Grappig.. Voor mij geld hetzelfde, alleen de uitkomst was verschillend.
Ook ik heb o.a. deze thread erg lang gevolgd. Op basis van veel positieve reacties in deze thread ben ik enkele weken geleden naar Correct gereden om daar de 37PF
9731D in het echt te zien. Wat een TV. Mooi design en een zeer goede beeldkwaliteit, duidelijk beter dan alle andere LCD's daar en vooral ook VEEL beter dan de LCD die ik had.
Ik had voor mezelf de knoop eigenlijk al doorgehakt, maar mijn vrouw wilde hem toch nog een keer zien. Dus ben ik vorige week naar de MediaMarkt in Breda geweest waar ze hem ook hadden hangen. Daar hing hij naast een Panasonic Plasma en ik moet zeggen dat de twijfel toen erg snel terugkwam.
Ik heb daar verschillende samples van films (The Matrix, Fifth Element, Fast and Furious) bekeken op de Panasonic. De beeldkwaliteit van de Panasonic was duidelijk beter. Met name de details in de schaduws kwamen beter naar voren en ook waren de kleuren mooier (imho). Zelfs het Astra HD signaal vond ik er beter uitzien op de Panasonic dan op de Philips.
Vervolgens ben ik vorig weekend naar de ITs in Tilburg geweest om daar de 32'' variant te bekijken. Ik heb daar dezelfde sample DVD bekeken op de 32PF
9731D en ik moet zeggen dat de keus toen toch wel erg snel gemaakt was. Ondanks dat ik de Philips mooier vond qua design, graag een ambilight TV wilde hebben, graag een LCD wilde hebben ivm met mijn Media Center, heb ik toch gekozen voor de Panasonic Plasma. Het verschil in beeldkwaliteit was gewoon te groot.
Ik heb de Panasonic nu een paar dagen thuis (zondag besteld, woensdag in huis

) en moet zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb. Sterker nog... de TV is werkelijk perfect. Wat een beeldje...
Aangezien ik toch wel graag Ambilight wilde hebben heb ik dat zelf maar toegevoegd (met dank aan
http://shop.a-r-e.nl/).