[pc] nieuw moederbord + procsor en pc gaat nog niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• guAsTo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 22:56
goedendag,
ik heb gister gecsonstateerd dat me pc niet meer aan ging, ik ik heb de voeding uitgeprobeerd (met 2 andere voedingen) die aavond vantevorgen ging me pc ook opeens heel slecht (o.a. kreeg geen beeld en hij starte op zonder dat ik iets deed) ik heb nu een nieuw moederbord + proc gekocht (asus K8N + sempron 3000 64-bit ) ik heb andere voedingen geprobeerd en me andere moederbord zou ook gewoon moeten werken. Ik weet nu niet meer waardoor het zou kunnen komen, op het moederbord brand wel een ledje dus hij krijgt wel stroom ik zit hier dus op lanparty zonder pc ;(

guAsTo

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:04
Kijk eens in het beleid van PMG (klik) en de FAQ (klik). Grote kans dat je daar al een heel stuk verder mee zal komen.

Koppel alle hardware eens log, en sluit dan alles 1-voor-1 weer aan. Uiteindelijk zul je dan het schuldige onderdeel terugvinden.

• guAsTo
dit heb ik al gedaan, en ik heb echt niets geks gevonde, maar hij probeerd ook niet aan te gaan... het gaat dus ook niet om cortsluiting in mijn pc. en de aanknop werkt ook (ook dit heb ik al uitgetest)

• guAsTo
ik heb ook nog met een andere voeding uitgeprobeerd, ook nu deed die het niet... alles zit echt goed aangesloten, het kan toch niet aan de kast lichen :s
alles zit goed!!!

ik word gek hier

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 18:56

Sayko

Knowledge Is Power

Maak eens kortluiting op de pw_switch pinnetjes. Als ie dan wel aan gaat dan ligt het aan de powerknop

[ Voor 3% gewijzigd door Sayko op 11-03-2006 13:47 ]

Verwijderd

1) voeding goed op mobo aangesloten?

weet nietof sempron het nodig heeft

maar..

1) 20-pin aangesloten?
2) de 4 pins connector aangesloten?

verder ff kijken of die kabeltjes voor o.a. de reset & power switch allemaal goed zitten...

• guAsTo
1 ja iis goed aangeslote
2 ja ook die zit er goed op
en ja de kabeltjes van de power zit er goed in....!!!!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

!!! jij houdt wel van je uitroeptekens !!!

GoT Huisregels - beetje normaal posten mag ook wel....

Verder:
Kijk eens in het beleid van PMG (klik) en de FAQ (klik).

dit heb ik al gedaan, en ik heb echt niets geks gevonde
Als je daar gekeken hebt, weet je welke voorwaarde we stellen aan een topicstart, onder andere dat je volledige specs geeft, ook van andere apparatuur waar je mee getest hebt en dat je de Hangen & Opstarten Troubleshooter hoort te gebruiken.

Aangezien je geen specs geeft, zo goed als niets meldt van de uitkomst van de troubleshooter en bovendien werkelijk geen enkele moeite lijkt te stoppen in het verzorgd en correct posten gaat dit topic op slot :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.