Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:19:
Bedankt voor jullie reacties
Begin er steeds meer en meer van overtuigd te geraken om zo'n
crt hdtv te kopen , maar ik wacht nog even af tot Boulder hier even zijn bevindingen , en nog enkele fototjes zou willen plaatsen.
Waar was je trouwens van plan in Belgie de Philips 32PW9551/12 te gaan halen Boulder ? In de mediamarkt ?
Verder hoef ik niet wat te hebben wat iedereen heeft , heb liever een grotere en zwaardere tv met betere beeldkwaliteit voor minder dan de helft van de prijs van een lcd , dan 'met de stroom mee te gaan'. Dat praatje dat zo'n
crt de kwaliteit van lcd / plasma niet kan evenaren lijkt me weer van die typische 'ik ben een mediamarkt-verkoper en ik weet buiten commercieel standpunt niet waarover ik praat' praat , en ben ik dus ook zeker niet geneigt om te geloven.
Staan er eigenlijk ook al reviews online van 1 van beide phillips modellen ? Ben in dit topic alleen nog maar een site tegengekomen met foto's , waarvan er het helaas een heel aantal niet(meer) doen

Hij staat aangekondigd op Excellent (
www.excellent.be), maar in mijn plaatselijke dealer hier in Zuid-West-Vlaanderen deden ze nogal moeilijk.
Ze wilden echt heel graag een duur LCD'tje verkopen.
Ik hoop dus dat ze echt gaan proberen hem te bestellen.
In elk geval, er zijn ook online dealers, maar persoonlijk heb ik daar niet veel zin in, want dan moet ik die 57 kg zelf omhoog krijgen, en voor de garantie en zo vind ik dat vervelend.
Wie daar niet mee inzit, kan hem zeker online vinden op :
*
http://fransdesmet.telene...V/breedbeeld/32PW9551.htm
of
*
http://www.kapaza.be/deta...1_pixel_plus_2_NIEUW.html
Bij Molecule vermoedden ze dat de 32PW9551/12 de opvolger wordt van de 32PW9520/12, en dus zal binnenkomen zodra hun stock van dat andere model uitgeput is.
Volgens andere bronnen echter zijn de 32PW9551/12 de laatste
CRT's van Philips, en als de stock uit is, is het gedaan met
CRT's.
Ik denk echter dat dat een verkoopstruc is.
Waarom nog nieuwe modellen uitbrengen als die dan binnen een maand of 2 weer verdwijnen ?
Die bronnen beweren ook vaak dat ze gemaakt worden in Duitsland of Frankrijk, omdat die fabrieken gaan sluiten of net gesloten zijn.
Daarom heb ik op het Spaanse forum van mundodvd.com gevraagd wat er op hun TV staat, en het label leest : "MADE IN POLAND".
Ik vermoed dat ze er daar nog wel een tijdje zullen blijven maken...
De beste reviews van het toestel vind je overigens in dat forum van mundodvd.com, maar da's wel eentalig Spaans.
Ook plaatst iemand regelmatig nieuwe foto's.
BTW : het kan nog een hele tijd duren tegen dat ik de mijne heb, want als het op nieuwigheden aankomt, heb ik altijd het gevoel dat we hier in het stenen tijdperk leven.
Verkopers weten nooit nergens van als het op nieuwigheden aankomt...
Toen bijv. in de VS 3DFx de Voodoo 1 kaart al bijna een jaar op de markt was, kwamen ze hier nog met de Vérité kaart uit (remember ?).
Ze willen precies nooit enig risico lopen.
Toen bleek dat de Voodoo 1 een gigantisch succes was, kwamen ze op enkele maanden met de Voodoo 1 en 2 op de proppen...