Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB-stick met MP3-dock, bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• MichaelDell
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb al flink geGoogled maar door de te algemene zoekwoorden kan ik nieks bruikbaars vinden.

Wat ik zoek: een soort dockingstation/microsetje waar ik mijn geheugenstickje (dus géén mp3-speler!) in kan stoppen. Het apparaat (met speaker of line out) speelt vervolgens de mp3-tjes af die op de stick staan. Als er een radio op zit is dit helemaal fantastisch.

Bestaat dit?

Tis Top in Tukkerland

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
ik weet niet of zoiets bestaat, maar wat ik zelf heb is een autoradio die mp3 afspeelt van usb-sticks en een aantal flashcards... paar maanden geleden gekocht bij de mediamarkt in utrecht voor 100 euro... werkt perfect, geen problemen mee tot nu toe.

je zou zoiets kunnen gebruiken natuurlijk, er bestaan van die kastjes waarin je je autoradio kan zetten zodat je hem in een normaal stopcontact kan prikken (of gewoon zelf een beetje knutselen), maar heel mooi design en klein en strak is het dan niet helemaal... voordeel is wel dat je dan ook radio hebt en een cd-speler... en speakertjes moet je dan natuurlijk ook d'r bij bouwen

www.stevelock.nl

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ze zijn al eens voorbij gekomen: [mp3speler] USB-based speler?. Daar kwam uit dat ze eigenlijk niet bestaan. Alleen de USB On-the-go functie op enkele harddisk spelers kan je hier voor gebruiken...
Om het centraal te houden, mag de discussie in dat topic verder... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.