[VBA] crtl+f of zoekfunctie disabelen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• .nick
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07-2023

.nick

Where words fail, Music speaks

Topicstarter
Goedemiddag,

ik wil graag weten hoe je een de zoekfunctie of ctrl+f sneltoets kan uitschakelen als je in een formulier bent.

mvg
nick krijgsman

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Formulier, waarin? Hard in VBA gebouwd?

Zo niet en als het over bijv. MSWord gaat: wat zijn hier je eigen gedachten over? Ik neem aan dat je bijv. onder F1 al hebt gekeken naar wat 'disable' oplevert omdat je het over uitschakelen hebt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• .nick

.nick

Topicstarter
Nee is in formulier ontwerp gemaakt in Acces.
Ik heb idd al onder help gekeken en op andere fora, maar is weinig te vinden, dus ik dacht ik laat het ff over aan de experts van GOT.

mvg
nick krijgsman

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hoeft niet onder elke post te groeten ;)

Als je in je VBA help zoekt op disable search, dan krijg je een hoop zinnige resultaten terug :) Welke van de resultaten werkte wel / niet / bijna?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• .nick

.nick

Topicstarter
Ik heb gekeken onder een Engelse versie van Access 2003, maar ik kan niet echt veel vinden, kan je een voorbeeld geven (als jij het wel kan vinden)

• .nick

.nick

Topicstarter
Zo te zien weet jij het ook niet ;)
Iemand anders?

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kan wel iets minder horkerig allemaal en zoals je ongetwijfeld weet worden we niet blij van het nodeloos schoppen van je topic, en schoppen binnen 24 uur is al helemaal not done.

Wat zowel F_J_K als BtM909 je duidelijk proberen te maken, is dat je topicstart nogal karig is. Zo loopt hier bv een topic om kopieeracties uit te schakelen in een Accesformulier.

Als jij wilt dat anderen meedenken voor een oplossing van jouw probleem zou je kunnen beginnen met een fatsoenlijke topicstart waarin je beschrijft in welke richting je zelf de oplossing zoekt. Enfin, aangezien dit draadje blijkbaar vooral ontaardt in offtopic reacties gaat het dicht. Lees eens Policy: Alle regels die op het forum gelden en kijk eens of er een topic gebakken kan worden dat niet verzandt in geharrewar.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.