[CiP] Le Régional Built To Last.
Verwijderd
die gaan dus niet passen omdat de NB direcht onder de bovenste videokaart zitRoeltjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:15:
Asetek heeft blokjes van 20-25 euro voor de NB. Deze zijn verkrijgbaar bij o.a. Salland Automatisering, Azerty en FreezingHardware.
dus net onder het pci-e slot.
@ TS, denk dat je weinig kans maak voor een andere, deze blokjes zijn speciaal voor de desbetreffende mamaplankjes gemaakt, en uit ervaring weet ik dat ze ZEER goed werken
bij mijn broer ging de NB temp van 55graden naar 32 graden op een dfi lanparty ultra-D
Hiermee heb ik voor een klant (die hier vast ook wel actief is
(hangt btw een 7800gtx boven)
[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 10-03-2006 20:02 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Kost maar 30 euro... dit blok koelt wel erg goed. ik heb een soortgelijke op mijn vidkaart zitten...
U vraagt, wij antwoorden.
@Roeltjuh: Deze gaan niet passen, zoals n00bz0r al zei.
@n00bz0r: Dit is echt mijn allerlaatste optie, ik hoop dat iemand anders nog wat goedkopers weet.
@DKasemier: Gaat dit ook werken als ik mijn 7800GT in Sli zet?
@MeMoRy: Dit blokje is ook niet geschikt voor een A8N-Sli, de NB van de A8N-Sli is schuin geplaatst en dan zitten er (condensators?) in de weg.
Houdt er wel rekening mee dat de gaten rondom precies in spiegelbeeld zitten van de foto hierboven, de slangaansluitingen zullen dus anders komen te zitten, als je dat blokje al erop krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door Roeltjuh op 10-03-2006 21:25 ]
10. North Bridge Waterblock
This is an item that, for the most part should have never been created. If you are a performance user, you will want to stay away from these. The NB (north bridge) waterblocks are generally overly restrictive and do not do much of anything for your overclocking capabilities. There are some exceptions to this, but for the most part your NB will be cooled more than adequately by the stock cooling, for by an inexpensive air cooling option.
The legitimacy of the NB block is a little bit greater for those users searching for the almighty silence. If you want to get rid of the noisy fan that plagues your NB this is a viable option. But I stress to try a zalman fanless air cooling unit first before you try a NB block, because it will hurt the overall performance of your watercooling loop. I should note though that there are some exceptions where the NB block can actually help flow, but these are very rare and I only know of one such situation.
Altijd interessant, dat forum daar....
Inderdaad, the almighty silenceTwieX schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:06:
..
The legitimacy of the NB block is a little bit greater for those users searching for the almighty silence
...
Altijd interessant, dat forum daar....
My bad... ik zag A8N en SLI staanGoesiman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:49:
@MeMoRy: Dit blokje is ook niet geschikt voor een A8N-Sli, de NB van de A8N-Sli is schuin geplaatst en dan zitten er (condensators?) in de weg.
Maar ik heb het plankje gevonden en zie dat je geen speciaal blokje nodig hebt... volgens mij past elk normal NB WC blok...
Dat is waarschijnlijk de AN8 Sli van Abit. En niet elk blokje past omdat je maar (2 cm?) hoogte hebt om het blokje te laten passen en je moet je koeler er schuin op monteren zodat sommige, zoals die van Alphacool, de videokaart(en) in de weg zit.MeMoRy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:19:
[...]
My bad... ik zag A8N en SLI staan
Maar ik heb het plankje gevonden en zie dat je geen speciaal blokje nodig hebt... volgens mij past elk normal NB WC blok...
Verwijderd

Van 1A-Cooling
Schijnt best goed spul te zijn
kost maar €20-,
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 13:52 ]
@pieterveenstra: De buitendiameter is 7mm en de binnendiameter 4, dit kan nooit goed spul zijn zoals Pilatus al zei. Maar misschien heb ik het mis, iemand die ervaring heeft met dit blokje?
Edit: Waar kun je die trouwens bestellen behalve op hun eigen site?
[ Voor 10% gewijzigd door Goesiman op 12-03-2006 15:10 ]
Gaat denk ik niet passen op mijn 6/8mm Waterkoelingsysteempjerabor schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:49:
De Maze4 van Danger Den?
€ 38,50 (alleen 1/2") of $ 38,50 (ook 3/8")
Past verder prima, ik moest alleen 1 boutje van m'n onderste Danger Den NV block wat inkorten en afronden.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Goesiman op 12-03-2006 17:04 ]
Verwijderd
Maar daarvoor ben je toch een Tweaker?Goesiman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:04:
[...]
Gaat denk ik niet passen op mijn 6/8mm Waterkoelingsysteempje.