Samsung HDTV met beeldbuis voor € 900,-

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10-2024
Matched: crt
Shiver23 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:14:
[...]

Dat is omdat je een foto maakt van een CRT-scherm. Komt door de opbouw van het beeld.
Ok thx bedankt voor het antwoord.

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
Wel raar hoor dat ie inmiddels overal in europa te koop is maar niet in nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb net een mailtje terug van mijn Duitse collega's bij de inlichtingendienst, binnen 2 weken is hij te koop bij Mediamarkt Rheine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen matches
Duitse inlichtingendienst ? :X O-)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Geen matches
Philflow schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:30:
Wel raar hoor dat ie inmiddels overal in europa te koop is maar niet in nederland!
Niet in de benelux volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
  • Laatst online: 05-08 01:14
Geen matches
Bartjuh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:21:

Niet in de benelux volgens mij :)
Dat is niet zo erg. Na Het Grote Voetbal Festijn zakt de prijs met zo'n €200. De Duitse advies prijs van nu is €899, de Nederlandse prijs na Het Voetbal Festijn is €699. En je kunt de andere Europeanen zo de kinderziektes (zoals slechte geometrie) laten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
In duitsland kost ie nu 649-699
Op een nederlandse site staat ie voor 583 aangeboden, maar dat kan onzin zijn.
http://kieskeurig.nl/kope...6E576C1257169003E2CAE.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Matched: samsung
Als je trouwens gewoon naar het hdtestbeeld kijkt op de samsung en de philips doet de philips toch wel erg rare dingen met de witte strepen in het midden van het beeld! En naar kleuren moet je zowieso niet kijken want elke fabrikant stelt de kleuren van te voren anders in.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Philflow schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:16:
In duitsland kost ie nu 649-699
Op een nederlandse site staat ie voor 583 aangeboden, maar dat kan onzin zijn.
http://kieskeurig.nl/kope...6E576C1257169003E2CAE.htm
De Duitse prijzen zijn gebaseerd op de huidige Duitse advies prijs van €899. In Nederland komt hij pas na het WK op de markt, en dan zal de adviesprijs €699 zijn. Die €583 is dus gebaseerd op de dan geldende adviesprijs van €699. Tegen die tijd zakken de Duitse prijzen ook behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grunnsat schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:36:
[...]

De Duitse prijzen zijn gebaseerd op de huidige Duitse advies prijs van €899. In Nederland komt hij pas na het WK op de markt, en dan zal de adviesprijs €699 zijn. Die €583 is dus gebaseerd op de dan geldende adviesprijs van €699. Tegen die tijd zakken de Duitse prijzen ook behoorlijk.
Dat is onzin die prijs van het Samsung in Engeland is 400 pond dat is 590 euro en als wij allemaal al weten is het TV daar al uit alleen in the de Benelux is hij nog niet uit, heb je gemerkt hoeveel reclames op het TV zijn op moment voor duure plasmas en LCDs voor het WK bekijken, laaste geloofwaardig release datum ik heb gekrijgen van Samsung is week 23 (Juni 5-9) maar groot korreltje zout wordt hierbij aangeraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:23

sphere

Debian abuser

Ben wel benieuwd wat de effectieve beeldgrootte is, bij CRT word je toch altijd een pietsie genaaid.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
sphere schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:08:
Ben wel benieuwd wat de effectieve beeldgrootte is, bij CRT word je toch altijd een pietsie genaaid.
Ca. 2 inch, of 5 cm minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ach ja, het zal wel een illusie blijven, een 40" of 50" CRT voor HDTV. Toch wil ik hem wel graag zien als hij uit is.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Ik heb zojuist mijn dealer laten bellen met Samsung. En de 409T is momenteel leverbaar voor €699 advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

grunnsat schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:08:
Ik heb zojuist mijn dealer laten bellen met Samsung. En de 409T is momenteel leverbaar voor €699 advies!
dat is nog eens goed nieuws! thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Grunnsat heb je hem al besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
Zit je "dealer" toevallig in Noord Holland? Dan kan ik m alvast bestellen.

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
Zijn de aangeboden tv op internet ook de 409T ?? )kieskeurig.nl??
Er staat bij deze aanbieders nix achter...

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:53
Geen matches
Ik kom net van de Mediamarkt in Duitsland af, maar daar was ie uitverkocht. De prijs is €749 daar, maar als ik die adviesprijs hier zie, dan haal ik hem wel in Nederland. Net zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Neen, ik heb hem nog niet besteld. Ik wacht nog even op een test.

Mijn dealer is een gewone TV boer die even met Samsung gebeld heeft. Ik zou zeggen loop naar de winkel van je keuze en vraag hen ook even te bellen.

In Nederland wordt bij mijn weten de 409T verkocht, met een analoge tuner en HDMI. Er zijn ook modellen met twee tuners doch zonder HDMI, en met een DVB-T tuner ("digitenne") en wel weer HDMI. Van die laatste bestaat ook een helemaal zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Geen matches
Hrm, jammer, dus geen HDTV decoder ingebouwd, maar weer zo'n brak Digitenne ding, voor die bagger heb je geen 720p nodig :r Ben erg benieuwd naar je bevindingen, grunnsat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
sphere schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:04:
Hrm, jammer, dus geen HDTV decoder ingebouwd, maar weer zo'n brak Digitenne ding, voor die bagger heb je geen 720p nodig :r Ben erg benieuwd naar je bevindingen, grunnsat!
Het verschil tussen DVB-C en DVB-T is niet zo groot, er bestaan tuners die beide kunnen (DVB-S werkt totaal anders). Wat echt mooi zou zijn is een DVB-S+T tuner + MPEG-4 decoder! Samsung zou het moeten kunnen bouwen, ze leveren immers ook een DVB-C HDTV settop box ?

Die Digitenne uitvoering is heel begrijpelijk, in Engeland b.v. is dat de nu de standaard. Vergeet niet dat de analoge zenders hier in oktober ook op zwart gaan. Nederland behoort tot de dichtst bekabelde landen ter wereld, en wijkt daarmee af van de rest van Europa. Tel daarbij op dat Samsung Benelux het toestel eerst niet wilde voeren, en de huidige situatie wordt wat duidelijker.

[ Voor 27% gewijzigd door grunnsat op 01-06-2006 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
De leveranciers die ik heb gesproken weten nog niet wanneer ie komt.
(www.warenhuisservice.nl & www.goedkoopste.nu)

[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 01-06-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:35
Geen matches
Philflow schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:06:
De leveranciers die ik heb gesproken weten nog niet wanneer ie komt.
(www.warenhuisservice.nl & www.goedkoopste.nu)
Ik heb hem 2 weken geleden besteld bij warenhuisservice, zou week 21 (vorige week) geleverd worden. Niets gehoord, deze week nog eens gebeld en toen vertelden ze me dat hij toch echt deze week zou komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
Heb 'm vandaag besteld bij 1 van de winkels die hierboven genoemd worden.
Staat een weekie levertijd op, afwachten maar.
De verkoper(nou ja verkoper) de jongen aan de telefoon wist me niet te vertellen dat het om de 32WS409Z T ging. Hij vertelde me alleen dat het een Nederlans Model was.

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waarom heb je hem niet besteld bij http://www.bestelict.nl/product/WS32Z409/?origin=kieskeurig? Daar kost hij 583,62 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
Omdat Zaandam 5 minuten rijden is voor mij, vandaar.

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Haha, das een goede reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
BaseM schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:19:
Hij vertelde me alleen dat het een Nederlans Model was.

Bas
Nou maar hopen dat hij niet bedoelt dat je een oranje uitvoering krijgt. Je weet maar nooit op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja he... haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Guido is back..... the story never ends...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 09:57
Vandaag reply gekregen van Samung.........niet al te rooskleurig:
Geachte heer **********,

Momenteel is het nog niet bekend wanneer en of de WS32Z409 in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt op onze website www.samsung.nl.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung Funclub Benelux
Samsung Electronics Benelux
Net of ik dagelijks die site in de gaten ga houden .........:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Geen matches
doopie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:58:

[...]

Doe je het wekelijks...

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
doopie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:58:

Ongetwijfeld heeft Samsung zijn consumenten helpdesk uitbesteed aan een call centrum. Bij een call centrum zitten mensen die geen enkele binding hebben met het bedrijf waarvoor ze antwoorden moeten geven. Ze hebben een standaard lijstje met antwoorden, en in dit geval ook een lijstje met producten. Staat het product niet in het lijstje, dan krijg je het standaard antwoord wat jij ontvangen hebt, ook al zou die medewerker aan de overkant van de straat een hele etalage vol met 409's kunnen zien. Er wordt echt geen navraag voor jou gedaan bij degene die werkelijk weet hoe het zit, maak je daar geen enkele illusie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:52:
[...]

Welke apparatuur levert "jouw" tv 1080P???
Plus dat een scherm dat 1080p doet momenteel minimaal $30.000 kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
under-world schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:26:
[...]

Plus dat een scherm dat 1080p doet momenteel minimaal $30.000 kost :)
Voor 1800 euro haal je een Amoi 37" 1080P in duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Geen matches
dat is wel heeel cheap. Gaat erg hard met dat HD, lijkt mij een adder onder het gras te zitten. Dan zal iedereen over 5 jaar wel zon ding hebben :+

[ Voor 19% gewijzigd door under-world op 02-06-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
Die heeft wel de 1080 resolutie, maar kan volgens mij ook geen 1080p ontvangen. Omdat dit (nog) niet in de HDMI-standaard zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
jawel kan 1080p aan. is getest op avforums.com (zoek op amoi)

edit: link http://www.avforums.com/f...p?t=294603&highlight=amoi

[ Voor 41% gewijzigd door Philflow op 02-06-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
BaseM schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:19:
Heb 'm vandaag besteld bij 1 van de winkels die hierboven genoemd worden.
Staat een weekie levertijd op, afwachten maar.
De verkoper(nou ja verkoper) de jongen aan de telefoon wist me niet te vertellen dat het om de 32WS409Z T ging. Hij vertelde me alleen dat het een Nederlans Model was.

Bas
Was vandaag gebeld door leverancier = nu 2 weken geworden.(dus 16 juni ong.)

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
meer foto's in 5e bericht http://www.avforums.com/f...read.php?t=331180&page=45

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 03-06-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Ik zie op dit forum en andere forums allerlei discussies over 1080p, en over hoe belangrijk het is dat je scherm dat kan ondersteunen. Ik begrijp die discussies niet helemaal, want wat is het belang van 1080p in de komende jaren. Dat 1080p technisch heel mooi is, daarover bestaat geen verschil van mening. Maar wat kun je er praktisch mee?

Op dit moment heeft de meerderheid van de kijkers nog steeds een analoge kabel aansluiting met een 4:3 TV toestel. Dat is jammer, maar het is wel een feit. Het signaal voor de kabel komt van satellieten die een standaard PAL signaal met MPEG-2 compressie over DVB-S uitzenden. Datzelfde signaal wordt ook gebruikt door de satelliet kijkers.

De HDTV uitzend standaards in Europa gaan uit van 720p of 1080i met MPEG-4 compressie. De reden daarvan is dat 720p en 1080i ongeveer hetzelfde aantal bits/sec gebruiken, en als je dat comprimeert met MPEG-4, dan blijft de bandbreedte bij het uitzenden ook nog binnen de perken. Dit laatste geldt voor zowel DVB-S als DVB-T en DVB-C , en is zeker in Europa met zijn veelheid aan talen en dus kanalen van groot belang. Deze techniek is in zijn totaliteit nog niet eens zover uitgerijpt dat de hele keten (t/m ontvanger) goed functioneert.

HDTV signalen zijn niet compatible met SDTV signalen, dus er moeten aparte kanalen op de satelliet gebruikt worden om een heel beperkte groep van kijkers te bereiken. Dat is heel DUUR. Met 1080p heb je twee keer zoveel bandbreedte nodig, en dat wordt extreem duur.

De enige manier om HDTV ingevoerd te krijgen is door over vier jaar of zo alle satelliet uitzendingen over te zetten op HDTV. De satelliet kijkers zijn toch al gewend om regelmatig een nieuwe ontvanger te moeten kopen (dus die kijken daar niet van op), en de kabelboeren kunnen dan hun digitale kijkers weer een nieuwe ontvanger geven (zoals we net ook al achter de rug hebben).

Met 1080p is zo'n operatie onmogelijk. Je zou de sateliet capaciteit moeten verdubbelen en dat kost een vermogen.

Je zou 1080p natuurlijk wel kunnen gebruiken op DVD achtige dragers, maar gezien het gekrakeel over de opvolger van de DVD zal het ook nog wel even duren voordat daar alle normen vastgelegd zijn.

Het enige wat je dan overhoudt zijn de spelletjes computers etc. , daar zou 1080p zinvol kunnen zijn.

Ik denk dat 1080p voor TV uitzendingen nooit gebruikt zal gaan worden. De volgende stap in de ontwikkeling zal een nog hogere resolutie hebben, en een hogere frequentie. Die 50Hz en 60Hz signalen die we nu kennen zullen vervangen moeten worden door 100Hz o.i.d., en wellicht krijgen we dan eindeljk een wereld standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
In principe heb je gelijk. Er zijn echter wel veel 1080p films te downloaden van internet.
Die je kunt afspelen van een geschikte PC.

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 03-06-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Geen matches
Philflow schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:08:
In principe heb je gelijk. Er zijn echter wel veel 1080p films te downloaden van internet.
Die je kunt afspelen van een geschikte PC.
Ik vraag mij alleen af of die films echt in 1080p zijn opgenomen/aangeleverd, of dat iemand het bronmateriaal (in 480i t/m 1080i) heeft laten omrekenen (scalen) naar 1080p. Dat scalen zou ook door je TV toestel c.q. je PC gedaan kunnen worden.

Met Nero Vision kan ik een lowres DIVx avi prachtig laten upscalen naar een 576p DVD. Alleen moet Nero dan wel de ontbrekende informatie er bij uitrekenen zo goed en kwaad als dat mogelijk is. Het resultaat is heel behoorlijk, maar een echt 576p beeld zou toch veel scherper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik weet het niet, ik heb ze nooit gedownload. gezien het type films (Imax films, gladiator en matrix2) denk ik dat het om films gaat die echt in 1080p zijn opgenomen.

Laten we weer on topic gaan, ben benieuwd wie de eerste Samsung 409 in nederland te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Philflow schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 20:05:
Ik weet het niet, ik heb ze nooit gedownload. gezien het type films (Imax films, gladiator en matrix2) denk ik dat het om films gaat die echt in 1080p zijn opgenomen.

Laten we weer on topic gaan, ben benieuwd wie de eerste Samsung 409 in nederland te pakken krijgt.
Ik ben al ant wachten,....(En dat duurt zooo lang).

BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
... @BaseM : je sluit je bericht steeds af met je naam.
In de forumregels staat daarover het volgende:
[...]Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Conclusie aan de nieuwkomer is dus: niet meer doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Geen matches
ok, weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
grunnsat schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:59:
[...]

Ik vraag mij alleen af of die films echt in 1080p zijn opgenomen/aangeleverd, of dat iemand het bronmateriaal (in 480i t/m 1080i) heeft laten omrekenen (scalen) naar 1080p. Dat scalen zou ook door je TV toestel c.q. je PC gedaan kunnen worden.

Met Nero Vision kan ik een lowres DIVx avi prachtig laten upscalen naar een 576p DVD. Alleen moet Nero dan wel de ontbrekende informatie er bij uitrekenen zo goed en kwaad als dat mogelijk is. Het resultaat is heel behoorlijk, maar een echt 576p beeld zou toch veel scherper zijn.
Ze scalen echt niet van 480i/720i/p/whatever naar 1080p, tenminste niet op sites waar ik kom, ik heb nu >500gb aan hdtv en dat doen ze zo echt niet

Wat wel eens voorkomt is dat ze vanaf 1080x1400 oid(?) scalen naar 1080p, ik heb het iig nog nooit gezien dat ze vanaf 720p naar 1080 scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Geen matches
Er is vrjiwel geen 1920x1080 materiaal. De resolutie van het opgenomen materiaal houdt meestal wel op bij een lijn of 1400-1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
sphere schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:04:
Er is vrjiwel geen 1920x1080 materiaal. De resolutie van het opgenomen materiaal houdt meestal wel op bij een lijn of 1400-1500.
Dat zeg ik toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een eerste review.

http://www.htpc.de/htpc_news.htm#Samsung_HDTV

Misschien wil iemand hem vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Matched: samsung, crt
freetranslation vertaling (wel enigzins brak);
03.06.2006 - test: Samsung WS-32 Z 409 T - HD-Ready tubes television newly

Samsung had scratched on the Cebit in April 2006 many marveling faces around its state when one offered the first HD-Ready tubes television under all LCD and plasma competitors. Secretly Samsung of the competition of Sony, Panasonic and Philips had shown how one wakes the interest in the European market also without large preliminary announcements. The device in that send can serve LCD of similar Flat design out of the company-internal Slim-fit series, that harvested lately rather negative criticism, in contrast to the purely digital competition also with an exemplary picture in not-HD capable picture contents. In the direct comparison with that before short WS32Z409P banished in Eastern Europe was forgone a second TV done for the PiP reproduction out of costs reason. For that the new T-model shows however a complete HDCP compatibility and is suited therefore best for the reproduction of protected HD contents. The picture tubes appears in the turned off condition quite brightly (sludge grey) in comparison with competition CRTs - this does the picture quality however no discontinuance. The convergences criticized until now in the Slim-fit series-/geometry mistake and a constant whistling of the tubes in the business appeared in the test device no longer. The convergence is up to the extreme picture edges good until very good. The photograph over the YUV entrances, which was strained abruptly 360 reference titles with the XBox to the test by Nachzieheffekten (" Fifa soccer World Cup 06" and "skirt star table tennis",), remained the expectations just. Even in very fast sequences were in the appraised 60 Hz representation of the test software to settle NO Bewegungsartefakte at all. Rather the Samsung mastered the edge representation with a going through sharp and type fact free reproduction. To be sure emerges at the spectator -in the direct comparison with the 720p LCD photograph the subtle impression of an available easy Unschärfe. This is based however alone on the technical discrepancy between the firm pixel screen in the liquid crystal screen and screen free Katodenstrahlröhre. One uses solutions, that do not correspond to the nativen solution of the respective LCDs (existing BenQ 3750), the picture sympathy points lie again on sides of the Samsungs. The color rendering only shortly could be tested until now and after adaptation of the mieserablen work attitude (much to high contrast and sharpness) comfortably natural. The contrast circumference was perceived to be sure also after a variation of that of the basic outlook yet to low. In the direct comparison with a Panasonic TX-32D3F (that already some years at the market available is, but yet to the contrast reference counts), the Samsung cut visibly more badly. The representation of black picture sequence was not able to master become the Samsung satisfied placing - the through drawing of background details is moderate - fine Abzeichnungen in the black areas only after an adaptation well recognizable whereby however the light picture areas suffer something. An appropriate average can be found however with a test dvd (about that of Peter Finzel), offers the one healthy compromise in almost all brightness areas and been restricted that only in the extreme areas to a silhouette good presentation. The HDMI entrance seems only real deficit to be. The Samsung accepted up to a verwackeltes 640X480 signal of the HTPC no further solutions. Even in a 800x600@60 Hz signal, the device indicates would receive, it no signal. I will test further attitudes however and yet will test also the HTPC business over the YUV entrance with a Wandler as alternative. As far as my short test for it first - further executions and Screenshots follow briefly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
The convergences criticized until now in the Slim-fit series-/geometry mistake and a constant whistling of the tubes in the business appeared in the test device no longer. The convergence is up to the extreme picture edges good until very good.
_/-\o_

[ Voor 89% gewijzigd door Philflow op 04-06-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
800 x 600 pakt hij niet mee? Wat krijgen we nou? Kdacht dat hij tot 1080i aankon. In ieder geval 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
goeie recensie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 22:19
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:54:
800 x 600 pakt hij niet mee? Wat krijgen we nou? Kdacht dat hij tot 1080i aankon. In ieder geval 720p
Volgens mij kan ik op mijn videokaart specifiek als output 720p of 1080i kiezen. Dat die 800x600 niet pakt kan ook gewoon komen omdat dat geen normale resolutie is voor de Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Niet echt. Die figuren hebben niet eens de moeite genomen om de handleiding even door te lezen. Die handleidingen van tegenwoordig zijn al uiterst minimaal, dus dat kon het probleem niet zijn. Hadden ze wel de moeite genomen, dan hadden ze kunnen lezen dat de Samsung alleen echte TV resoluties accepteert, dus 480i, 480p, 576i, 576p, 720p en 1080i. Dus heel duidelijk geen 800 x 600, dat is een computer resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Laatst online: 10:20

Dr C

met C en CK

grunnsat schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:35:
[...]

Niet echt. Die figuren hebben niet eens de moeite genomen om de handleiding even door te lezen. Die handleidingen van tegenwoordig zijn al uiterst minimaal, dus dat kon het probleem niet zijn. Hadden ze wel de moeite genomen, dan hadden ze kunnen lezen dat de Samsung alleen echte TV resoluties accepteert, dus 480i, 480p, 576i, 576p, 720p en 1080i. Dus heel duidelijk geen 800 x 600, dat is een computer resolutie.
volgens mij is 480i/p 720x480 (NTSC resolutie) en geen 640x480. dus wel vreemd dat hij die niet pakt. vindt het overigens wel stom idd dat ze niet de resoluties vanuit de handleiding vermelden.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
[...]

Hij bedoelt dat met een pc alleen een resolutie van 640x480 op het beeld kan en dat alle hogere resoluties niet werken, via hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tja, lang leve HDCP. Kan Samsung ook weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

De Philips 32pw9551 heeft wel een HDMI aansluiting met HDCP.

Ik vind de Philips ook nog eens mooire dan deze Samsung

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De Samsung heeft ook een HDMI-aansluiting met HDCP. Lijkt me duidelijk. Het gaat er juist om dat (bijna) geen enkele PC een aansluiting heeft dit HDCP ondersteunt. En dat is zeer waarschijnlijk de reden dat er niet meer dan 640x480 behaald wordt bij aansluiting op de pc.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 05-06-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Shiver23 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:32:
De Samsung heeft ook een HDMI-aansluiting met HDCP. Lijkt me duidelijk. Het gaat er juist om dat (bijna) geen enkele PC een aansluiting heeft dit HDCP ondersteunt. En dat is zeer waarschijnlijk de reden dat er niet meer dan 640x480 behaald wordt bij aansluiting op de pc.
Ik had op mijn, maandje terug verkochte, lcd-tv van samsung ook DVI met HDCP. Daar kon je gewoon alle resoluties zonder problemen instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

Gorefest

serial killer.

Geen matches
[...]

Niet echt. Die figuren hebben niet eens de moeite genomen om de handleiding even door te lezen.
Lees jij je handleidingen dan wel altijd helemaal door?
Bij mij is het meestal direkt uitpakken en aansluiten handleiding...ach die hebben we niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14
Shiver23 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:32:
Verdiep je in de stof voor je er conclusies over trekt:
http://en.wikipedia.org/wiki/HDCP
Uses

HD DVD and Blu-ray Disc players will allow content providers to set a flag that will only output full-resolution signals using HDCP. If such a player is connected to a non-HDCP-enabled television set and the content is flagged, the player will output a downsampled 540p signal. Most television sets currently in use are not HDCP-capable, and this would initially negate some of the key benefits of HD-DVD and Blu-ray for many consumers. However, most television sets currently in use are not able to display an image of higher quality than 480p anyway, and would therefore in any case not benefit from HD-DVD or Blu-ray. Sony has publicly stated that their initial Blu-ray movies will not include the downsample flag.
HDCP is alleen van kracht als de bron hiermee is beveiligd. Je bureaublad staat geen HDCP protectie op (er zijn nog geen videokaarten die uberhaubt HDCP ondestuenen) en het is dan ook klinkklare onzin dat dit door HDCP komt.

Zou een beetje raar zijn als je eigen videomateriaal gelimiteerd zou worden door de beveiliging op je TV. "Ja sorry maar je mag je eigen homevideo alleen op 640*480 bekijken want uh.. ja dat is beveiliging!". Onbeveiligde content = geen limiet op de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

swopdark schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:28:
De Philips 32pw9551 heeft wel een HDMI aansluiting met HDCP.

Ik vind de Philips ook nog eens mooire dan deze Samsung
En de Philips heeft ook een slimfit beeldbuis? Dus niet zo'n grote bak erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heeft de philips ook zo'n strak design, en geeft hij 720p zonder up of downscaling weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:35
Geen matches
Weet iemand hier inmiddels al een leverdatum van? Het lijkt tot nu toe steeds een week voorruit geschoven te worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

De philips 32PW9551 moet volgens mij het HD signaal wel downscalen naar 568p. Ik ga binnenkort even naar De Philips winkel in Hilversum waar ze deze tv op een component HD bron zetten. Dan kan ik even echt vergelijken.

Op een andere forum op tweakers waren even wat plaatjes van de 32PW9551 gepost van mensen welke hun xbox360 op 720p hadden draaien... _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/3012/p40100103yu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8655/p40200075ah.jpg

En een plaatje van een bron waarvan ik niet weet wat het is: (maar het ziet er wel mooi uit)

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/772/p40100092iy.jpg

Hier een plaatje van het toestel zelf:

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/32/32PW9551_12_webImageFullSize.jpg

De volledige productspecifivatie kun je vinden op:
http://www.p4c.philips.co...2/32pw9551_12_pss_nld.pdf

Mijn keuze is mede door het design van deze Philips bijna gemaakt t.o.v. een "32" LCD tv

Is deze Samsung beter dan deze Philips?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

swopdark schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:12:
Mijn keuze is mede door het design van deze Philips bijna gemaakt t.o.v. een "32" LCD tv

Is deze Samsung beter dan deze Philips?
Defineer 'beter' ;)

We weten nog niet zeker wat de benelux versie van de tv ons gaat brengen... het is dus echt afwachten tot hij uitkomt, en op meer gebruikerservaring/reviews... :)

Dus mijn advies is ; nog even wachten... of is jullie huidige tv ontploft? :P
iig niet gaan voor de lcd-tv, tenzij je slecht contrast/kleuren voor lief neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het design van de Philips is oubollig, lijkt een gewone breedbeeld tv en heeft er een grote beeldbuis achter hangen. Het design van de Samsung daarentegen doet je vermoeden dat het een lcd-tv is en is redelijk slank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Nou waarom krijgt de Samsung wél het icoontje "HD-ready" en de Philips niet?

Over smaak valt niet te twisten NielsB14, jij vind de Samsung mooier en ik vind de Philips Mooier, even goede vrienden.

Dat de Samsung een stuk minder diep is is ook een leuk voordeel. Ik zou het echter niet gebruiken om net te doen alsof je een LCD tv hebt. Das een beetje als een Porsche boxter koper omdat je niet genoeg geld had voor een 911. WEEST TROTS OP UW CRT SCHERM!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

swopdark schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:26:
[...]

Nou waarom krijgt de Samsung wél het icoontje "HD-ready" en de Philips niet?

Over smaak valt niet te twisten NielsB14, jij vind de Samsung mooier en ik vind de Philips Mooier, even goede vrienden.

Dat de Samsung een stuk minder diep is is ook een leuk voordeel. Ik zou het echter niet gebruiken om net te doen alsof je een LCD tv hebt. Das een beetje als een Porsche boxter koper omdat je niet genoeg geld had voor een 911. WEEST TROTS OP UW CRT SCHERM!!
De diepte van me tv boeit mij ook geen ene bol, als het geen slim-fit was geweest, was ik net zo geïnteresseerd geweest in de tv :)

De philips kan geen HD resoluties aan, hij scaled alles down naar 576p volgens mij. De Samsung kan het wel allemaal op zijn scherm toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
tja, toch echt een behoorlijk goede indruk als ik het goed heb begrepen, vooral in 1080i blinkt hij dus uit, en de convergentie/geometrieproblemen zijn volgens deze review opgelost.

De scherpte bij stilstaand beeld die op een LCD mooier is dan op een crt wordt door deze tv weer vergoedt door het feit dat hij bewegende beelden beter zou weergeven dan een lcd (en laten we hem niet vergelijken met de allerduurste plasma/lcd, want wie voor deze tv in de markt is zit waarschijnlijk niet te twijfelen tussen dit apparaat of een plasma van €20.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:53
Geen matches
Als ik het dus goed begrijp is de 409T versie van deze de tv de beste versie. Maar deze is in Nederland niet te krijgen maar in Duitsland bijvoorbeeld wel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

Gorefest

serial killer.

Geen matches
Nou hij krijgt toch nog wel wat kritiek hoor!

-Sterk spiegelende beeldbuis, irritant bij inschijnend licht.
-Heeft her-calibratie nodig mbv test DVD
-In 16:9 modus donkerder en onscherper in de hoeken
-Shading effekt bij donkere items op lichte achtergrond en lichte items op donkere achtergrond
-Na eil effekt op PAL door Digitale ruis onderdrukking.
-1080i duidelijk beter (scherper) dan 720P

Ik ben er nog niet helemaal uit ik wil hem toch echt zelf testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:51
Geen matches
Gorefest schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:03:
Nou hij krijgt toch nog wel wat kritiek hoor!

-Sterk spiegelende beeldbuis, irritant bij inschijnend licht.
-Heeft her-calibratie nodig mbv test DVD
-In 16:9 modus donkerder en onscherper in de hoeken
-Shading effekt bij donkere items op lichte achtergrond en lichte items op donkere achtergrond
-Na eil effekt op PAL door Digitale ruis onderdrukking.
-1080i duidelijk beter (scherper) dan 720P

Ik ben er nog niet helemaal uit ik wil hem toch echt zelf testen.
Heb nog geen tv meegemaakt die 100% is afgesteld uit van de doos. Laat dan ook altijd het scherm isf calibreren nadat het een paar weken heeft gedraaid.Dus omdat nou een nadeel te noemen vind ik wat ver gaan. Digitale ruisonderdrukking heeft bij mij altijd een naijl effect gegeven ook op mijn oude Phillips pixelplus toestel en ook op mijn huidige LCD. Ik zet de dnr dan ook altijd uit. Net als alle digitale "snufjes." Dat 1080i scherper lijkt dan 720p is weer een heel andere discussie waarbij een ieder geloof ik een andere mening heeft. Echt nadelen wil ik dat dus niet noemen.

Wat natuurlijk wel minder is is de onscherpte bij de hoeken in 16:9 (vraag me af of dit nou de zoom modus is of echt de anarmorfe stand) en het shading effect. Ga zeker een dezer weken eens de grens over om dit toestel in real life te aanschouwen, maar gezien het feit dat dit 1 van de eerste wat "serieuzere" tests is en deze de tv niet heeft afgeslacht is al iets. Hoewel je natuurlijk kan zeggen dat zij juist een goed exemplaar hebben gekregen. Time will tell.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
het feit dat 1080i scherper is dan 720p lijkt me geen nadeel. Dat is inherent aan het feit dat dit CRT is. en het is ook wel logisch want je houdt per oppervlakte meer pixels over, die allemaal getekend worden, en waar geen deinterlacen hoeft plaats te vinden. Mijn huidige tv spiegelt ook, ik zet altijd het licht uit als ik een film ga kijken, of een lampje achter de tv, dat vind ik sowieso al prettiger kijken. Maar we waren natuurlijk vooral bang voor de geometrie, en die is dus vrij goed (in ieder geval dit exemplaar).

Ik denk dat deze tv vooral zijn voordeel pakt op de overgang van SDTV naar HDTV omdat hij allebei redelijk tot redelijk goed kan weergeven. En dat is nou de reden dat ik dit zo'n interessant toestel vind, want om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van de kwaliteit van kabeltv op lcd-schermen. Als we straks helemaal over zijn op hdtv (over zoveel jaar) zal lcd het op vele vlakken gaan winnen, maar in de tussenliggende periode zou ik toch liever zo'n tv hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-08 13:45
Geen matches
Ik had ook wel interesse naar deze tv, alleen dat spiegelende scherm vindt ik erg jammer. Ik weet zeker dat ik mij daar aan ga ergeren. Is daar nog iets aan te doen? Een soort van coating oid?
Anders toch de Phillips.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Geen matches
tja, ik denk dat we hem toch eerst met eigen ogen moeten gaan bekijken, want wat de een te spiegelend vindt, hoeft voor de ander niet per se een probleem te zijn. Ik weet in ieder geval dat ik verschrikkelijk benieuwd ben naar dit apparaat, maar ik ga hem dus niet blind bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Geen matches
Maar wanneer komt ie nou?!? O-)

Ik hoop dat ie het voor het wk nog haalt, dan maakt hij hopelijk ook de prijsdrop van tv's mee die daarna altijd volgt! Mocht hij nog ietsje goedkoper worden (ik vind hem al behoorlijk cheap) dan koop ik hem sowieso. Spiegeling boeit me weinig, ik kijk zelden tv overdag en sowieso weinig in de zomer. Als dat beeld verder maar mooi is vind ik het allemaal al lang best!

Kom maar op met die 409!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg wat gaat dat altijd moelijk met Samsung, knettergek kan je van worden lijkt wel of die gasten het zo moelijk maken als het kan om een product van hun te kopen.

Gebelt met Bobshop en die zij dat ze gister eentje binnen had van een bestelling en als ik dan een bestelling doet moet ik 2-3 weken wachten, Goedkoopste heeft exact het zelfde gezegd en 1 uur later was hij van het kieskeurig lijst weg ????? Bestel ICT zegt ook 2-3 weken dus heb ik bij hun een bestelling gedaan en betaald, ik hou jullie op hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 20:23
Ik ben zojuist terug van de Media Markt in Duitsland (Nordhorn) :)

Eerst even rondgekeken naar TV's. Ze hebben bijna alleen maar LCD en Plasma in de winkel staan. Nog maar een stuk of 15 CRT TV's.

Ik heb eerst gezocht naar de Philips 32WP9551. Deze kon ik niet vinden. Ook de Samsung WS-32Z409 niet :/

Daarna 1 van die Duitse medewerkers bij de nek gegerepen ;)

Heb hem de specificaties laten zien van de Philips en de Samsung. Hij had ze nog nooi gezien en heeft ze opgezocht in hun systeem. Van allebei de modellen hadden ze er toevallig 1 besteld voor in de winkel :)

Op de vraag wanneer deze dan in de winkel stonden en wat de levertijd was, kon hij helaas geen antwoord geven. Ik heb wel zijn telefoon nummer gekregen, zodat ik de volgende keer niet voor niets daar naar toe rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem op 18 mei besteld bij bobshop en is gisteren binnengekomen bij hun (dat is dus die ene die ze binnen hadden). Morgen wordt ie hopelijk afgeleverd, gewoon bestellen dus en dan krijg je hem vanzelf, ik gelukkig net voor het wk....Heb tevens een humax hdtv satelliet ontvanger (en een lnb op astra II voor de bbc) en ben benieuwd of ik voor € 1.100,00 (tv + satelliet ontvanger) goede hdtv heb, ik zal hier een posting doen zodra ik daar iets nuttigs over kan melden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:36:
Ik heb hem op 18 mei besteld bij bobshop en is gisteren binnengekomen bij hun (dat is dus die ene die ze binnen hadden). Morgen wordt ie hopelijk afgeleverd, gewoon bestellen dus en dan krijg je hem vanzelf, ik gelukkig net voor het wk....Heb tevens een humax hdtv satelliet ontvanger (en een lnb op astra II voor de bbc) en ben benieuwd of ik voor € 1.100,00 (tv + satelliet ontvanger) goede hdtv heb, ik zal hier een posting doen zodra ik daar iets nuttigs over kan melden.
Ik eis een review zodra je hem hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Geen matches
Bartjuh schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:53:
[...]

Ik eis een review zodra je hem hebt ;)
En ik ook :)

Wel met foto's als het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:36:
Ik heb hem op 18 mei besteld bij bobshop en is gisteren binnengekomen bij hun (dat is dus die ene die ze binnen hadden)
lol kleine wereld !!!! laat ons meteen weten hoe en wat erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het is vast wel langsgekomen, maar hoeveel weegt dat ding nou. Kijken of het mogelijk is dat ding de trap op te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:37:
Het is vast wel langsgekomen, maar hoeveel weegt dat ding nou. Kijken of het mogelijk is dat ding de trap op te krijgen :')
Volgens mij was het iets van 53 kilo ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Laatst online: 12:37
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag07 juni 2006 @ 21:36:
is die er al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
over een half uurtje wordt ie afgeleverd, hoop dat de koerier een beetje meewerkt, 53 kilo is best zwaar. jullie moeten wel even geduld hebben daar ik weinig tijd heb. dit weekend zal ik e.e.a. melden en wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Geen matches
Wat zijn we toch ook ongeduldig met z'n allen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tromgeroffel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ook ik ben al TIJDEN geboeid door wat het merk samsung de afgelopen 6 jaar heeft laten zien.
Ik begin wellicht ff "off-topic",maar dat is ff alleen de aanleiding naar deze samsung HDTV
Van een "diehard" nokia-fan ( mobieltje+ inmiddels vrij zeldzaam geworden 82cm 'palplus breedbeeld ,....met een,jawel....CRT -beeldbuis !!!),...nu eigenaar van (van alweer bijna een jaar )een samsung d500 , al twee generaties dvd-spelers staan,....(doen het na veelvuldig gebruik nog steeds super ! )
ja....en zelfs een stofzuigertje van dit merk ( ook al weer 7jaar oud)......en zuigen dat kreng !!
De moraal van dit verhaal:.......kijk niet naar het verleden,of, in dit geval, toestellen die samsung ooit
maakte.....vroeger was dat meestal wel rotzooi,...daar zullen de meeste het wel over eens zijn,..MAAR! :this is TODAY !!..2006
Nederlanders staan bekend om hun conservatieve houdiing tov zo'n beetje alles wat nieuw is
of beter gezegd,...wat de boer niet kent,vreet ie niet !
Ik ben blij met mn eigen voorspelling zo'n 4 jr geleden,dat samsung nog weleens op diverse
vlakken # 1 zou kunnen worden ,..en dat alles was als begonnen met de sponsoring van de olympische spelen,toen stond er een miniscuul klein interviewtje met een bobo van samsung in de krant,dat men destijds erg grootse plannen hadden( samsung dus)....waarop als reactie destijds door
( notabene ...een PHILIPS-BOBO !!!! ) nogal lacherig werd afgedaan als ,en ik citeer ' ...ach,...meer dan slechte imitatie zullen ze nooit maken,daarzo'..........
Mensen , ik kan alleen maar zeggen hoe blij ik met mn AANDEELTJES samsung ik ben,die ik destijds gekocht heb.
En zie,......weer laten die kleine mensen uit dat verre oosten het westen een poepie ruiken,...ben zeer benieuwd naar deze crt-HDTV
Mochten er nog meer van die "experts" zijn,..die hier alleen maar komen om samsung af te kraken,moeten ze zich in het vervolg maar eens vragen wie er op dit moment de grootste,mooiste en MEESTE schermen produceert ter wereld,...o ja,trouwens,bel je ook met zo'n nieuwe nokia telefoon?....mooi schermpie hebben die nu he?....komt van??....juist...SAMSUNG !!
Hehe,...ben nu ook benieuwd naar die eerste nederlandse review van dit samsung toestel!!
groetjes allemaal,...en laten we hopen dat dit iets moois is,...dan kruipen we allemaal in een bus,..en kopen massaal voor die paar honderd eurie iets wat de buren jaloers zal maken..hihi
groetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na aflevering even snel aangesloten (satelliet via hdmi op de samsung) daarna weer werken, net klaar met werk en natuurlijk meteen even wat bekijken. eerste indruk is zeer positief, ik ben een 7 jaar oude Loewe Xelos breedbeeld gewend, ook met de satelliet als bron. de kleurweergave is in ieder geval beter en de HD demos komen ook bijzonder goed gedetailleerd de huiskamer binnen. als iemand hier op het forum langs wil komen om te kijken vind ik het prima (als hij er dan wat over schrijft op dit forum). foto's ga ik morgen of dit weekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseM
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:42:
na aflevering even snel aangesloten (satelliet via hdmi op de samsung) daarna weer werken, net klaar met werk en natuurlijk meteen even wat bekijken. eerste indruk is zeer positief, ik ben een 7 jaar oude Loewe Xelos breedbeeld gewend, ook met de satelliet als bron. de kleurweergave is in ieder geval beter en de HD demos komen ook bijzonder goed gedetailleerd de huiskamer binnen. als iemand hier op het forum langs wil komen om te kijken vind ik het prima (als hij er dan wat over schrijft op dit forum). foto's ga ik morgen of dit weekend maken.
Mijn hart brand van verlangen, nog 1 week wachten volgens de verkopers.....TOP!
:'( :'( En dan heb ik 'm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-08 11:16
Geen matches
Bij ons op de zaak is ie ook binnen, nog helaas niet aangezien iets te druk voro. Maar ziet er erg goed uit kwa uiterlijk. Heerlijk ondiep alleen echt LOOD zwaar, zo'n klein tvtje. in je eentje krijg je hem iig niet de trap op.

NIeuwe philips ook binnen gehad. Deze ga ik morgen maar eens even bekijken wanneer hi jdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:52:
iets wat bijna niet te ontcijferen valt
Ach, ik zal in deze post niets over samsung zeggen, maar doe alsjeblieft wat aan je schrift :X

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 23:54 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.