Sinds een jaar heb ik nu een Vento Gamingcase en ik wil hem nu gaan modden. Op dit moment heb ik m'n hardware in een andere case gebouwd zodat ik rustig mijn gang kan gaan met de Vento.
De Vento kast is opzichzelf al een apart ding wat het modden moeilijker maakt dan bij een standaard kast en vanwege het feit dat ik weinig ervaring heb met casemodding deze post.
Ik had zelf eerst het idee om er 'gewoon' een window in te maken maar ik ben bang dat heel erg moeilijk word vanwege de vorm van de sidepanel. Daarom lijkt het me mischien een leuk idee om de waterkoeling slangen (ik heb een waterkoelingssetje van Thermaltake T) uit de kast te laten komen en er ook weer in te laten gaan
. Ben alleen wel benieuwd wat voor een effect dat heeft op de koeling en of ik dan een nieuw waterreservoir+pompje moet aanschaffen maar dat is van latere zorg.
Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit mogelijk is en wat ik daarvoor moet doen en/of aanschaffen. Mischien heeft iemand nog andere leuke suggesties voor een casemod met de Vento.
Hieronder even wat foto's voor degene die niet weten hoe het beestje eruitziet:
De case in z'n geheel:

Vooraanzicht:

zij aanzicht met sidepanel eraf:

achterkant van het sidepanel:
De Vento kast is opzichzelf al een apart ding wat het modden moeilijker maakt dan bij een standaard kast en vanwege het feit dat ik weinig ervaring heb met casemodding deze post.
Ik had zelf eerst het idee om er 'gewoon' een window in te maken maar ik ben bang dat heel erg moeilijk word vanwege de vorm van de sidepanel. Daarom lijkt het me mischien een leuk idee om de waterkoeling slangen (ik heb een waterkoelingssetje van Thermaltake T) uit de kast te laten komen en er ook weer in te laten gaan
Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit mogelijk is en wat ik daarvoor moet doen en/of aanschaffen. Mischien heeft iemand nog andere leuke suggesties voor een casemod met de Vento.
Hieronder even wat foto's voor degene die niet weten hoe het beestje eruitziet:
De case in z'n geheel:
Vooraanzicht:

zij aanzicht met sidepanel eraf:
achterkant van het sidepanel:
...