitse HiFi-Forum al twee enthousiaste berichten gelezen:
Also ich hab heute in einer Cebit-Neuheiten Ecke im Mediamarkt den neuen Samsung entdeckt und muss sagen:

Brilliantes Bild! Es lief die bekannte Samsung HD-Testschleife und der Slimfit-TV schlug vom Bild her ALLE LCD-Fernseher die ausgestellt waren (Plasma hatte aber teilweise leuchtendere Farben - Einstellungssache). Bin begeistert!!! Schwarzwert war natürlich top und Geometrie-Probleme waren nicht auszumachen. Nächste Woche soll er regulär ausgestellt werden dann wird wohl auch ein Pal-Bild eingespeist werden. Sollte das top sein wird der gekauft!
Es lief wie gesagt nur die HDTV-Schleife und da ist wie du schon sagtest nicht wirklich erkennbar ob die Geo-Fehler auftauchen oder nicht. Aber eine Kleinigkeit die mir bei den alten Modellen aufgefallen ist (ein "wegklappen" der Ecken in die Mitte) war nicht zu erkennen. Das Bild hat perfekt gepasst. So rein vom ersten Eindruck hatte ich das Gefühl das die Fehler der ersten Baureihe ausgemerzt wurden....gab ja auch genug negativ reaktionen und Samsung täte gut daran wenn das Problem behoben wurde. Aber urteilen werde ich erst wenn ich n-tv im Pal-Modus gesehen habe.

Ich habe wirklich große Hoffnungen in die "HDTV-Röhren".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kunnen die lui niet effe testen of ie 1080i pakt, naja eigenlijk vooral of ie het 100% weergeeft.?

en is hier overgens ook een 28" versie van? wat heeft die als adviesprijs?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb niet meteen het hele topic doorgelezen dus misschien is deze reactie overbodig maar de 32PW9551/12 is NIET HD-ready maar HD-prepared, hij downscaled de resolutie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Neen, er is geen 28" versie. De adviesprijs van deze 32" is €899, maar ik zie ze al aangeboden voor rond de €700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hmm das wel jammer, heb nu namelijk een 28" tv en die is eigenlijk net groot genoeg voor m'n kamer.. ik denk dat een 32" heel erg dominant zou worden voor op een slaapkamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik lees op een duitse site die hem verkoopt dit:

Weitere Funktionen
• Eingangssignale: 1080i; 576p; 480p; 576i; 480i

Geen 720 p dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
Geen matches
Teleurstellend, maar goed, als deze resoluties mogelijk zijn, moet het toch ook mogelijk zijn om 720p weer te geven? Of zie ik dat verkeerd?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Denk ik ook. Zal wel een foutje zijn van de duitse site want zonder 720 p mag je geen hd ready logo voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:21:
Teleurstellend, maar goed, als deze resoluties mogelijk zijn, moet het toch ook mogelijk zijn om 720p weer te geven? Of zie ik dat verkeerd?
er staat duidelijk eingangssignale , kortom ingangssignaal.
Zegt dus niets over wat hij weer kan geven. (en je mag er vanuit gaan dat ie 720p ook als ingang slikt aangezien hij HD-ready is).

ben hier veel meer geinteresseert in het weergavesignaal.. 1080i ja of nee? want een 1080i/720p ondiepe CRT TV van zo'n 700 euro is wel heel erg :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de samsungtv zojuist besteld op zarsen.de Welliswaar ietsje duurder maar ik heb het niet zo op Franse sites, dan versta ik de klantenservice niet goed. Duits is dan beter :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
De web site van de Franse Samsung importeur vermeld duidelijk 720p en 1080i als HD input signalen:
Image
• Tube 16/9 SlimFit™ : 32 pouces (82 cm)
• 100Hz Natural Scan
• Format de l’image : 16/9, Zoom et Wide
• Réducteur de bruit numérique.
• Préréglages image : Dynamic, Standard, Cinéma, Personnel
• Compatible signaux HD : 720p/1080i
• Prévention automatique de toute déformation de l’image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
@alexvkan:

Je had even iets beter moeten zoeken in Duitsland. Je kunt hem daar voor €700 kopen bij Unser Kleiner Preis .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja had ik gezien maar er staan nergens reviews over die site. Over zarsen.de staan veel goede reviews. 200 euro minder en dan het schip in gaan/ slechte klantenservice is het mij niet waard.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je, als je de TV in Duitsland koopt, gewoon garantie bij Samsung Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Geen matches
grunnsat schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:13:
@alexvkan:

Je had even iets beter moeten zoeken in Duitsland. Je kunt hem daar voor €700 kopen bij Unser Kleiner Preis .
hoe doen jullie dat met de bezorgkosten? dat kost toch ongelovelijk veel om zoiets hier te laten komen?
Lieferung ab 40kg bis 70kg mit Vorkasse 55,00 EUR
Lieferung ab 40kg bis 70kg mit Nachnahme 60,00 EUR

[ Voor 14% gewijzigd door nexhil op 10-04-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Als dit echt goed is kan ik misschien mijn pa eens omlullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kost 100 euro om te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Geen matches
tja iets minder dan €800 blijft natuurlijk nog steeds intressant als je ziet wat je eigenlijk krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 11-04-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 10:01
deze tv inderdaad op de cebit zien staan. Ik wou begin vorig jaar een slimfit van samsung aanschaffen. Ben toen tegengehouden door de grote uitval problemen met de beeldbuis. Op de cebit vertelde de heren (en heele leuk dames) van samsung ook eerlijk dat er erg veel problemen waren met de eerste slimfit serie. Dat er nu een nieuwe beeldbuis inzat en nog een technisch verhaal en dat de problemen nu definitief over zijn..

Kijk eens op www.dtt-europe.com
Kost hij 649 en niets vervoeren gewoon ophalen ergens in brabant, breda ofzo geloof ik.
Ik denk dat ik er binnenkort een keer aanga. Ff op vakantiegeld wachten :+

[ Voor 18% gewijzigd door thefox154 op 11-04-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-08 08:27
Geen matches
thefox154 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:53:
Kijk eens op www.dtt-europe.com
Kost hij 649 en niets vervoeren gewoon ophalen ergens in brabant, breda ofzo geloof ik.
Ik denk dat ik er binnenkort een keer aanga. Ff op vakantiegeld wachten :+
Dat is toch een ouder model (niet HD-ready)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
Geen matches
Ik vind op www.goedkopen.nl wel de WS32WS32Z308P.
Afbeeldingslocatie: https://www.goedkopen.nl/image.php?width=200&image=http://image.goedkopen.nl/producten/samsung-ws32z308p.jpg

Deze zou 849,- moeten kosten op dit moment.
Er staat bij dat deze HD ready is, zou dit met downscaling werken?
Dankzij de DNIe signaalverbeteringstechniek is deze TV in staat om ieder aangeboden signaal optimaal weer te geven. Contrast, detail, beweging en kleur worden aanmerkelijk beter weergegeven

[ Voor 23% gewijzigd door arjants op 11-04-2006 10:35 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 10:01
Geen matches
Glival schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:14:
[...]

Dat is toch een ouder model (niet HD-ready)?
ik begon ook even te twijfelen, het is wel hetzelfde type nummer als hierboven op de duitse sites naar gelinkt wordt... De WS-32Z316V.

@: arjan, 799 kost ie bij dat linkje dat ik poste, :+ ditis wel het oude type volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door thefox154 op 11-04-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
Geen matches
Het typenummer van de tv is WS-32Z409T, er lijkt toch genoeg vraag naar te zijn, dus neem aan dat er binnenkort wel een nederlandse internetshop komt die ze verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Laatst online: 11-06 12:52
Hier nog twee plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/1637/shd19zv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/4512/shd22hp.th.jpg

PDF link: http://www.samsung.com/fr...sions/files/ws32z409t.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door Resinman op 11-04-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:46

Yuco

Womanizer!

Geen matches
Er komen hier opeens allemaal type nummers voorbij zodat ik het even niet meer op een rijtje heb:

WS-32Z306 (hier te vinden)

WS-32Z316V (hier te vinden)

WS-32Z308 (hier te vinden)

WS-32Z409T (hier te vinden)

Iemand die het een en ander kan ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Geen matches
De WS-32Z409T is het model van de Cebit, zeg maar 2e generatie Slimfit welke ook HDready logo mag dragen, volgens mij zijn de overige 1e generatie Slimfit modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Geen matches
Ik lees net op het sat4allforum dat er een Groningse satellietzaak is die misschien de WS-32Z409T kan leveren. Zie ook:
http://www.sat4all.com/fo...09898&page=0&fpart=5&vc=1

En aangezien ik in Groningen woon, en aangezien er ook mensen van het sat4all forum in deze thread posten, misschien iemand die me kan vertellen waar ik heen moet?

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb naar unserkleinerpreis.de gemaild met de vraag wat de TV gaat kosten incl. shipping naar Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
Lord of the Lints schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:51:
Ik lees net op het sat4allforum dat er een Groningse satellietzaak is die misschien de WS-32Z409T kan leveren...
Grote kans dat dit de winkel is: http://www.bnc-com.nl/ . 100% zeker ben ik niet.
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 03:47:
Ik heb naar unserkleinerpreis.de gemaild met de vraag wat de TV gaat kosten incl. shipping naar Nederland. :)
Hou ons op de hoogte. Ik ben zeer geïnteresseerd in de prijs. Zo te zien is er toch wel een
behoorlijke animo voor dit toestel. Is het geen idee om een inkoopactie te organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me af wat een IA aan de prijs zou afdoen.. neem aan dat die winkel er niet veel vanaf wil doen, en verzendkosten zijn voor een CRT tv gewoon stervens duur.

ding weegt 22,5kg (lees ik tenminste in specs) dus zou binne duitsland 8 euro kosten
Lieferung bis 30kg mit Vorkasse 08,00 EUR
Wat het dan naar NL kost zou ik niet weten..
Versandkosten und Einfuhrzölle in EU-Mitgliedsstaaten, Polen, Schweiz, Slowakei, Tschechien und andere Staaten: auf Anfrage.
dus idd maar even antwoord afwachten!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Laatst online: 16:34

Gorefest

serial killer.

Geen matches
De WS-32Z409T is ook de enige die HD ready is de andere schermen niet.

Ervaringen met die andere schermen zijn ook zeer slecht!
Alle slimfit schermen hebben grote problemen met de geometrie, aan de zijkanten van het scherm loopt een rechte lijn (bijvoorbeeld van een voetbalveld) helemaal scheef en krom.
Ook zijn ze naar de hoeken toe zeer onscherp.

Ben dus heel benieuwd hoe de geometrie van dit scherm is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:02:ding weegt 22,5kg (lees ik tenminste in specs) dus zou binne duitsland 8 euro kosten
Volgens mij weegt hij 53,2 kilo, of zit ik er nu naast? :)
Gorefest schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:10:Ben dus heel benieuwd hoe de geometrie van dit scherm is...
Ik ben al een aantal positieve reacties tegen gekomen van mensen die naar de Cebit 2006 waren geweest.
Ich konnte den Samsung SlimFit WS32Z409 auf der CeBIT ansehen. Hat einen sehr guten Eindruck gemacht.
http://www.aixess.de/cebit2006/samsung/09.jpg
http://www.aixess.de/cebit2006/samsung/10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
32" is toch 81/82 cm en niet 76?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
81.28cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
CRT TV's zijn altijd kleiner dan LCD TV's. Dus 81 cm LCD is ook 81 cm LCD wat je ziet, 82 cm CRT is +/- 76 cm beeldbuis wat je ziet. De rest van de beeldbuis loopt onder de behuizing door.

Kwa beeld wat je ziet zal een 32" LCD altijd groter zijn dan een 32" CRT.

Correct me if I'm wrong :)

[ Voor 13% gewijzigd door Resinman op 12-04-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh.. Balen. :P Maar goed, ik wil deze TV eigenlijk alleen maar omdat ik over een paar jaar een True HD scherm wil.. en niet twee keer +/- €2.500,- wil betalen. :D Plus het feit dat deze Samsung erg mooi HD blijkt weer te geven natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:26:ik wil deze TV eigenlijk alleen maar omdat ik over een paar jaar een True HD scherm wil.. en niet twee keer +/- €2.500,- wil betalen.
Dat is ook mijn reden om voor deze televisie te gaan. Tot afgelopen week was ik van plan om voor een Samsung LCD R71/M71 te gaan. Dit is dan een mooie tussentijdse oplossing. Ik hoop dan ook dat Samsung Nederland deze gaat uitbrengen in de Benelux anders zullen we toch echt naar Duitsland moeten gaan.

Belangrijkste is nog de gebruikerservaringen want die kan ik nog nergens vinden. Weet iemand of deze al verkocht is aan particulieren in Duitsland of Frankrijk of moet de eerste lading nog verscheept worden naar de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Resinman schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:05:
[...]

Volgens mij weegt hij 53,2 kilo, of zit ik er nu naast? :)
je hebt gelijk (ik keek bij het meubel.. ik vond het al zo weinig!)
Maar als je hem koopt weegt ie zelfs 58 kilo .. dus met verpakking en zut!

vraag me af wat er met een IA met de prijs gebeurd.. zit niet zwaar verlegen om een nieuwe tv, maar deze is wel zeer geil :> en voor m'n "oude" weet ik toch wel weer een economisch verantwoord doel te vinden :p

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hij wordt pas aan het eind van deze maand uitgeleverd aan winkels in Duitsland, dus dan zullen de reviews ook wel opdagen. Ik denk dat ik toch wacht op de reviews, ook al weet ik 99% zeker dat ik deze TV ga kopen. Iedereen die op ceBit 2k6 is geweest en de TV heeft gezien op een HD signaal is er erg over te spreken. En dit zijn uiteraard mensen die er de nodige verstand van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de Groningse dealer, dat is Hobby Elektronik aan de Nieuweweg 40 in Groningen. De eigenaar is Thomas Böke die nog zo'n winkel heeft onder dezelfde naam in Leer (D). De winkel in Groningen is open op dinsdag, donderdag en zaterdag vanaf ongeveer 15.00 uur, met koopavond op donderdag. De winkel zelf is volgens mij ook een hobby van dhr. Böke. Verwacht dus geen mooie toonzaal, maar in plaats daarvan een mooie verzameling oude scheepsontvangers, schotels, satellietontvangers en allerlei andere spullen die met radio te maken hebben, waar hij wat tussendoor scharrelt. Maar hij repareert wel zelf etc. dus hij lijkt mij een echte ouderwetse vakman die er lol in heeft zo'n winkel in Groningen er bij te hebben. De winkel bestaat overigens al jaren, dus die zal morgen niet verdwenen zijn.

Hij koopt zijn spullen in bij zijn Duitse groothandels, en kan dat dan in Groningen leveren. Zo heb ik ook mijn Topfield 5200PVRc bij hem gekocht, en was daarmee waarschijnlijk de eerste in Nederland met een kabel PVR. Nu kun je die ontvanger ook bij de Nederlandse importeur kopen, maar toen wist die nog niet eens dat de 5200 ook in Nederland werkend te krijgen was.

Hij kan de Samsung leveren voor de normale prijs van €899. Bedenk dan daarbij dat zijn inkoopprijs (incl. BTW) hoger is dan de verkoopprijs van diverse internet winkels, dus dan vind ik dat niet onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
grunnsat schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:55:Hij kan de Samsung leveren voor de normale prijs van €899. Bedenk dan daarbij dat zijn inkoopprijs (incl. BTW) hoger is dan de verkoopprijs van diverse internet winkels, dus dan vind ik dat niet onredelijk.
Wanneer kan hij hem leveren? Hoe zit het met de garantie? Dat is toch wel belangrijk om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Samsung begint pas eind april uit te leverenaan de groothandels. Dhr. Böke verwacht daarom dat hij omstreeks half mei kan leveren. Hij moet zelf de garantie leveren lijkt mij, want hij handelt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Oké, duidelijk.

Ik kwam op deze site ( http://www.materiel.net/d...mocode=1161&ref=WS32Z409T ) de volgende regel tegen:

Prévention automatique de toute déformation de l'image =

Automatische preventie van elke vervorming van het beeld

Wat zullen ze hiermee bedoelen? Heeft dit te maken met de oudere slimfit modellen die wel problemen hadden met een vervormd beeld door de onjuiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

grunnsat schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:43:
Samsung begint pas eind april uit te leverenaan de groothandels. Dhr. Böke verwacht daarom dat hij omstreeks half mei kan leveren. Hij moet zelf de garantie leveren lijkt mij, want hij handelt in Nederland.
Als hij het vanuit binnen de EU haalt is er niets aan de hand mbt garantie. Dan is Samsung nog steeds producent en dus verantwoordelijk voor afhandeling van garantie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Automatische preventie van elke vervorming van het beeld
Goed gevonden!
Het afregelen van de geometrie van de SlimFit beeldbuizen is inderdaad een heel lastig klusje. Dat zal bij een HDTV uitvoering mogelijk nog lastiger zijn. Mogelijk dat men iets ingebouwd heeft waarmee een automatische afregeling mogelijk is. Mijn Loewe CRT heeft een digitaal chassis waarvan ook geclaimd wordt dat dit het verlopen van de instellingen onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een groot plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://presse.samsung.de/upload/dokumente/20060309_WS32Z409.jpg

En een link die me wel handig lijkt:

http://www.samsung.com/fr.../tv169/ws32z409tqxxec.asp

Ik denk dat het al voorbij is gekomen, indien dat zo is zie het dan als een plezierige herhaling :)
Ik ga hem zeer zekers te weten kopen! Zou het morgen nog willen doen, maar ik kan geen winkel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Geen matches
Nog een paar foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.materiel.net/album/4516.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.materiel.net/album/4517.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.materiel.net/album/4518.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
grunnsat schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:28:
[...]Mogelijk dat men iets ingebouwd heeft waarmee een automatische afregeling mogelijk is.
Laten we het hopen. Nog ruim 2 weken voordat we de eerste reviews kunnen verwachten.
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:59:
Ik denk dat het al voorbij is gekomen...
We kunnen er geen genoeg van krijgen ;)
Er zijn al behoorlijk wat Duitse en Franse webwinkels waar je hem kunt bestellen (eind van de maand begint de levering). Nederlandse winkels gaan hem pas verkopen als Samsung Nederland beslist dat ze dit toestel in Nederland gaan uitbrengen. Volgens grunnsat (6 posts hierboven) kunnen we het toestel half mei in Nederland bestellen/kopen bij Hobby Elektronik in Groningen. Dit is volgens mij de enige winkel in Nederland die hem gaat verkopen (€899).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Laatst online: 16:34

Gorefest

serial killer.

Geen matches
Dat vind ik nog wel een prijsverschil.
In Duitsland is hij te koop voor 699!
Dat is 200 Euro minder daar kun je hem wel voor laten opsturen. Of afhalen in Keulen.

Afhankelijk van waar in Nederland je woont kun je beter naar Keulen rijden dan naar Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Geen matches
Gorefest schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:43:In Duitsland is hij te koop voor 699!
Heeft deze winkel ook een website? Afhalen is dus geen probleem?

Edit: gevonden, digitalo.de.

[ Voor 7% gewijzigd door Resinman op 13-04-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Geen matches
voor €200 kun je nogal wat km rijden idd :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
beschuitfluiter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:07:
voor €200 kun je nogal wat km rijden idd :/
Met een leaseauto al helemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als er nou een iemand is die hem importeert, heeft-ie mooie handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
idd
IA, 1 iemand even rijden.. hoppaa :p kan er misschien nog tientje van de koopprijs af :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Over 3 maanden, als ik me rijbewijs heb, kan ik me pa's audi a6 3.0 tdi wel meekrijgen. Alleen 3 maanden duurt zo lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:16:
Over 3 maanden, als ik me rijbewijs heb, kan ik me pa's audi a6 3.0 tdi wel meekrijgen. Alleen 3 maanden duurt zo lang!
Hopelijk een station anders ga je nog een probleem krijgen :P. Neem ik onze Octavia wel, passen er tenminste nog 2 in, en dan nog aanhangwagen erachter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
gewoon zo'n bestelbusje moet toch werken? moeten er wel een paar inpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Geen station, wel een automatisch wegklapbare aanhangkogel en 500 nm koppel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maar een busje lijkt mij ook een veel beter plan, alleen: hoe krijgt degene die al die tv's koopt de garantie dat iedereen de tv's afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jah.. vooraf aanbetalen ofzo? zo'n soort constructie lijkt me nogal logisch. Ik zie hier zowiezo geen supergrote IA in (ik bedoel.. tis niet alsof er ineens 20tv's gekocht worden) dus dan kun je het redelijk close houden kwa mensen.
Maar goed: eerst maar eens kijken hoe het allemaal zit met de revieuws en prijsontwikkelingen.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We moeten dit topic eerst even aankaarten bij Samsung lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:58:
We moeten dit topic eerst even aankaarten bij Samsung lijkt me.
Misschien ook wel een idee om de startpost wat overzichtelijker te maken (review links zodra deze er zijn, winkels die hem leveren, specificaties etc..). Zet in ieder geval het type numer in de topictitel! Ik denk dat als deze TV eenmaal leverbaar is dit topic behoorlijk groot kan gaan worden. Tis maar een idee voor de topicstarter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Geen matches
Hmmmm ben opzich ook wel geintereseerd in deze tv, ziet er goed uit de specs!

Btw kan je die duitse tv's wel naar fatsoenlijke engelse menu's krijgen enzo? ook belangrijk :)

[ Voor 40% gewijzigd door itsgreen op 13-04-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Samsung is echt wel zo slim geweest om een keuze te bieden tussen meerdere talen voor de menu's. Het is veel te duur om voor ieder Europees land een aparte uitvoering te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:49:
Geen station, wel een automatisch wegklapbare aanhangkogel en 500 nm koppel :)
310nm koppel + station krijgt meer mee denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:42
Lekker ontopic wat voor auto je thuis hebt staan.
Ben wel geintereseert in ieder geval voor zo een crt tv. Maja Snap niet waarom wel op een monitor kan goed en al en niet zo makkelijk met die tv`s.

Philips van mij 109B6 koste 200 euro en die kan gewoon alle reso`s goed aan met hz en al.
Maja dat is ook lekker offtopic.
Mijn jvc breedbeeld wil ik wel vroegtijdige vervangen voor een goeie crt beeldbuis met goed hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 17:20

GG85

.......

Geen matches
Een monitor heeft zoiezo een veel lagere helderheid (er komt minder licht uit) en is nooit groter dan een centimetertje of 55, Daarnaast is het voor een monitor ook nog steeds erg moeilijk om 1920x1080 goed weer te geven zonder pixels kleiner dan de dotpitch van de monitor zelf weer te moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en heb nog niet veel pc-crts gezien van 1920x1080 @ 100hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
310nm koppel + station krijgt meer mee denk ik
Was ik nog te vertellen, er zit ook quattro op (geavenceerde 4wd-systeem van audi, en allerlei snufjes waar menig tweaker zijn mond van overloopt).

Maar goed: BOEIEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:31:
[...]

Was ik nog te vertellen, er zit ook quattro op (geavenceerde 4wd-systeem van audi, en allerlei snufjes waar menig tweaker zijn mond van overloopt).

maar dan heeft hij nog geen tv's meenemen zonder aanhangwagen :+

Het wachten is op ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lease auto van paps :7 er kan er één in mijn 323f en dat is meer dan zat de rest loopt maar ik ben geen taxi. :9 lol

maar goed!
Kunnen jullie niet beter wachten tot het einde van het jaar en dan een sed schermpje score is toch iets beter dan crt en lcd/plasma.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Lease auto van paps
Waarom denken mensen dat altijd? Net of het normaal is geworden dat mensen lenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mad_max234 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:35:
Lease auto van paps :7 er kan er één in mijn 323f en dat is meer dan zat de rest loopt maar ik ben geen taxi. :9 lol

maar goed!
Kunnen jullie niet beter wachten tot het einde van het jaar en dan een sed schermpje score is toch iets beter dan crt en lcd/plasma.
Of misschien kunnen we beter wachten tot aan het eind van het decennium dan kunnen we een Xtra-Cinema sed schermpje scoren. Dat is toch beter dan een gewoon sedje. Ik heb recent een 36" STV CRT gescoord en HDTV komt er pas over een paar jaar in. B)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.