Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus Vento Casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een jaar heb ik nu een Vento Gamingcase en ik wil hem nu gaan modden. Op dit moment heb ik m'n hardware in een andere case gebouwd zodat ik rustig mijn gang kan gaan met de Vento.
De Vento kast is opzichzelf al een apart ding wat het modden moeilijker maakt dan bij een standaard kast en vanwege het feit dat ik weinig ervaring heb met casemodding deze post.
Ik had zelf eerst het idee om er 'gewoon' een window in te maken maar ik ben bang dat heel erg moeilijk word vanwege de vorm van de sidepanel. Daarom lijkt het me mischien een leuk idee om de waterkoeling slangen (ik heb een waterkoelingssetje van Thermaltake T) uit de kast te laten komen en er ook weer in te laten gaan B) . Ben alleen wel benieuwd wat voor een effect dat heeft op de koeling en of ik dan een nieuw waterreservoir+pompje moet aanschaffen maar dat is van latere zorg.
Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit mogelijk is en wat ik daarvoor moet doen en/of aanschaffen. Mischien heeft iemand nog andere leuke suggesties voor een casemod met de Vento.
Hieronder even wat foto's voor degene die niet weten hoe het beestje eruitziet:

De case in z'n geheel:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/vento16small.JPG

Vooraanzicht:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/vento3600r1.jpg

zij aanzicht met sidepanel eraf:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/vento27small.JPG

achterkant van het sidepanel:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/vento28small.JPG

Verwijderd

hmmm.. ik denk niet dat ie er echt mooier van kan worden als je er in gaat porren (DREMEL!)
Kan je beter die andere kast verbouwen....

als ik zo aan de voorkant kijk.. mis ik een paar vleugels... :) F16 of zo...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 21:12 ]

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

empy

Rijdt rondjes

je kan idd de slangen via die voorkant laten komen, en dan daar in een reservoir laten komen, binnendoor naar de andere opening en daar weer een reservoir monteren :)
Je kan er ook een stofzuiger van maken (doeltreffende opmerking van mijn vrouwelijke wederhelft), paar grote delta fans voorin, want geeft toe, het heeft een beetje het design er van O-)
je kan via een schakelprogrammatje de voorkant softwarematig zich laten openen, met zo'n electronisch slotje.

Ik denk dat dit gaat veraarden in een opsomtopic alleen... dus leef je gewoon uit, bedenk iets gaafs, start een CiP :D

edit:

je kan em ook appelgroen (kawasakigroen) spuiten, want ik vond dat model nl. veel mooier O-) :+

[ Voor 10% gewijzigd door empy op 13-03-2006 21:13 ]

Verwijderd

Wat een raar ding...

Maargoed, ik denk dat je sowieso moet oppassen met wat je aan de buitenkant doet. De kast zelf is nu al in zijn geheel strak, een window erin of slangen eruit kan misschien wel de algehele sfeer verpesten waardoor je een lelijk ding overhoudt. Kan je niet beter makkelijk beginnen en gewoon die andere kast modden. Want deze kast... tsja er is niet zo extreem veel mee te doen vanwege de vorm en het algehele zicht van het geval.

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:10:
Wat een raar ding...

.................een window erin of slangen eruit kan misschien wel de algehele sfeer verpesten waardoor je een lelijk ding overhoudt......
kan niet als je al met een lelijk ding begint ;)

Ik zou ook niet met die kast beginnen als je beginnend modder bent. Wil je hier iets van maken dan zul je al snel meer moeten doen dan gaten boren alleen. Dan denk ik aan vormen aanbrengen en veranderen met zoiets als plamuur die uitdeukers vaak gebruiken en dan zul je veel moeten schuren en spuiten. Niet iets wat je oefent op een dure kast.

Wat het in mijn ogen zo moeilijk maakt, is dat het in feite van binnen een normale kast is waar ze een enorme berg kunststof tegenaan geplakt hebben.

Ik zou het knap vinden als je iets kon maken van deze kast, want hoewel ie wel iets heeft, is ie in mijn ogen erg over the top. Maar goed dat is mijn mening.

[ Voor 9% gewijzigd door waterkoud op 13-03-2006 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
shrenghang schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:12:
je kan idd de slangen via die voorkant laten komen, en dan daar in een reservoir laten komen, binnendoor naar de andere opening en daar weer een reservoir monteren :)
Je kan er ook een stofzuiger van maken (doeltreffende opmerking van mijn vrouwelijke wederhelft), paar grote delta fans voorin, want geeft toe, het heeft een beetje het design er van O-)
je kan via een schakelprogrammatje de voorkant softwarematig zich laten openen, met zo'n electronisch slotje.
Dat is idd wel een leuk idee van die slangen! maar zo'n electronisch slotje lijkt me lastig want het is een druk systeem waarmee je hem opendoet.
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:10:
Wat een raar ding...

Maargoed, ik denk dat je sowieso moet oppassen met wat je aan de buitenkant doet. De kast zelf is nu al in zijn geheel strak, een window erin of slangen eruit kan misschien wel de algehele sfeer verpesten waardoor je een lelijk ding overhoudt.
Dat is inderdaad een goed punt waar ik zelf ook rekening mee wil houden. Ik zal heel subtiel moeten modden zodat het niet z'n strakheid verliest.

Stel dat er waterkoelingsslangen uit zouden komen hoe zou ik ze dan een blauwe of een andere kleur kunnen geven? Normaal gebeurt dat met een UV lamp binnen in de kast geloof ik?

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 10:29

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

* InjecTioN ziet potentie :D:D

die kap die voor je drives; daarin kan je de radiator inzetten.. met van die fans met een "vliegtuig-motoren" -look:
Afbeeldingslocatie: http://www.lboro.ac.uk/about/images/plane.jpg...

ik kwam ook nog een ander plaatje tegen op google (een motor met een bagage-container erin) :+ :z Afbeeldingslocatie: http://www.cybersalt.org/cl_images/z9/p/planeload.jpg

nóg een idee:
in het sidepanel tóch een window maken, maar dan de zijkanten die nu niet meer mooi zijn afgewerkt goed afwerken door er plaatjes tegen te zetten (die je verder plamuurt, en overspuit)... dit gaat er zeeeeeer goed uitzien :) (atleast, when i'm done with it ;) )

iets met die gaten voorin zou ik iig ook doen... iets apparts... wat er dus al werdt gezegd - met die buisjes voor de WC...

achter de window; de kaart(-en) met UV-pennen overtrekken, en 2 blacklight-CCFL's erin... en dan een leipe binnenkant ;)
voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tomvmil/pics/preview3.JPG

* InjecTioN gaat weer wat inspiratie opwekken door verschillende sites op te zoeken... :)

[ Voor 3% gewijzigd door InjecTioN op 13-03-2006 23:00 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

niet origineel, maar toch leuk om uit te proberen op deze kast..

Verf over? Smijt het tegen je kast, kijk wat er gebeurt, haal je boormachine erlangs en post je ervaringen hier.

voila, doe wat er staat en post foto's! :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

empy

Rijdt rondjes

TommelMOD schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:58:

ik kwam ook nog een ander plaatje tegen op google (een motor met een bagage-container erin) :+ :z [afbeelding]
offtopic:
Toepasselijk, dat delta er bij :P nu snap ik waar die fans op gebaseerd zijn O-)

je kan ook nog op de voorkant van de kast, een bpaald lijnen en vlakkenspel maken, door ook nog met zwart in de weer te gaan * empy vind dat zwart en rood fijn kleuren met elkaar

[ Voor 3% gewijzigd door empy op 14-03-2006 10:45 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Grappige kast maar moeilijk modbaar lijkt me. Helemaal als je er nog weinig ervaring mee heb. Ik zou gewoon een 2ehands kastje oid kopen en die gaan modden :Y)

• Miagieek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05-2019
Mij lijkt het wel een leuk ideetje om een langwerpige radiator te regelen voor elke zijde waarlangs je dan dde lucht door de openingen vanvoor aanzuigt en dan achteraan uit een aparte opening er terug uitstuurt (met natuurlijk zichtbare fans (of toch deels)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Och holy christ, die kast moet inderdaad _NODIG_ gemodd worden. Begin met al het plastic te verwijderen zou ik zeggen, lijkt me een grote vooruitgang 8)7

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Topicstarter
haha, ik weet dat er veel mensen zijn die het een afschuwelijk ding vinden. O-)
Ikzelf vind hem wel mooi en daar gaat het uiteindelijk om vind ik 8)
Dit idee schoot me vandaag te binnen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/ventomod2.JPG

en ach, dit kan ook altijd nog:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.deuveren/ventostofzuiger.jpg

8)7

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Ik zat meer aan zoiets te denken:

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/631/asusprullenbak4rj.jpg

Soort van Afvalverwerkingscase :>

MSI GX660R for the win!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53

Ardana

Mens

't Eerste wat in me opkomt als ik die kast zie, is "By your command" Oftewel, de Centurions uit Battlestar Galactica. Chroom maken, loop-ledjes aan de voorkant en 'n voice-speaker erin zetten :P Maak 'm voice gestuurd en je hebt 'n onwijs ding. Als ik jou was, zou ik 'ns gaan associeren: wat zie JIJ in die kast, waar doe die kast jou aan denken?

En dan kijken wat voor mod je in hoofdlijnen wil: 'n mooie mod, 'n functionele mod, 'n silence mod? Wil je allemaal kleine mods maken (cable's meshen, ccfl'tje erin, fans vervangen) of wil voor 't echte werk gaan? Goed op elkaar afgestemde kleine mods kunnen 'n best aardig effect opleveren, maar ik denk dat juist zo'n kast als deze zich goed leent voor 'n grote mod.

Vraag me af waar je 'm vandaan hebt, want dat idee van die Centurion is wel erg stoer, al zeg ik 't zelf ;-)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Verwijderd

Topicstarter
Ardana schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:32:
't Eerste wat in me opkomt als ik die kast zie, is "By your command" Oftewel, de Centurions uit Battlestar Galactica. Chroom maken, loop-ledjes aan de voorkant en 'n voice-speaker erin zetten :P Maak 'm voice gestuurd en je hebt 'n onwijs ding. Als ik jou was, zou ik 'ns gaan associeren: wat zie JIJ in die kast, waar doe die kast jou aan denken?

En dan kijken wat voor mod je in hoofdlijnen wil: 'n mooie mod, 'n functionele mod, 'n silence mod? Wil je allemaal kleine mods maken (cable's meshen, ccfl'tje erin, fans vervangen) of wil voor 't echte werk gaan? Goed op elkaar afgestemde kleine mods kunnen 'n best aardig effect opleveren, maar ik denk dat juist zo'n kast als deze zich goed leent voor 'n grote mod.

Vraag me af waar je 'm vandaan hebt, want dat idee van die Centurion is wel erg stoer, al zeg ik 't zelf ;-)
Klopt, daar heeft 'ie wel wat weg van :) . Ik zie de kast zelf als een fururistische machine. een soort alien-pc ofzo :D. Een grote mod lijkt me wel het beste om te doen aangezien je met kleine dingetjes niet zoveel kan bij deze kast.
Ik wil vooral een mooie mod (vind m'n waterkoeling nu al wel stil genoeg) maar ja, het mag ook best functioneel zijn natuurlijk. cable's meshen en er dus verchroomde slangen omheen doen is iets wat ik sowieso wil doen en wat extra licht of/en UV kan ook geen kwaad.
Wat bedoel je verder met Voice gestuurd en zo'n voice speaker? ik heb hier volgens mij nog nooit van gehoord(alleen stem herkenning). Als ik de hele kast zou verchromen zou het teveel worden denk ik. Mischien kan ik er wel bepaalde vlakken zwart op paintbrushen in mooie figuren of lijnen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 12:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zie eigenlijk wel zoiets erin:

Afbeeldingslocatie: http://plainwhiterapper00.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/wallpaper_killzone_06_1024.jpg

En dan vooral de kop / helm

[ Voor 46% gewijzigd door Standeman op 15-03-2006 12:06 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Standeman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:04:
Ik zie eigenlijk wel zoiets erin:

[afbeelding]

En dan vooral de kop / helm
Mwoah, ik vind dat Tripod logo nou niet bepaald mooi...
Maar ja, meningen verschillen 8)7

Systeem Specs

Verwijderd

Ik denk dat hij de killzone helm bedoeld ;)

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 14:06

oshiro

Chill, dude.

Afbeeldingslocatie: http://plainwhiterapper00.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/wallpaper_killzone_06_1024.jpg?

Die bedoelde hij waarschijnlijk.... vraagtekentje erbij in URL ;)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53

Ardana

Mens

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:45:
[...]
Wat bedoel je verder met Voice gestuurd en zo'n voice speaker? ik heb hier volgens mij nog nooit van gehoord(alleen stem herkenning). Als ik de hele kast zou verchromen zou het teveel worden denk ik. Mischien kan ik er wel bepaalde vlakken zwart op paintbrushen in mooie figuren of lijnen.
Nou, je hebt van die aparaten die aangaan als je er tegen brult "licht", "gordijnen" of bij mobieltjes "Naam persoon x". Ik moet zeggen dat 't boven mijn pet gaat, maar als je toch zo'n centurion-ding zou maken, zou 't wel ontzettend gaaf zijn als die idd op voice commando's zou reageren met "By your command!" Nietwaar?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
De kattenbak B) .

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

Ik zie eerlijk gezegd een kattenmand in dat ding. Misschien kun je hem als zodanig modden. :D

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:23:
haha, ik weet dat er veel mensen zijn die het een afschuwelijk ding vinden. O-)
Ikzelf vind hem wel mooi en daar gaat het uiteindelijk om vind ik 8)
Dit idee schoot me vandaag te binnen:
[afbeelding]
dit is denk ik wel mooi jah.... maar dan moet je gewoon met WC werken... en er mooie slangetjes er doorheen laten gaan... en een mooie camouflage leger-groene kleur overheen... en je hebt al een hele mooie mod :D
daarbij kan een mooi display met tuimelschakelaartjes eronder/boven niet missen... allemaal mooie lampjes... :D woei!! \0/ * InjecTioN wants that case for himself :P

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Verwijderd

oshiro schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:29:
[afbeelding]

Die bedoelde hij waarschijnlijk.... vraagtekentje erbij in URL ;)
Nog steeds datzelfde mooie tripod logo :P 8)7 :r

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Nog steeds datzelfde mooie tripod logo :P 8)7 :r
ik zou je temp ff leeghalen.. want bij mij werkt ie wel gewoon... ;)

Verwijderd

Temp leeggehaald, doet het nog niet... :'(

laten we maar weer ont-topic gaan...

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 10:27
Hee jongens, ik heb wel een idee voor een Vento-casemod. Maak er een Gullwing-deur op! :+
De Asus Vento heeft een beetje dezelfde vormen als de legendarische Mercedes 300SL Gullwing
Google 'Gullwing' voor meer pics ;) . Ze hebben beide ronde vormen en hebben allebei verbreding aan de zijkanten. En dan een window erin en het lijkt precies op zo'n deur. :9~

Beetje onmogelijk, maar dat maakt niet uit. Het is maar een idee. (Ik zal wel niet de eerste zijn die dit heeft verzonnen, jammer dan.). En nee, ik heb totaal geen ervaring met casemodden, ik hou meer van het verzinnen van casemods zoals deze. ;)

Man, I LOVE THAT CAR! _/-\o_

Waarschuwing: Smaken verschillen... :P

Kan iemand even voor mij een impressie maken, ik kan geen Photoshop |:( .

Verwijderd

<!--
l1m1t schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:06:
Hee jongens, ik heb wel een idee voor een Vento-casemod. Maak er een Gullwing-deur op! :+
De Asus Vento heeft een beetje dezelfde vormen als de legendarische Mercedes 300SL Gullwing
Google 'Gullwing' voor meer pics ;) . Ze hebben beide ronde vormen en hebben allebei verbreding aan de zijkanten. En dan een window erin en het lijkt precies op zo'n deur. :9~

Beetje onmogelijk, maar dat maakt niet uit. Het is maar een idee. (Ik zal wel niet de eerste zijn die dit heeft verzonnen, jammer dan.). En nee, ik heb totaal geen ervaring met casemodden, ik hou meer van het verzinnen van casemods zoals deze. ;)

Man, I LOVE THAT CAR! _/-\o_

Waarschuwing: Smaken verschillen... :P

Kan iemand even voor mij een impressie maken, ik kan geen Photoshop |:( .
mercedes :r

sorry kan het wéér niet laten ;) -->
-1 Flamebait

[ Voor 3% gewijzigd door Sprite_tm op 13-04-2006 12:26 ]

Verwijderd

in de side panel heb je toch een hol gedeelde als ik dat zo zie? aan de benede zijde?

Als dat zo is kan je daar wel leuk je reservoir in verstoppen, ik vind het leukst als die dingen verstopt zijn :+ . en aan de andere kan die je het zelfde maar maak je cutouts voor een radiator met 2x80mm fan op dat lijkt met toch te passen op de foto gezien dan (ik weet de afmetingen niet echt juist.

Als dat niet zo is en het gedeeld is niet hol heb ik niet echt een ideetje tot nu toe. kan nog komen. als het komt post ik het wel

en BTW bookmarked ;)

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

erm.. nog reactie??? k wil namelijk wel horen wat je ermee gaat doen enzo :)

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:41:
Temp leeggehaald, doet het nog niet... :'(

laten we maar weer ont-topic gaan...
offtopic:
Dat is de hotlink protection, je moet even naar de url van het plaatje gaan en dan een harde refresh geven.

Verwijderd

Topicstarter
ah, het topic is weer een beetje gereanimeerd :)
Van een paar dingen weet ik al zeker dat ik ze ga (proberen) uit te voeren. Ten eerste komen er 2 doucheslangen of iets dergelijks (liefst dikker en sowieso van chroom) vanuit de voorkant die vervolgens weer in de achterkant van de zijkanten verdwijnen. Of daar ook werkelijk water door heen gaat lopen wat functioneert als koeling weet ik nog niet aangezien ik geen idee heb of het de koeling nadelig beïnvloed (de tubes zullen door de 'omweg' een stuk langer worden dan nu). B)
Mocht dat nou geen nadelige invloed hebben om het koelsysteem dan zit ik nog met de vraag of het water 'gewoon' door de doucheslang kan of dat er een tube in de doucheslang gepropt moet/kan worden. Als dat laatste zou kunnen had ik het idee om een stukje uit de doucheslang te zagen/hakken/branden/frezen/snijden/knippen zodat je het water vanaf de buitenkant toch nog een beetje ziet.
Voorderest wil ik nog iets aparts doen met het waterreservoir en zit ik met het idee om de gehele kast een subtiele paintbrush te geven door de 'Modding Masters' die dit jaar weer op Regroup staan. 8)

Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk en zo niet dan roept u maar ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:15:
ah, het topic is weer een beetje gereanimeerd :)
Van een paar dingen weet ik al zeker dat ik ze ga (proberen) uit te voeren. Ten eerste komen er 2 doucheslangen of iets dergelijks (liefst dikker en sowieso van chroom) vanuit de voorkant die vervolgens weer in de achterkant van de zijkanten verdwijnen. Of daar ook werkelijk water door heen gaat lopen wat functioneert als koeling weet ik nog niet aangezien ik geen idee heb of het de koeling nadelig beïnvloed (de tubes zullen door de 'omweg' een stuk langer worden dan nu). B)
Mocht dat nou geen nadelige invloed hebben om het koelsysteem dan zit ik nog met de vraag of het water 'gewoon' door de doucheslang kan of dat er een tube in de doucheslang gepropt moet/kan worden. Als dat laatste zou kunnen had ik het idee om een stukje uit de doucheslang te zagen/hakken/branden/frezen/snijden/knippen zodat je het water vanaf de buitenkant toch nog een beetje ziet.
Je zou ook er kleinere buisjes doorheen kunnen doen. Of de chromenslangen als een soort van automagische koelvinnen kunnen laten dienen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:15:
[...]

Je zou ook er kleinere buisjes doorheen kunnen doen. Of de chromenslangen als een soort van automagische koelvinnen kunnen laten dienen
klinkt gaaf, maar wat zijn koelvinnen precies? :D

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:20:
[...]

klinkt gaaf, maar wat zijn koelvinnen precies? :D
Ik doelde meer op een soort van radiator meer. Sorry

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1